Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

18 maart 2021 11:05

Tja, als dat het enige is dat je boeit in de wereld, dan maakt het inderdaad niet uit wat je kiest. Is wel een heel erg beperkt wereldbeeld.

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

18 maart 2021 13:11

Mart WTL schreef:Per saldo, de enige politicus die lucht gekoeld rijdt, das toch die Rutte! :popcorn:



Had hij die niet te leen van State Of Art :?

Overigens nog geen reden om op hem te stemmen als hij zelf een luchtgekoelde Porsche heeft ;)

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

18 maart 2021 13:17

Een lucht gekoelde fiets dat is Rooie Rakkers!! :mrgreen:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

18 maart 2021 13:24

Mijn wereldbeeld? O ja, en ik ben natuurlijk geweldig blij met al die Corona maatregelen, grandioos, vooral die avondklok heeft zo z'n voordelen!!! :thumleft:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

18 maart 2021 13:30

Olaf schreef:Overigens nog geen reden om op hem te stemmen als hij zelf een luchtgekoelde Porsche heeft ;)

Er zijn genoeg andere redenen :thumleft:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

18 maart 2021 17:44

Ik geef het je maar te doen: stel je bent geen fan van het (demissionaire kabinet), geen fan van de coronaregels, je probeert iedereen op PF van je eigen gelijk te overtuigen, je hoopt op een volledig andere coalitie en wat krijg je: (ongeveer) hetzelfde kabinet (beleid) als het demissionaire :mrgreen: .

Laten we met z'n allen hopen dat we snel uit de crisis zijn en dat de aankomende regeerperiode stabiel mag blijven :thumleft:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

18 maart 2021 19:40

Ach ja, dat zijn er maar drie alhier.
Ik wens ze veel sterkte. :twisted:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

18 maart 2021 19:45

Blijkt toch maar weer dat je niet te veel waarde moet hechten aan geschreeuw op div platforms.
Als je de commentaren op posts van de VVD las op LI leek het wel of ze afgeslacht zouden gaan worden.
Gelukkig zegeviert ook nu weer het gezonde verstand.

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

18 maart 2021 21:24

Zo zou ik het niet acuut willen omschrijven. 75% van de mensen heeft werkelijk geen idee :wink:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

18 maart 2021 21:40

Kijk naar het briefstemmen, degene die dat niet snapte, is een stem onwaardig.... :twisted:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

18 maart 2021 21:57

Nou v.w.b. dat briefstemmen kan ik mij voorstellen dat het voor oude mensen lastig is/was. Veel info in de brieven. Een soort "Ikea-handleiding" was voor ouderen gemakkelijker geweest.
Brieven en enveloppen in kleur mag niet i.v.m. politieke kleuren :bang:

Hier in de gemeente was er ook nog een referendum, dus 2 stemkaarten, 2 bieven, 1 stemformulier, 2 corona-regelsbrieven en een paar dagen later werd er nog een stemformulier voor het referendum nagezonden, dus dat maakt het voor ouderen (nog niet mijn leeftijdsgroep) er ook nog niet makkelijker op.

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

18 maart 2021 22:11

Kijk uit hoor, weet uit ervaring het gaat zooooooo hard :scratch:
Kocht mn eerste 911 net ff 30 jaar en in april 70 jaar :oops: pfffffffff

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

18 maart 2021 22:43

Cazzo Super Veloce schreef:Blijkt toch maar weer dat je niet te veel waarde moet hechten aan geschreeuw op div platforms.
Als je de commentaren op posts van de VVD las op LI leek het wel of ze afgeslacht zouden gaan worden.
Gelukkig zegeviert ook nu weer het gezonde verstand.


Het mooie is nog dat die schreeuwers vaak nog het meest verbaasd erover zijn. Engel ook, kiesdrempel (natuurlijk) niet gehaald en meteen al weer de mond vol over fraude, hertellen en zelfs nieuwe verkiezingen. Die heeft duidelijk iets te veel van die spannende Amerikaanse televisie gekeken.

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

19 maart 2021 10:04

Inderdaad een Wappie van de eerste klasse die Engel. :bang:

gelukkig ziet het OM (en Facebook) het ook zo;
Facebook plaatst een disclaimer bij een van Engels berichten waarin melding wordt gemaakt van verkiezingsfraude.
OM seponeert aangifte Willem Engel, Facebook plaatst disclaimer: 'Geen bewijs van fraude door Kiesraad’

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

29 maart 2021 21:14

Bibian Mentel (48) overleden.

https://nos.nl/artikel/2374634-bibian-m ... leden.html

Wat een positieve vrouw en doorzetter was het!!!

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

29 maart 2021 21:25

Veel respect voor deze dame :salut:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

29 maart 2021 22:05

Een prachtig mens. Wat een voorbeeld.

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

30 maart 2021 16:30

Gisterochtend was er op radio 1 nog een rapportage over haar, nav een recent interview. Ze klonk nog vol levenslust ondanks haar situatie. Wat een krachtige persoon. Vond het best schokkend om 's avonds te horen dat ze er niet meer was.

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

31 maart 2021 12:49

Zo, weer een hoofdstuk afgesloten. Net m'n laptop en toegangspas ingeleverd. Na 2 online afscheidsbijeenkomsten gisteren (2 teams) waren de dames van t secretariaat vandaag speciaal voor mij en een collega naar kantoor gekomen voor een live kopje koffie in de zon.
En nu even niets :ba:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

31 maart 2021 12:57

En op naar de volgende fase in je leven. Kop op Floriaan en veel succes bij het vinden van een nieuwe baan!

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

31 maart 2021 13:18

Targa Floriaan schreef:En nu even niets :ba:


.... geniet er van zo lang het kan :!:

Ben zelf 'n kleine 2 jaar op proef-pensioen geweest :mrgreen: Heb me geen dag verveeld, maar kon gelukkig toch weer ergens aan het werk :wink:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

31 maart 2021 13:24

Tja Floriaan het leven zit vol met “verassingen” maar goed dat je niet alles van te voren weet :scratch:
Daar weet ook Paul en ik over mee te praten :oops:
Kom net van de Internist, weekje ervoor bij het lab alles ingeleverd.
Zit je eerst een half uur te wachten/zweten en kijkt hij op het grote scherm naar de resultaten.
Laten we even uw bloeddruk meten, pfff nee he en te hoog :roll:
Valt gelukkig mee, een klein pilletje erbij en met 2 maanden nog even meten en loop weer heerlijk buiten :cheers:
Heb zo’n hekel aan dat gedoe maar wat moet je he, oude mannetjes.

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

31 maart 2021 13:48

molen934 schreef:Zit je eerst een half uur te wachten/zweten en kijkt hij op het grote scherm naar de resultaten.
Laten we even uw bloeddruk meten, pfff nee he en te hoog :roll:


Ze moeten daar in het ZH toch ook begrijpen dat je bloeddruk dan (te) hoog is :popcorn:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

31 maart 2021 13:51

Klopt, en heb ook wel eens een 24 uurs meting gehad :salut:
Naast de acculader staat ook een bloeddrukmeter :mrgreen:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

31 maart 2021 14:49

Sterkte Floriaan en inderdaad: geniet ervan als je kan, want voor je het weet ben je weer in de ratrace en denk je “had ik maar meer gedaan met de vrije tijd....”. Je hebt het seizoen iig mee!
Gesloten onderwerp