Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

22 sep 2017 5:20

[/quote]
Dat lijkt me echt het ergste van een vechtscheiding. Dat je ex nog steeds van mening is dat ze alles beter weet.[/quote]

Ben ook al 35 jr getrouwd en het gaat nog steeds goed maar van dat beter weten is ook hier elke dag het geval.
Ik heb vorig jaar een T shirt voor haar gekocht met daarop in grote letters GOOGLE geprint. Ze kon er gelukkig om lachen. Is nu haar koosnaam geworden. Soms kun je er maar beter om lachen.

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

22 sep 2017 11:23

Afbeelding

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

22 sep 2017 11:44

:mrgreen: :mrgreen:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

22 sep 2017 15:00

Zoiets ja.

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

23 sep 2017 17:50

Ben toegetreden tot het activity-gilde. Heb een Polar gekocht (via marktplaats, vind ze veel te duur). Google kan nu dus zien hoeveel stappen ik zet en of ik wel braaf slaap. De stress van het geactiveerd krijgen van dat ding wordt dan weer niet gemeten :mrgreen:
Maar een dagje De Loods, begraafplaats ('slechts op bezoek') en dakgoot leeghevelen is al bijna 10000 stappen :shock: dus zoveel extra hoef ik gelukkig niet te doen :-)

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

23 sep 2017 19:13

Prima spul dat dingen van Polar (ook goede service als er onverhoopt een defect is).
Heb een Garmin gehad; ding telde niet de stappen maar de bewegingen; had veel stappen gemaakt na het tandenpoetsen :mrgreen: Toch maar weer teruggebracht naar de winkel.

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

23 sep 2017 19:18

Ik kreeg gisteren een boekings aanvraag voor de B&B.
Na akkoord over de prijs voor 4 personen // 10 dagen zou hij het geld direct overmaken.
Even later kwam een print met daarop een "nigeria deal"
Hij had me € 1000 teveel overgemaakt of ik het teveel betaalde even terug wilde storten.
Whahaha,
Na de vraag of hij in Abuja of Lagos woonde kreeg ik geen antwoord meer.
Sukkels

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

23 sep 2017 23:30

Brulaap schreef:Prima spul dat dingen van Polar (ook goede service als er onverhoopt een defect is).
Heb een Garmin gehad; ding telde niet de stappen maar de bewegingen; had veel stappen gemaakt na het tandenpoetsen :mrgreen: Toch maar weer teruggebracht naar de winkel.


Weet je zeker dat dit tijdens het tandenpoetsen gebeurde :mrgreen:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

24 sep 2017 21:09

:mrgreen:
Mijn Polar registreert motorrijden ook als lopen, geloof ik.
Zat na ruim een uur rijden zo'n 3000 stappen verder geloof ik :roll: Heb m niet hoeven aanduwen, wel af en toe hard getrapt :D

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

24 sep 2017 21:30

Tuck-under schreef:
Brulaap schreef:Prima spul dat dingen van Polar (ook goede service als er onverhoopt een defect is).
Heb een Garmin gehad; ding telde niet de stappen maar de bewegingen; had veel stappen gemaakt na het tandenpoetsen :mrgreen: Toch maar weer teruggebracht naar de winkel.


Weet je zeker dat dit tijdens het tandenpoetsen gebeurde :mrgreen:


Ja, hoezo? :)

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

25 sep 2017 12:02

Je kunt die polar ook vastbinden aan de hond, zit je altijd goed met de hoeveelheid stappen :idea: :mrgreen:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

30 sep 2017 14:48

Vandaag kartwedstrijd in Oldenzaal. Beetje vochtig hier :shock:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

30 sep 2017 15:29

wel lekker veel stappen :mrgreen:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

01 okt 2017 8:57

Als ik zelf zou hebben gereden wel. Was slechts chauffeur, coach en sponsor van Max :mrgreen:
Hij is in 5 heats niet 1x van de baan gegaan. Geëindigd in de middenmoot. Tevreden met t resultaat.

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

02 okt 2017 8:37

Morge luitjes,
"De day after" , zo voelt dit, was toch even genieten gisteren van onze Max :cheers:
We zullen kijken wat vandaag de dag weer brengt, de meeste van ons weer aan de noeste arbeid :thumleft:
Denk dat ik de garage even induik en kijk of ik de verse slicks er voor onder krijg (via de bandenman).
Zo nu maar onder de pomp, ff scheren, met Sjors uit en aan de gang.

Mauk ze

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

07 okt 2017 22:38

Vandaag Buurman en Buurman gespeeld. Gezamenlijke regenpijp is al een tijd verstopt, trekveer hielp niet, verstopping zat blijkbaar onderin. Pijp leeggeheveld vzv mogelijk, daarna op 1,50m doorgezaagd. Leuk effect, druk van 3 meter water door de het eerste gaatje van de zaagsnede. Maar het regende toch al. Verstopping zat dus lager, maar was niet echt te zien/ voelen met de trekveer. Dus 20 cm boven de grond nogmaals doorgezaagd. Weer leeggeheveld, buurman vond t modderwater niet echt lekker :mrgreen: Blijkt dat pijp op 30cm diepte een bocht maakt. Trekveer wil daar niet doorheen. Pijp is mogelijk verschoven of beschadigd door boomwortels. Mogen binnenkort dus m’n voortuin gaan openleggen :-( Regenpijp is nu dus kaduuk (maar deed toch niks meer), dus nu met trechter en tuinslang een bypass aangelegd naar dichtstbijzijnde put. Ziet er echt heel profi uit :roll: beetje regen wordt nog verwerkt, hoosbuien (nu weer 1) leveren een mooie fontein in mijn tuin op. Iemand zin in wat grondwerkzaamheden binnenkort? :mrgreen:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

07 okt 2017 22:47

Afbeelding
Iemand zin in wat grondwerkzaamheden binnenkort?
Afbeelding

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

12 okt 2017 19:35

Wat een verschrikking mannen, meisje gevonden in de buurt van Zeewolde :cry:
Als je zelf het geluk heeft kinderen te hebben, brrrrrr wat een drama :twisted:
Sorry moest het ff kwijt.

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

12 okt 2017 20:11

+1 (zelfs als je geen kids hebt) :(

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

12 okt 2017 21:00

Gisteren DWDD gezien,
1 of andere muts zat te hakketakken waarom deze vermeende verdachte geen TBS had gekregen en daar niet meer uit kwam, zinnen niet afmakend, werkelijk tenenkrommend.

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

12 okt 2017 22:27

molen934 schreef:Wat een verschrikking mannen, meisje gevonden in de buurt van Zeewolde :cry:
Als je zelf het geluk heeft kinderen te hebben, brrrrrr wat een drama :twisted:
Sorry moest het ff kwijt.

Ik heb twee dochters (en een zoon). Ik moet er niet aan denken. Wat een drama. Zo erg...

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

12 okt 2017 22:30

brrrr... Is wel heel dichtbij. Kliniek is hier geen 5 km vanaf, echt om de hoek bij De Loods. Had dinsdag een golfwedstrijd op de Lage Vuursche. Wilde afslaan op 9, hoor ik in het naastgelegen bos geritsel. Stop, kijk, komen er een stuk of 25 politieagenten naast elkaar door het bos gelopen met van die stokken, op zoek naar de verdwenen Anne. Kreeg er echt de rillingen van. Kan me niet voorstellen hoe het moet zijn als familie. Of als die agenten. Dat je hoopt dat je wat vindt, maar dat je gelijk ook hoopt dat je niks vindt.

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

12 okt 2017 23:51

Vreselijk dit gebeuren. Sterkte aan alle betrokkenen.

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

13 okt 2017 16:49

Bij gebrek aan vrijwilligers vandaag zelf maar aan de grondwerkzaamheden begonnen. Op een halve meter diepte de bocht in de regenpijp gevonden...en vlak ernaast nóg een afvoerbuis :shock: . Ik heb nog niet ontdekt of en waar ze samenkomen. Wel even ‘lekker’ de kruipruimte in geweest om te zien waar buis nr. 2 vandaan komt. Lijkt de hoofdafvoer te zijn. Boeiend wat er allemaal onder je huis ligt, ziet er allemaal erg ‘geknutseld’ uit :roll:
Maar intussen dus geen meter verder met de oplossing. Ga maar een op zoek naar een waterdichte endoscoop. Iemand in de omgeving Leiden met zo’n ding?

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7

13 okt 2017 17:56

Je woont toevallig niet op de Peppelrode toch?

Heb ik als klein kind gewoond als een van de eerste Merenwijkers
Gesloten onderwerp