Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Auto opsturen vanuit Amerika

13 maart 2017 19:04

Ik ben bezig met een auto die in Amerika staat (Raleigh North Carolina). Heeft iemand goede of juist slechte ervaringen met een bepaald bedrijf?

Auto moet opgehaald worden bij de verkoper en verstuurd worden naar Rotterdam of Amsterdam, mij om het even.

Wel spannend! Nog nooit zo een auto gekocht, maar wil het toch een keer doen. Begreep trouwens dat wanneer de auto 30+ jaar oud is je geen import belasting meer betaald en 6% btw ipv 21%. Dan worden sommige autos toch best interessant!

Re: Auto opsturen vanuit Amerika

13 maart 2017 20:43

Ik heb met Marlog een auto opgehaald uit de VS (aankomst in Roosendaal). Prima ervaring mee. De auto mankeerde achteraf wel wat dus weet niet of je iemand de auto hebt laten inspecteren?

Re: Auto opsturen vanuit Amerika

13 maart 2017 22:19

Al vaker auto's uit Amerika gehaald en altijd via Marlog. Liet alles door hun doen en kon de auto ophalen in Roosendaal. Als er boekjes bij de auto zitten zorg dat je deze goed laat verstoppen of laat ze apart op sturen. Bij mij zijn deze al eens tijdens de tocht verdwenen evenals losse onderdelen. En vergeet de verzekering niet.

Re: Auto opsturen vanuit Amerika

13 maart 2017 23:30

sjuul dilisse van uscardelivery.nl is een betrouwbaar adres

Re: Auto opsturen vanuit Amerika

13 maart 2017 23:55

Ik heb 7 jaar terug een Suburban in Amerika gekocht.
Alles is tot volle tevredenheid geregeld door http://www.usa2ned.com/
Van aankoopkeuring tot thuis afleveren kan door hun worden geregeld.
Tip laat het wel in een container verschepen en niet op een roro boot

Re: Auto opsturen vanuit Amerika

14 maart 2017 0:23

Dank voor de reacties. Ik zal de verschillende suggesties onderzoeken.

Ik moet nog maar even zien of het door gaat, maar wil dat ook gewoon een keer meemaken.

Trouwens geen Porsche.

Re: Auto opsturen vanuit Amerika

14 maart 2017 12:43

schande dat je dit dan hier durft te vragen :mrgreen:

zou wel goed in de gaten houden wat je koopt (keuren) :salut:

Re: Auto opsturen vanuit Amerika

14 maart 2017 15:46

http://www.zigzagmotors.com/
dit is een goed adresje, is een Nederlander die in de USA auto's koopt en inspecteerd voor klanten, hij verzorgt het transport tot de haven. Container transport doet hij volgens mij ook via Marlog.
Plaats een reactie