03 jan 2020 23:06
03 jan 2020 23:22
04 jan 2020 9:59
10 jun 2020 22:52
11 jun 2020 6:08
11 jun 2020 8:41
MS964 schreef:Waar ligt zo’n beetje het omslagpunt, of de youngtimer-regeling nog interessant is? Hoe hoger de dagwaarde, hoe minder interessant lijkt me...
Bv bij een 911, laten we zeggen een 996 targa, aanschafwaarde 27k, waarbij ik circa 5k-7k kms per jaar ga rijden. Heeft dit dan zin om gebruik te maken van deze regeling? (Ik snap dat ik 35% van de dagwaarde moet bijtellen maar inschatten of me dat geld bespaart vind ik lastig...)
11 jun 2020 9:24
11 jun 2020 9:30
11 jun 2020 9:44
11 jun 2020 14:39
11 jun 2020 14:47
de Fiscalist schreef:Ik stap over naar elektrisch dit jaar
16 jun 2020 8:22
Olaf schreef:Dat klinkt "grijs", maar kan redelijk goed kloppen als ze de wagen zelf klaargemaakt hebben voor verkoop
16 jun 2020 15:20
ricardo964 schreef:je moet 35% van 27.000 bij je belastbaar inkomen optellen. 35% van 27.000 = 9.450. Hier betaal je waarschijnlijk in de hoogste schaal belasting, rond de 50% = 4.725 per jaar dus bijna 400,- per maand bijtelling!
Kan je wel de brandstof en het jaarlijkse beurtje als zakelijke kosten rekenen maar weegt volgens mij niet op.
03 jul 2020 19:19