Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 apr 2024 14:04



Antwoord op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Aanslagen in Parijs 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Toch gaat ook dit weer over, denk aan IRA/ETA/Baader Meinhof etc.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


15 jul 2016 9:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Tuurlijk. Droom lekker door of verdiep je even in de geschiedenis als in: paar honderd man v.s. een miljard+
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


15 jul 2016 9:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Tuurlijk. Generaliseer lekker door; alle moslims zijn de vijand...
Maar om je oogkleppen een klein beetje te openen; er zijn heel veel meer moslims slachtoffer van IS dan anderen.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


Laatst bijgewerkt door Cazzo Super Veloce op 15 jul 2016 10:04, in totaal 1 keer bewerkt.



15 jul 2016 10:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Cazzo Super Veloce schreef:
Toch gaat ook dit weer over, denk aan IRA/ETA/Baader Meinhof etc.

Daar ben ik het mee eens. Maar het duurt nog wel even.


15 jul 2016 10:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Geulle
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
+1
Gekken lopen helaas overal en altijd rond.
Wie is er met Koninginnedag in Apeldoorn op de massa in gereden?
Wie is er met een geweer door een winkelcentrum in Alphen a/d Rijn gelopen?


15 jul 2016 10:18
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Daarom :|
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


15 jul 2016 11:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991.2 GT3 997 GTS 964 C2 930 ex 997 S ex 996 4S
Rotterdam
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Het heeft inderdaad niets met de Islam te maken en omdat er meer moslims slachtoffer zijn van IS dan onschuldige Europese burgers, hoeven we onszelf niet te verdedigen. :bang: :scratch: O ja had ik al gezegd dat het niets met de Islam te maken heeft?


15 jul 2016 11:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Ik denk inderdaad dat deze extremisten weinig met de islam op hebben.

Maar hoe had je je willen verdedigen? Ben ik wel benieuwd naar.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


15 jul 2016 12:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Ja verdedigen. is voor mij ook altijd een grote vraag.
Ipv weglopen (wat absoluut het verstandigste is) zal ik me wel moeten verdedigen.
Ook al met mn vrouw besproken.
Ren ajb weg en kijk niet achterom.
Ik heb mn hele leven extreem aan sport gedaan en heb bijna alles aan gort geholpen.
Boven mn middel ben ik beresterk maar daaronder de kracht van een 80 jarige.
Linker knie is aan gort en de rechter is van titanium.
Aangezien weglopen dus voor mij geen optie is hoop dat ik nooit in de situatie te komen.
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


15 jul 2016 19:04
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C4
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Aanslagpleger was een gek, net als die in zaventem. Echter heeft IS tijdens rammadan opgeroepen tot dit geweld, waaronder ook de stenengooiende jongeren in ede vielen en de stoeptegels door ruiten van bussen in vele steden(dit zijn dus jongens van 14 tot 20 jaar die 2e of 3e generatie zijn). Dit was namelijk een exacte opvolging van de oproep van IS tijdens de rammadan. Ondertussen slaapt de politiek hier gezellig politiek correct verder tot het een keer heel erg misgaat. Idem immigratiestroom waar veel is cellen tussenzaten.libanese veiligheidsdiensten waarschuwden europese politci. Die besloten de informatie niet te delen. Dus toen besloot een libanese minister het tijdens buitenlands bezoek maar direct aan de pers te melden. Ach ja, ik kan er boos om worden. Maar met alle politieke correctheid heeft dat geen zin.
_________________________________________
Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.


15 jul 2016 19:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
.



Afbeelding



.
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


16 jul 2016 0:18
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Je ziet de Islam de ware Islam de conservatieve Islam de orthodoxe Islam de pure Islam, hoe ze zich ook noemen, zich overal in de wereld verzetten tegen het westen, het modernisme en in hun ogen het decadente westen. De Islam in de Islamitische landen duld steeds minder andere religies. Er bestaat dan ook geen democratisch Islamitisch land. De IS , soenitisch, vecht een heilige oorlog , jihad, uit tegen het westen en tegen anders moslims o.a. sjiitische en koerdische moslims en vice versa. Dit is niet iets van de laatste jaren maar zo oud als de religie zelf. Omdat de bevolking in met name deze landen in 30 jaar is verdubbeld, was deze niet meer onder controle te houden door de dictators en tirannen die traditioneel deze landen aan de macht waren. Daarbij vergrijst het westen en de immigratie vanuit die landen gaat ons overlopen met dank aan links progressieve politieke correctheid van de afgelopen 40 jaar die zelfs nu nog menen dat de terroristische aanslagen niks met de Islam te maken heeft.


16 jul 2016 10:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Cazzo Super Veloce schreef:
Ik denk inderdaad dat deze extremisten weinig met de islam op hebben.

Het is de haat tegen het westen. Of dit nu in een religieus sausje gedopt is of niet. Ook afkomst begint mij steeds meer zorgen te baren. Voorbeeld: het gemak waarmee Erdogan Nederlandse Turken dmv een sms'je in beweging kan brengen in Rotterdam en Eindhoven en de duidelijke boodschap van deze mensen aan het adres van Rutte en het molesteren van een NOS cameraploeg. We krijgen nog heel wat voor onze boeg.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


16 jul 2016 17:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
En daarom de grenzen nog even lekker open gooien voor al die 'vluchtelingen'. En dan over 10 jaar de parlementaire enquete hoe het nou toch kan dat we er ineens 100k Syriers bij hebben die allemaal met subsidie in de sociale huur de hele dag voor de pit hangen met een uitkering.

Afbeelding
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


16 jul 2016 17:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Dat kun je die mensen niet kwalijk nemen natuurlijk maar ligt puur aan de overheid zelf. Ook al wil je graag aan de slag, het wordt je als vluchteling knap lastig gemaakt. Maar opvang in de regio zou een betere oplossing zijn geweest al ben ik er wel voor dat je gezinnen met serieuze problemen onderdak moet bieden in Nederland.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


16 jul 2016 20:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Tuurlijk. Dan doen we het als volgt: binnen maand uitsluitsel en daarna 1 beroepsmogelijkheid. Ook een maand. Geen gezinshereniging indien niet minimaal EUR 30k inkomen en bij elke overtreding zwaarder dan parkeerboete uitzetten. Oh ja: paspoort 1e 10 jaar zeker niet.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


17 jul 2016 9:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Maarten for president :mrgreen:
_________________________________________
De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
Si vis pacem, para bellum


17 jul 2016 9:37
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C4
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Ik ben ook voor het helpen van mensen uit oorlogsgebieden.maar dat is wat anders dan ze gratis verblijfsvergunning en paspoort geven. Quote van Einstein is mooi, dit is de derde migratiegolf en wederom met hetzelfde resultaat. Mensen die een dermate andere cultuur en ander geloof hebben, integreren voor een groot deel niet. Niet de 1e generatie, niet de 2e, niet de 3e generatie. dus we hebben naast de huidige nieuwe nederlanders, mogelijk nog een aantal generaties nazaten di er helaas ook weer geen zin in hebben. Ik ben voor een multiculturele samenleving, maar niet met mensen die daar zelf ook geen zin in hebben.

Generalisatie bij de geimmigreerde Turken vind ik wel ver gaan. Volgens mij doen zij het hier ook vaak heel goed en integreren ze heel aardig.Maar blijkbaar heeft de lange arm vanuit turkije hier nog behoorlijk wat aanhangers.
_________________________________________
Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.


17 jul 2016 10:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Ook de 3e generatie voelt zich vooral Turk. Prima op zich maar wat doe je hier dan vraag ik me dan af.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


17 jul 2016 13:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Ja dat is makkelijk gezegd Maarten... Ik woon al 15 jaar buiten Nederland maar voel me toch Nederlander. Ik heb vele redenen waarom ik nog steeds graag in het buitenland woon, maar blijf toch Nederlander.

Waarom zou dat voor Turken anders (moeten) zijn?


17 jul 2016 14:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Maar de vraag zou moeten zijn of jij ook de straat op zou gaan als Rutte afgezet zou worden. Denk het niet. Deze gasten die de straat zijn opgegaan zijn veelal ook de mensen die het hardst roeptoeteren dat ze zich niet geaccepteerd voelen in Nederland. RaRa, hoe zou dat nu toch komen.
Overigens werd er ook volop Allahu Akbar gescandeerd. Dan houd voor mij de sympathie al snel op.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


17 jul 2016 18:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
@Enguess: klein verschil met hier geboren zijn en toch vooral gericht zijn op je 'vaderland'. De gemiddelde Nederlandse 2e emigrant spreekt waarschijnlijk nauwelijks nog Nederlands.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


17 jul 2016 19:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Citaat:
Vluchteling op vakantie naar thuisland

AMSTERDAM -
Eritreeërs die in Nederland asiel aanvragen omdat ze zeggen te vluchten voor het regime in ’het Noord-Korea van Afrika’, gaan gewoon op vakantie in hun thuisland als ze hier eenmaal een vergunning hebben gekregen. Dat roept de vraag op waarom ze überhaupt moesten vluchten. Het ministerie van Veiligheid en Justitie gaat deze vakantievierders in de gaten houden en bekijkt of hun verblijfsvergunningen ingenomen kunnen worden.


Bron: Televaag

Dit soort dingen dus. Gebeurt ook pas sinds een jaar of 25. En dan gaan bekijken of hun verblijfsvergunning ingenomen kan worden.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


18 jul 2016 16:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Fijn dat je de bron vermeldt :wink:

Maar overigens mee eens, vind sowieso dat alle vluchtelingen een tijdelijke status moeten krijgen.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


18 jul 2016 17:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
En daar gaat het dus ook mee mis...


18 jul 2016 18:40
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 144 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.