Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 22:58



Antwoord op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Aanslagen in Parijs 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Vind het altijd zo bizar dat mensen praten over weg kijken en weg wuiven. Dat er problemen zijn kun je niet ontkennen. Ik denk ook dat iedereen het daarover eens zal zijn. Iedereen is hier toch bezorgt over, ik begrijp dan niet zo goed wie er weg kijken. Het probleem ligt volgens mij in het oplossen van het probleem. Ik heb noch hier noch in de politiek een echte oplossing gehoord. De een gaat tegen alles wat buitenlands is aanschoppen en de ander probeert aan te even dat de meerderheid toch echt wel gewone mensen zijn die er net zo bezorgt over zijn als ieder ander. Maar beide bieden geen oplossing.
Probleem volgens mij is dat die oplossing niet bestaat.
Ik denk nog steeds dat armoe bestrijding wereldwijd op de lange termijn het beste resultaat zal geven maar ook dat is erg moeilijk te bewerkstelligen. Een korte termijn oplossing bestaat volgens mij niet.
En degene die roepentoeteren alle buitenlanders eruit of de grenzen hermetisch afsluiten en vlichtelingen laten creperen zijn wat mij betreft gaan haar beter dan de terroristen die al die aanslagen plegen.
_________________________________________
footers zuigen! :D


23 jul 2016 13:47
Profiel
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
:thumleft: +1


23 jul 2016 14:05
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Integreren = totaal mislukt en zal ook nooit goed komen, zie Turkse aanhang van 3de 4de generatie die hebben niks met nederland.

We moeten ze daar al ons geld geven en dan maar hopen dat ze niet meer hier komen de boel verzieken.


Je kan ook vluchtelingen in huis nemen !
Degene die zich daar voor aanmelden geven de voorkeur aan vrouwen en kinderen, dus er word vrijwel geen enkele vluchteling geplaats omdat die vrouwen en kinderen er bijna niet zijn..........
Wie laat er nu zijn vrouw en kinderen achter in een oorlogs gebied...........als je uit een maatschappij komt waar vrouwen en kinderen er niet toe doen dan wel ja.

En het ergste is dat ze gelijk mogen blijven voor altijd!
Waarom niet tijdelijk , zo gauw het in hun vaderland beter is naar huis.
Dan zouden er meer mensen begrip voor hebben !

Was nooit fan van Geert, maar de andere politieke partijen laten je geen andere keus.
Vooral dat slijmende schoolmeestertje van een Rutte die had lang geleden nog wel eens een grote mond maar kan nu ook beter lid worden bij de Partij Van De Arabieren en alles doen wat vrouw Merkel zegt en vooral aardig en vriendelijk blijven tegen meneer Erdogan.

P/s mocht de economie toevallig wat beter worden, zullen we toch moeten bezuinigen om die lieve aanslagpleegende mede mens te helpen en in de kont te kruipen.
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


24 jul 2016 9:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Nu weer raak in Rouen! Priester de keel afgeneden.
_________________________________________
Een vriendelijk woord kost niets!
www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA


26 jul 2016 12:33
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
En weer in Berlijn ! gaat geen dag voorbij of er vallen doden door terreur wel of niet Is gerelateerd. wat is er aan de hand in de wereld ?
_________________________________________
don't drive faster than your guardian angel can fly


26 jul 2016 17:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
IS is neergestreken in Europa. :oops:


26 jul 2016 17:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Maarten schreef:
Tuurlijk. Dan doen we het als volgt: binnen maand uitsluitsel en daarna 1 beroepsmogelijkheid. Ook een maand. Geen gezinshereniging indien niet minimaal EUR 30k inkomen en bij elke overtreding zwaarder dan parkeerboete uitzetten. Oh ja: paspoort 1e 10 jaar zeker niet.


En dit ook aanpakken:
Citaat:
Het kabinet verzwijgt al jaren tegenover nieuwkomers dat hun verblijfsvergunning kan worden afgepakt als ze niet inburgeren. Het is namelijk sterk de vraag of die wet wel helemaal uitvoerbaar is. Maar aan de Tweede Kamer werd dit nooit zo gemeld.

Onlangs bleek dat van geen van de inburgeraars die niet op tijd het inburgeringsexamen haalden, de verblijfsvergunning is ingenomen. In de Tweede Kamer rees het vermoeden dat in de praktijk nationale en internationale regels flink in de weg zouden kunnen staan.

Het kabinet zoekt daarom nu uit in ’welke gevallen intrekken van het verblijfsrecht mogelijk is’. Maar intussen stelt het immigranten niet eens op de hoogte van het bestáán van de wet. „Deze maatregel lijkt een dode letter”, zegt CDA-Kamerlid Mona Keijzer.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


01 aug 2016 11:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Elke dode is 1 teveel maar er wordt wel giga overdreven.
Dik 20 jaar terug hadden we de Baader Meinhof, Raf etc etc en onlangs nog Breivik.
Alle jaren tussen 1972 en 1992 waren het aantal slachtoffers een stuk hoger dan nu
Het aantal mensen die in die jaren door terreur zijn omgekomen is vele malen hoger dan nu door IS of al-Qaida.
Wat dat betreft zijn wij allemaal erg vergeetachtig en snel geneigd de problemen van het moment het ergste te vinden wat ons ooit is overkomen.

In de VS maakt men zich grote zorgen maar vergeet dat een 100-voud aan mensen omkomen door hun weigering iets aan wapenbezit te doen.
Dat land wordt door velen behoorlijk opgehemeld maar is ondanks behoorlijks technologische voorsprong ook hopeloos verouderd, naïef, zelfs achterlijk en kampt met giga problemen (rassenproblemen, wapenproblemen, verouderd wegennet en sociaal stelsel).
Wellicht toch een zegen als Trump daar de boel eens een beetje gaat opschudden.
8 jaar Obama heeft eigenlijk op bestuurlijk gebied weinig verandering in Washington gebracht. (hij is gewoon openlijk tegen gewerkt)
Trump is geen onderdeel van het establishment en dat is Clinton wel.
Nog 3 maanden en dan weten we het.
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


01 aug 2016 12:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Zelfs als die idioot van een Trump de volgende president wordt gaat er niet veel veranderen.
Een democratie is als een oceaanstomer, je kunt met heel veel moeite de koers een paar graden veranderen en een paar jaar later gaat een andere kapitein weer terug sturen...
_________________________________________
GREEN IS GOOD


01 aug 2016 12:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
+1 helaas.... verandering duurt generaties als men al op 1 lijn zit en blijft... en das meestal niet het geval
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


01 aug 2016 13:38
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
en bij ons komt iedere 4 jaar (als ze dat al halen) een andere jan jodokus aan het roer. alleen maar korte termijn succesjes met een na-mij-de-zondvloed mentaliteit... :evil:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


01 aug 2016 18:38
Profiel
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Dat heet democratie :mrgreen:
En de serieuze partijen hebben zeker wel een lange termijn visie :thumleft:


01 aug 2016 18:48
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Als dat al zo is, is die visie net zo constant als

Afbeelding
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


01 aug 2016 19:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Marquez93 schreef:
En de serieuze partijen hebben zeker wel een lange termijn visie :thumleft:

Je bent de smilies vergeten neem ik aan? Echt no way. 0,0 is nog te hoog ingeschat.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


01 aug 2016 22:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
heerlijk die spreuk van HORN



opinions are like assholes , everybody has one :cheers:


.
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


02 aug 2016 1:00
Profiel WWW Facebook 
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
horn schreef:
Als dat al zo is, is die visie net zo constant als

Afbeelding


De richting wordt mede ingegeven door de coalitie partners :sad:


02 aug 2016 1:22
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Maarten schreef:
Marquez93 schreef:
En de serieuze partijen hebben zeker wel een lange termijn visie :thumleft:

Je bent de smilies vergeten neem ik aan? Echt no way. 0,0 is nog te hoog ingeschat.


Hoi Maarten,
Heb je mijn onderschrift wel eens aangeklikt? Helpt misschien een beetje :mrgreen:
No hard feelings Ik voel voor 80% met je mee en vind ook dat er wat moet gebeuren, maar wat dan?. Ik zou het het liefst morgen opgelost willen zien maar dat gaat niet snel gebeuren :cry:
Iedere "buitenlander" als terrorist bestempelen en buitenmikken? Dan kan ik ook wel vertrekken met mijn INDO roots. Weet alleen niet waarnaartoe dan :cry: Voel nog steeds de haat van het volk ten tijde van de treinkaping door Molukkers. Ik was toen student had niks met Molukkers te maken, maar toch werd je erop aangekeken . Met geen enkele mogelijkheid om je te verweren. Genegeerd te worden in een winkel, restaurant??? Zou je dan niet een beetje boos worden :evil: :idea: Ik heb daar sinds mijn geboorte in 1956 in Amsterdam nog vrijwel elke dag mee te maken. Hoe leuk is dat?
Duzzzzzzzzzz effe dimme en laten we hier over Porsche praten en dit soort dingen overlaten aan de Telefaag enzo. Nogmaals : No hard Feelings :ba:

Onderschrift: bij waar "iI need to pray" gaat het helaas bij de zwakke geesten vaak mis :cry:


02 aug 2016 1:50
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
^^^dat dus :salut:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


02 aug 2016 10:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Anastasia. :shock: :mrgreen:

:res:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


02 aug 2016 11:15
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 144 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GS993


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.