Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 13:48



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Ban Elferhenkie 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche diversen
Overijssel
Bericht Ban Elferhenkie
mod by horn; afgesplitst uit het verkooptopic van Olafs 964

In de tussentijd is Hendrik (Elferhenkie2) wel verbannen van het forum omdat hij wat kritiek had op de gang van zaken...
_________________________________________
Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects


27 jan 2017 10:42
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: 911 - 964 Carrera 2 Coupé - Juni 1992 - Nederlands gelev
Wat kritiek? Als dit de eerste keer was geweest, was dit inderdaad wel een zware maatregel geweest.

Gelijk maar afgesplitst, want er zal wel een hele discussie volgen. Een discussie die niet in een verkooptopic thuis hoort.
Overigens een beslissing die ik niet op het forum ga bespreken. Ik heb eea overlegd met forumteam en heb vervolgens deze beslissing genomen.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


27 jan 2017 11:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Ban Elferhenkie
Jammer dat zoiets gebeurd.

Maar goed, hier heb ik er geen kamerdebat over gezien. Heeft hij ook een afscheidsknuffel gekregen ala Van der Steur? :scratch:
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


27 jan 2017 11:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche diversen
Overijssel
Bericht Re: Ban Elferhenkie
Ja, maar ik zie kritiek niet direct als iets negatiefs...
Over het algemeen vind ik hem scherp en oplettend...
In het verkoop topic van Olaf bijvoorbeeld had hij zeker een punt...
_________________________________________
Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects


27 jan 2017 11:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4S
Bericht Re: Ban Elferhenkie
Bring Elferhenkie back please !


27 jan 2017 11:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Ban Elferhenkie
Ik vindt het ook niet terecht: er gebeuren wel vaker zaken op het forum die niet helemaal juist zijn, en daar mag best kritiek op geleverd worden.
Is het forum van ons allen, of slechts van een paar mensen? Ik weet niet of ik dan nog zin heb om mijn jaarlijkse bijdrage te leveren.
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


27 jan 2017 11:38
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Ban Elferhenkie
Dan doe je dat toch niet joh. Zal er echt niet van wakker liggen.

Maar vooral bedankt voor het vertrouwen dat je denkt dat ik de account van Elferhenkie2 (die 2 staat er, net als op een kentekenplaat, overigens niet voor niets...) om 'wat kritiek' zou blokkeren.

Kritiek is geen enkel probleem. En als het op een normale manier geventileerd wordt, reageer ik (en de rest van het team) er ook open op. Als ik fouten maak, bied ik mijn excuses aan en draai ik eea indien mogelijk terug. Geen enkel probleem. Nooit geweest ook. Ik heb nooit het idee gehad dat het forum van mij/ons zou zijn. Het verleden heeft duidelijk aangetoond dat een forum bestaat bij de gratie van zijn bezoekers. Realiseren wij ons allemaal heel goed.

Er is een forumteam dat bestaat uit mensen die hier (ooit) veel kwamen/komen als bezoeker en hun teamjob erbij doen. Bij het hier komen als bezoeker bedoel ik dan. Om te proberen excessen uit te bannen en eea een beetje in goede banen te leiden. Ik zit niet te wachten op bewondering noch verering. Doe dit moderatorschap niet ter meerdere eer en glorie van mezelf. Maar opdat dit forum op een normale manier een uitlaatklep voor velen kan zijn, die zich hier thuis voelen. Als dat niet meer zo is, sterft een dergelijk forum een stille dood. Soort van marktwerking. Ook zien gebeuren in het verleden. Kan ik mee leven. En tot dat moment zal ik, zolang ik moderator ben, deze functie naar eer en geweten uitvoeren. Ook als er lieden zijn die geen (halve) aanleiding onbenut laten om insinuerend of aanvallend te reageren op leden van het forumteam die zich zouden laten voorstaan op hun functie en hun bevoegdheden zouden misbruiken voor hun eigen voordeel. Hoewel ik persoonlijk doodmoe word van deze repeterende aanvallen uit altijd dezelfde hoek. Ik herken me daar niet in en heb ook geen zin me daartegen te verdedigen.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


27 jan 2017 12:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Ban Elferhenkie
Klopt het dat ik in het verkooptopic geen bijdrage van Elferhenkie zie? Wellicht heb ik het gemist.
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


27 jan 2017 12:27
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Ban Elferhenkie
Nou ik vind dit een :thumleft: forum,
Hier kan je tenminste positieve en of negatieve kritiek geven ! (mits binnen de perken)

Er bestaan ook Forums waar je bij 1 keer kritiek leveren(op de beheerders en de vriendjes ervan) al een waarschuwing krijgt.(w-clubs) en als je het daar niet mee eens bent word verbannen.

Elferhenkie was naar mijn weten meestal erg scherp in de positieve en negatieve kritiek! en wist van wanten!!!

Vooral rustig blijven en :res: voor elkaar en elkaars mening ook al ben je het er totaal niet mee eens.

:popcorn: :popcorn:

gr

wimcon
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


27 jan 2017 12:30
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Ban Elferhenkie
@Brulaap: Klopt. Die heb ik verwijderd.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


27 jan 2017 12:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MK2 Targa
Etten-Leur
Bericht Re: Ban Elferhenkie
-edit te laat- :)


27 jan 2017 12:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Ban Elferhenkie
horn schreef:
@Brulaap: Klopt. Die heb ik verwijderd.


Ok. Had wel een mooi leerstuk voor ons alle kunnen zijn (al dan niet aangepast door de mod.)
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


27 jan 2017 12:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Ban Elferhenkie
Vind Elferhenkie over het algemeen zinvolle bijdragen leveren, iemand met verstand van zaken.
Ken echter de achtergrond van de ban onvoldoende, dus geen mening over.
Heb wel een mening over het PF; vind ik een plezierig tijdverdrijf tussen de meetings etc door.
De moderators doen wat mij betreft hun werk meer dan naar behoren.
En toch een speciaal pluimpje voor Horn; altijd scherp en vol humor, ga zo door :thumleft:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


27 jan 2017 12:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Het Gooi, ex 964 C2 Coupe, ex 964 C4 Targa, ex 911T Targa '72 , ex 964 C4 Coupe, ex Tannengrun 996C2
Bericht Re: Ban Elferhenkie
Heb ook wel eens een aanvaring gehad met een moderator, maar vind dat ze het top doen!
_________________________________________
Ex 964 C2
Ex Targa 964 C4
Ex 911T 1972
Ex 964 C4 Coupe
Ex 996 C2
991 C2S Sportchrono


27 jan 2017 12:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Ban Elferhenkie
Moderators modereren met verstand én gevoel, en naar mijn idee ook eerlijk en objectief. Bedankt en ga zo door.


27 jan 2017 12:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Ban Elferhenkie
Niet teveel slijmen hè mannen :mrgreen:
Jullie mogen straks het schoolbord schoonmaken :wink:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


27 jan 2017 12:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Ban Elferhenkie
Niks slijmen, ken de mannen niet persoonlijk en heb ook niets van ze nodig. Zij van mij ook niet. Dus gewoon eerlijk :!:


27 jan 2017 13:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Ban Elferhenkie
Waar zijn potdorie de tijden gebleven dat het hier géén democratie was?! Komt er een heel topic waar jan en alleman zijn mening mag geven :shock:
Worden de mods een beetje soft op hun oude dag? :mrgreen:


27 jan 2017 13:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Ban Elferhenkie
Ook ik vond Elferhenkie zinvolle bijdragen leveren en iemand met verstand van zaken.
Natuurlijk weet ik ook niet alle ins en outs mbt de ban.

Maar sinds Olaf de 964 te koop heeft staan heb ik wel een paar keer met gefronste wenkbrouwen gekeken naar zijn opmerkingen.
_________________________________________
Mvg,

René


27 jan 2017 13:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht Re: Ban Elferhenkie
Heb helaas ook geen positieve ervaringen met deze persoon. Zowel op het forum als via PB, maar ook indirect met zijn handel. Een terdege kundig persoon, of denken het altijd beter te weten zijn 2 verschillen. Kritiek leveren op andermans handel terwijl zijn eigen handel bedenkelijk is. maar goed, gelukkig hebben andere wellicht wel positieve ervaringen met hem. Ken hem niet persoonlijk, wellicht wordt hij verkeerd begrepen door zijn wijze van communiceren en is het in "real live" een hele aardige, eerlijke en kundige kerel. Digitaal heb ik er helemaal niks mee.
_________________________________________
http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl


27 jan 2017 13:28
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4S
Bericht Re: Ban Elferhenkie
Ik ken Elferhenkie2 als een betrouwbare & vriendelijke man die altijd behulpzaam is en goede kennis van zaken heeft.

Laten we nu niet de beste man hier negatief neerzetten ,hij kan zichzelf hier op het forum op dit moment niet verdedigen .

Hopelijk worden bepaalde zaken uitgepraat of opgelost en is hij spoedig weer op het forum te vinden :thumleft: .


27 jan 2017 13:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche diversen
Overijssel
Bericht Re: Ban Elferhenkie
Zodra de emoties van sommigen weer onder controle zijn zal Elferhenkie3 hier wel weer te vinden zijn binnenkort...
_________________________________________
Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects


27 jan 2017 15:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Ban Elferhenkie
Ewout schreef:
Waar zijn potdorie de tijden gebleven dat het hier géén democratie was?! Komt er een heel topic waar jan en alleman zijn mening mag geven :shock:
Worden de mods een beetje soft op hun oude dag? :mrgreen:

:mrgreen: :shock: 8)
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


27 jan 2017 16:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: Ban Elferhenkie
Ik zou vandaag ook nog de kerst emoticons van het forum geband willen hebben tot volgende december :D :)
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


27 jan 2017 20:21
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Ban Elferhenkie
Gewoon een keer de browser goed vernieuwen. Iets met ctrl-f5 ofzo. :idea: :salut:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


27 jan 2017 20:33
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 86 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.