Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 3:47



Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Worden jullie hier ook zo MOE van ? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Worden jullie hier ook zo MOE van ?
Kom net terug van een weekend in Essen, gelijk een mail met een beoordeling van het hotel :oops:
Net met BMW in de garage geweest voor een onderhoudsbeurt, ook een mail om in te vullen hoe de service was :oops:
Krijg een heel pakket van de gemeente, ben uitgeloot om een enorme stapel formulieren in te vullen of om in te loggen via het internet, " woonwensenonderzoek ".
Heb wat spullen voor de race BMW gekocht bij Winparts en wat denken jullie :?:
Nog wat stickers laten maken en jullie mogen weer raden :evil:
Er ligt nog iets van onze apotheek om het eea te verbeteren, ik word er gek van houd dit nou eens op :twisted: :twisted: :twisted:
Laatst bij de huisarts, kreeg gelijk een balpen en formulier, " kan U het gelijk even invullen " en roepen U zo op :cry: :evil:

Dit loopt werkelijk de spuigaten uit, gat in de markt zeker :bang:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


10 apr 2017 12:30
Profiel
PorscheForum Rakker
911 -996 2004
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
+1 wordt er ook gek van , je koopt iets op internet , is nog niet eens binnen of je krijgt al
zo een enquette... laatst een bedrijf beoordeeld met een vette 1 , wegens wanprestatie .. nooit
meer doen wordt je daarna weer bestookt door de aftersales.. die je korting bieden om de beoordeling
te laten vervallen. Kan een bedrijf niet gewoon een goede prestatie leveren zonder al die onzin...
_________________________________________
http://www.tr6.nl (sold) en ook tr3a.nl


10 apr 2017 12:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
+2, zelfs als je ergens bent geweest en je hebt er een foto geknipt met je telefoon. FF later hoe vond U het :bang:
_________________________________________
Mvg,

René


10 apr 2017 13:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
Hans gewoon nergens meer heen gaan en lekker achter de geraniums gaan zitten, of alles in de Spam mikken ben je er ook vanaf 8) 8)
_________________________________________
Picasa album


10 apr 2017 13:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 928-S4 ClubSport ex 928-S4 ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
Net terug van 4 dagen Berlijn.
Overal cash afgerekend, nergens last van :mrgreen:
Echter op veel plekken was er niet eens mogelijkheid tot pinnen, bijv. bij (eet)café's en ontbijttentjes daar is de pinautomaat nog niet ontdekt.
Geen spam met beoordelingen dus, maar wel de beurs leeg :lol:
_________________________________________
80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.


10 apr 2017 14:57
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
dat had je kunnen weten Remmeltje in duitsland is het zwarte geld uitgevonden, daar is meer zwart geld in omloop dan ooit op Luxemburgse banken heeft gestaan. er zijn wel pinautomaten en kun je ook wel pinnen maar dan moet je gewoon blijven dreigen dat je geen contant geld hebt en zij maar een rekening moeten sturen dan in ene komt er zo'n apparaatje onder de toonbank tevoorschijn :mrgreen: :mrgreen: dat heeft tot nu toe altijd gewerkt :D
_________________________________________
Picasa album


10 apr 2017 15:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
Word ik niet moe van, ik negeer al die enquetes volledig.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


10 apr 2017 15:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
Idd, vul ze in als ik er zin in heb/of belang bij heb.

Vroeger was ik op school al blij met een 8. Laatst bij BMW voegen ze of ik een 10 wilde geven; een 8 was niet voldoende :bang: . Als ze aangeven dat het een 10 moet zijn, heb ik al geen zin meer om het in te vullen.
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


10 apr 2017 15:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
Dat is wel een nederlander ding. Wij geven scores tussen een 4 en een 8 waar een buitenlander rustig een 1 en een 10 geeft
Wij hebben daar met onze B&B veel ervaring mee.
Nederlanders zijn mbt feedback geven de grootste zeikerds want eigenlijk is er altijd wel wat aan te merken.
We hebben een gemiddelde van 8,9 maar de score wordt frequent omlaag getrokken door weer zo'n azijnpisser die zelfs 4 verschillende typen brood te weinig keuze vindt. (terwijl hij met 4 personen voor € 110 incl ontbijt overnacht)
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


10 apr 2017 16:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
Gewoon wegklikken, hoe moeilijk kan dat zijn....;-)


10 apr 2017 16:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
rens914 schreef:

Dat is wel een nederlander ding. Wij geven scores tussen een 4 en een 8 waar een buitenlander rustig een 1 en een 10 geeft
Wij hebben daar met onze B&B veel ervaring mee.
Nederlanders zijn mbt feedback geven de grootste zeikerds want eigenlijk is er altijd wel wat aan te merken.
We hebben een gemiddelde van 8,9 maar de score wordt frequent omlaag getrokken door weer zo'n azijnpisser die zelfs 4 verschillende typen brood te weinig keuze vindt. (terwijl hij met 4 personen voor € 110 incl ontbijt overnacht)


Staat dat er dan :shock: ?
Ze (BMW) willen toch een reële score en als ik een 8 of 10 wil geven is dat toch mijn beoordeling. Zo doe ik dat overal. Ik ga toch geen 10 geven als ik het geen 10 waard vind?
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


10 apr 2017 16:44
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
Ik was enkele weken geleden bij Porsche Centrum Leusden geweest met een snelle hulpvraag. Na afloop heb ik ook een enquette gekregen en keurig ingevuld en waar ik een lage score gaf( en nee, geen 1), heb ik dat ook uitgebreid toegelicht. Ik vul enquettes ook alleen maar in als ik diep onder de indruk was of als er iets is waar ik ontevreden over ben.

Vanmorgen was ik gebeld door iemand van PCL om door mijn opmerkingen te gaan. Ze begrepen mijn punten en wil daar werk van maken. Dus ik heb alle hoop dat ik volgende keer een nog betere ervaring zullen hebben :D
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


10 apr 2017 16:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
om even terug in de tijd van Hans Molen te gaan :mrgreen: werd er na het garagebezoek door het personeel gevraagd of alles naar wens was, tegenwoordig heeft men daar zo'n typgeit voor (of iemand die beter overweg kan met computers dan ik in ieder geval :lol: ) die nergens geen verstand van heeft en nog nooit van het lijdend voorwerp gehoord heeft. ik noem dat altijd de "blondine afdeling" :popcorn:
_________________________________________
Picasa album


10 apr 2017 17:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
Kreeg ik van de Belastingdienst maar zo'n enquete toegestuurd nadat ik mijn omzetbelasting weer netjes overgemaakt heb. :twisted:
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


10 apr 2017 17:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
:mrgreen: :mrgreen: formulier was dan vast tekort
_________________________________________
Picasa album


10 apr 2017 17:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
Ja, en het lucht aardig op :mrgreen:
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


10 apr 2017 18:06
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
Geven jullie dan ook zomaar jullie mails overal mee ofzo? Ik heb al zo vaak fakemails opgegeven. En als het dan toch iets dat ik per se nodig heb (maar commercieel) dan heb ik nog een 'spam' mail voor zo'n situaties.


10 apr 2017 18:51
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
Ach, als ik me daar al over moet opwinden. gewoon een keertje extra 'delete' klikken. En je verbazen dat er na een week een dwingend emailtje binnenkomt dat je 'tot op heden geen gevolg hebt gegeven aan de eerdere mail met een verzoek om de xxx te waarderen'. :bang:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


10 apr 2017 20:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
Wind je nou niet zo op Horn. :lol:
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


10 apr 2017 20:19
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
Moet toch ook even de andere kant van het verhaal belichten.

Binnen de autobranche is er tegenwoordig sprake van "variabele dealermarge". Dit wil zeggen dat een deel van de marge pas wordt uitgekeerd, achteraf, wanneer aan de kwalitatieve doelstelling wordt voldaan. Je raadt al hoe die wordt gemeten....

Aangezien de vaste marge voor een belangrijk deel al in de inruilprijs of de korting aan de leasemaatschappij wordt gestoken, begrijp je het belang van het juist wel retourneren van een positieve enquete. (Tenzij ze het natuurlijk verprutst hebben). Helaas is het systeem zo ingericht, dat er alleen punten worden verdiend met het cijfer 10, of de waardering "zeer tevreden".

Klopt het systeem? Daar kun je over twisten... Kan de dealer daar iets aan doen? Nee... Uitsluitend zorgen dat je oprecht tevreden bent. Is het dan erg om een enquete in te vullen en een 10 in plaats van een 8 te geven? Nee toch?

Zoals je hier af en toe ook iemand voorbij ziet komen die het forum wil gebruiken om zijn of haar ongenoegen te uiten, zo zal iemand die ontevreden is, ook eerder een enquete invullen dan iemand die wel tevreden is. De 10 is dus ook in dat opzicht wenselijk.
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


10 apr 2017 21:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
Als vroegah 8 is goed, maar je wil 10, is uitmuntend, dan moet daar toch een tegenprestatie tegenover staan, het moet toch niet gekker worden..... :shock:


10 apr 2017 22:07
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
Vind het ook wel een hoog gelegde lat vanuit de importeur. Extra marge als je een 10 scoort. Zeker in een land waar de oudere generaties (als mijn ouders) zijn opgevoed met 'een 10 is voor God, een 9 voor de leraar....' :wink:
Bedrijf moet wel heel erg goed presteren willen ze van mij een 10 krijgen. Zag overigens ook zoiets bij een schadebedrijf op de balie staan. "U krijgt naar aanleiding van ons contact een enqueteformulier. Als u tevreden over ons bent, geeft u dan alstublieft een 10. En 9 of lager wordt niet geregistreerd als een tevreden klant..." :roll: :shock:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


10 apr 2017 22:11
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
Inderdaad Harald. Het beroerde is alleen dat je niet eens over extra marge praat maar het terugverdienen van eerder nog niet uigekeerde marge.


alvin01 schreef:
Als vroegah 8 is goed, maar je wil 10, is uitmuntend, dan moet daar toch een tegenprestatie tegenover staan, het moet toch niet gekker worden..... :shock:

:arrowd:

Henk schreef:

Klopt het systeem? Daar kun je over twisten... Kan de dealer daar iets aan doen? Nee... Uitsluitend zorgen dat je oprecht tevreden bent. Is het dan erg om een enquete in te vullen en een 10 in plaats van een 8 te geven? Nee toch?
.
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


10 apr 2017 22:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
Ik erger me er ook aan en de waarde van dat soort cijfers inflateert nogal. Hotel onder de 8 overweeg ik niet eens meer. En Iens slaat daardoor ook nergens meer op: matige eetcafe's die 10-en scoren.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


10 apr 2017 22:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Worden jullie hier ook zo MOE van ?
hahaha inflatie bij adt soort sites als Iens is altijd goed voor een lach en is bij hotels inderdaad niet anders. Probeer uit de schrijfstijl van een review het type persoon wel eens te achterhalen, om het review naar waarde te schatten, maar de info is meestal onvoldoende.

Dat kieskeurig is ook zo'n lachwekkende review-site. Wordt een wasmachine beoordeeld met een 10 voor duurzaamheid en dan staat er achter 3 weken in bezit :scratch: Tsja ze moeten die hoofdprijs van die Miele toch goedpraten. Bovendien zeggen ze zelf ook dat het de beste is :mrgreen:


10 apr 2017 22:39
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.