Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

14 jan 2020 21:28

Bob Wallace reed (volgens de overlevering) tijdens tests van de Miura op de autostrada met dik 180 onder de slagbomen van de tolpoortjes door met de Miura.

Held :cheers:

Overigens kocht Nicoals Cage in 97 voor een half miljoen de Jota van de Sjah van Iran...

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

15 jan 2020 10:41

Cazzo Super Veloce schreef:Dan nog zou ik m kopen en in de woonkamer zetten.
Rijervaring is waarschijnlijk toch een teleurstelling, er naar kijken verveeld nooit.

Welnee! Kijk nog eens naar dat filmpje, hoe die gast aan het praten is, even stil is, zijn handen heft, geen woorden kan vinden. Dat is wat zo'n oud gebakje met je doet. Dat noemen ze beleving. Stap net uit een nieuwe Renault kapschuur, gaat als op rails door de bocht, vast sneller dan de 2.7, maar is bij lange na niet zo leuk.
:drive:

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

15 jan 2020 12:26

Briljant filmpje met Balboni en Arturo Merzario...

Geen partij natuurlijk die lompe Daytona.

https://www.youtube.com/watch?v=2fCrhTdwqVE

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

15 jan 2020 12:37

Briljant idd :thumleft:

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

15 jan 2020 12:39

Wat een baas die Merzario...heeft nog in de Ghibli Open Cup gereden die nu van een maatje van mij is. Superzeldzame circuitauto. Hij probeert mee te doen met de Vernasca Silver Flag dit- of volgend jaar.

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

15 jan 2020 13:07

De camerawagen was een Golf GTD :mrgreen: :res:

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

15 jan 2020 15:21

Ik heb Merzario al een paar keer gezien in Duitsland op de Classic Days. Grappig manneke, met z’n cowboyhoed op.

Was hij niet als eerste bij Niki Lauda op de Ring?

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

15 jan 2020 18:10

Merzario heeft na de crash de gordels in de brandende Ferrari van Lauda los gemaakt.
De baancommissarissen kregen dat niet voor elkaar door de vlammen, maar Merzario kon het op de tast.
Hiermee heeft hij het leven van Lauda gered.
Toen ze elkaar daarna weer zagen op het circuit van Monza zei Lauda niets tegen Merzario, die daar lange tijd zeer boos over is geweest. Later heeft Lauda zijn excuus gemaakt en hem een Rolex gegeven en zijn het toch vrienden geworden.

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

15 jan 2020 21:59

mooie anekdote :thumleft:

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

30 mei 2020 9:19

M’n stal krijgt eindelijk versterking! En dat ik dat hier post zegt al genoeg! (Zo blij als een aap met 7 l*llen). Pics will follow.... :wink: Tnx voor het meedenken door sommigen hier. :smile:

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

30 mei 2020 9:23

Van harte :thumleft:

Ben benieuwd welk model.

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

30 mei 2020 9:48

Nicee :cheers: :cheers:

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

30 mei 2020 10:19

dit model? :mrgreen:

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

30 mei 2020 11:17

GhostRider schreef:M’n stal krijgt eindelijk versterking! En dat ik dat hier post zegt al genoeg! (Zo blij als een aap met 7 l*llen). Pics will follow.... :wink: Tnx voor het meedenken door sommigen hier. :smile:


Mooi! Ben benieuwd :thumleft:

Targa Floriaan schreef:dit model? :mrgreen:


Die heeft al flink wat kilometers op de teller zeg maar :mrgreen:

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

05 jun 2020 8:29

GhostRider schreef:M’n stal krijgt eindelijk versterking! En dat ik dat hier post zegt al genoeg! (Zo blij als een aap met 7 l*llen). Pics will follow.... :wink: Tnx voor het meedenken door sommigen hier. :smile:


Enne al wat foto's voor ons ter beschikking?

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

06 jun 2020 0:58

Nog 2 weekjes wachten, dan mag ik ‘r ophalen. Daar ik op krukken loop (operatie enkel), mag ik ook niet eerder rijden. :oops:

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

06 jun 2020 0:59

Worden 2 heeeeeele lange weken...

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

06 jun 2020 8:50

Daar kan ik me alles bij indenken. Sterkte x2 (wachten op de auto en het lopen op de krukken)

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

06 jun 2020 18:45

Dan laat je totmbo toch de auto ophalen?



:mrgreen:

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

07 jun 2020 0:25

Die vindt m’n 4S al te laag. Ze heeft er in proefgereden en was toen weer heel blij dat ze met de Evoque naar huis mocht rijden. :lol:
Naaa. Pik ‘r liever zelf op. Laatste service zaken worden nu gedaan en dan gaat er nog een mooi beschermend laagje overheen. Die paar dagen dat ik er eerder in zou kunnen rijden kom ik vast wel door... :shock:

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

19 jun 2020 14:41

Morgen de “grote” dag?

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

19 jun 2020 21:22

Zooodan! Ze is er! Na een nachtje zowat niet kunnen slapen, een momentje in de watten gelegd bij onze grote Toystore aan de A2, eindelijk m’n blauwe schone mee naar huis genomen (met de krukken op de passagiersstoel). Nogal onwennig onderweg, hoe werkt dat, hoe gaan die lampen aan in de tunnel, hou ik zo de E-gear wel heel, shit, de manual in Italiaans, maar ff m’n verkoopvriend appen voor een NL versie... hoppa naar huis. Wat een feest, dak open en sturen maar. Brullende Akrapovic pijpen en bijna dubbel zoveel pekaas dan dat er in m’n C4S ligt. Morgen maar ‘ns een rondje rijden en beetje ontdekken hoe en wat. Voor nu in de mancave geschoenlepeld (man wat is die stiekem toch breed) en de beide 11jes onder de kap. Allemensen, helemaa hyper! :shock: :lol:
Piccas volgen, nogal listig op een mobieltje.

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

19 jun 2020 21:32

Hahah mooi te horen
Geniet ervan en veel veilige km’s gewenst

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

20 jun 2020 7:53

Ik blijf nieuwsgierig.
Is het deze?: JP-xxx-J
Blauw met zwarte wielen?

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

20 jun 2020 8:07

Viel Spasss :drive:
Plaats een reactie