Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

11 apr 2017 21:06

Kakker. Die TSI is prima. :lol: Maar een GTi is gaver. :mrgreen:

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

11 apr 2017 21:34

Scheelt maar 1 letter en heel veeeeeel €€€€. :mrgreen:

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

11 apr 2017 21:46

Hangt ook van de kleur van de S en I af. 85, 105, 115, 122, 140,150, 160 of 170 pk...

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

11 apr 2017 21:50

Clubsport zeker doen als ie binnen je bereik ligt. http://www.abhd.nl/video/volkswagen-golf-gti-clubsport/

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

11 apr 2017 22:17

Kakker :mrgreen:

BMW en Porsche zijn mijn merken maar ook de Golf heeft dat speciale plekje. In een rechtstreekse vergelijking met de 1 serie zoveel mooier ook. Handiger zou zijn om de 991 straks in te ruilen voor een M5 (of M550) maar stiekem vind ik het heel leuk om gewoon elke dag in een vers elfje te stappen.. Ik merk wel dat mijn omgeving dit verder niet echt snapt. Tot nu was het top met de Golf ernaast voor die enkele keer maar met vaker en meer afstanden mis ik gewoon wat lol en vermogen. Wat nu nog door mijn hoofd heen schiet is of zo'n Clubsport de juiste keuze is of toch een nieuwe gen 7,5 GTI. Nieuw is altijd mooi met laatste gadgets maar zo'n Clubsport lijkt me gewoon iets begeerlijker. Denk dan zelfs aan knalrood met zwarte accenten, soort van all the way.. :idea: :?:

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

16 apr 2017 21:27

Jawoor, 3 weken in bezit en nu al schade. 30 km zone, t-splitsing, hufter van rechts kwam nogal snel de bocht om. Ik stond nog op tijd stil, voor de splitsing, op de wat smalle toegangsweg. Ipv even te wachten of iets achteruit te rijden omdat hij de bocht te krap nam, rijdt hij door, stopt even als hij vlak naast me staat (met 5 cm tussenruimte) en rijdt weer door. Ik hoorde een schavend geluid maar had niet direct door dat dat mijn auto was. Hij twijfelde even maar reed toch door. 1 minuut later, bij t uitstappen zag ik dat hij een randje van de lak van m'n achterbumper had meegenomen :evil:
Heb m nog gezocht maar was al verdwenen.
Politie gebeld, had natuurlijk geen kenteken gezien :bang: Moest afspraak maken voor aangifte, kon niet online. Volgende week zondag :shock:
Wat een ongelofelijke K*Tzooi weer. En dat op m'n voormalige trouwdag...

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

16 apr 2017 23:08

Balen Floriaan! Zeker als je net een andere auto hebt. Ik heb met de RR een vergelijkbare situatie gehad, maar dat was niet zo erg omdat er meer krassen opzaten van de bospaden waar ik veel reed. Sterkte!

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

16 apr 2017 23:21

Afgelopen week de 500c;
-Deuk in achterklep
-achterlicht kapot
-Deuk in raamstijl
-Gat in cabriokap
En nee, geen briefje achter de ruitenwisser :bang:

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

17 apr 2017 6:44

:shock: Gat in de kap? Moet dan een vrachtwagen zijn geweest als t zo hoog zit. Heeft t misschien niet gemerkt? Maar ook zwaar &€)(@

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

17 apr 2017 9:12

Wat rot! Kwam laatst terug van de appie, deukje in de zijdeur van de auto naast me.. :evil:
Verder wel nog helemaal blij met je GTI?

Ik heb zaterdag proefgereden met een Clubsport en was erg onder de indruk van de acceleratie alsmede hoe je met het sper de auto door de op- en afritten kan heentrekken (vochtig wegdek). Gaaf zo'n GTI :drive:

Twijfel nog over de extra centjes uitgeven en de kleur (rood, geweldig op plaatjes maar toch wel heel erg in your face in het eggie)..

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

17 apr 2017 11:18

Wat betreft rijden bevalt ie prima. Ben nooit zo'n fan geweest van wit, maar dit wit (Oryx wit, beetje parelmoer glans) is toch wel mooi, ook op een Clubsport. En dan met donkere achterlichten. Rood is wel erg rood (al is t natuurlijk wel een echte GTI-kleur). Zag laatst een Clubsport in t zilver, zou ik nooit doen. Dan liever limestone of anthraciet.

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

17 apr 2017 11:40

Is bij jouw GTI de instap ook normaal wit?

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

17 apr 2017 12:25

Geloof t wel. Heb wel verlichte instaplijsten. Zal eens kijken.

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

17 apr 2017 13:16

Alle exemplaren die ik ken hebben dat namelijk. In WOB eea op tafel gegooid, heb het idee dat men een standaard witte overspuit in onyx wit. Volgens WOB is dat niet zo, waarom dan de instap gewoon wit is kan/wil men niet verklaren...

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

17 apr 2017 19:49

aha, zo bedoel je. Zou ik nader moeten inspecteren.

EDIT: gedreven door nieuwsgierigheid even gaan kijken. Kan het niet goed zien, geen zonlicht dat er op schijnt.
Lijkt op het eerste gezicht toch zelfde kleur als de rest (dus wel Oryx). En anders breng ik m terug :mrgreen:
Ook nog even de bumper geinspecteerd. lak is er helemaal af, precies op een rand. Carrosserie gelukkig niet beschadigd.
Als ik t goed laat doen, zal t wel weer een dure grap worden :(
Zit momenteel wat krap bij kas, wilde eigenlijk wat opzij leggen voor een nieuwe TV. Zo'n oude beeldbuis is toch wel een hele stap terug na een led tv. Zit te azen op een bepaald Philips (nee, ik wil geen Samsung), wacht tot de prijzen nog iets zakken.

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

17 apr 2017 21:23

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst maaruh heb ik eroverheen gelezen/gekeken? (Foto's)

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

17 apr 2017 22:54

1 plaatje op pag 2. De Page-2-girl dus eigenlijk, maar dan niet topless :mrgreen:

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

18 apr 2017 8:38

Gaaf! Wil binnenkort eens gaan proefrijden in de nieuwe GTI. Liefst performance uitvoering en DSG. Zie op dit moment nog geen DSG staan in de configurator. Ik vind dat metallic white schitterend.

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

18 apr 2017 10:07

filmpje nieuwe GTI en R

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

20 apr 2017 10:00

Heb er een keer een dagje in gereden.

Fijne stoelen..... :twisted:

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

20 apr 2017 16:39

Ik probeer een proefrit te regelen. Schijnt nog niet zo makkelijk te zijn ...

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

20 apr 2017 18:04

Vond het niks..stuurgevoel en "schaatsen" van voorwielen etc etc Klinisch ding.Wat ik schreef.. wel fijne stoelen. Was niet de nieuwste maar type van ca 2 jaar terug.

Ik zeg ..BMW 1 serie :drive:

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

20 apr 2017 18:16

125i? 140i? ;).... 125d? :cheesy:

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

20 apr 2017 18:19

tja, zeg ik al maanden;-) gewoon leuker rijden, en het 3 liter blokje met 2 turbo 's is echt zo fijn, loopt top.... benzine met een klontje boter en als je wil buskruit ;-)

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

20 apr 2017 18:34

Daarom ga ik ook in de nieuwe rijden en dan de performance uitvoering. Hoor alleen maar positieve berichten over het sper op die uitvoering. BMW zal het nooit worden maar vind een 1 serie in die prijscat ook niet heel bijzonder.

Daarbij is dit het VW gti topic toch? :wink:
Plaats een reactie