Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 9:45



Antwoord op onderwerp  [ 349 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Verkiezingen in de US ... Deel 1 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Zullen we dan ook afspreken het niet meer te hebben over die paar dingetjes die hij al dan niet per ongeluk of toevallig wel goed heeft gedaan. Denk dat we over de bizarre en gevaarlijke persoonlijkheid en intenties van deze man het inmiddels allemaal toch wel eens kunnen zijn. Dit had nog zo veel slechter kunnen aflopen dan het nu al is.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


07 jan 2021 11:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Het is nog geen 20 januari :popcorn:


07 jan 2021 12:01
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
1 voordeel het nieuws ging nu eens niet over corona.
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


07 jan 2021 12:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
giulia schreef:
NordRack2 schreef:
Waah ik zet de tv aan en lach me kapot :D :D :D :D :mrgreen:


Leg eens uit? Want ik snap niet zo goed wat er te lachen valt...


Precies dit. Het is gewoon treurig, en 't voelt ook niet als een incident, maar helaas eerder als een trend voor de toekomst. :oops:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


07 jan 2021 16:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
giulia schreef:
ik snap niet zo goed wat er te lachen valt...
Eerst zie ik een toespraak waarin hij zegt: "We gaan allemaal naar het kapitool demonstreren, het wordt geweldig"
Een paar uur later: "jullie moeten allemaal naar huis gaan, zonder geweld"

De man is te lachwekkend voor woorden. En wat erger is is dat hij vier jaar geleden gekozen is omdat de andere kant nog groter tuig was.
Wel weten we nu waaraan de mens te gronde zal gaan: niet door oorlog, kernwapens, meteorieten, bacteriën of een virus, maar door massamedia :D :D

Maar jullie mogen er best om huilen hoor, ook goed.

Afbeelding
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


07 jan 2021 17:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Je post impliceerde dat je het lachen vond dat er rellen, of erger plaatsvonden. Blijkbaar is dat gelukkig niet zo.


07 jan 2021 17:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Nee, maar echt verbaasd kunnen we ook niet zijn. Maarten van Rossem verwoordde het mooi; Een passend slotakkoord na 4 jaar waanzin.


07 jan 2021 17:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
NordRack2 schreef:
Wel weten we nu waaraan de mens te gronde zal gaan: niet door oorlog, kernwapens, meteorieten, bacteriën of een virus, maar door massamedia.
DAT, het ziekelijke en perverse media apparaat dat zowat alles uit context haalt, uitvergroot, verdraait en dat alleen maar voor kijkcijfers. Aan de gevolgen van hun werkwijze wordt geen seconde aandacht besteed. De €, het enige wat telt.
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


07 jan 2021 18:31
Profiel
PorscheForum Rakker
993-c2 ,2cv
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Nu is Nederland bijna aan de beurt met verkiezingen :
Krijgen wij nu ook Amerikaanse toestanden over verkiezingsfraude omdat het stemmen in corona tijd nogal wat op stakels met zich mee brengt.
De proef met via de post te stemmen lijkt nog niet geheel goed te gaan. uitslag blijkt anders te zijn dan men gestemd heeft :scratch:
En de mensen die niet durven te gaan stemmen moeten die dan een ander het risico voor zich laten lopen of zo.
En vreemd is ook dat het kabinet over bijna alles advies vraagt aan het OMT maar over de verkiezingen niet !

Dat partijen van te voren elkaar al uitsluiten, laten ze eerst afwachten wat de uitslag is en dan zien wat er mogelijk is.
Anders kunnen ze net zo goed samen door gaan want ze willen toch alleen met elkaar (de huidige )
Hoeven we ook niet het risico te lopen om elkaar te besmetten in het stemhokje. of zouden ze die naar elke stemmer geheel desinfecteren dan mogen ze 3 weken uittrekken voor het stemmen.


Rutte de trump en klavet de biden van ons land :mrgreen: :popcorn: :?: (hebben we wat te lachen)


gr
Hubertus


13 feb 2021 9:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Wat een flauwekul allemaal in één post. Knap.


13 feb 2021 11:38
Profiel
PorscheForum Rakker
993-c2 ,2cv
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Enguess schreef:
Wat een flauwekul allemaal in één post. Knap.


Precies dat vind ik ook van wat er allemaal aan de hand is met de verkiezingen in ons land. :salut: Helemaal met u eens.

Het beginnen Amerikaanse toestanden te worden en de pers doet er maar wat graag aan mee.
We hoeven toch niet alles over te nemen van de Amerikanen.


gr
Hubertus


13 feb 2021 11:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Er is helemaal niets aan de hand.
En als je naar de supermarkt kunt, kun je ook gaan stemmen. Ik zie het probleem niet.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


13 feb 2021 18:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
We hoeven zeker niet alles over te nemen van de Amerikanen. Dat land glijdt steeds verder af. Nu laten ze Trump naar alle waarschijnlijkheid voor de tweede keer wegkomen met een impeachment zonder veroordeling. Een schande.


13 feb 2021 18:38
Profiel
PorscheForum Rakker
993-c2 ,2cv
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Cazzo Super Veloce schreef:
Er is helemaal niets aan de hand.
En als je naar de supermarkt kunt, kun je ook gaan stemmen. Ik zie het probleem niet.



Wij laten al sinds half Maart de boodschappen thuis bezorgen door de Appie en Jumbood .
Komen nergens en doen alles online zoals vele in Nederland.
Maar als er gestemd moet worden moeten we wel met zijn allen naar het zelfde hokje om te stemmen :?: (met het potlood van de vorige stemmer)
Mag toch hopen dat naar iedere stemmer het stemhokje gedesinfecteerd word.

Oplossing zou evt kunnen zijn per post te stemmen maar dat was van de week op het journaal dat het bij een proef totaal de mist in ging.
Veel vertrouwen zal daar nog niet in zijn en daar kunnen dus politieke figuren over vallen en bestempelen als stemfraude.
Waarom stellen we het niet gewoon een paar maanden uit zodat iedereen kan gaan stemmen ( met een goed gevoel dat het veilig is )



gr
Hubertus


14 feb 2021 9:25
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Het is in mijn ervaring nog nooit zo druk geweest bij mijn stemlokaal als bij een appie op een rustige uur. Nothing on the hand dus.
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


14 feb 2021 9:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Turrrrbo
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
black-993 schreef:
Waarom stellen we het niet gewoon een paar maanden uit zodat iedereen kan gaan stemmen ( met een goed gevoel dat het veilig is )

Dat heeft natuurlijk wel wat bezwaren wat betreft onze democratie, de kieswet zou er voor moeten worden aangepast.
Onderdeel van de kieswet is ook dat iedereen vrij en ongedwongen moet kunnen kiezen, daarom mag je niet samen met iemand anders in het stemhokje staan als je jouw stem uitbrengt.
Dat kan jouw vrijheid tot stemmen belemmeren en daarom kunnen we ook niet stemmen per post of via de computer.


14 feb 2021 9:49
Profiel
PorscheForum Rakker
993-c2 ,2cv
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
hehe schreef:
black-993 schreef:
Waarom stellen we het niet gewoon een paar maanden uit zodat iedereen kan gaan stemmen ( met een goed gevoel dat het veilig is )

Dat heeft natuurlijk wel wat bezwaren wat betreft onze democratie, de kieswet zou er voor moeten worden aangepast.
Onderdeel van de kieswet is ook dat iedereen vrij en ongedwongen moet kunnen kiezen, daarom mag je niet samen met iemand anders in het stemhokje staan als je jouw stem uitbrengt.
Dat kan jouw vrijheid tot stemmen belemmeren en daarom kunnen we ook niet stemmen per post of via de computer.
merd


Als het niet veilig kan belemmerd het mijn vrijheid om te stemmen en in de risico groep zullen er veel zo over denken.

En bij de Appie of Jumboot komen wij al vanaf half Maart niet meer druk of rustig moment beide momenten niet !



gr
Hubertus


Laatst bijgewerkt door black-993 op 14 feb 2021 10:20, in totaal 2 keer bewerkt.



14 feb 2021 10:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Turrrrbo
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Daar heb je gelijk in.
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom je niet met twee mensen in een stemloket mag staan omdat dat jouw vrije keus beinvloedt, maar wel iemand anders mag machtigen om voor jou te kiezen.
Wat mij betreft zie ik in de toekomst liever digitaal stemmen. Mijn vrouw helpt altijd met stemmen tellen, wat een werk dat is en toch echt niet meer van deze tijd.

Maar als de verkiezingen uitgesteld worden, weet je ook wel wat de complotdenkers gaan roepen. Hoe Rutte het virus heeft gebruikt om geen afstand van de macht te hoeven doen en we nu in een dictatuur leven :-)


14 feb 2021 10:20
Profiel
PorscheForum Rakker
993-c2 ,2cv
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Dat zou kunnen idd.
Maar als gelijk duidelijk is dat het voor 3 of 4 maanden later is om meer mensen de kans te geven om te stemmen eerlijker.

Als een grote groep niet kan gaan stemmen zullen de complot denkers ook wel iets van vinden.



gr
Hubertus


14 feb 2021 10:25
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Er zijn meer landen waar het lang niet altijd veilig is om te stemmen, en niet a.g.v. een virus maar omdat je afgemaakt kunnen worden als je durf te stemmen op een partij die niet in jouw regio als de juiste gezien worden. Juist in die landen staan ze dagen lang in een rij, met risico voor hun eigen leven, om toch hun stem te laten tellen.

We moeten ook wel een beetje perspectief houden...zoals ik zei is het in NL tegenwoordig wellicht gevaarlijker te gaan schaatsen of boodschappen te doen, dan je stem uit te brengen op je gekozen partij.
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


14 feb 2021 10:26
Profiel
PorscheForum Rakker
993-c2 ,2cv
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Verschil van mening ! :thumleft:

Zijn ook genoeg mensen die al maanden thuis zitten die niet gaan schaatsen en de boodschappen thuis laten bezorgen en in deze tijd ook niet gaan of kunnen gaan stemmen.

gr
Hubertus


14 feb 2021 10:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Turrrrbo
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
black-993 schreef:
voor 3 of 4 maanden later

Het zou toch wel een genot zijn als over 3 of 4 maanden dit virus helemaal als sneeuw voor de zon verdwenen is.
Ik ben voor :-)


14 feb 2021 10:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Ik snap echt die zorg om persoonlijk stemmen niet. Als iedereen gewoon netjes een masker draagt en afstand houdt is het prima te doen. Als je bang bent voor het potlood dan doe je ook nog handschoenen aan. Binnen een paar minuten is het gedaan, het niet alsof je anderhalf uur in het stemhokje staat. Met de beste wil ve wereld snap ik het niet.

Aan digitaal stemmen kleven nog te grote risico’s. Je wil toch niet dat de Chinezen en de Russen meestemmen.


14 feb 2021 10:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Hoe lang zal Bidon het volhouden?

Hij zei vorige week dat er al 350M Amerikanen gevaccineerd waren. Er zijn maar 320M amerikanen...
Kan een verspreking zijn, maar daarvoor vroeg hij ook al een keer waar zijn moeder was tijdens een interview. Die is al 20jr dood.
Gaat het wel goed met die man?


09 aug 2021 9:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Voorlopig slaat hij minder wartaal uit dan Trump.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


09 aug 2021 10:00
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 349 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.