Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 24 apr 2024 14:25



Antwoord op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Aanslagen in Parijs 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Almere
Bericht Aanslagen in Parijs
Meerdere aanslagen in Parijs. Al 35 doden, pffffff vreselijk. Wat bezielt deze mensen :pale:
_________________________________________
www.Flatsix-Sportscar-Collectables.nl
Speciale Forumprijzen, pb voor meer info


14 nov 2015 0:38
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Idioten..... geen eens woorden voor verder. :bang: :flush:


14 nov 2015 0:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
WTF... :shock:
_________________________________________
rouge et noir


14 nov 2015 0:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
60 doden nu en er is inmiddels een vierde schietpartij aan de gang. Wat een drama dit.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


14 nov 2015 0:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Almere
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
En 100 mensen gegijzeld in een theater
_________________________________________
www.Flatsix-Sportscar-Collectables.nl
Speciale Forumprijzen, pb voor meer info


14 nov 2015 0:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Heeft gelukkig nix met islam te maken.
_________________________________________
De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
Si vis pacem, para bellum


14 nov 2015 0:59
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C4
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
loop denk ik wat vooruit op de zaken, heb ff wat last van sentiment denk ik.Eerst RIP voor de onschuldige mensen die vanavond weer om het leven zijn gekomen.

Maar de logica in mij zegt dat de IS netjes volgens islamitische manier van oorlog voeren allerlei cellen tussen de vluchtelingen Europa ingestuurd hebben. Is gewoon kwestie van tijd voordat de volgende aanslag plaatsvindt in Noord-West-Europa, en daarna weer, etc. Althans als ik een van de leiders was bij de IS zou ik het zo doen. Waarom de vijand enkel vanuit de Midden-Oosten brandhaarden aanvallen, als je het ook in hun eigen achtertuin kan waar iedereen lekker aan het slapen is. Veel minder doden aan hun eigen zijde, veel meer effectiviteit. En het psychologisch effect is ook nog groter.
Hoop dat de het aantal doden nu in Parijs niet verder stijgt. Als je het mij vraagt is het noodzakelijk dat men inzichtelijk krijgt wat er nu Europa binnenkomt. Omdat de buitengrenzen van Brussel open moeten blijven ontkom je er als individuele landen niet aan om grenzen dicht te gooien en heel goed te gaan snappen wie er je land binnenkomt. Als je het niet snapt, dan helaas geen entree (ongeacht geloof, kleur etc. tenzij extremistisch uiteraard). Eigenlijk zoals het vroeger was, dat was immers niet voor niets. Blijkbaar gaat dit nu nodig zijn, maar politiek loopt naar mijn mening altijd 2 jaar achter op de realiteit vind ik. de 'Den-Haag vertraging'.
_________________________________________
Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.


Laatst bijgewerkt door Justin op 14 nov 2015 2:01, in totaal 6 keer bewerkt.



14 nov 2015 1:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
vreselijk. Geen woorden voor.

En voor nieuwsgaring / duiding zijn wij Belgskes dus aangewezen op de NOS, de Belgische TV stations spelen pulp films :bang:
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


14 nov 2015 1:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Volgens zeer betrouwbare bron zenden ze het in België volgende week uit.
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


14 nov 2015 7:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Teller staat vanmorgen al op 140 doden. Aanslagen waren verwacht maar konden niet worden voorkomen volgens Franse Terreurbestrijding
_________________________________________
http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld
life is too short to drive boring colors


14 nov 2015 8:17
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Vreemde wereld leven wij. Zo triest dat dit nu weer moet gebeuren. Gedachten zijn sowieso bij de mensen aldaar, de angst de wanhoop en het verdriet, verschrikkelijk!

Ik vrees alleen dat dit inderdaad nog maar het begin is, dat er een oorlog tegen/in de westerse wereld gaande is waar wij de weet nog niet zo van hebben. Hoop van ganse harte dat ik dit mis heb en dat het rustig en veilig blijft in noordwest Europa.
_________________________________________
Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte


14 nov 2015 8:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
WW III is al 14 jaar gaande, ben ik bang. Nieuw soort oorlog: cellen-terreur ipv grondtroepen.
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


14 nov 2015 9:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Ik vrees dat je daar gelijk in hebt.

Het is afschuwelijk, er zijn geen woorden voor.


14 nov 2015 11:55
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Dit gaat (weer) nergens over, zal nog wel wat aan het licht komen. En de hele H'sumse media (Lees elke gek dus) kan zonder poes pas de grens over, Parijs in, Etc.
_________________________________________
You've only got one life, live it!


14 nov 2015 16:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Den Dungen, N-Brabant
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Zat nog niet zo heel lang geleden van een lang weekend in Parijs te genieten, met vrouw & kinderen. Nu weer dit... Rillingen krijg ik er van...


14 nov 2015 17:14
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Ivo 3.6 schreef:
Aanslagen waren verwacht maar konden niet worden voorkomen volgens Franse Terreurbestrijding

Is ook niet zo vreemd. Jij zit met je vrouw in de bioscoop naar Spectre, de nieuwe James Bond, te kijken. Twee rijen achter je zit een exttremist met een joekel van een bom op zijn lichaam, die het een eer vindt om te sterven voor het hogere doel. Wat kan je daar als terreurbestrijding nou aan doen? :scratch: Levensgevaarlijk, ben eerlijk gezegd bang dat dit pas het begin is. Dergelijk extremisme kunnen wij in het westen nl niet bevatten...
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


14 nov 2015 17:30
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Inderdaad, en als dit soort ..... beter georganiseerd zou zijn, is het drama helemaal niet te overzien.


14 nov 2015 17:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
De keerzijde zou een politiestaat zijn. Maar dat willen we met z'n allen ook niet. Dus ik ben bang dat aan deze situatie maar weinig te veranderen valt en dat de keerzijde van onze vrijheid zoals we hem nu kennen uit dit soort excessen zal blijven bestaan.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


14 nov 2015 19:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Geulle
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
geertsabine schreef:
Inderdaad, en als dit soort ..... beter georganiseerd zou zijn, is het drama helemaal niet te overzien.


Of niet. Een organisatie is makkelijker in de gaten te houden dan enkele individuen.
Of hier een oplossing voor is betwijfel ik. Grenzen dicht is leuk voor de schijnveiligheid, maar als de gekken al in het land zijn heb je hier niets aan.


14 nov 2015 21:18
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Justin schreef:
loop denk ik wat vooruit op de zaken, heb ff wat last van sentiment denk ik.Eerst RIP voor de onschuldige mensen die vanavond weer om het leven zijn gekomen.

Maar de logica in mij zegt dat de IS netjes volgens islamitische manier van oorlog voeren allerlei cellen tussen de vluchtelingen Europa ingestuurd hebben. Is gewoon kwestie van tijd voordat de volgende aanslag plaatsvindt in Noord-West-Europa, en daarna weer, etc. Althans als ik een van de leiders was bij de IS zou ik het zo doen. Waarom de vijand enkel vanuit de Midden-Oosten brandhaarden aanvallen, als je het ook in hun eigen achtertuin kan waar iedereen lekker aan het slapen is. Veel minder doden aan hun eigen zijde, veel meer effectiviteit. En het psychologisch effect is ook nog groter.
Hoop dat de het aantal doden nu in Parijs niet verder stijgt. Als je het mij vraagt is het noodzakelijk dat men inzichtelijk krijgt wat er nu Europa binnenkomt. Omdat de buitengrenzen van Brussel open moeten blijven ontkom je er als individuele landen niet aan om grenzen dicht te gooien en heel goed te gaan snappen wie er je land binnenkomt. Als je het niet snapt, dan helaas geen entree (ongeacht geloof, kleur etc. tenzij extremistisch uiteraard). Eigenlijk zoals het vroeger was, dat was immers niet voor niets. Blijkbaar gaat dit nu nodig zijn, maar politiek loopt naar mijn mening altijd 2 jaar achter op de realiteit vind ik. de 'Den-Haag vertraging'.


Helaas moet ik je geheel gelijk geven.


14 nov 2015 22:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Neppert
Neppert
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Als het zo doorgaat komt een politiestaat wel steeds dichterbij, ben ik bang.
Stel dat het aantal aanslagen drastisch toeneemt zou iedereen het wel willen ( denk ik).
Ik zou er niet aan moeten denken om dat mee te maken met mij gezin wat er in Parijs is gebeurt.
RIP :salut:
_________________________________________
In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!


14 nov 2015 23:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Meest waardeloze ervan is dat er maar zo weinig mensen nodig zijn voor dit soort aanslagen. Je ziet wat 8 idioten kunnen veroorzaken. Daar doe je niets aan. Geen gesloten grenzen, politiestaat of welke veiligheidsmaatregelen dan ook kunnen dit voorkomen! Helaas...
_________________________________________
rouge et noir


14 nov 2015 23:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Neppert
Neppert
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Het leger?
_________________________________________
In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!


14 nov 2015 23:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Nee, want kom er maar eens achter wie die idioten zijn. Volgens mij heeft de Franse geheime dienst al aangegeven dat ze wisten dat er wat aan zat te komen, maar ze wisten niet wie en wat...

Frankrijk heeft 66 mln inwoners. Haal daar die 8 maar uit?!
_________________________________________
rouge et noir


14 nov 2015 23:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
horn schreef:
….die het een eer vindt om te sterven voor het hogere doel.…..

Dat bewijst maar weer de achterlijke cultuur binnen die groepering: welk hoger doel? Wat willen ze nu eigenlijk? Dat we de westerse vrouwen een boerka gaan opdringen?
Dat ik hier in het westen op mijn knieën op een kleedje moet gaan zitten? Krijgt Wilders gelijk, of is Wilders de oorzaak? Ik weet het niet.

Niemand weet een oplossing, we hebben allemaal wilde ideeën, maar geen structurele oplossingen. We weten het wel, maar we zeggen het niet, en we doen er ook niets aan: laat een ander het maar doen.
Je moet als dader toch echt helemaal aan het eind van alle hoop zijn als je dit soort acties voor IS doet. Zelfs jeugd uit Europa trekt die kant op: hopeloos, maar ook verloren en hulpeloos.
Kansarme mensen, kansarme acties, maar helaas wel met vreselijke gevolgen voor onschuldigen (hoewel dat over en weer wordt gezegd!)
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


14 nov 2015 23:59
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 144 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.