Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

23 dec 2017 18:22

Afbeelding

Even fotootje erbij gedaan voor de niet (Rolex) kenners...... :wink:

Gefeliciterd.

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

24 dec 2017 0:30

Traveller69 schreef:Alsof je van Rolls Royce in een matwitte Mercedes stapt met zwarte velgen en rood interieur. :mrgreen: Nooit doen :popcorn:



Zelfs wanneer hij rode bekleding zou hebben, dan zou ik er aan kunnen wennen. Zelfs verkiezen boven een RR....

Afbeelding

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

24 dec 2017 3:49

Ik heb een paar Seiko 5 automatics en deze twee TAG Heuers in mijn collectie. Een WV211A en mijn trots, de re-edition CS3113.

Afbeelding

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

24 dec 2017 10:27

Even fotootje erbij gedaan voor de niet (Rolex) kenners...... :wink:

Gefeliciterd.



Hartelijk dank :salut: :salut:

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

24 dec 2017 14:51

Elentinos schreef:............twee TAG Heuers in mijn collectie. Een WV211A en mijn trots, de re-edition CS3113.


Mooi hoor ! Vooral de re-edition :thumleft: .

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

16 jan 2018 15:40

Afbeelding

Sinds afgelopen weekend ben ook ik in het bezit van een Oris Sixty Five. Kan de andere positieve reacties op dit forum alleen maar bevestigen, een heerlijk vormgegeven en degelijke 'duiker'. Met 40mm net ideaal van formaat en niet te hoog met 12,8mm. Het wordt mijn zomers horloge. Past daarenboven ook ideaal bij mijn Tissot PR 516 GL Heritage, beide zijn immers een heruitgave van horloges uit '65.

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

16 jan 2018 16:01

Gefeliciteerd met de sixty-five :thumleft:

Ik draag mijn limited inmiddels met stalen band;
72527

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

16 jan 2018 16:19

Thx!
Erg mooi en clean zonder die date-aanduiding. Jouw eerdere foto's van de 65 in dit topic trokken me trouwens over de streep om tot aanschaf over te gaan. Kan dus misschien nog uitgroeien tot een forumklokkie. :lol:

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

16 jan 2018 16:27

Leuk dat ik een beetje heb kunnen "helpen", geniet van je Oris (en andere klokjes... :wink: )

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

19 jan 2018 9:48

sixty five staat ook op mijn wish- list . :thumleft:

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

19 jan 2018 18:40

minics schreef:Gefeliciteerd met de sixty-five :thumleft:

Ik draag mijn limited inmiddels met stalen band;
72527



Brutale vraag. Wat kost de stalen band ?

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

19 jan 2018 18:49

Als je vindt dat je brutaal bent kun je de vraag toch ook via pb stellen? :scratch:
Wat mij betreft zou ik overigens zeggen dat het wel meevalt met je brutaliteit. :salut:

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

19 jan 2018 19:21

https://www.acejewelers.com/nl/oris-divers-sixty-five-stainless-steel-bracelet-07820187707ep :salut:

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

19 jan 2018 21:23

Ik vind het ook niet brutaal hoor, vragen staat vrij. En als ik het niet zou willen zeggen "in het openbaar" ( :?: ) zou je een pb van mij krijgen. Maar ik weet het niet want mijn horloge werd geleverd met rubber en stalen band "als pakket".

Maar band blijkt dus €295,- te kosten. Volgens mij kun je dan beter klok met stalen band kopen en later een van rubber of Nato-band.

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

19 jan 2018 22:42

Ik ben sinds kort overgestapt naar de "Dark Side". Na jaren Rolex en Omega te dragen heb ik besloten een smart watch te proberen. Ik vind de Apple watch echt lelijk en de meeste smart watches erg plastic maar toen zag ik op het vliegveld de TAG Heuer Connected Modular 45.

Ik heb deze horloge nu drie weken en ben daar zeer tevreden over. Ik mis mijn Submariner helemaal niet. Het is een leuke en erg handige gadget maar vooral de vakmanschap en materiaalgebruik is echt subliem. En het mooiste is dat ik eindeloos kunt variëren met dials...Chronograaf, GMT, DIgitaal, Heuer of Carrera noem het maar. 8)

Afbeelding
Afbeelding

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

20 jan 2018 0:30

Digitaal beeldschermklokkie, 996,
man man man. :shock:




:wink: :mrgreen:

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

20 jan 2018 1:09

Heren bedankt.

Ik heb de klok al in 42mm uitvoering. :D
Dus zal de band los moeten kopen. :roll:

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

20 jan 2018 9:32

Johann, erg interessant horloge, kijk er ook al een tijdje naar... is ‘ie niet erg groot?

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

20 jan 2018 10:15

Idd een gave klok. Zag er ook kleinere maten tussen staan. De ene kast is de ander niet qua gezicht en grote. Uiteraard afhankelijk van je pols maat. Heb zelf vrij brede polsen. Kleiner dan 42mm staat ielig bij mij.

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

20 jan 2018 15:44

Het lijkt wel groot maar in praktijk vind ik hem niet veel groter dan dan mijn Submariner. Denk een beetje aan de grote van een Panerai, Gran Carrera of Tudor Black Bay. Op mijn vrouw staat het niet, maar ze heeft ook kleine polsjes.

Afbeelding Afbeelding

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

20 jan 2018 17:14

Erg gave smartwatch :thumleft:
Gebruik je hem icm Android phone of iPhone?

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

20 jan 2018 17:50

https://www.tagheuer.com/en/watches/tag ... 0-10bf0609

Vanaf 2018 ook als 41mm te krijgen.

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

20 jan 2018 17:56

EriC4C schreef:Erg gave smartwatch :thumleft:
Gebruik je hem icm Android phone of iPhone?


Ik gebruik hem icm iPhone maar heb begrepen dat hij nog beter is met Android. Maar ik kan bellen, spotify gebruiken, navigeren, appjes zien en niet onbelangrijk mijn reminders voor meetings. Echt een aanrader.

De Porsche Design horloge is ook best gaaf en een stuk voordeliger dan de TAG.
Afbeelding Afbeelding

Enige minpunt is dat het alleen maar een gepimpte Huawei is waar de TAG Heuer een echte zwitserse horloge is die ze zelf hebben ontwikkeld en bouwen. Dat vind ik erg cool en de extra euries waard.

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

20 jan 2018 20:51

Ben benieuwd naar jouw ervaring icm iPhone op langere termijn.
Deze TAG Heuer is inderdaad veel mooier dan een iWatch ;)

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

20 jan 2018 21:51

+1, Eric, ben ook benieuwd naar de goede werking incombinatie met iphone, vermits het blijkbaar toch wel echt een Android watch is.

Zou ook het enige zijn wat mij zou tegenhouden voor aankoop.
Plaats een reactie