Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

18 jun 2017 10:16

De Gallardo is lelijk, voorkant mooi, maar de achterkant met die lichten..... :puker:

Leuk leesvoer: https://petrolicious.com/articles/poste ... i-countach

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

18 jun 2017 11:08

Steef, die Countach is alleen leuk voor ons omdat we dat ding hebben leren kennen uit The Cannonball Run en de videospelletjes uit die tijd. De nieuwe lichting die zo'n ding kopen hebben helemaal niets met dat ontwerp wat met een lineaal getekend is. Die hebben ook helemaal niets met een 911 of een Jaguar E-type. Die kopen nog liever een RS, M, AMG of een Tesla dan een 911. Tijden veranderen.

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

18 jun 2017 12:15

Ja en dan ging het nog met name om de vrouwen in die Countach, die auto zelf kan me gestolen worden.....

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

18 jun 2017 21:52

Franz, ik denk dat kids van een jaar of 12 juist gek zijn op de Countach: vraag maar eens om je heen!
Overigens herkent de jeugd direct een 911, van welk bouwjaar dan ook.

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

18 jun 2017 22:16

Ronaldo schreef:http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=287006684

Go for it. :thumleft: :drive:

Afbeelding




EX BPM dus komt nog een aardige middenklasser bij aan Den Haag sponsering

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

18 jun 2017 23:12

Kleine 6000 euro aan BPM als ik het snel bereken (lijkt me nog iets aan de hoge kant). Valt op een aankoopprijs van een ton ook nog wel mee.

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

18 jun 2017 23:14

Buiten dat is het gewoon een kappersauto... heeft niks te maken met de echte lambo's!

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

25 nov 2017 14:14

Lambo in de sneeuw

https://player.vimeo.com/video/211466777

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

25 nov 2017 15:14

:cheers: Waanzinnig! Mooi geschoten, maar toch een beetje zonde...

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

25 nov 2017 16:33

WAT een auto...
En heel fraai filmpje.

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

25 nov 2017 18:03

Zeer mooi (Y)

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

31 okt 2019 22:30

Leuke serie om te kijken, ik heb m van het begin af gevolgd. Dit is de laatste:
https://youtu.be/XoD6aC-hiLY

En dit is het begin: https://youtu.be/1g2ljcLltgI

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

04 dec 2019 19:37

In de markt voor een Gallardo dacht ik even hier te lezen. Misschien dat er wat bruikbaars tussen zit, maar lijken hier bijna alleen maar azijnpissers te posten die stiekem toch zelf die sm kelder wel eens in willen maar niet durven of het zich niet kunnen veroorloven... Alsof die RWB boys kwaliteit maken met de recipro zaag en kitspuit... :wink:
Anyhow.... iemand hier überhaupt lambo ervaringsdeskundige?

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

04 dec 2019 21:12

Broer van m'n kameraad had een Gallardo. Bloedsnel, alleen niet comfortabel. Nu is ie ook echt bijna 2 meter lang dus daar kan het ook aan liggen. Maar pedalen, ongeacht lengte, stonden te ver naar links door de middentunnel. Enige wat kapot ging in zijn bezit was de ventilator voor verwarming en airco. Dat was ook meteen heel duur. Verder prima kwaliteit.

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

04 dec 2019 23:50

GhostRider schreef:In de markt voor een Gallardo dacht ik even hier te lezen. Misschien dat er wat bruikbaars tussen zit,
Anyhow.... iemand hier überhaupt lambo ervaringsdeskundige?


Ja, ik ben ervaringsdeskundige. Heb enkele jaren een Gallardo Spyder gehad. Kocht hem alweer een kleine 10 jaar terug (de tijd gaat snel....). Prima auto, geen echte noemenswaardige problemen mee gehad. Kan me enkel herinneren dat de kap eens een electrische storing had, maar dit is uiteraard gewoon onder garantie hersteld. Een auto waar ik prima in kon zitten maar ik ben dan ook geen 2 meter, wel 127 kilo :mrgreen: Imho zijn dit soort auto's van echt een heel ander kaliber dan de gemiddelde Porsche maar dat is mijn mening.

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

04 dec 2019 23:59

Vertel.. ben benieuwd naar dat verschil

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

05 dec 2019 0:38

Kennis van me heeft een 2e gen Spider en wil ‘m inruilen voor een Performante. Nu heeft ‘ie die niet zomaar naar z’n zin gevonden, dus kan ik me mooi inlezen in de materie, en eventueel die Spider van ‘m overnemen. Twijfelde eerst tussen de 360 Modena en de Gallardo, maar voel over all meer voor de Lambo’s op een of andere manier. Beetje minder verfijnd past me wel.
Aldus beetje inlezen en bedenken of ik wel de Spider wil ofwel een Coupé die ik net als bij Porsches mooier gelijnd vind. En of ik de 1e gen wil of de 2e gen... Noselift en E-gear zal ‘ie wel moeten hebben vind ik dus moet dan kijken vanaf 2005. Naja. It’s all about the hunt zeg maar. Als de Lambo mensen nog goede tips hebben naast een deugdelijke akk... dan hou ik me aanbevolen. Tnx

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

25 dec 2019 10:23

Ben ik als oud eigenaar van een Espada ook ervaringdeskundige ?
Mwa, lelijkste auto die ik ooit gereden heb (lelijker dan m'n oranje Mehari).
Gekocht van een collega die in geldnood zat en verkocht aan een blinde.
Het kreng liep niet goed en was lastig af te stellen.

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

25 dec 2019 10:54

Nee dan ben je geen ervaringsdeskundige. De vraag gaat over Lamborghini’s uit het Audi-tijdperk, niet uit de boerentractortijd. Ferrari heeft ook een flinke inhaalslag gemaakt sinds de 550 en 360.

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

25 dec 2019 12:22

In welk opzicht? :popcorn:

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

25 dec 2019 13:03

DennisvdB schreef:Nee dan ben je geen ervaringsdeskundige. De vraag gaat over Lamborghini’s uit het Audi-tijdperk, niet uit de boerentractortijd. Ferrari heeft ook een flinke inhaalslag gemaakt sinds de 550 en 360.


ok, dacht het ging over Lamborghini en niet Audi of Ferrari.
Dan zal ik met mn Maserati Merak 3000ss ook wel niet in de prijzen vallen want dat is nu Alfa Romeo.
Met mn Patera Gts ook niet want dat is nu Fiat
pffffff wordt lastig dan.

btw is Porsche niet VW ?

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

25 dec 2019 13:38

Ik volg onderstaande YouTube filmpje over een restauratie, deel 2 staat inmiddels ook op de site.

Heerlijk om naar te kijken en te luisteren.

https://youtu.be/jjKOUm6L8v8

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

25 dec 2019 14:09

DennisvdB schreef:Nee dan ben je geen ervaringsdeskundige. De vraag gaat over Lamborghini’s uit het Audi-tijdperk.

Waar haal je dat vandaan? Espada lijkt me meer Lambo dan een VW Gallardo...

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

25 dec 2019 15:17

Zou ze allebei zo willen hebben. Maar de (wellicht onterechte) angst voor bodemloze put onderhoudsinvesteringen weerhoudt me er van. Zelfde geldt voor een Ferrari, alleen al om het uitlaatgeluid zou ik een keer zo iets willen hebben. Zal wel blijven bij dromen :)

Re: Even geen Porsche; Lamborghini adepten onder elkaar

25 dec 2019 20:02

Targa Floriaan schreef:
DennisvdB schreef:Nee dan ben je geen ervaringsdeskundige. De vraag gaat over Lamborghini’s uit het Audi-tijdperk.

Waar haal je dat vandaan? Espada lijkt me meer Lambo dan een VW Gallardo...


Ghostrider vraagt over ervaringen met een ‘moderne’ Lamborghini, en Rens reageert met een ervaring over een Lamborghini met antieke techniek. Lijkt me nogal een krom vergelijk he.

“Heeft er iemand ervaring met de nieuwe GT2RS?”
“Ik heb ooit een 356 gehad, rijdt en klinkt als een Kever. Ben ik nu ervaringsdeskundige?”
Plaats een reactie