Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 0:01



Antwoord op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
SCHORSING? 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: SCHORSING?
Gewoon even kortsluiten met je verzekeraar of tussenpersoon ... :idea:

Waarom volle verz. premie betalen als ze weten dat je de wagen geschorst hebt :?:

Volgens mij weten ze dat niet - en doet het ook niet ter zake.
Zelfs zonder APK ben je (blijkbaar) verzekerd, of de verzekerings mij. moet causaal verband aan kunnen tonen :wink:


05 dec 2016 20:26
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: SCHORSING?
Olaf schreef:
Waarom volle verz. premie betalen als ze weten dat je de wagen geschorst hebt :?:

Volgens mij weten ze dat niet - en doet het ook niet ter zake.

Nee dat weten ze niet zolang er niets gebeurd. Waarom volle verz. moeten betalen? Omdat daar ook de premie naar is: men gaat uit van weinig kilometers bij een oldtimerverzekering en men gaat er stiekem ook van uit dat ie toch 3 maanden p/jr gestald staat. Mensen die er het hele jaar mee doorrijden en m als DD gebruiken kunnen van zo'n voordelige verzekering geen gebruik maken omdat je makkelijk over de 5000-7500km die al Max wordt gesteld, overheen gaat.

Waarom volle verz. betalen als het geen oldtimerverzekering betreft maar auto toch geschorst is? Omdat de auto nog wel gejat kan worden natuurlijk of er een blik verf op kan vallen in de garage. Maar uiteindelijk denken ze met dit soort premies de andere gevallen die ze moeten uitkeren. Makkelijk verdient, minder kans op risico's en minder uit hoeven keren :wink:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


05 dec 2016 20:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht Re: SCHORSING?
Als je je verkeersboete(s) of wegenbelasting niet betaald ben je toch ook gewoon verzekerd?
Lijkt me net als wat Olaf zegt dat het niets met elkaar te maken heeft.
Maar goed ... wie heeft het verlossende woord? :)
_________________________________________
what is understood
need not be discussed.


05 dec 2016 21:26
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: SCHORSING?
2000 gtv schreef:
Maar goed ... wie heeft het verlossende woord? :)


Je tussenpersoon - of verzekeraar ;)


05 dec 2016 21:42
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: SCHORSING?
Volgens mij zitten er hier op het forum een aantal tussenpersonen voor verzekeringen: kom op jongens zeg eens hoe het nu zit :D
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


06 dec 2016 15:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
lelystad
Bericht Re: SCHORSING?
mbembe schreef:
Olaf schreef:
Waarom volle verz. premie betalen als ze weten dat je de wagen geschorst hebt :?:

Volgens mij weten ze dat niet - en doet het ook niet ter zake.

Nee dat weten ze niet zolang er niets gebeurd. Waarom volle verz. moeten betalen? Omdat daar ook de premie naar is: men gaat uit van weinig kilometers bij een oldtimerverzekering en men gaat er stiekem ook van uit dat ie toch 3 maanden p/jr gestald staat. Mensen die er het hele jaar mee doorrijden en m als DD gebruiken kunnen van zo'n voordelige verzekering geen gebruik maken omdat je makkelijk over de 5000-7500km die al Max wordt gesteld, overheen gaat.

Waarom volle verz. betalen als het geen oldtimerverzekering betreft maar auto toch geschorst is? Omdat de auto nog wel gejat kan worden natuurlijk of er een blik verf op kan vallen in de garage. Maar uiteindelijk denken ze met dit soort premies de andere gevallen die ze moeten uitkeren. Makkelijk verdient, minder kans op risico's en minder uit hoeven keren :wink:


Zo is het inderdaad volgens mijn verzekering ( Polis Partner)
_________________________________________
zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan


06 dec 2016 17:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht Re: SCHORSING?
Als ie een "vol jaar" geschorst is, mag ik hopen dat je kunt regelen dat het WA deel weg valt uit je verzekering! Eigenlijk wil je alleen een Casco verhaal dan, niet een WA+Casco (even vooropgesteld dat je een Casco verzekering wil)... Mini casco wellicht zelfs.... Diefstal en brand? ;)


06 dec 2016 22:09
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: SCHORSING?
Ik heb altijd begrepen (tenminste dat is bij mij zo) dat de auto, mbt diefstal en brand, bij mn opstal verzekering zit. Natuurlijk moet je hem wel op laten nemen en het kreng moet achter slot en grendel in je garage staan.
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


07 dec 2016 7:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
lelystad
Bericht Re: SCHORSING?
Bij mijn opstal/inboedel verzekering is een auto uitgesloten!
_________________________________________
zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan


07 dec 2016 10:24
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: outletvalve


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.