Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 apr 2024 1:45



Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Porscheforum motorclub? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
996 C4
Purmerend
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Ook leuk zo'n motor topic :ba:

Ik rijd de meeste kilometers op de motor, woonwerk verkeer en met vrienden in het weekend een toerrit of jaarlijks een weekje weg naar de Alpen of Pyreneeën en kom zodoende als snel tot de 25.000 km per jaar, echter de laatste tijd (na aanschaf van de Porsche) is het motorrijden in het weekend op een lager pitje komen te staan. :wink:

Een toerrit met de motor lijkt mij ook leuk idee.


11 okt 2016 17:33
Profiel
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Hoe meer zielen hoe meer vreugd :mrgreen:


11 okt 2016 17:59
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Kwaliteit Porsche?
Dial_888 schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:
Goed plan, maar graag de powerrangers een apart groepje


Zeg CSV, .ik ga zeker met een dergelijke titel er vandoor.....

69470


Zekers :thumleft:
Alleen die sliders nog een beetje bijslijpen :popcorn:
Hele mooie Duc, trouwens :thumleft:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


12 okt 2016 9:41
Profiel
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Effe omhoogschoppe, die rit komt er, .......... legendarisch, als ik mijn TOTMBO meekrijg op de Deauville, anders op de ST3 :oops: alleen :cry: . Erwin? aan jouw het initiatief , pick een weekend in 2017 . Dagrit of weekend? Ik ga voor het laatste . Voor de organisatie effe met mij stroomlijnen als je vindt dat het nodig is, komt goed .PB ? Booking.com . Garmin Base Camp. Zumo 660. Zou graag eens met jullie P-fanaten op een moto willen rondrijden :mrgreen:


25 okt 2016 1:28
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Als je het aan mij over laat gaat het nooit gebeuren :mrgreen:
En een weekend of dag ,dan ga ik liever voor een dag .Maar ook dat maakt me niet veel uit. Mijn vriendin daarintegen wel
Heb totaal geen ervaring in tripjes plannen of routes en overnachtingen boeken.
Normaliter plof ik het adres in mijn navi en begin ik te rijden ,van de 964 uiteraard :drive:
Motornavi heb ik niet
Wil met alle plezier helpen ,dat dan weer wel,maar de organisator zal ik niet zijn

Owja het moet mooi weer zijn :cheers: eigenlijk hetzelfde als wanneer ik de 964 pak :thumleft:


25 okt 2016 13:00
Profiel
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Geen probleem ritje komt er. Dagrit duzzz :thumleft:
Maar of het droog zal blijven?


25 okt 2016 18:24
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Dat lijkt mij ook het grootste probleem met lang van te voren een datum prikken .
Ze kunnen nog niet eens 1 week vooruit kijken en voorspellen wat voor weer het word
En voor mij mag het ook een weekend hoor ,zeg ik wel tegen mijn din dat ik er niks aan kan doen dat dat zo gepland is :mrgreen:

Trouwens mijn blade ligt hier uit elkaar ,bij gebrek aan sleutelwerk met de 964 heb ik besloten om alle kuipdelen van binnen schoon te maken en alle vloeistoffen e.d. te vervangen . Beurtje kan nooit geen kwaad dacht ik :thumleft:
Nadeel is wel dat de vorige eigenaar blijkbaar ook nooit in de regen heeft gereden ,dus gaat iets te vlot
Dus verzin elke dag weer wat nieuws om te poetsen,leuk joh de herfst :cheers: laat de winter maar komen want de blade staat in de kamer :ba:


25 okt 2016 19:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Kunnen we er niet een trackday van maken op bijv. Assen :ba:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


25 okt 2016 21:01
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 Targa
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
da giet veuls te hard veur oe! :mrgreen:
_________________________________________
Black Cars Look Better In The Shade


25 okt 2016 21:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
1.56.8 ik geef toe, daarmee kwalificeer ik niet voor de TT, maar wel sneller dan 99,9% vd forummers :popcorn:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


25 okt 2016 21:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Is dat belangrijk? Of valt het onder de noemer "zelfbevrediging"?
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


25 okt 2016 21:59
Profiel
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Ik ga op me ouwedag geen bottemeerbreke,
Heb in jan. al 3 ribben gebroken op een buckelpiste, zitten er nog steeds 1of 2 los. Als ik er nog een keer op val heb ik een pneu. :cry:
Maar wat haarspeldbochtjes in een mooie omgeving :thumleft: Cazzo ga ik toch niet inhalen. Kan 'm wel blokken op de racelijn :twisted: , maar dat is kinderachtig en mag trouwens niet meer ,las ik in een ander draadje, :mrgreen: Is bovendien gevaarlijk. Trouwens , dan moet je er wel eerst vóór rijden :drive:


25 okt 2016 22:05
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
erwin964c4 schreef:
................. besloten om alle kuipdelen van binnen schoon te maken en alle vloeistoffen e.d. te vervangen . Beurtje kan nooit geen kwaad dacht ik :thumleft:
Nadeel is wel dat de vorige eigenaar blijkbaar ook nooit in de regen heeft gereden ,dus gaat iets te vlot
Dus verzin elke dag weer wat nieuws om te poetsen,leuk joh de herfst :cheers: laat de winter maar komen want de blade staat in de kamer :ba:


Kuipdelen losmaken is een makkelijke klus, het probleem komt pas met het weer in elkaar steken :cry: Dus trek daar ruim tijd voor uit :idea: En maak niets stuk.. Ik heb een boel moto's met volle kuipen gehad en als ik ergens een hekel aan heb is het de de- en montage van die k*tkuip. Maar ik heb er nu ook weer 2 met volle kuipen en 1 met halve kuip :roll: Dus effe olie en filter doen is er niet bij.
Ze staan trouwens niet in de kamer bij mij :mrgreen:


25 okt 2016 22:23
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Cazzo Super Veloce schreef:
Kunnen we er niet een trackday van maken op bijv. Assen :ba:

Yeah.... doe ik mee! :ba:


25 okt 2016 22:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Marcel schreef:
Is dat belangrijk? Of valt het onder de noemer "zelfbevrediging"?

Yep, hetzelfde gevoel als jij hebt als je langs een terrasje pruttelt :mrgreen:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


25 okt 2016 22:42
Profiel
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Ik heb nog nooit op Assen gereden, zou dat best eens willen doen op mijn ST3 Haal ik mijn koffers er wel af :mrgreen: Heb op de moto ooit eens met bepakking op een VF 1000F de Nürburgring gedaan voor 14DM geloof ik. Was gaaf.
Als Cazzo met zijn ervaring 1.56.8 doet ben ik al blij met 2.40-3.00 :cheers: :drive:

Maar eerst eens lekker toeren met z'n allen over bochtige wegen in 'n mooie omgeving :cheers:


25 okt 2016 23:01
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Nee joh, als je een beetje kunt sturen kun je met een ST3 makkelijk 2.15 rijden, geen probleem :thumleft:
2 minuten is (ook) op Assen een soort magische grens, dat moet je ooit gedaan hebben als motormuis.
Dan hoor je er een beetje bij.
Maat van mij rijdt 1.50 op een Triumph 675. Dat is dan weer gebied waar ik nooit zal komen :res:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


25 okt 2016 23:57
Profiel
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Ik wil het graag eens meemaken :cheers: :mrgreen:


26 okt 2016 0:21
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
[quote="
Maat van mij rijdt 1.50 op een Triumph 675. Dat is dan weer gebied waar ik nooit zal komen :res:[/quote]

Zou zomaar kunnen als je een paar ton hebt liggen............de bike van MM/VR/GL/CC kopuhtog :mrgreen: ???


26 okt 2016 0:27
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 Targa
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Cazzo Super Veloce schreef:
1.56.8 ik geef toe, daarmee kwalificeer ik niet voor de TT, maar wel sneller dan 99,9% vd forummers :popcorn:


Klopt want 0,1 % rijjdt motor! :mrgreen:
_________________________________________
Black Cars Look Better In The Shade


26 okt 2016 5:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
@Cazzo: Ik knal er zo een 1.50 uit























op m'n MP3 :mrgreen:
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


26 okt 2016 8:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
had een 996 carrera 4 De Kempen
Bericht Re: Kwaliteit Porsche?
Cazzo Super Veloce schreef:
erwin964c4 schreef:
Voelt als een nieuw topic : motorrit met porscheliefhebbers onder elkaar voorjaar 2017 :lol: :cheers: :thumleft:

Goed plan, maar graag de powerrangers een apart groepje

Kunnen we een pilske pakken terwijl we op de HD's/BMWtjes wachten :thumleft:

+1


26 okt 2016 17:48
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Marquez93 schreef:
erwin964c4 schreef:
................. besloten om alle kuipdelen van binnen schoon te maken en alle vloeistoffen e.d. te vervangen . Beurtje kan nooit geen kwaad dacht ik :thumleft:
Nadeel is wel dat de vorige eigenaar blijkbaar ook nooit in de regen heeft gereden ,dus gaat iets te vlot
Dus verzin elke dag weer wat nieuws om te poetsen,leuk joh de herfst :cheers: laat de winter maar komen want de blade staat in de kamer :ba:


Kuipdelen losmaken is een makkelijke klus, het probleem komt pas met het weer in elkaar steken :cry: Dus trek daar ruim tijd voor uit :idea: En maak niets stuk.. Ik heb een boel moto's met volle kuipen gehad en als ik ergens een hekel aan heb is het de de- en montage van die k*tkuip. Maar ik heb er nu ook weer 2 met volle kuipen en 1 met halve kuip :roll: Dus effe olie en filter doen is er niet bij.
Ze staan trouwens niet in de kamer bij mij :mrgreen:



Ik heb de tijd tot volgend jaar maart ongeveer ,dus doe rustig aan :thumleft:

Moet een paar plastic dingetjes en rubbers vervangen die of verdwenen zijn of kapot waren ,en ik heb uiteraard een wetkplaatsboek erbij (ik vind zoiets onmisbaar ) en een maat die zelf al de nodige kuipen vervangen heeft in het verleden.
Dus komt goed ,verbaas me over de nieuwstaat van de bike .
En een circuit krijg je mij nog niet op ,eerst goed wennen aan de machine.
Al lijkt het me wel leuk om ooit eens te doen


26 okt 2016 19:34
Profiel
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Circuit is juist een prima plek om je motor/auto te leren kennen, geen tegenliggers, voorspelbare bochten en "voorspelbare" medeweggebruikers, geen zijstraten. :mrgreen: Goeie instructeur erbij en .......... :drive: Je snelheid bepaal je zelf, doe alleen dat wat je verantwoord vindt . Circuit betekent niet automatisch racen, het is juist ook leren :wink:


27 okt 2016 0:11
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Porscheforum motorclub?
Met een VRO, RMT kom je ook een heel eind.....circuit was mooi om mee te maken verder niet..

Leuke tocht is prima anders haak ik af, verder dan de Veluwe kom ik niet..en het westen is mij te ver omdat ik 5-10 min DL heb waar je vele malen beter kun rijden..Geld ook voor Porsche ritten..... :cheers:

Hier Darup op nog geen uur. 69580
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


29 okt 2016 11:39
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: erwin996


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.