Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 2:18



Antwoord op onderwerp  [ 349 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Verkiezingen in de US ... Deel 1 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Bij een keuze tussen een leugenaarster en een psychopaat kies ik toch liever voor de eerste: dan weet je tenminste waar je aan begint. Een psychopaat is volledig onberekenbaar...
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


09 nov 2016 23:26
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Als ik het op Facebook bekijk, dan is Trump nog een heilige vergeleken met de psychopaten daar.... De mooiste: "ik ben nu bang voor de toekomst van mijn kind". Het jochie is nog geen jaar oud. Wat verwachten we: dat Trump een kernbom op Nederland gooit? En ook in de VS heeft Trump niet het alleenrecht mbt het nemen van beslissingen. Het was kiezen tussen twee kwaden, lichte voorkeur voor Clinton maar ik ga met belangstelling kijken naar Trump.


10 nov 2016 0:01
Profiel
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Targa Floriaan schreef:
Bij een keuze tussen een leugenaarster en een psychopaat kies ik toch liever voor de eerste: dan weet je tenminste waar je aan begint. Een psychopaat is volledig onberekenbaar...


+1 :thumleft:
Maar ik ben het met CSV en Geertsabine eens en hoop ook daarop:

Cazzo Super Veloce schreef:
Zo is het (zegt de 54-jarige...) maar ik denk dat de gevolgen wel te overzien zullen zijn.
Trump wordt echt wel teruggefloten door republikeinen die wel een gezond verstand hebben (McCain etc)
Vind het zelfs een voordeel dat het congress ook republikeins blijft, Obama werd hier hopeloos door gehinderd.
Er is nu geen excuus meer als Trump er een puinhoop van maakt.


geertsabine schreef:
..........................................En ook in de VS heeft Trump niet het alleenrecht mbt het nemen van beslissingen. Het was kiezen tussen twee kwaden, lichte voorkeur voor Clinton maar ik ga met belangstelling kijken naar Trump.


Maar ik hou me hier verder buiten :flush:


10 nov 2016 0:46
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Je hoeft echt geen kernbom op Nederland te gooien om schade aan te richten voor de komende generaties. Maar ja: kortzichtigheid is ook een talent.


10 nov 2016 1:41
Profiel
Bericht Re: Deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 4
Enguess schreef:
Dit is alles behalve een grap. Ik vrees voor mijn kinderen.


Ik vrees met je mee maar.............zie mijn eerdere reactie :salut:

Ik heb nu trouwens geen nachtdienst maar kannieslapuh omdat ik gisteren nachtdienst heb gehad en nu weer wordt geacht in een "normaal"dagritme mee te draaien. Straks om 7:30hr weer rise and shine :cry:


10 nov 2016 2:59
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Ik hoop dat de teamleden van Trump zijn scherpe kantjes/trekjes eraf halen......
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


10 nov 2016 7:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Misschien is Trump wel de president die Amerika nu nodig heeft. Noem het maar een Reagan 2.0. Ook hij was een racist, niet aangepast, volgens velen dom maar hij heeft de VS in de jaren 70 wel uit een diepe dal getrokken.
En bang voor WO 4 ?? Trump wil juist minder bemoeizucht van de VS in de wereld (of ervoor laten betalen).
Denk dat alweer een lid van het establishment juist de verkeerde keuze was geweest.
Ook voor Europa hoeft het niet eens slecht uit te pakken.
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


10 nov 2016 9:09
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C4
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Jammer dat van alle burgers in amerika, hillary en trump degene die boven kwamen drijven als presidential candidates. Een president die roept vrouwen bij het kruis te grijpen en te zoenen wanneer hij wil, op zijn minst rascistische gedachten heeft gehad in het verleden en oproept tot geweld en gaat beledigen als hij niet krijgt wat hij wil, lijkt mij geen geweldig voorbeeld voor de bevolking. Er zijn heel wat hillbilly's die op hem gestemd hebben en hem als voorbeeld zien denk ik, dus gaat nog leuk worden. Hillary daarentegen is ook strafbaar bezig geweest met haar emails over de prive email server (beetje zoals Kamp in Nederland) en vervolgens een deel verwijderen, erg uitgekookt en migelijk strafbaar. Hoop voor de normale gezonde amerikanen, die aan beide kandidaten geen voorbeeld namen, de boel niet te gek gaat worden als trump het in een of ander toekomstig schandaal te heet onder de voeten krijgt. Want die schandalen zullen er gezien zijn verleden waarschijnlijk regelmatig zijn.

Het lijkt mij inderdaad wat mijn voorganger zegt voornamelijk een tegenstem tegen de partijpolitiek. Waar vervolgens niks mee gedaan wordt. Zelfde geldt overigens voor nederland. Ik vind dat een politieke partij inclusief al haar kopstukken na biivoorbeeld 20 jaar gewoon moet opsouten, in onze huidige vorm van democratie. Er is dan teveel macht bij de partij komen liggen ipv de onderwerpen waarover beslist moet worden. En dan krijg je dus dat er met verkiezingen even naar de bevolking wordt geluisterd, en daarna weer partijpolitiek as usual. Doordat er dan met enige regelmaat partijen verdwijnen inclusief kopstukken, worden burgers verplicht zich in de materie te verdiepen, in plaats van bijvoorbeeld altijd op dezelfde partij stemmen.
_________________________________________
Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.


10 nov 2016 9:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Internationaal Media Advies
Almere
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Fascinerend systeem in Amerika, Clinton krijgt meer stemmen maar Trump word president!

Ben benieuwd wat de gevolgen zullen zijn voor de rest van de wereld....ik denk koren op de molen voor partijen als; Front National, PVV, Vlaams Belang etc.
Wat in mijn optiek zeer beangstig is, sociaal nationalistische partijen die geleid worden boze, bange witte mannen....waar hebben we dat eerder gezien..

We zullen het meemaken...maar zeer weinig vertrouwen in!
En dan kunnen de Trump lovers wel weer zeggen dat de media anti-Trump is...maar opmerkingen over Mexicanen, vrouwen etc. zijn toch opmerkingen die hij zelf heeft gemaakt.
Net als Wilders die doodleuk het woord "kopvoddentaks" gebruikt en vervolgens gaat klagen dat de media anti PVV is.


10 nov 2016 9:58
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
GIO1974 schreef:
Fascinerend systeem in Amerika, Clinton krijgt meer stemmen maar Trump word president.

En dat noemen ze dan zelf "the greatest democracy on earth" ...
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


10 nov 2016 17:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
GIO1974 schreef:
Ben benieuwd wat de gevolgen zullen zijn voor de rest van de wereld....ik denk koren op de molen voor partijen als; Front National, PVV, Vlaams Belang etc.
Wat in mijn optiek zeer beangstig is, sociaal nationalistische partijen die geleid worden boze, bange witte mannen....waar hebben we dat eerder gezien..

Soms vraag ik me werkelijk af wie nu bang van wie is?
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


10 nov 2016 17:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924S M755
Leieland
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
De hersenspoeling door de poco pers is geslaagd, merk ik.
:popcorn:
Typisch voor Nederlanders (en bij uitbreiding Vlamingen) om de rest van de wereld met het belerende vingertje te berispen. Wees geen slechte verliezer en wees een democraat, ook als je favoriet verliest.
:idea:
Een volk, een natie, een land, heeft enkel belangen. Wij hoeven ons niet te moeien met de keuzes van een andere natie. Ik ben voor de Engelse benadering "right or wrong, my country". Is het tegen ons belang hier, misschien, maar dat moet nog blijken.
:flush:
Trump is vulgair, maar hij is misschien niet gekocht door grote bedrijven verantwoordelijk voor de bankenkrisis en sommige oliestaten verantwoordelijk voor de burgeroorlog in Syrië. Hij zal de verkiezingen gewonnen hebben, volgens de regels van de "founding fathers". Met eigen geld en kleine bijdragen. Naar het schijnt was dat bij Clinton ff anders.
:ass:
Misschien herinneren zich die oude zakken in de traditionele democratische counties, werkloze loosers van de globalisering, zich nog wie er de Glass-Stegall act afschafte. En zo de "enige echte massavernietigingswapens" (dixit democraat Buffett) schiep én de bankenkrisis. Die nog altijd niet over is. Er is een ongelooflijke hoeveelheid "geld" in het systeem gepompt (VSA x2, EU x1,5), die volgens de ouderwetse papieren handboeken voor hyperinflatie zou moeten zorgen.
:ass:
Het zal idd moeten blijken dat hij bijv. de NAVO niet opblaast (dat zou tegen ons belang zijn) en wil luisteren naar goede raadgevers, zoals Reagan. Die werd ook eerst belachelijk gemaakt door zelfverklaarde intellectuelen uit New York en onze contreien. Reagan werd een van de grootste en hij heeft ons het einde van de koude oorlog gebracht en vrede. Waarbij zijn democratische en republikeinse opvolgers erin geslaagd zijn dat om zeep te helpen, de firma Clinton incluis. Op dit ogenblik zou ik echt niet weten of Trump meer kans op oorlog of vrede geeft dan Clinton. Het zal al vlug blijken vanaf januari hoe hij Syrië en Oekraïne aanpakt.
:popcorn:
Voor de rest. Slecht weer om te rijden met de witte, maar de set winterbanden gaat eronder en dan wordt het toch, jawel.
:drive: :D
_________________________________________
924S M755 "Sportliches Sondermodell"
914-4 1,7 L Weber


10 nov 2016 17:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Trump is voorstander van de NAVO. Alleen is hij van mening dat iedereen zijn steentje bijdraagt en contributie betaald. Ieder conflict zal van tevoren bekeken worden. En door het wegbezuinigen en verwaarlozen van onze strijdkracht zullen er weer enkele miljarden tegenaan gegooid moeten worden. Wordt een leuk verkiezingspuntje volgend jaar.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


10 nov 2016 17:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Meer geld naar defensie lijkt mee heel goed idee. Vooralsnog zijn we het lachertje van de NATO.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


10 nov 2016 18:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
geertsabine schreef:
AWat verwachten we: dat Trump een kernbom op Nederland gooit? En ook in de VS heeft Trump niet het alleenrecht mbt het nemen van beslissingen.


3 dagen voor de verkiezingen werd Trump zijn Twitter account voor hem afgesloten, door zijn eigen team, omdat men bang was wat hij er allemaal op zou zetten.
Over enkele weken krijgt deze man de codes om nucleaire wapens te kunnen lanceren. :scratch:
_________________________________________
Mvg,

René


10 nov 2016 19:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Maarten schreef:
Meer geld naar defensie lijkt mee heel goed idee. Vooralsnog zijn we het lachertje van de NATO.


En bekostigen vanuit ontwikkelingshulp.
_________________________________________
De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
Si vis pacem, para bellum


10 nov 2016 19:39
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
GIO1974 schreef:
Fascinerend systeem in Amerika, Clinton krijgt meer stemmen maar Trump word president!

Ben benieuwd wat de gevolgen zullen zijn voor de rest van de wereld....ik denk koren op de molen voor partijen als; Front National, PVV, Vlaams Belang etc.
Wat in mijn optiek zeer beangstig is, sociaal nationalistische partijen die geleid worden boze, bange witte mannen....waar hebben we dat eerder gezien..

We zullen het meemaken...maar zeer weinig vertrouwen in!
En dan kunnen de Trump lovers wel weer zeggen dat de media anti-Trump is...maar opmerkingen over Mexicanen, vrouwen etc. zijn toch opmerkingen die hij zelf heeft gemaakt.
Net als Wilders die doodleuk het woord "kopvoddentaks" gebruikt en vervolgens gaat klagen dat de media anti PVV is.


En wat zei mevrouw Clinton ook al weer?

“You know, to just be grossly generalistic, you could put half of Trump’s supporters into what I call the basket of deplorables. Right?” she said to applause and laughter. “The racist, sexist, homophobic, xenophobic, Islamaphobic — you name it. And unfortunately there are people like that. And he has lifted them up.”

Ooh nee, dat is wel prima om te zeggen. Beetje meten met 2 maten he?


10 nov 2016 20:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
MY00 schreef:
geertsabine schreef:
AWat verwachten we: dat Trump een kernbom op Nederland gooit? En ook in de VS heeft Trump niet het alleenrecht mbt het nemen van beslissingen.


3 dagen voor de verkiezingen werd Trump zijn Twitter account voor hem afgesloten, door zijn eigen team, omdat men bang was wat hij er allemaal op zou zetten.
Over enkele weken krijgt deze man de codes om nucleaire wapens te kunnen lanceren. :scratch:


Nederland is echt doorgeslagen. Begrijp me goed: met een pistool op mijn kop zou ik voor HC hebben gekozen maar ik vond het alletwee niets maar dit soort gedachten missen echt kant nog wal.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


10 nov 2016 22:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
André schreef:
Maarten schreef:
Meer geld naar defensie lijkt mee heel goed idee. Vooralsnog zijn we het lachertje van de NATO.


En bekostigen vanuit ontwikkelingshulp.

Graag ja. En het sluiten van ambassades in landen waar we niets te zoeken hebben.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


10 nov 2016 22:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Maarten schreef:
MY00 schreef:
3 dagen voor de verkiezingen werd Trump zijn Twitter account voor hem afgesloten, door zijn eigen team, omdat men bang was wat hij er allemaal op zou zetten.
Over enkele weken krijgt deze man de codes om nucleaire wapens te kunnen lanceren. :scratch:


Nederland is echt doorgeslagen. Begrijp me goed: met een pistool op mijn kop zou ik voor HC hebben gekozen maar ik vond het alletwee niets maar dit soort gedachten missen echt kant nog wal.


Verklaar je nader? Vind jij het niet vreemd dat men een persoon niet vertrouwd met zijn Twitter account men deze persoon wel de codes welke hem toegang geven tot nucleaire wapens.
_________________________________________
Mvg,

René


10 nov 2016 22:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Curaçao
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
MY00 schreef:
....... men deze persoon wel de codes welke hem toegang geven tot nucleaire wapens.

Even voor de duidelijkheid, de codes geven hem geen toegang tot nucleaire wapens!
Als er uiteindelijk besloten is dat nucleaire wapens ingezet gaan worden kan de president middels de code, nadat een heel protocol is afgewerkt door een veelheid aan mensen (militairen, veiligheidsadviseurs, ministers, etc. etc. ), de wapens al dan niet vrijgeven.
Met andere woorden, de codes zijn er (onder meer) om te voorkomen dat nucleaire wapens ingezet worden zonder de nadrukkelijke toestemming van de president.
De president kan niet in zijn eentje, door het intikken van de codes, nucleaire wapens afvuren!


10 nov 2016 23:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Citaat:
Vind jij het niet vreemd dat men een persoon niet vertrouwd met zijn Twitter account men deze persoon wel de codes welke hem toegang geven tot nucleaire wapens.


En jij denkt dat Trump eigenhandig kan beslissen om die codes te gebruiken? :scratch: Help ik je vast uit de droom: nee dus.... (edit: Subriver heeft dit al uitgelegd)

Citaat:
Je hoeft echt geen kernbom op Nederland te gooien om schade aan te richten voor de komende generaties. Maar ja: kortzichtigheid is ook een talent.


Idd, ik ben heel kortzichtig... pffff.... Maar goed, leg mij maar eens uit hoe Trump de komende generaties in Nederland kan of gaat beschadigen. Hopelijk kan je mij wat minder kortzichtig maken.... Ik hou niet van paniek om, vooralsnog, niets. Net zo min als ik gecharmeerd ben van bangmakerij. En sommigen kunnen er wat van hoor....Ook hier op het forum. Zullen slecht slapen denk ik dan maar. Ik slaap er iig geen minuut minder door maar misschien komt het ook omdat ik 7 jaar voor Yankees heb gewerkt....


10 nov 2016 23:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Ach: de vraag is of die dingen het uberhaupt doen :mrgreen:
http://www.cnbc.com/2016/05/25/us-military-uses-8-inch-floppy-disks-to-coordinate-nuclear-force-operations.html
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


11 nov 2016 0:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
het lijkt mij stug dat deze man in z,n eentje de wereld ff naar de kloten gaat helpen :mrgreen:

ik hoop dat die beter uit de verf komt dan we met z,n allen denken (hijs toch niet voor niks best wel een aardige zakenman ) , we dachten immers ook allemaal dat die nooit zou winnen :wink:


hoe faking bizar VETTT 8) was obama eigenlijk he jongens :res:

ik ken hem niet persoonlijk maar ik zal hem en z,n cooleness missen op tv !


.
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


11 nov 2016 1:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Verkiezingen in de US ... Deel 1
Hillary over Rusland en Iran:

https://www.youtube.com/watch?v=k4aIIpCDsLU
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


11 nov 2016 1:30
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 349 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.