Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 25 apr 2024 8:59



Antwoord op onderwerp  [ 823 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 33  Volgende
voetbal seizoen 2016-2017 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911 -996 2004
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
Ajax speelde een prima 2e helft , Younes zit een beetje in een dip , maar blijft toch gevaarlijk is een man
van 1 of 2 acties per wedstrijd. de 1-3 zat er gewoon aan te komen , maar helaas .. Op zich denk ik dat we
als Ajax supporters tevreden kunnen zijn , voetbal wordt steeds beter, oa het grote deel afgelopen donderdag
en gisteren 2e helft. Nu nog Veldman vervangen voor Tete ,en Riedewald voor Viergever :D .. ik ben optimistisch!
_________________________________________
http://www.tr6.nl (sold) en ook tr3a.nl


07 nov 2016 9:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Internationaal Media Advies
Almere
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
harryv8 schreef:
Ajax speelde een prima 2e helft , Younes zit een beetje in een dip , maar blijft toch gevaarlijk is een man
van 1 of 2 acties per wedstrijd. de 1-3 zat er gewoon aan te komen , maar helaas .. Op zich denk ik dat we
als Ajax supporters tevreden kunnen zijn , voetbal wordt steeds beter, oa het grote deel afgelopen donderdag
en gisteren 2e helft. Nu nog Veldman vervangen voor Tete ,en Riedewald voor Viergever :D .. ik ben optimistisch!



AMEN!!!!!


07 nov 2016 10:13
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
De onrust bij Ajax is ook niet lekker :oops:
Zou het waar zijn wat Valentijn Driessen in z'n column schrijft dat Gudelj een vies spelletje speelt :?:
Al speel je veeeeeel lager, het is ontzettend moeilijk om er naast te staan en ook nog scherp te blijven :cry:
Ook z'n collega heeft daar last van en dat dikke salaris daar denken ze niet aan, prestige :scratch:
Je hebt kans dat beide vertrekken rond Kerst :?
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


07 nov 2016 12:08
Profiel
PorscheForum Rakker
911 -996 2004
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
denk niet dat er iemand wakker van ligt als Gudelj en Bazoer vertrekken , De eerste is een speler die niet
bij Ajax past , kan echt niet als spelverdeler spelen , was bij AZ best goed maareen stap hoger redt hij niet
en Bazoer mistgewoon de snelheid van handelen. Ajax heeft middenvelders genoeg ,Donny van Beek , Nouri
komen er aan . Probleem ligt in de voorhoede , wie zit er achter Dolberg ? Traore laat het te vaak afweten en
is volgend jaar weg , El Ghazi moet gewoon voor zijn kans gaan , en die komt .. afrika cup komt er ook aan
_________________________________________
http://www.tr6.nl (sold) en ook tr3a.nl


07 nov 2016 12:33
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
Citaat:
Ajax speelde een prima 2e helft , Younes zit een beetje in een dip , maar blijft toch gevaarlijk is een man
van 1 of 2 acties per wedstrijd. de 1-3 zat er gewoon aan te komen , maar helaas .. Op zich denk ik dat we
als Ajax supporters tevreden kunnen zijn , voetbal wordt steeds beter, oa het grote deel afgelopen donderdag
en gisteren 2e helft. Nu nog Veldman vervangen voor Tete ,en Riedewald voor Viergever :D .. ik ben optimistisch!


Precies! En, zo heel slecht was de eerste helft nu ook weer niet. Ik kon Bosz zijn uitspraken overigens prima volgen. Het moet beter (eerste helft).

Citaat:
Alleen feyenoord kon een valide reden geven voor een mindere wedstrijd.


Want: wedstrijd in Rusland gespeeld? Ajax had volgens mij ook een Europese wedstrijd in de benen net zoals PSV overigens. Of doel je op de het overlijden van de moeder van Vilhena? Triest maar mag een wedstrijd niet beinvloeden, daarentegen is het onrustig bij Ajax wat ik overigens ook geen excuus zou vinden.

Hoe dan ook: ik moet Feyenoord of PSV nog maar eens zien in Alkmaar... ik denk dat die momenteel zeer blij zouden zijn met een gelijkspel daar.


07 nov 2016 21:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
Wat ik dan weer frappant vind; iedereen heeft het over die enorme crisis bij PSV.
En we staan maar 2 punten achter Ajax en 4 bij Feyenoord.
Gaat goed komen dus.
Luuk komt echt weer op gang en dan geht's los :salut:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


Laatst bijgewerkt door Cazzo Super Veloce op 07 nov 2016 23:46, in totaal 1 keer bewerkt.



07 nov 2016 22:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
Ik denk ook niet dat er crisis is bij PSV. Staan idd nog dichtbij en die herstellen zich nog wel. Maar het voetbal van PSV is momenteel niet om aan te gluren...


07 nov 2016 22:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
Das een kwestie van smaak.
Ik vind dat geschop en die smerige overtredingen van Klaasen en Schone dan weer niet om aan te zien ( en ajax-onwaardig)
_________________________________________
GREEN IS GOOD


07 nov 2016 23:48
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
Het is maar waar je op let. Voetbal is bovendien een mannensport. Ik kan me ook nog wel wat smerige overtredingen herinneren van PSV de afgelopen tijd. En daarnaast loopt er een speler bij PSV rond die bij het minste of geringste gaat liggen, schreeuwt om penalty's en zijn tegenstander kaarten aannaait. Maar hey, als jij het spel van PSV momenteel sprankelend vind: prima toch :thumleft:

Ik vind het zowel op Europees als nationaal niveau nu niet om aan te gluren. En voordat het als reactie komt: Ajax ook lang niet altijd sprankelend maar een verademing vergeleken bij PSV.


08 nov 2016 0:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
@geertsabine.
Een ding is iig zeker.
Als analisten en zelfs de eigen coach kritisch zijn over het vertoonde spel en meer dan de helft van een wedstrijd dan zie jij dat toch helemaal anders en heb jij een dominerende Ajax gezien.
Alweer helemaal weggespeeld in de aanloop naar de CL maar oh oh wat doen ze het goed tegen kleintjes in de EL.
Kinderhand is snel gevuld.
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


08 nov 2016 5:47
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
geertsabine schreef:
Ajax ook lang niet altijd sprankelend maar een verademing vergeleken bij PSV.

Als Ajax 'fan' kan ik hier maar één ding op zeggen: ik wou dat het waar was... :scratch: Een van de slechtste en oninspirerendste Ajax jaren die ik meegemaakt heb.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


08 nov 2016 6:50
Profiel
PorscheForum Rakker
911 -996 2004
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
huhhhh :o denk dat je in deze mening een der weinigen bent , na een paar jaar het zg "betonvoetbal "
met de Boer , tikkie terug en geen risico , vindt ik AJAX .. nog wel met vlagen een verademing . maar bv zoals tegen
CELTA het grootste gedeelte , daar geniet je van .. 2e helft tegen AZ .. ook prima , het komt met horten en
stoten maar duidelijk de goede weg op. Bosz was ook niet mijn eerste keuze maar langzamerhand lukt het wel , en
dat kost sommige hun plek.. zoals Gudelj die prima past in het de Boer spel , maar tekort komt voor het verhaal dat Bosz
voor ogen heeft
_________________________________________
http://www.tr6.nl (sold) en ook tr3a.nl


08 nov 2016 9:19
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
Ja hoor, er zijn momenten waar ik met plezier naar kijk. Maar dat jij zo uit je hoofd die momenten kan noemen dat het er wél leuk uitzag, is op zich ook een teken aan de wand :wink:

harryv8 schreef:
zoals Gudelj die prima past in het de Boer spel , maar tekort komt voor het verhaal dat Bosz voor ogen heeft

Zo heeft iedere coach zijn spelers waar hij het in ziet zitten. Bosz stelt wekelijks Veldman op. Ben ik nou weer niet zo heel enthousiast over. Of Sinkgraven. Of... Maar in de NL competitie zal het best genoeg zijn.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


08 nov 2016 9:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
@sabientje; voetbal een mannensport? :lol: :lol: :lol:

_________________________________________
GREEN IS GOOD


Laatst bijgewerkt door Cazzo Super Veloce op 08 nov 2016 10:27, in totaal 1 keer bewerkt.



08 nov 2016 10:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
Aan al die Ajax fans met zwaar gekleurde brillen op.
Az had in de eerste helft gewoon op 4-0 kunnen staan en daar had je niets op in kunnen brengen.
Hoezo een goed Ajax en dominant gespeeld.
Een slecht Psv met Narsingh, Willems, guardado, de jong uit vorm. De linker vleugel nog niet sterk genoeg en ook proper in een mindere periode staat nog steeds maar op 2 ptn van A en 4 ptn van F.
Hoezo goed
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


08 nov 2016 10:26
Profiel
PorscheForum Rakker
911 -996 2004
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
Dit heeft niets met gekleurde brillen te maken , maar gewoon constatering dat het spel beter wordt
en er meer voetbal in zit dan vorig jaar , en daardoor zullen spelers afvallen bij AJAX , maar dat is door selecteren
maw jammer voor Gudelj, @rens914 , leuk dat PSV het zo goed doet voor je , maar 2 punten achter .. Wat heeft dat te maken met het spel van AJAX? We zullen de 2e competitie helft wel zien hoe het uitpakt . Niemand bij Ajax ligt wakker van PSV of Feijenoord of Heerenveen , zelf winnen
daar gaat het om ...
_________________________________________
http://www.tr6.nl (sold) en ook tr3a.nl


08 nov 2016 10:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
harryv8 schreef:
uitpakt . Niemand bij Ajax ligt wakker van PSV of Feijenoord of Heerenveen , zelf winnen

Dat was vorig jaar wel anders op de laatste competitiedag :lol:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


08 nov 2016 10:54
Profiel
PorscheForum Rakker
911 -996 2004
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
nee hoor , ze vergaten alleen te winnen :)
_________________________________________
http://www.tr6.nl (sold) en ook tr3a.nl


08 nov 2016 10:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
@ Harry, als je goed gelezen hebt ben ik juist heel kritisch op het spel van Psv en betwijfel of ze dit jaar goed genoeg zullen zijn voor de schaal.
Vind het dus bijzonder dat een ploeg die maar 2 punten meer heeft en voorlopig nog steeds een makkelijker programma gedraaid heeft het "zo goed doet".
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


08 nov 2016 12:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
Wat is goed?
Als je aan het eind van het seizoen bovenaan staat heb je het het beste gedaan.
Is dat het gene wat je graag wil zien?
Ik ben al 30 jaar Ajax supporter en in die dertig jaar is er veel gebeurd.
Vroeger was de Ajax filosofie: Kampioen worden met mooi aanvallend voetbal en europees meedraaien in de top.
Als kampioen worden niet lukte of Europees werd een minder resultaat gehaald dan morde men een beetje maar verder was er weinig aan de hand. Er werd altijd geprobeerd aanvallend te spelen met technisch begaafde spelers. Daarom was en ben ik Ajax supporter.
Dat we geen Europese top meer zijn is een gegeven, daar verander je als Nederlandse club niet zomaar iets aan.
Onder de Boer werden we 4 x op rij kampioen maar ik mooiere seizoenen van Ajax gezien waarin we het (net) niet haalden.
Voor de club is 3 punten goed, voor de supporters niet altijd.
Ik vind ook dat onder Peter Bosz het spel van Ajax bij vlagen weer iets van zijn oude flair terug krijgt.
Feyenoord speelt ook zoals we van vroeger gewend zijn, hard werken als team en strijden voor iedere meter.
Bij PSV zie ik geen echte lijn in hun spel.
PSV mag dan in punten lekker meedoen ik vind hun spel op dit moment veel minder aantrekkelijk om naar te kijken dan dat van Ajax of Feyenoord.
_________________________________________
FAST CARS
FAST BIKES
FAST FOOD


08 nov 2016 14:56
Profiel
PorscheForum Rookie
Porsche Boxster 1999
' s Hertogenbosch
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
Toch kan ook feyenoord nog wel eens voor een verrassing gaan zorgen, in ieder geval nu meer spanning dan dat er met kerst een met 15 punten voorsprong bovenaan staat.
Op naar de Coolsingel!! :cheers:
_________________________________________
Ex 944 type 2 targa 1985
Nu Porsche Boxster 1999


08 nov 2016 23:39
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
Citaat:
Op naar de Coolsingel!! :cheers:


Stappen kan je beter op het Stadhuisplein :mrgreen:


08 nov 2016 23:54
Profiel
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
Ik gun het Feyenoord van harte na al die jaren zwoegen, vooral Gio met zijn zwak voor de NBA :wink:


09 nov 2016 0:32
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
maarten-944 schreef:
Wat is goed?
Als je aan het eind van het seizoen bovenaan staat heb je het het beste gedaan.
Is dat het gene wat je graag wil zien?
Ik ben al 30 jaar Ajax supporter en in die dertig jaar is er veel gebeurd.
Vroeger was de Ajax filosofie: Kampioen worden met mooi aanvallend voetbal en europees meedraaien in de top.
Als kampioen worden niet lukte of Europees werd een minder resultaat gehaald dan morde men een beetje maar verder was er weinig aan de hand. Er werd altijd geprobeerd aanvallend te spelen met technisch begaafde spelers. Daarom was en ben ik Ajax supporter.
Dat we geen Europese top meer zijn is een gegeven, daar verander je als Nederlandse club niet zomaar iets aan.
Onder de Boer werden we 4 x op rij kampioen maar ik mooiere seizoenen van Ajax gezien waarin we het (net) niet haalden.
Voor de club is 3 punten goed, voor de supporters niet altijd.
Ik vind ook dat onder Peter Bosz het spel van Ajax bij vlagen weer iets van zijn oude flair terug krijgt.
Feyenoord speelt ook zoals we van vroeger gewend zijn, hard werken als team en strijden voor iedere meter.
Bij PSV zie ik geen echte lijn in hun spel.
PSV mag dan in punten lekker meedoen ik vind hun spel op dit moment veel minder aantrekkelijk om naar te kijken dan dat van Ajax of Feyenoord.


Kan ik volledig onderschrijven :thumleft: :salut:


09 nov 2016 0:35
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
PF #911
België
Bericht Re: voetbal seizoen 2016-2017
Jammerlijk genoeg niet zo'n vermakelijke oefeninterland, enkel op het einde werd het een beetje interessant. Maar initieel zonder diepe spits spelen en dan Lukaku inbrengen tegen een stug blok was niet zo slim van onze coach...
_________________________________________
968 ClubSport
GT86
MX-5 NA
Ex: Elise S1 111S


09 nov 2016 23:44
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 823 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 33  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Thefrits


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.