Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 14:34



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2477 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 100  Volgende
Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
3.2 - '88. Schieffergrau met grijsgroen interieur. Schuifdak, geen airco en geen kat
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Alsnog van harte proficiat Hans!
Zodra het weer kan leggen we een stuk vlees van Rob op de bbq met een biertje.
_________________________________________
“ If you always do what you did; you will always get what you got – and even less” - Albert Einstein


12 apr 2021 20:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Goedemorgen maukers,

Was wel ff schrikken gisteravond, keek nog even de post door en las het nieuwe NPC magazine.
Gelijk zag ik het nare bericht van Rob Pors, hij was plots overleden.
Raakte me pittig beide werden we in de begintijd lid van de NPC, beide een 911 coupe van 1976.
Vaak samen rondjes gereden op Zandvoort, vaak naar de fabriek geweest en enorm gelachen bij het diner in Gerlingen.
Rob gaf nog instructie aan mn zoon in de 993, mooie kerel :cry:
Ook stond Arjan Norbart erin met een mooi geschreven stukje van John Simons.
Was heel herkenbaar, ook een goed mens die Arjan :thumleft:
Tja jongens ik mocht zelf 70 jaar worden vorige week en heb mn beide zwagers al overleefd.
Carpe diem zullen we maar zeggen.
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


17 apr 2021 10:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Hans van Balen overleden op 60-jarige leeftijd aan kanker. Altijd weer schrikken als zoiets gebeurd.
Aparte kerel met een bijzondere geschiedenis, maar ik mocht hem wel, een echte liberaal. :salut:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


30 apr 2021 14:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Goeiemorgen mannen,

Ik ben er weer. Vanuit het niets kwam daar toch ineens Corona voorbij. De eerste twee dagen leek het allemaal mee te vallen en daarna ging het ineens erg slecht. Ik ben heel ziek geweest.
Iets wat ik met een BMI van 23, een goede conditie en weerstand (al 15 jaar niet ziek geweest) niet van mezelf verwacht had. :shock:
Nu moet ik eerst de 6 kg die ik kwijt ben er weer aan zien te krijgen. Ik blijf nog anderhalve week thuis om weer een beetje op krachten te komen.
Het is een heel naar virus.
Alles wordt nu weer een beetje in perspectief geplaatst. Hoe belangrijk het is om toch veel te genieten van de dingen om je heen, gezin, vrienden, hobby's lekker eten en drinken etc.
Nu zit ik hier te tikken, maar als het nog wat slechter was geweest kan het dus zomaar klaar zijn....

Als het goed is worden aanstaande zaterdag de white wall banden op mijn motor gezet en daarna zal ik hem thuis laten afleveren. Dat zal alvast een mooie opsteker zijn. 8)
Ik mag nu wel ongegeneerd allerlei lekkere dingen gaan eten (begin weer een beetje eetlust te krijgen), "elk nadeel hep zijn voordeel" :mrgreen:
Er is ook nog wat spiermassa tussen de lakens blijven liggen. Als mijn energie toeneemt is het goed om de halterbank en het squat rack weer eens neer te zetten.

Werk ze allemaal!


06 mei 2021 9:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Beterschap en zo zie je maar, het kan iedereen overkomen (niet niet iedereen wil het (nog) inzien).
Ik zou die 6kilo er lekker af laten (hoewel, als je alles mag eten wat je wilt... :mrgreen: )
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


06 mei 2021 9:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Geloof me, ik zie er niet uit momenteel :mrgreen:

Ik heb in mijn kelder nog een lekkere fles Brunello liggen. Zo gauw als ik weer trek krijg in een goed glas wijn gaat ie open. :drunken:
Nu moet ik er nog even niet aan denken.


Laatst bijgewerkt door Ewout op 06 mei 2021 9:43, in totaal 1 keer bewerkt.



06 mei 2021 9:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
jeetje, dat is schrikken Ewout. Ik kan goed begrijpen dat je nu anders tegen dingen aankijkt!

Enfin, hoop dat je snel weer de oude bent.
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


06 mei 2021 9:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Klinkt niet best, behoorlijk geschrokken denk ik :oops:
Wij beide hebben onze eerste prikken gehad, volgende maand de tweede.
Sta je plots in een rij met allemaal leeftijd genoten en geloof me die staan niet meer in het eerste elftal :shock:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


06 mei 2021 13:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Heb je al lang niet meer gezien, maar die 6 kilo waren destijds niet echt overtollig.
Beterschap in ieder geval! En ik zou niet meteen op de brommert stappen, al zal t wel verleidelijk zijn. Eerst even aansterken :thumleft:
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


06 mei 2021 13:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Ewout schreef:
daarna ging het ineens erg slecht. Ik ben heel ziek geweest.
Heftig om te lezen.
Beterschap! :flower:
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


06 mei 2021 13:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Ik ben er wel eentje die graag aktief werkt aan zijn eigen herstel.
Net weer even gefietst naar de kapper. Ook daar moet weer conditie opgebouwd worden.
Ik zou al blij zijn als de motor hier op de oprit staat. Al is het om ernaar te kijken. Het gaat gelukkig nu elke dag beter.
Uiteraard moet ik me fit genoeg voelen maar daar heb ik wel vertrouwen in.
Floriaan: het is heel lang geleden dat wij elkaar in het echt gezien hebben, daar zitten ook best wat kilo's tussen, maar die staan me goed (vroeger moest ik moeite doen om niet af te vallen, maar die dagen zijn al een tijdje voorbij :wink: ).

@Hans: jij bent net wat jonger dan mijn ouders. Als ik daar kom zie ik nog wel eens een aantal buurmannen/vrouwen van vroeger. Die wonen er nog steeds.
Dat zijn nu allemaal oude mensen geworden, die staan zelfs ook niet meer in het tweede elftal. :wink:

De tijd staat niet stil. Als je aan het einde van de rit met voldoening terug kan kijken heb je het goed gedaan.


06 mei 2021 13:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Is idd geen griepje, ask me how I know...
En die fles zal nog wel even in de kelder blijven, althans bij mij is na een half jaar de smaak etc weer helemaal terug, maar (rode) wijn smaakt mij helemaal niet meer.
Gelukkig zijn er heel veel smakelijke biertjes om dat gat op te vullen :mrgreen:
Beterschap Ewout!!!
_________________________________________
GREEN IS GOOD


06 mei 2021 13:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Jij bent toen toch ook zo ziek geweest?! Ik heb gelukkig mijn smaak nog. Als ik er weer zin in krijg trek ik overigens eerst een wat goedkopere fles open om te zien hoe dat bevalt.
Zou zonde van die mooie Brunello zijn als ie me niet zou smaken :mrgreen:


06 mei 2021 13:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
yep, 3 weken ziekenhuis waarvan 3 dagen op IC. BMI 25 8)
Ook iets van 6 kilo afgevallen, allemaal spiermassa. Dat hakt er behoorlijk in.
Paar maanden gerevalideerd en nu weer goed hersteld, hoorde bij de 95% snelst revaliderende patiënten, voor wat het waard is :ba:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


06 mei 2021 13:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Ik denk dat dat ook een beetje in je karakter zit als ik het zo inschat. Niet bij de pakken neer gaan zitten maar vooruit. :thumleft:
Hier gelukkig geen ZKH nodig geweest maar mijn vrouw maakte zich op een gegeven moment wel zorgen.


06 mei 2021 13:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Goed om te horen dat je weer aan de beterende hand bent Ewout, vond het al zo braafjes op het forum de laatste tijd. :cheers:
Het kan er aardig inhakken zo blijkt ook hier op het forum en bij velen duurt het herstel ook serieus lang. Ik denk dat jij inderdaad bij de ''happy'' few hoort Cazzo. :cheers:

Citaat:
Alles wordt nu weer een beetje in perspectief geplaatst.


Het is toch jammer dat dit soort momenten vaak nodig zijn voor zo'n wake-up call.
Bedankt voor het delen, zet mij in ieder geval weer aan het denken. :thumleft:
_________________________________________
footers zuigen! :D


06 mei 2021 14:09
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Wow, Ewout, heftig. Sterkte man!
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


06 mei 2021 14:11
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
:shock:

... je denkt vaak, mij overkomt het niet. Hoor nu steeds meer gevallen van “onze leeftijdsgroep” - ook binnen de familie en vrienden kring :|

Sterkte, Ewout :!:


06 mei 2021 14:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Hou je haaks Ewout. Bewijst maar weer eens hoe sommige groepen in dit land deze ziekte bagatalliseren. Mocht je gaan toeren richting 't Gooi (woon er nog tot 1 oktober) dan mag je uit mijn voorraad uitzoeken wat je wil en drinken we die samen op!


06 mei 2021 14:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Toch blij te lezen dat je het nog kunt navertellen, sterkte met je herstel!

Wordt as zondag mooi weer voor een rondje op de motor.....maar een krukje erbij en chroom poetsen is ook leuke therapie.... :mrgreen:


Ik heb zojuist voor mijn 3.2 een apk afspraak gemaakt, opgewarmd, olie bijgevuld en een korte check gedaan.
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


06 mei 2021 15:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Bedankt heren! Dat doet me allemaal goed. 8)

Mijn vrouw had gelukkig een vrij mild beloop, mijn oudste zoon en mijn dochter hebben ook de zeer milde versie en zijn alweer bijna klaar. De jongste van 13 is de dans ontsprongen, gelukkig voor hem.
Mijn vrouw begon, die is toen gelijk in het chalet van mijn schoonouders in quarantaine gegaan. Ik testte 2 keer negatief, op de 5e dag ineens wel positief.
(zegt overigens wel iets over de waarde van een negatieve test 2 dagen voor je vliegvakantie, als ik naar Bonaire was gevlogen met mijn negatieve testen had ik een paar dagen later het hele eiland kunnen besmetten.....).
Toen is mijn echtgenote maar weer naar huis gekomen en hebben we het huis in tweeën verdeeld.
Eén douche/toilet voor de Corona patiënten en een douche/toilet voor de gezonden.
Uiteindelijk had mijn jongste zoon een douche helemaal voor zichzelf..... :mrgreen:


06 mei 2021 15:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Heftig verhaal Ewout, geweldig dat je weer “terug” bent! Succes en sterkte met het volledig herstellen, CSV geeft hier het goede voorbeeld (kunnen we van zijn autokeuze niet zeggen :mrgreen: ).


(Dit bericht had ik logischerwijs in het Ferrari topic gezet dus kopieer het nog even hier voor diegenen die mijn logica niet kunnen volgen :mrgreen: )


06 mei 2021 18:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Hier waardeer ik het ook hoor! :wink: :mrgreen:


06 mei 2021 19:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Goed om te horen dat je er nog bent. Totmbo in december positief getest en ik ben zelf vorig jaar op vrijdag de 13e halsoverkop uit St Anton gevlucht. Ben zelf wel beetje ziekig geweest maar gelukkig niets serieus.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


06 mei 2021 19:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Beter! Ik heb er ook één in mijn vriendenkring die 3 dagen schor was met een loopneus en daarna klaar was met Corona.
Ik had gedacht dat ik ook tot die categorie zou horen. Viel toch wat tegen :mrgreen:


06 mei 2021 19:49
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2477 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 100  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.