Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: wie kan me ff helpen met photoshop?

29 mei 2017 19:02

Heren, waar hebben we het nou over, dit is toch het Porsche Forum. Lijkt me duidelijk dat dit de enige bespreekbare optie is..

71073

Re: wie kan me ff helpen met photoshop?

29 mei 2017 19:16

Hahahaha, cool :ba:

Re: wie kan me ff helpen met photoshop?

29 mei 2017 21:24

Olaf schreef:....Soms heeft dat met de boekhouding te maken :popcorn:


Als het op mijn opmerking betrekking heeft: de situatie van de leverancier kennende is het hopelijk niet erg als ik het hier niet mee eens ben :scratch:

Re: wie kan me ff helpen met photoshop?

29 mei 2017 23:01

Toch maar even een update, vandaag bezichtiging gehad. Uiteindelijk beter gevoel aan over gehouden dan voorheen, maar..., bovenverdieping is nog volledig casco, de woonkamer is veel te klein en de keuken te eenvoudig. Indeling verre van practisch en logisch, garage groot, netjes, vloerverwarming aangelegd maar mist nog de pomp etc. hele ruime kavel, 5000m2 maar alleen maar gras, dus om beetje gezellig te zitten. Kortom, te veel werk en kosten om het naar onze zin te maken, lokatie is super. De dakpannen ogen in echt veel beter dan foto, en zijn zelfde op huis en garage. Het gaat hem niet worden, we kijken verder, hebben geen haast, sterker nog we wonen in een prachtig huis.

Re: wie kan me ff helpen met photoshop?

30 mei 2017 20:54

JeroenSC schreef:Ik zou de plint dikker opzetten en daarna grijs schilderen.


Plint ? Bedoel je de kozijnen of een smeerlaag van kalkmortel (onderaan de buitenmuur)

Re: wie kan me ff helpen met photoshop?

31 mei 2017 21:39

Afbeelding

Re: wie kan me ff helpen met photoshop?

01 jun 2017 16:49

riet dekken kan toch niet meer.........................Riet is ziek. :mrgreen:

maar......serieus:
Er stond laatst een woning bij mij in de straat die werd bij inschrijving verkocht maar de tijd tussen aangeboden en sluitingsdatum was vrij kort.
Nu heb ik nogal wat ingangen bij aannemers ed, dus ik kon zeer snel een begroting krijgen wat de verbouwing ging kosten en heb er daarom vanaf gezien.
Ik sprak laatst met de nieuwe eigenaar die er min of meer blind in was gestapt gevolg : een volkomen uit de hand gelopen kostenplaatje.
Dus neem maar rustig de tijd en kijk geen twee maar wel 3 keer en het liefst met deskundigen erbij, want je gaat zo de bietenbrug op.
Die klusprogjes op tv is toch allemaal voor de kijk, maar niet reëel.Ga zelf maar eens schilderen. Die lui verven iets en het is meteen droog!.........dream on.

Re: wie kan me ff helpen met photoshop?

01 jun 2017 19:48

Een uitgebreid rondje met een goede aannemer, nadat je goed doordacht hebt wat je eisen en wensen zijn, en je weet een hoop meer....

Re: wie kan me ff helpen met photoshop?

02 jun 2017 3:29

Verbouwingen, het zijn net Porsches. Het kost altijd meer dan je dacht...

Ik zit er middenin (qua huis dan)

Re: wie kan me ff helpen met photoshop?

02 jun 2017 7:12

Ligt voor een groot deel aan je voorbereiding en de partijen die je kiest.
Afgelopen jaar ruim 2 maanden nieuwe huis laten verbouwen met een overschrijding van €1200 door voortschrijdend inzicht tijdens het project. Ter iklustratie, was 2%....

Re: wie kan me ff helpen met photoshop?

02 jun 2017 7:23

Ja, het is dat inzicht he, dat alsmaar blijft voortschrijden.... :mrgreen:
Wij doen op het moment een zeer grote verbouwing aan ons huis in Zwitserland. Het gaat best hoor, en aan de partijen die we in de arm hebben genomen ligt het niet. Het ligt meer aan ons.... "als we nou toch bezig zijn...".
Huis ligt op een berghelling en de hele benedenverdieping gaat 50cm zakken. De rest laat ik aan je verbeelding over.....

Re: wie kan me ff helpen met photoshop?

02 jun 2017 7:44

Zelf 7 huizen verbouwd en net in 3 mndn tijd huis van mn zoon binnen tijd en budget verbouwd. Het gaat om een realistisch beeld.
Gouden kranen en mega badkamers/keukens kosten de wereld maar zijn putinvesteringen.
Plaats een reactie