Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 24 apr 2024 12:19



Antwoord op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Aanslagen in Parijs 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Maar in de praktijk worden bepaalde bevolkingsgroepen dus gewoon wel bevoordeeld.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


22 jul 2016 15:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Niet structureel, maar er zullen ongetwijfeld (linkse) gemeentebesturen zijn die dit soort domme dingen doen.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


22 jul 2016 15:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
En ook niet alles geloven wat er op telegraaf.nl staat. :salut:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


22 jul 2016 16:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Tsja, als dat je enige bron is...
_________________________________________
GREEN IS GOOD


22 jul 2016 17:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991.2 GT3 997 GTS 964 C2 930 ex 997 S ex 996 4S
Rotterdam
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
@Cazzo. Ik vind het moeilijk om te geloven dat je dat echt allemaal geloofd wat je schrijft. Jouw grens om alles met een roze bril te willen zien ligt wel erg ver. Zal wel aan mij liggen. Maar in ons tolerante Nederland gun ik je je mening.

Er is zoveel gedocumenteerd dat men totaal geen respect voor onze manier van leven heeft en het daarom gerechtvaardigd is ons als minderwaardigen uit te buiten en onbestraft te mogen vermoorden. Men gebruikt onze tolerantie om intolerant te mogen zijn. Nog toleranter worden en nog meer praten, werkt alleen maar averechts.

Ook dit zal wel weer niet waar zijn: http://www.zerohedge.com/news/2016-07-20/sharia-denmark. In Nederland zal het niet anders zijn.


22 jul 2016 17:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Ronaldo schreef:
En ook niet alles geloven wat er op telegraaf.nl staat. :salut:

Nee dat is altijd een goed uitgangspunt. De Telegraaf liegt. En de VK/NRC spreken altijd de waarheid en als zij er niets over melden dan is er niets aan de hand. Slaap lekker door.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


22 jul 2016 17:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
In 1 zin uitstekend je oogkleppen verwoord :thumleft:

Driver4S schreef:
@Cazzo. Ik vind het moeilijk om te geloven dat je dat echt allemaal geloofd wat je schrijft. Jouw grens om alles met een roze bril te willen zien ligt wel erg ver. Zal wel aan mij liggen. Maar in ons tolerante Nederland gun ik je je mening.


Fijn.
Ik verkondig nergens dat er geen problemen zijn.
Ik zie in mijn omgeving echter ook moslims die hun uiterste best doen iets van hun leven te maken.
Die mensen mogen niet het slachtoffer worden van dom Telegraaf-gebral :salut:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


22 jul 2016 17:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Vaak zijn dat moslims die het zelf ook allemaal niet zo erg nauw nemen met het geloof. Ik ken ze namelijk ook. Niets mis mee. Maar zodra je vindt dat je religie boven de wet en iedereen staat vind ik dat je hier niets te zoeken hebt in onze westerse samenleving. Punt.

Maar dat geldt natuurlijk ook voor asociale gezinnen, outlaw motorclubs enz enz.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


22 jul 2016 18:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Nu weer in Duitsland (München) raak, heeft er één in een winkelcentrum om zich heen staan te schieten.
Volgens de eerste berichten 15 doden.


22 jul 2016 19:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Tsja, open grenzen.....en idioten ook uiteraard.... :oops:


22 jul 2016 19:08
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Driver4S schreef:
@Cazzo. Ik vind het moeilijk om te geloven dat je dat echt allemaal geloofd wat je schrijft. Jouw grens om alles met een roze bril te willen zien ligt wel erg ver. Zal wel aan mij liggen. Maar in ons tolerante Nederland gun ik je je mening.

Er is zoveel gedocumenteerd dat men totaal geen respect voor onze manier van leven heeft en het daarom gerechtvaardigd is ons als minderwaardigen uit te buiten en onbestraft te mogen vermoorden. Men gebruikt onze tolerantie om intolerant te mogen zijn. Nog toleranter worden en nog meer praten, werkt alleen maar averechts.

Ook dit zal wel weer niet waar zijn: http://www.zerohedge.com/news/2016-07-20/sharia-denmark. In Nederland zal het niet anders zijn.




+1

Danke vrouw Merkel
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


22 jul 2016 19:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Cazzo Super Veloce schreef:
In 1 zin uitstekend je oogkleppen verwoord :thumleft:


Je hebt echt werkelijk geen benul.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


22 jul 2016 20:11
Profiel
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Wat gebeurt hier? Het lijkt inderdaad net op de echte wereld :x . Zou bijna m'n P wegdoen en een VW kopen :mrgreen:
Voor: Driver4S, Maarten, wwdoet
Kijk om je heen en zie wat er gebeurt overal op de wereld. Wilders,Roos,Le Pen, Farage, Johnson,JOBBIK,UKIP,PVV, FPö(Jorg Haider) Front Nationale, e.v.a. Doe a.u.b. niet mee aan die stemmingmakerij.

De Campagne in de USA tussen Trump en Clinton??? Dat gaat alle fatsoensnormen te buiten! M.n. uit de Trump hoek. Dat zijn werkelijk vreselijke mensen die hun tegenstanders zelfs dood of in de gevangenis wensen. Moet er niet aan denken dat die man president wordt van het machtigste land ter wereld :cry: :cry: :cry: En let wel het is een soort Wilders toch?
Gaan we hier met z'n allen naartoe? Stemmingmakerij vanuit duistere onderbuikgevoelens zonder enige nuancering. Bevolkingsgroepen tegenover elkaar zetten, het ophitsen van de menigte. Waar en wanneer hebben we dat eerder gezien :x
"Wij" zijn goed "Zij" zijn slecht. En dan maar meteen ze allemaal buitengooien toch?

Voor Cazzo,Franz,Ronaldo,Giulia,Enguess,mbembe,erwin964c4 en rens914====> +1 :thumleft: voor Cazzo +2 :mrgreen:

Elke aso hard aanpakken, iedereen gelijk behandelen, onaangepast gedrag wordt niet getolereerd wat mij betreft strafkamp(helaas hebben we geen Siberië , had wel fijn geweest in deze tijd :mrgreen: ) De rotte appels genadeloos opsporen en onschadelijk maken, maar ik denk en hoop dat dat de minderheid is. Heb je meer met Turkije, Marokko, etc dan met NL??? Oké dan: NL nationaliteit opgeven. Dienstplicht terug invoeren vind ik trouwens een geniaal plan. Flink afknijpen naar Amerikaans model. Het verwachtingspatroon van mensen die naar het "rijke Westen" komen ligt veel te hoog. Dat moet direct de kop in worden gedrukt: Niet werken , niet vreten, Toch? Is voor ons niet veel anders. Anders krijg je een hoop gefrustreerde "vluchtelingen die dan weleens gekke dingen kunnen gaan doen omdat ze zich ernstig tekort gedaan voelen!

Maar laten we het hier over Porsche hebben, wel zo simpel :mrgreen:

Hieronder een clipje die jullie hopelijk op waarde weten te schatten :lol: Bij de passage "I need to Pray" daar begint de ellende meestal :cry:


Laatst bijgewerkt door Marquez93 op 23 jul 2016 2:44, in totaal 2 keer bewerkt.



23 jul 2016 1:26
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Maarten schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:
In 1 zin uitstekend je oogkleppen verwoord :thumleft:


Je hebt echt werkelijk geen benul.


En Maarten en Cazzo ook niet de ander meteen als zwakzinnige wegzetten, niet leuk :mrgreen:


23 jul 2016 1:35
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Cazzo Super Veloce schreef:
In 1 zin uitstekend je oogkleppen verwoord :thumleft:

Driver4S schreef:
@Cazzo. Ik vind het moeilijk om te geloven dat je dat echt allemaal geloofd wat je schrijft. Jouw grens om alles met een roze bril te willen zien ligt wel erg ver. Zal wel aan mij liggen. Maar in ons tolerante Nederland gun ik je je mening.


Fijn.
Ik verkondig nergens dat er geen problemen zijn.
Ik zie in mijn omgeving echter ook moslims die hun uiterste best doen iets van hun leven te maken.
Die mensen mogen niet het slachtoffer worden van dom Telegraaf-gebral :salut:

+1

Er wordt hier weer van alles door elkaar gehaald, zoals gewoonlijk en zoals Wilders graag ziet gebeuren.


23 jul 2016 3:31
Profiel
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
:thumleft:.... Cr"eren van chaos dom onderbuik geneuzel Ga voor de echte problematiek


23 jul 2016 3:42
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
@Enguess +2 :thumleft:


23 jul 2016 3:57
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Ik had gisteren 3 gasten uit Saudi Arabie en heb een tijdje met ze zitten praten.
Als je hoort van hun angsten en onbegrip dan verschilt die niet echt zoveel van die van ons.
Natuurlijk zijn hun issues andere maar toch.
ehhh, heb ze op de trein gezet naar A'dam.
Dus als daar een aanslag gepleegd wordt komende week dan......
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


23 jul 2016 8:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Enguess schreef:
Er wordt hier weer van alles door elkaar gehaald, zoals gewoonlijk en zoals Wilders graag ziet gebeuren.

Sorry Enguess maar hier word ik onderhand ook zo doodmoe van. Mensen die in Wilders + aanhang een potentieel gevaar zien zijn net zo erg als de groep die in iedere vluchteling een potentiële terrorist zien. Ik ben vooral geen voorstander van die man (stem al jarenlang op de dierenpartij...hoe links wil je het hebben) maar alles gaat op een democratische manier en via de dialoog. Prima toch? Ik vind het zorgwekkender dat de angst die blijkbaar onder veel Europese burgers heerst niet gehoord wordt, weggewuifd worden of als racisten worden weggezet door politici die handelsbetrekkingen tussen bananenrepublieken belangrijker vinden dan de potentiële terreurdreigingen die er vanuit deze landen heerst.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


23 jul 2016 9:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Ik ben het volkomen met je eens dus ik begrijp niet waar je doodmoe van wordt. Ik stel alleen vast dat alles weer eens op een hoop wordt gegooid: vluchtelingen en terroristen. En dat Wilders dat ook graag doet. En dat ik het daar, volkomen democratisch, mee oneens ben. Ik wuif niets weg en ben ook bezorgd, zoals velen.


23 jul 2016 10:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Sorry, ik bedoelde het ook niet persoonlijk naar jou toe. Nu ik het teruglees komt dat wel zo over inderdaad. Het ging mij er meer over in algemene zin dat je die uitdrukking heel vaak hoort als mensen kritisch worden over het hele asiel en vluchtelingenbeleid van de EU. Je wordt al snel in het vakje Wilders geplaatst waar naar mijn idee niets mis mee hoeft te zijn. Vind het altijd zo'n panische toestand als de naam Wilders valt. Geef die man gewoon geen aandacht als je het er niet mee eens bent.....doe ik ook. Al vind ik het wel een smaakmaker in Den Haag. :mrgreen:
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


23 jul 2016 10:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Al goed hoor


23 jul 2016 11:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Marquez93 schreef:
Voor: Driver4S, Maarten, wwdoet
Kijk om je heen en zie wat er gebeurt overal op de wereld. Wilders,Roos,Le Pen, Farage, Johnson,JOBBIK,UKIP,PVV, FPö(Jorg Haider) Front Nationale, e.v.a. Doe a.u.b. niet mee aan die stemmingmakerij.

Nee laten we vooral wegkijken en het afdoen als stemmingmakerij en losse incidentjes
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


23 jul 2016 11:50
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Maarten schreef:
Marquez93 schreef:
Voor: Driver4S, Maarten, wwdoet
Kijk om je heen en zie wat er gebeurt overal op de wereld. Wilders,Roos,Le Pen, Farage, Johnson,JOBBIK,UKIP,PVV, FPö(Jorg Haider) Front Nationale, e.v.a. Doe a.u.b. niet mee aan die stemmingmakerij.

Nee laten we vooral wegkijken en het afdoen als stemmingmakerij en losse incidentjes


beginnen wel veel 'losse incidentjes' te worden :(
_________________________________________
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.


23 jul 2016 12:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Aanslagen in Parijs
Zijn 't dus ook niet meer. :wink:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


23 jul 2016 13:34
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 144 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.