Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 17:28



Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Porscheforum motorclub? 
Auteur Bericht
Bericht Porscheforum motorclub?
.

Mod by Henk: afgesplitst van "Kwaliteit Porsche?"


erwin964c4 schreef:
alvin01 schreef:
Nou dan verkoop je hem toch.... :mrgreen:


Yup de mijne gaat de verkoop in

Heb het motorrijden herontdekt en vind het veel leuker dan met een auto rijden


Ik rij nog steeds motor heb er ook een heleboel gehad ( 30+ jaar) en heb er nog een stel en zal dat ook blijven doen. Auto's is voor erbij 8) Als het echt op een motor niet te doen is of de TOTMBO mee moet/wil zonder nat te worden. En het is "anders", heel veel anders. Maar dat begrijp je alleen als je het een keer hebt gedaan. En de diversiteit daarbinnen is immens. De top-league, de zgn Powerrangers van Franz( maar die heeft volgens mij al moeite om zijn balans op een fiets te houden,zo te lezen in diverse topics, daar zijn trouwens zijwieltjes voor uitgevonden :idea: :mrgreen: ) tegenover de rest van de motorrijders. Die rest daar ga ik nu ook inmiddels bijhoren, heb mijn racebeesten weggedaan :cry: Daar is niets mis mee. Maar nog wat leuks behouden :lol:
Als ik echt wil "vlammen" pak ik de motor, en daar heb je echt niet zo'n hele dikke voor nodig.100-120 pk is voor de meeste mensen genoeg om bijna dood ervaringen te beleven :shock: Als je niet kan sturen tenminste.:mrgreen: Zelfs op een chopper heb je de dikste pret met veel minder vermogen.
Er is maar 1 adagium wat mij betreft : Loud pipes, saves lives.
:drive:

Hoop dat je de "resources" hebt maar doe allebei :D en doe 'm niet in de verkoop . Jouw P heeft het. Kheb zelf een waterkokert en ben er stilkblij mee en doe 'm voorlopig ook niet weg, genietuhtog :drive:

Wil graag eens een ritje met je doen op de motor, volgens mij gaat Cazzo dan ook wel mee , weekendje Eifel? StureZuipeSlape ?? Ik heb zat leuke Eifelroutes in mijn repertoire :mrgreen: :D :drive:


08 okt 2016 1:08
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Kwaliteit Porsche?
Ik heb een cbr 1000 rr tri colore 50years hrc model gekocht ,kortweg eenfireblade :cheers:
180 pk 1,2 kg per pk

Moet wennen ,maar ik vind het in 1 woord geweldig,20jaar geleden voor het laatst een blade gehad en gereden .
En ja doe voorzichtig,net als in de 964 rij ik als een slak :mrgreen:
Volgend jaar maar eens een ritje doen?
Woon zelf in overijssel een half uurtje van de duitse grens


08 okt 2016 13:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Porscheforum motorclub?
Rit.....ik zal je volgende jaar aan houden....zo richting Coesfeld/Billebeck/ etc.
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


08 okt 2016 17:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Kwaliteit Porsche?
Winterberg is ook een leuk gebied om met de motor aan te doen. Relatief veel lange doordraaiers. Als er een initiatief is voor een motorweekend onder Porsche rijders ben ik wel voor te porren 8)


08 okt 2016 18:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Kwaliteit Porsche?
Voelt als een nieuw topic : motorrit met porscheliefhebbers onder elkaar voorjaar 2017 :lol: :cheers: :thumleft:


08 okt 2016 18:25
Profiel
Bericht Re: Kwaliteit Porsche?
Volgend seizoen motorrit. Daar hou ik jullie aan. :mrgreen:

69441

als het er zo één is......... :thumleft:


08 okt 2016 20:29
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2008 987 Cayman S
Veluwe
Bericht Re: Kwaliteit Porsche?
Huh,wat..?! Motorrit? Count me in!
_________________________________________
Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER


08 okt 2016 21:41
Profiel
Bericht Re: Kwaliteit Porsche?
Gaat al een leuk clubje worden :cheers: Eifel,Harz, Elzas, Normandië, Verdun, Ardennen???. Ik heb een heleboel reuze gave routes voor Garmin en Tomtom. (trouwens ,zo te vinden op het WWW) the sky is the limit.:mrgreen:

Maar NieReseNie Wel genietuh en een beetje doorrijduh en nie tuttuh. Wagteopelkaar. Alles welkom: Powerrangers en alles daaronder. Met of zonder duo. Zelfs BMW en HD rijders :mrgreen: Kunnen we later met onze P's nog eens overdoen en dan kijkewatleukerwas? Lagguhtog???


09 okt 2016 0:15
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Kwaliteit Porsche?
Routes zijn volop te vinden op gpstracks.nl. Tot nu toe reed ik de routes met mijn tomtom. Inmiddels heb ik ook Sygic ontdekt voor op mijn smartphone. Je kunt de tomtom routes heel eenvoudig omzetten in een routebestand voor Sygic. Bijna iedereen heeft wel een smartphone en met een beetje zoeken kun je Sygic gratis op je smartphone zetten :cheers:


09 okt 2016 11:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Kwaliteit Porsche?
Waarmee de vraag uit het topic meteen is beantwoord: kwaliteit Porsche is zo belabberd dat je beter met de motor op stap kunt gaan om een beetje leuk te kunnen rijden :mrgreen:
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


09 okt 2016 11:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Kwaliteit Porsche?
erwin964c4 schreef:
Voelt als een nieuw topic : motorrit met porscheliefhebbers onder elkaar voorjaar 2017 :lol: :cheers: :thumleft:

Goed plan, maar graag de powerrangers een apart groepje

66114

Kunnen we een pilske pakken terwijl we op de HD's/BMWtjes wachten :thumleft:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


09 okt 2016 17:30
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Kwaliteit Porsche?
Marquez93 schreef:
Volgend seizoen motorrit. Daar hou ik jullie aan. :mrgreen:

69441

als het er zo één is......... :thumleft:


Yep dat is hem ,alleen moto gp uitlaatje eronder nu met db killer. :cheers: :cheers:

En ik rij normaal dus gewoon samen rijden ,niks aparte groepjes :roll:


09 okt 2016 17:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Kwaliteit Porsche?
Nu snap ik pas wat bedoeld wordt met de kwaliteit van Porsche-motoren :mrgreen:
Altijd gedacht dat dat over auto's ging :mrgreen: .
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


09 okt 2016 17:53
Profiel
Bericht Re: Kwaliteit Porsche?
Dit topic is toch al door een mod afgesplitst van het oorspronkelijke topic? :wink:

Ik heb trouwens zo eentje: Toevallig want ik ben meer een Honda adept, hoe kan het ook anders, maar met een diep respect voor Ducati vanwege dat ze als relatief "klein"merk zulke prestaties neer hebben gezet.Dan heb ik het niet over de "Superbikes" dat was een lachertje.( moet ik toelichten, maar dat gaat gebeuren op ons motortripje :wink: ) Ben er stikblij mee. En het geluid :cheers: Doe 'm nooit meer weg :drive:
69463

Met zijkoffers, moet immers ergens mijn Beauty Case laten als ik een weekend wegga :mrgreen: Ongeliefd, net als de 996, maar ze weten niet wat ze missen, net als de 996 :mrgreen:
Mijn TOTMBO wil hier niet op mee, te "eng", dus heb ook nog een andere,ook toevallig. Mijn Wing na 7 jaar weggedaan omdat die mij te zwaar werd met de TOTMBO achterop. mn U bochtjes in doodlopende straatjes , scherpe manouvres bij lage snelheid :bang: Dat gaat op deze vanzelf :drive: Maar het is geen Wing :cry: :
69464
Ik wil niet zeggen, niet vooruit te branden, maar je moet een beetje geduld hebben :mrgreen: V2 mooie uitlaatroffel :cheers:


Laatst bijgewerkt door Marquez93 op 11 okt 2016 2:03, in totaal 1 keer bewerkt.



09 okt 2016 23:22
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Kwaliteit Porsche?
aparte combi, ik zou laat ik het voorzichtig zeggen, ook voor de Duc gaan :thumleft:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


10 okt 2016 9:07
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Kwaliteit Porsche?
Ach ieder zijn ding ,ik ben niet zo van de toerfietsen .... en van die dingen met van die franjes overal aan al helemaal niet,harley trapsons heten die geloof ik .
Ik hou niet zo van bling bling,sommige wegen 300 kilo plus en hebben dan 110 pk ofzoiets,dat vind ik geen motor meer .
Ik heb hem voor de fun ,niet omdat het moet maar omdat het kan :mrgreen:


10 okt 2016 10:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Meppel
Bericht Re: Kwaliteit Porsche?
Nou ik vind dat ......O wacht.... ik zit op het verkeerde forum :scratch: :scratch: dit is een motorforum... :bang:


10 okt 2016 12:31
Profiel WWW Facebook 
Bericht Re: Kwaliteit Porsche?
:mrgreen:.....Porsche motoren


10 okt 2016 17:59
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Kwaliteit Porsche?
Cazzo Super Veloce schreef:
Goed plan, maar graag de powerrangers een apart groepje


Zeg CSV, .ik ga zeker met een dergelijke titel er vandoor.....

69470
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


10 okt 2016 18:41
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Brabant - Westland
Bericht Re: Kwaliteit Porsche?
erwin964c4 schreef:
Voelt als een nieuw topic : motorrit met porscheliefhebbers onder elkaar voorjaar 2017 :lol: :cheers: :thumleft:



Ja maar jij bent geen Porscheliefhebber dus je kan niet meerijden.... sorry :drive:

Ik neem trouwens die hamlappen auto wel van je over hoor. Het is een slechte auto, dus afronden naar €1.000,- ? :popcorn:
_________________________________________
924 Track '84

Ex: 924 Turbo Targa '80
Ex: 986 Boxster S '01

Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.


10 okt 2016 19:03
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Neh joh ,wil je niet opzadelen met zo'n frotbak ,blijf jij nou maar in je prachtige 924 oid rijden :mrgreen:

Ik verkoop de mijne wel aan een liefhebber die hem daadwerkelijk betalen kan :popcorn:


10 okt 2016 20:42
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Brabant - Westland
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Touché. Hij is prachtig :)
_________________________________________
924 Track '84

Ex: 924 Turbo Targa '80
Ex: 986 Boxster S '01

Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.


10 okt 2016 21:13
Profiel WWW
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Dank Henk voor het splitsen, Is veel beter zo, dat motorfietsgeleuter............ :D
Voel me vereerd met een eigen topic, maar ik reageerde op erwin964c4, het is eigenlijk zijn topic :lol:

erwin964c4 schreef:
alvin01 schreef:
Nou dan verkoop je hem toch.... :mrgreen:


Yup de mijne gaat de verkoop in

Heb het motorrijden herontdekt en vind het veel leuker dan met een auto rijden


Hij verdient een eigen topic :cheers:

Ik ben trouwens wel Porscheliefhebber, Erwin964c4 ook, Cazzo ôk, Wing ook,Dial888 ook,Bertjan ook :D Daar hoef je je absoluut geen zorgen over te maken Leander :D Maar ik denk dat we niet monogaam zijn :drive: :mrgreen:


Laatst bijgewerkt door Marquez93 op 11 okt 2016 2:00, in totaal 2 keer bewerkt.



11 okt 2016 0:01
Bericht Re: Kwaliteit Porsche?
Cazzo Super Veloce schreef:
erwin964c4 schreef:
Voelt als een nieuw topic : motorrit met porscheliefhebbers onder elkaar voorjaar 2017 :lol: :cheers: :thumleft:

Goed plan, maar graag de powerrangers een apart groepje

66114

Kunnen we een pilske pakken terwijl we op de HD's/BMWtjes wachten :thumleft:

Zo'n groepje ontstaat vanzelf :lol: Ben geen Powerranger meer maar ga wel achter je aan, wil dat pilske ôkwel, maar ietsje later , zolang de TOTMBO maar niet achterop zit :pale: :res:


11 okt 2016 1:55
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Ik blijf wel ergens achteraan hangen want raak altijd en overal de weg kwijt :lol:
En wiens topic het is ? LB :ba:
Hoop dat ik de blade volgend jaar genoeg ken ,ben nu alles aan het aankopen ,natuurlijk een rossi helm gekocht met heel subtiel no 46 he :ba: :ba:
Nieuw pak , handschoenen ,laarzen en rugprotector ,al is het afwachten of zoiets fijn zit ,volgens verkoper uiteraard wel ,maar ook kwestie van wennen denk ik.
Hope dat het snel weer voorjaar is en er dit jaar nog wat mooie dagen in het verschiet liggen.
En dat ik de overheid niet teveel sponsor :ass:


11 okt 2016 13:13
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.