Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 apr 2024 4:44



Antwoord op onderwerp  [ 349 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Verkiezingen in de US ... Deel 1 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Castricum
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Johann schreef:
Het siert hem niet dat hij zijn verlies niet accepteren, maar niemand had anders verwacht.


Hij heeft nog niet verloren he :D


12 nov 2020 10:43
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Trump heeft een behoorlijke beloning ingezet voor degene die met bewijzen van fraude komt. Er zullen vast wel mensen komen die iets verdachts hebben gezien. Er is al een postbode die zich gemeld heeft! Maar als het kamp Trump, of alleen Trump zelf, zo overtuigd is van fraude, dan hebben ze toch zelf slimme mensen genoeg om dat aan te tonen? Ben ik nou zo slim of zijn zij nou zo dom.


12 nov 2020 11:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
En ondertussen lachen de Russen en Chinezen zich een bult...
_________________________________________
GREEN IS GOOD


12 nov 2020 11:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Precies, Poetin is geen slechte verliezer, die verliest gewoon niet. Die had het nooit zover laten komen :cheers:

Maar het zou wel bizar zijn als dit verhaal doorgaat tot het suprime court en dat die dan voor Trump zouden kiezen. Klinkt vergezocht, maar het is niet onmogelijk :shock:


12 nov 2020 11:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Niets is onmogelijk met Trump.
Ik krijg steeds meer het idee dat we naar de ineenstorting van de wereldmacht VS zitten te kijken.
Best beangstigend en eens te meer een waarschuwing dat Europa op zichzelf aangewezen wordt de komende tijd.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


12 nov 2020 11:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Cazzo Super Veloce schreef:
En ondertussen lachen de Russen en Chinezen zich een bult...

Oef, voor één keer lachen ze niet met België ... :cheers:
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


12 nov 2020 12:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
ATanis schreef:
Maar het zou wel bizar zijn als dit verhaal doorgaat tot het suprime court en dat die dan voor Trump zouden kiezen. Klinkt vergezocht, maar het is niet onmogelijk :shock:

Inderdaad, het kan nog alle kanten uit, maar dat zou wel straf zijn ... :lol:
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


12 nov 2020 12:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Feit: Biden’s “popular vote” is ruim 5 miljoen meer dan die van Trump, een historisch grote marge. Dat heeft weliswaar geen directe impact op de uitslag, maar het zegt wel iets.

Het is m.i. uitgesloten dat hertellingen iets aan de electoral votes uitslag gaat veranderen.
Trump’s rechtszaken stranden vooralsnog allemaal. Maar dat kan nog veranderen, wie weet - wellicht wint hij nog een of andere “battle”, maar de “war” heeft hij allang verloren: Biden heeft gewonnen.

Het is pijnlijk om te zien hoe Trump zich gedraagt, de democratie onwaardig en een blamage voor de US. China profiteert ervan en neemt maatregelen in Hong Kong. Die zagen we aankomen.

Toch geloof ik niet dat de schade permanent is. US kan zich herstellen, maar het zal veel tijd vergen. Binnenlandse politiek is een grotere challenge dan herstellen van de relaties met langjarige bondgenoten n.m.m.


12 nov 2020 13:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Helemaal mee eens, behalve dat voorlopig alleen de media Bidon hebben uitgeroepen tot winnaar. Er is nog geen officiële winnaar.
Het enige dat Trump zal blijven en kunnen doen is twijfel zaaien met het verspreiden van leugens. Als hij dit tot het supreme court kan volhouden kan het nog wel eens raar lopen. Bananenrepubliek Amerika :bang:


12 nov 2020 13:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Ik denk niet dat hij dat kan en dat zijn concrete opties ook snel gaan opdrogen. Als de hertellingen zijn afgerond, en zelfs al zou hij die alsnog winnen dan komt hij nog kiesmannen tekort. En die rechtszaken worden ook alleen doorgezet als er concrete bewijzen op tafel komen. In theorie kan het allemaal best tot aan het Supreme Court worden gespeeld maar zelfs de door de Republikeinen benoemde rechters daar zullen daar echt niet (allemaal) in mee gaan. Als Supreme Court dit überhaupt al kan en wil behandelen. De Republikeinse party is zelf natuurlijk ook al behoorlijk verdeeld en Trump heeft daar ook nog maar weinig steun. Zijn eigen familie is nota bene verdeeld, zijn zoons willen koste wat het kost doorgaan, maar de rest lijkt ook wel ervan overtuigd dat dit geen zin meer heeft.

Zoals zn ex al melde in de pers, Donald was altijd al een hele slechte verliezer maar het zou echt beter zijn als hij zijn verlies toegaf en lekker ging golfen. Kan de rest van de familie ook weer verder met hun leven.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


12 nov 2020 14:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
MarkS schreef:
Zijn eigen familie is nota bene verdeeld, zijn zoons willen koste wat het kost doorgaan, maar de rest lijkt ook wel ervan overtuigd dat dit geen zin meer heeft.

Zijn zoons Donald Jr. en Eric zijn er financieel bij gebaat dat papa Trump nog gedurende 4 jaren zijn zakken kan vullen als president. Kassa kassa !!
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


12 nov 2020 15:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Cazzo Super Veloce schreef:
Niets is onmogelijk met Trump.
Ik krijg steeds meer het idee dat we naar de ineenstorting van de wereldmacht VS zitten te kijken.
Best beangstigend en eens te meer een waarschuwing dat Europa op zichzelf aangewezen wordt de komende tijd.


De enige wereldmacht die je dan zult zien instorten is de MSM. Welke de afgelopen 4 jaar niets anders dan laster over Trump hebben gepubliceerd. Niet helemaal waar.. het was zo rond de 90% aan negatieve berichtgeving. Hij zou met Russische steun benoemd zijn..met een impeachmentprocedure tot gevolg.. bleek niks van waar.. hij zou belasting ontduiken.. bleek niks van waar.. enz enz.. Het is heel simpel. Als hij straks de winnaar blijkt met GELDIGE stemmen is hij de winnaar.. punt. Dan heeft hij niet `een trucje` geflikt zoals hier gesuggereerd wordt.. maar de democratie gered. Daar zouden wij hier ook dankbaar voor moeten zijn. Nu lees ik hier dat men dezelfde nieuwsbronnen als betrouwbaar en objectief ziet.. Dan ga je dus niet snappen wat er allemaal staat te gebeuren. Maar goed.. doe mijn aluhoedje wel weer op en we spreken elkaar hierover vast wel weer over een maand of twee :)
_________________________________________
Ride Hard, you can rest when you die


12 nov 2020 15:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
brian951 schreef:
Als hij straks de winnaar blijkt met GELDIGE stemmen is hij de winnaar.. punt. Dan heeft hij niet `een trucje` geflikt zoals hier gesuggereerd wordt.. maar de democratie gered. Daar zouden wij hier ook dankbaar voor moeten zijn.
:popcorn: :popcorn: :popcorn:
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


12 nov 2020 16:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
GinnFizz schreef:
MarkS schreef:
Zijn eigen familie is nota bene verdeeld, zijn zoons willen koste wat het kost doorgaan, maar de rest lijkt ook wel ervan overtuigd dat dit geen zin meer heeft.

Zijn zoons Donald Jr. en Eric zijn er financieel bij gebaat dat papa Trump nog gedurende 4 jaren zijn zakken kan vullen als president. Kassa kassa !!


Donald jr. zou zelf ook politieke ambities hebben ...
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


12 nov 2020 16:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
brian951 schreef:
Maar goed.. doe mijn aluhoedje wel weer op en we spreken elkaar hierover vast wel weer over een maand of twee :)


Belofte maakt schuld, maak er gerust 3 maanden van ... als er behoefte is aan meer messcherpe analyses zoals deze dan stuur ik je een pb. ;-)
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


12 nov 2020 16:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Meningen kunnen sterk worden beïnvloed door de media die je raadpleegt. Als je conservatieve media uit de US volgt, krijg je een heel ander beeld van de situatie. En dan niet één obscuur station, maar talloze bronnen (televisie, onafhankelijke journalisten, nieuwsmedia, podcasts, blogs, etc). Ja, die zijn Trump gunstig gezind. Maar anderzijds: de traditionele media zijn Trump doorgaans ongunstig gezind en lijken aan het 'orange man bad' syndroom te lijden (https://www.youtube.com/watch?v=tqqwTgk8ri0). De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


12 nov 2020 16:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Vergeet het Porscheforum niet. :mrgreen:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


12 nov 2020 17:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
erwin996 schreef:
Meningen kunnen sterk worden beïnvloed door de media die je raadpleegt.

Allemaal waar, helemaal mee eens. Maar als ik die man bezig zie, de manier waarop hij de natie toespreekt. Hij kan geen volzinnen maken, hij kent de beginselen van normen en waarden niet. Hij is racistisch, manipulatief, zeer vrouwonvriendelijk. Hij vertelt flagrante leugens enz ... Zelfs al mag je dan nog verdiensten op je conto schrijven, dan ben je toch geen president waardig, of wel?
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


12 nov 2020 17:35
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Wat ik niet klein kan krijgen is hoe Trump is veranderd in de laatste 10 jaar.

In de tijd toen hij The Apprentice presenteerde vond ik hem helemaal niet gek. Hij zei zinnige dingen, die in mijn ogen houd snijd, en was volledig te volgen. Ook als je zijn interview met Barbara Walters, Oprah en Larry King terug kijkt klink hij niet gek, wel dat bekende overdrijven, maar niet gek.

Maar in 2015 popt hij op als presidentskandidaat en dan zien we een totaal andere manier en hij brabbelt maar voort zonder iets te zeggen. Je zou bijna denken dat er mentaal iets mis is gegaan.
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


12 nov 2020 18:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
GinnFizz schreef:
Maar als ik die man bezig zie, de manier waarop hij de natie toespreekt. Hij kan geen volzinnen maken, hij kent de beginselen van normen en waarden niet. Hij is racistisch, manipulatief, zeer vrouwonvriendelijk. Hij vertelt flagrante leugens enz ... Zelfs al mag je dan nog verdiensten op je conto schrijven, dan ben je toch geen president waardig, of wel?


Dit lijkt ook op Biden te kunnen slaan. Voorbeelden te over uit de afgelopen 47 jaar. Racistisch en vrouwonvriendelijk associeer ik juist helemaal niet met Trump.

En geen volzinnen kunnen maken?

Joe Biden: "The Rapidly Rising, Uh, Um, Uh, in with Uh, with Uh, I Don't Know, Uh" : https://www.youtube.com/watch?v=e1b8Hpgkw4A

Joe Biden: "Covid has taken this year, just since the outbreak, has taken more than 100 year, look, here's, the lives, it's just, when you think about it." https://www.youtube.com/watch?v=X1byHpkSmYc
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


12 nov 2020 19:00
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Zo hé, je hebt gelijk die Biden kan ook behoorlijk brabbelen :shock:

Maar eerlijk is eerlijk, dit overkomt mij ook soms als ik voor een groot gehoor off the cuff moeten praten.

Ze zijn net mensen, die Biden en Trump :mrgreen:
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


12 nov 2020 19:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
erwin996 schreef:
GinnFizz schreef:
Maar als ik die man bezig zie, de manier waarop hij de natie toespreekt. Hij kan geen volzinnen maken, hij kent de beginselen van normen en waarden niet. Hij is racistisch, manipulatief, zeer vrouwonvriendelijk. Hij vertelt flagrante leugens enz ... Zelfs al mag je dan nog verdiensten op je conto schrijven, dan ben je toch geen president waardig, of wel?

Dit lijkt ook op Biden te kunnen slaan. Voorbeelden te over uit de afgelopen 47 jaar. Racistisch en vrouwonvriendelijk associeer ik juist helemaal niet met Trump.
En geen volzinnen kunnen maken?

Ja, ik kan je hierin geen ongelijk geven, ik had de vergelijking niet gemaakt met Biden, waar ik ook geen hoge pet van op heb trouwens. Het lijkt wel of er onder de wereldleiders een malaise heerst ...
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


12 nov 2020 19:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
N.a.v. het lezen van dit topic toch wat interviews met de man zitten terugkijken.

Vroeger kon hij nog "normaal" zijn, tegenwoordig is het gewoon een gestoorde gek in mijn ogen (sorry, ik kan het gewoon niet anders verwoorden).

Hier een interview uit 1998 dat ik wel kon waarderen: Hardtalk with Donald Trump
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


12 nov 2020 19:55
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Dat bedoel ik dus. Wellicht was Trump van 20 jaar geleden wel een goeie president geweest :popcorn:
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


12 nov 2020 20:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Zelfde geldt denk ik voor de Biden van 20 jaar geleden. :wink:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


12 nov 2020 20:20
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 349 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.