Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 22:34



Antwoord op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. '77 911S US Targa __ex. '07 Cayenne__ ____'96 993 C4S____ ____’07 997 C2S____ ____’10 LP560-4____
Nederland
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
Pacoloco schreef:
Ik blijf nieuwsgierig.
Is het deze?: JP-xxx-J
Blauw met zwarte wielen?

Yep. That’s her. :smile:
_________________________________________
IF IT ROLLS, THEN RACE IT!


20 jun 2020 8:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MKII C2 coupe
Limburg
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
N Lambo... vet hoor!

Veel plezier ermee!! (Maar dat zal wel lukken)


20 jun 2020 8:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 991 4S Coupe PDK (met X51!). Verkocht: 997.1 4S handbak, 996.1 C2 Cabriolet
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
Geweldig! Mooie auto zeg. Stiekem toch wel de droom (maar dan met gated shifter)


20 jun 2020 8:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
Gaaf.Benieuwd naar de foto's.


20 jun 2020 9:19
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
Gefeliciteerd!!
Waanzinnige kleurcombi :thumleft:
_________________________________________
footers zuigen! :D


20 jun 2020 9:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
GhostRider schreef:
Pacoloco schreef:
Ik blijf nieuwsgierig.
Is het deze?: JP-xxx-J
Blauw met zwarte wielen?

Yep. That’s her. :smile:


Gaaf man, wat een droom auto! :thumleft:

77004
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


20 jun 2020 10:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. '77 911S US Targa __ex. '07 Cayenne__ ____'96 993 C4S____ ____’07 997 C2S____ ____’10 LP560-4____
Nederland
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
That’s her! Tnx 4 blocking de nummertjes.
(Al is een Gallardo Spider met one-off kleurtje snel gematcht aan een kenteken...)
_________________________________________
IF IT ROLLS, THEN RACE IT!


20 jun 2020 10:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
GhostRider schreef:
Pacoloco schreef:
Ik blijf nieuwsgierig.
Is het deze?: JP-xxx-J
Blauw met zwarte wielen?

Yep. That’s her. :smile:



Oef! Dat is wel een hele lekkere spyder :ba:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


20 jun 2020 10:32
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. '77 911S US Targa __ex. '07 Cayenne__ ____'96 993 C4S____ ____’07 997 C2S____ ____’10 LP560-4____
Nederland
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
Tnx. In m’n kennissenkring en omgeving weet niemand het zowat. Hier tussen de autofanaten gaat dat net wat makkelijker zeg maar...
_________________________________________
IF IT ROLLS, THEN RACE IT!


20 jun 2020 10:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
Mooi hoor :shock: :shock:
Geniet ervan. Hopelijk kun je er snel zonder krukken in.
_________________________________________
Mvg,

René


20 jun 2020 13:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
Heel veel plezier ermee! :thumleft:
Hopelijk kan/wil je je ervaringen hier af en toe delen! 8)
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


20 jun 2020 14:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. '77 911S US Targa __ex. '07 Cayenne__ ____'96 993 C4S____ ____’07 997 C2S____ ____’10 LP560-4____
Nederland
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
Vandaag maar ‘ns een ritje geprobeerd met de kleine man erin. Die had al even in een Huracán gezeten en enkele McLarens maar nog niet in de LP. Na nog even een kleine telefonische update van de dealer over hoe om te gaan met een e-gear (op het web veel van te vinden maar meer gerelateerd aan de pre-LP’s) maar ‘ns zien hoe de dame rijdt. Auto schakelen kan, maar suffe instelling dus snel aan het flipperen geslagen. Wat een feest en wat rijdt dat door zeg! Ondanks het relatief hoge gewicht gaat het snel af! Heerlijk dakkie open en sturen. Trekt wel enorm bekijks zeg! Als je dat niet trekt, dan was een ander model een betere keuze.... nemen we maar op de koop toe. Eenmaal weer thuis de dame maar weer de schuur in schoenlepelen. Want waar ik er met gemak de 993 C4S in rol, moet ik hier serieus mikken en de spiegels inklappen. wat is dat ineens breed. Had de mancave (en de deurbreedte) afgestemd op 2 Porsches (boven elkaar). Maar dat ik dan ineens een Italiaan erbij wil. Naja. Nu al een wereldkar, bruut, lawaaiig (die Akravovic set), snel, opvallend, en yep, gewoon weg van dat ding. Kleine man helemaal happy. Missie geslaagd.
“Pap, volgend jaar die 720S erbij?” :shock:
_________________________________________
IF IT ROLLS, THEN RACE IT!


20 jun 2020 20:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
Wat een prachtige Lamborghini ghostwriter :thumleft: ik zou een filmpje van je wagen wel leuk vinden zeker met dat geluid.
_________________________________________
don't drive faster than your guardian angel can fly


21 jun 2020 9:18
Profiel
PorscheForum Rakker
'09 997.2 C2 PDK
Noord Holland
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
Gave Gallardo zeg! Van een MGF (van dat forum ken ik je nog ;-) ) naar een Gallardo. Mooie stap hoor!


24 jun 2020 10:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. '77 911S US Targa __ex. '07 Cayenne__ ____'96 993 C4S____ ____’07 997 C2S____ ____’10 LP560-4____
Nederland
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
Tnx! Die MGF lijkt al weer een eeuw geleden. Was leerzaam projectje. Intussen mooie renstal bij elkaar gespaard. Lambo wel een kleine bekroning, al is het voor mij met auto’s hetzelfde als met marathons lopen. Je voorgenomen er één te doen.... daarna geen genoeg van te krijgen. Dus vrees dat de schuur eens te klein wordt. Time will tell. Voor nu de Lambo zo’n bijzondere belevenis! Reteverslavend.
_________________________________________
IF IT ROLLS, THEN RACE IT!


26 jul 2020 13:22
Profiel
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
Goed dat die bevalt. Ik heb er zo'n 10 jaar geleden ook best wel schik van gehad. Enkele pagina's terug al aangegeven dat ik dit soort auto's toch echt van een ander kaliber vind dan de gemiddelde Porsche. Heb je dat zelf ook al ondervonden? Overigens kan ik je melden dat het in die zin verslavend is, dat je er vanzelf al weer wat anders ('beters') voor erbij gaat halen althans dat overkomt mij al meer dan 25 jaar......


26 jul 2020 15:41
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
Wat een auto. En ik vind zo dat blauw altijd een mooie kleur voor een auto als dit. Gefeliciteerd!

Heb gehoord dat je e-gear best niet in automatisch laat staan. Sport mode aan. Bij stoplicht altijd terug neutraal . Anders slijt de koppeling letterlijk weg. Minder dan 3000-4000km halen sommigen maar :shock:

Zal waarschijnlijk wel afhangen van type koppeling gebruikt. Of is dit een normaal gegeven in supercar territory?


27 jul 2020 10:20
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. '77 911S US Targa __ex. '07 Cayenne__ ____'96 993 C4S____ ____’07 997 C2S____ ____’10 LP560-4____
Nederland
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
Begreep van de technische man van Lamborghini dat de tweede generatie, de LP’s van Gallardo een betere e gear hebben en dat de automatische stand minder problematisch is dan bij de pre-LP’s. Maar bij stilstand idd naar de N om te ontlasten, niet te veel hellingen achteruit omhoog... moet zeggen dat gewoon flipperen, eenmaal aan gewend, gewoon fijner rijdt, iets minder zuinig in de toeren, en dus soepeler. Sport en corsa is helemaal een beleving. Lees op lamborghini-talk en pistonheads dat met beetje oplettendheid de koppeling best lang mee kunnen. De probleemverhalen zocht ik een beetje na, maar zijn doorgaans de pre-LP’s. Met mijn rijafstanden :oops: zou ik de koppeling best 10 jaar moeten kunnen mishandelen... :roll:
_________________________________________
IF IT ROLLS, THEN RACE IT!


28 jul 2020 0:44
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. '77 911S US Targa __ex. '07 Cayenne__ ____'96 993 C4S____ ____’07 997 C2S____ ____’10 LP560-4____
Nederland
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
En intussen weer aan het plannen.... ooops.
Post het maar hier daar ik nog twijfel wat het merk moet worden. Zag dat InternBV een bredere langere brug in hun gamma hebben intussen ook en op de tekening gezien.... die gaat passen in het open deel. Bredere poten, dus zonder mikken de C2S eronder gooien, geen probleem. (Passen voor de oplettende volgers hier 2 bruggen... :wink:).
Afgelopen week met de kleine man ff bij m’n snoepwinkeltje wezen kijken. Uitbreiding van de stal in de planning. Wordt nu serieus een stapel dingetje. Op de brug stonden een Huracán Evo en een Aventador naast elkaar. Plan om toch weer uit te breiden, met een snelle dichte. Naast de Lambo’s ook de nodige McLarens bekeken, en me nu in de materie aan het verdiepen. M’n maatje en ik gaan binnen kort de MP4-12C en de 570S proberen. Kan zomaar zijn dat hij (ook?) een McL aan wil schaffen. Wil sowieso de Huracán proberen, en wellicht de Aventador ook. Wil het verschil in beleving weten, het rijgedrag etc. Enorme Lambo fan maar aangezien ons de McL ritjes worden aangeboden.... (en ik er geen uitsluit... :wink:). Anyhow. Wellicht een McL adepten topictje starten voor de rijders? Benieuwd naar belevenissen/ervaringen met de Huracán en de Aventador. Tnx
Btw.... die Spyder van me.... jaaaaren eerder moeten doen. :smile:
_________________________________________
IF IT ROLLS, THEN RACE IT!


06 maart 2021 10:58
Profiel
PorscheForum Rakker
991 C2C / ex 997 4S / ex 981 GTS / ex 993 4S / ex. 991 C2S / ex Boxster S
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
Vriend van mij rijdt sinds kort een 570 GT, prachtige wagen, en eerlijk is eerlijk, het rijdt fantastisch. Sommigen vinden Mc Laren wat emotieloos, dat mag want persoonlijk. Ik vond het echter een super gave auto, hij had nog een 488 overwogen, maar na rijden voor de 570 gegaan.
In ieder geval veel plezier met je mooie wagenpark, en met de voorpret van een evt nieuwe aanwinst


06 maart 2021 11:56
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. '77 911S US Targa __ex. '07 Cayenne__ ____'96 993 C4S____ ____’07 997 C2S____ ____’10 LP560-4____
Nederland
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
Tnx. Ben wel benieuwd naar de rij ervaring van de McL’s. Ik vind de afwerking van de Italianen doorgaans wel mooier. Naja.... maar ‘ns beetje rond snuffelen.
_________________________________________
IF IT ROLLS, THEN RACE IT!


06 maart 2021 14:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
GhostRider schreef:
Btw.... die Spyder van me.... jaaaaren eerder moeten doen. :smile:


Kan dit alleen maar onderstrepen, na 2x een 911 Luftie te hebben gehad sinds kort ook een Gallardo, verslavend om in te rijden - wat een auto :D

En wat betreft de e-Gear, gewoon werelds de klappen dat die bak geeft is onbeschrijflijk!

Vind de Luftie Porsches wel nog altijd erg gaaf om te zien en te horen :mrgreen:


18 jun 2021 6:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. '77 911S US Targa __ex. '07 Cayenne__ ____'96 993 C4S____ ____’07 997 C2S____ ____’10 LP560-4____
Nederland
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
Heee lachen man! Zitten we eerst te kleppen op een Amerikaans forum, gaan we hier gewoon verder! Maar ook hier… gratuliere met de ongelooflijke aanwinst!

Had trouwens vorige week bijna een zwak moment en de C4S en de LP samen ingeruild voor een Murci Roadster. Toch maar ff naar TOTMBO geluisterd en niet gedaan. Moet die Murci nog maar even wachten al verwacht ik dat de Aventador straks qua prijs er gewoon onder kruipt…. Ik denk mat zwart… coupé… yummieeee.

Maarrreeehhhh . We want piccies! :smile:
_________________________________________
IF IT ROLLS, THEN RACE IT!


18 jun 2021 8:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
GhostRider schreef:
Heee lachen man! Zitten we eerst te kleppen op een Amerikaans forum, gaan we hier gewoon verder! Maar ook hier… gratuliere met de ongelooflijke aanwinst!


Een paar foto's van mijn Gallardo SE P1, zeer verslavend zo een v10 :drive:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


18 jun 2021 16:43
Profiel
PorscheForum Rakker
n.v.t.
Omgeving Haarlem
Bericht Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar
Dat is een mooie Gallardo csttenbe! Daar ga je nog veel plezier aan beleven.

Inderdaad geweldige auto's en de V10 is fantastisch.

Ghostrider; kan me voorstellen dat je begon te twijfelen over de Mucri Roadster :D

Dit is mijn Gallardo:

Afbeelding


19 jun 2021 15:38
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 198 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.