Pagina 1 van 3

Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 11:17
door giulia
Mijn Miss Hilversum gaat per 1 maart als zelfstandige ouderenverzorgende werken en heeft daarom een wat jonger voiture nodig om al die oudjes in 't Gooi te bezoeken :mrgreen: . Uiteraard ligt het uitzoeken van die auto bij mij want drankman moet er ook lekker in kunnen rijden. Max 7-8 jaar oud, mille of 14 (max)...

Ze zegt altijd dat het haar niks uitmaakt totdat we de interwebs gaan afspeuren.

Wensen:

Niet te groot, bij voorkeur geen leer ( :? ), licht sportief en ergens ruimte voor onze Cocker Spaniel Bowie

Eisen:

Geen Franse shit, geen Audi, Benzine, parkeersensoren :mrgreen:

Mijn idee:

-Mini Clubman Cooper S
-BMW 1 serie 6 pitter
-Abarth Punto Evo

Haar idee:

-Alfa Mito (maar dat kan morgen weer anders zijn)
-Mini Clubman
-BMW 1 serie

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 11:22
door Taxi Hans
aha jullie zitten in elk geval met 2 merken (eigenlijk 1) al op dezelfde golflengte :mrgreen: maar allebei redelijk gemotoriseerd zal niet meevallen voor die prijs of je zit gelijk tonnen aan kilometers. zo`n BMW 130i is wel een bommetje, een MINI blijft bij mij een MINI, overpriced zeg maar. smaken verschillen, als mijn vrouw een andere auto wilt dan gaat ze die maar halen en zie wel waar ze mee thuis komt doe ik tenslotte ook :cheers:

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 11:24
door minics
Dan is de Mini en BMW toch een prima keus? Hier rijdt TOTMBO al 12 jaar in een Cooper S , naar volle tevredenheid. Ik kom af en toe met het voorstel voor wat anders maar ze wil er niet uit.
Maar de Clubman is wel nodig voor een hond.
Abarth Punto en Mito zijn trouwens ook leuk...Prima lijstje tot nu toe :wink:
Succes!

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 11:24
door Cazzo Super Veloce
GT 3.2 geen optie?
Vind die dingen zo tijdloos mooi.

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 11:32
door giulia
Ik ook maar...

Te oud helaas en ik weet uit ervaring dat je met die 3.2 echt je best moet doem om boven de 1 op 7 uit te komen.

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 11:45
door raelle
Mijn dochter verkoopt momenteel haar Clubman, die helemaal aan je specificaties voldoet.
PB graag als je contact met haar wilt opnemen.
GRT Bert

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 11:49
door Pacoloco
niet gaan lachen,

polo GTI

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 11:56
door Cazzo Super Veloce
Skoda Yeti :?:
Weet niet of ze in de pricerange passen.

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 11:59
door horn
cooper s cabrio. hoezo een clubman? Ze heeft toch geen hondenuitlaatservice ofzo? :^:

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 12:12
door Taxi Hans
ouwetjes krijgen wij ook aardig moeilijk in en uit de auto, mocht je er toch mee op stap gaan in de MINI limo :mrgreen: is een bovenlader altijd handig :twisted:

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 12:37
door giulia
horn schreef:cooper s cabrio. hoezo een clubman?



Gay....





O wacht ff

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 12:38
door giulia
Cazzo Super Veloce schreef:Skoda Yeti :?:
Weet niet of ze in de pricerange passen.



Lachuh...vind ik stiekem wel gaaf ding

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 12:47
door 2000 gtv
Gewoon een dikke amerikaanse "stratenmakers" Pick-Up...... Fok it :mrgreen:

Think West :idea:

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 12:53
door Enguess
Mito lijkt een leuk ding. Nooit in gereden maar ziet er goed uit en het is een Alfa dus er zal wel van alles fout aan zijn behalve puur rijplezier en daar gaat het om

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 13:03
door giulia
Mito....Lorre

70158 70159

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 13:23
door Ruviano
Mini Clubman dus. Mijn moeder van inmiddels 82 rijdt er ook in. dus ook bij de ouderen geaccepteerd. Heb hem 6 jaar geleden voor haar gekocht en hij is en blijft leuk... sparkling silver met zwarte 17" wielen, donkere ramen achter. :thumleft:

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 13:31
door ver boven de 200
Mijn vrouw heeft een maand terug een nieuwe Punto Lounge gekocht met Savali tuning pakketje ( 115 PK - 178 NM). Niet zo snel als de abarth, wel nieuw en dus zorgen vrij. Afgeleverd en wel € 1,5K boven je budget!

Eén uitrustingsniveau lager wel mooi op je budget!

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 13:43
door $TEEF
130 i ! ik zag een tijdje terug nog een mooie staan bij Dusseldorp, is van een van de medewerkers, superding!

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 14:08
door dreamer
Snelle klein autootje en dan veel bebouwde kom.... Ik zie de bekeuringen al binnenkomen ;)

Mij. Totmbo rijdt in een prachtige fiesta met alle toeters en bellen behalve leer en met de betrouwbare 1.3 8v motor. (Laatste uitvoering vorige model) zeer betaalbaar, betrouwbaar en......... Geen bekeuringen. (Ding rijdt zelfs lekker)

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 14:28
door Johann
Ik zou het wel weten...Fiat Panda 100HP :drive: 8)

Afbeelding

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 14:44
door giulia
ik heb in een keer beeld van jou in die Panda (die ik wel gaaf vind)

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 15:16
door horn
Iemand die ik ken heeft recentelijk een Citroen C3 geleased. Kost geen drol.

Afbeelding

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 15:37
door giulia
Ziet er ook uit als een drol...vandaar waarschijnlijk. :mrgreen:

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 15:50
door steef
Johann schreef:Ik zou het wel weten...Fiat Panda 100HP :drive: 8)

Afbeelding

Hier kan je ook alles voor krijgen: Group-N vanvoortotachter, carbon filterboxen (voor die DTM-sound van vroeger), schroefsets, remupgrades, rolkooi, enz.. :thumleft:
Ik zou m er best bij willen hebben voor het korte sprintwerk naar de bakker ofzo! :mrgreen:

Re: Daily driver TOTMBO

Geplaatst: 26 jan 2017 16:24
door Targa Floriaan
Clubman Cooper voor haar, een S erachter voor jou ;-)