Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 13:04



Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Waterstof of elektrisch? 

Waterstof of elektrisch
Waterstof 83%  83%  [ 33 ]
Elektrisch 18%  18%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 40

Waterstof of elektrisch? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
993-c2 ,2cv
Bericht Re: Waterstof of elektrisch?
steef schreef:
Frans verwoord het goed. De beste optie is het terugdringen van de wereldpopulatie, maar daar wordt met geen woord over gerept, door geen enkele overheid.
Misschien dat China dit in een stuiptrekking heeft getracht, en op een niet-zo-vriendelijke wijze. Natuurlijk is er nog ruimte voor meer mensen, natuurlijk kan er nog meer productie worden gerealiseerd.
Maar feit blijft dat de toename van de wereldpopulatie in stand wordt gehouden door een alsmaar toenemende zucht naar meer omzet, zowel voor industrie als voor overheden.
Hebben we het nog niet over meneer pastoor die jonge stellen zelfs heden ten dage nog onder druk zet om maar 'productie' te leveren! Bah!
Minder mensen, lagere productie, minder werkgelegenheid, inzakken van de markt, huizen blijven staan (afbraak van verpauperde wijken), das best een enge gedachte.

Maar als ik zie wat ook wij in een huishouden verbruiken, het is eigenlijk niet normaal meer: meerdere auto's, veel computers, telefoons, ipad's, wasdroger, vaatwasser, grote combiketel, veel verlichting, alles oplaadbaar, batterijapparaten, vliegreizen, dingen die we vroeger eigenlijk niet hadden, en soms ook eigenlijk niet misten. Is het een warme dag, dan kunnen de energiecentrale's de airco-behoefte nauwelijks nog bijbenen. Zelfs particulieren laten in ons kikkerland airco plaatsen in een woonhuis :shock: We willen de hele wereld! We willen de hele wereld zien! Ook de geitewollesokkenmeneer reist zich suf met een vliegtuig over de hele wereld, weliswaar om een voettocht door een jungle te doen, maar ook hij doet dit op een niet-milieu-vriendelijke manier. We zijn met erg veel mensen de wereld aan het opstoken. Wil ik mijn hobby-auto hiervoor wegdoen: ECHT NIET! Ik wil er nog van genieten zolang dit nog wordt toegestaan…..

Wil ik mij in een milieuvriendelijke auto verplaatsen? Als het lief gevraagd wordt wel! Het beste alternatief is echter nog niet in zicht.


+ 1 , altijd maar meer en meer! elk jaar 2% groei erbij :scratch: dat kan toch niet??


09 jun 2017 11:05
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.