Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 6:47



Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Bezuinigingen bij Vet Cool Man.... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Bezuinigingen bij Vet Cool Man....
Ik doe al jaren graag mee, hierbij geldt voor mij persoonlijk hetgeen je over hebt voor een ander. Flesje wijn en polo hoeft van mij niet, eventueel een kleine bijdrage in de kosten is ook geen probleem. Ook de rijders kunnen hun drinken en eten gratis ophalen voor een dag georganiseerd voor de kinderen, kijk zelf maar eens wat je weg drinkt en eet. Ik rij ook voor andere stichtingen, hierbij is het wisselend wat men doet met de kosten. De blauwvingerrally kost 250 euro, en dat is de startprijs. Bij andere stichtingen kun je zelf aangeven wat je wilt betalen. En, ik moet het toch kwijt, ik vindt het schandalig dat Porsche Nederland zo weinig bijdraagt. Het is een Porsche only day, tevens worden bedrijven steeds meer afgerekend op maatschappelijk verantwoord ondernemen. Je kunt ook als bedrijf daar je voordeel mee doen.
_________________________________________
Ex. 911T, 914/6, 356 4x C, T6 Gulf, B T5 racer, 964 C2, huidig 356B T6 sunroof, 911 www.facebook.com/richard.schuth.7


23 jun 2017 21:51
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht Re: Bezuinigingen bij Vet Cool Man....
Porsche Nederland zijn alleen maar boekhouders , weten niet wat er leeft onder normaal volk.
Bezig met merkbescherming....
_________________________________________
De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
Si vis pacem, para bellum


23 jun 2017 22:23
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Bezuinigingen bij Vet Cool Man....
Niet dat ik het niet met je eens ben,want ik vind ook dat Porsche / PON mee zouden kunnen en moeten doen. Maar ze zijn over het algemeen niet ontvankelijk voor snelheidsevenementen waar ze niet zelf de regie voeren. Dat heeft zeker met reputatie te maken, maar ook met verantwoordelijkheid als fabrikant van veel te snelle auto's. Vervolgens zijn ze daar ook nog typisch Duits strikt in.


24 jun 2017 9:19
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Bezuinigingen bij Vet Cool Man....
Ze zijn daar idd nogal strikt in maar onder het mom van 'MVO' en een evenement wat zich al 15 jaar bewezen heeft, zouden ze vol in moeten springen lijkt me
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


Laatst bijgewerkt door mbembe op 25 jun 2017 9:21, in totaal 1 keer bewerkt.



24 jun 2017 10:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Bezuinigingen bij Vet Cool Man....
Ken Vet Cool alleen van naam, maar heb laatst wel meegereden met een van de ritten waar Porsche een groot aandeel in had ism de fotoshoot onderweg en het boek. Het kan dus blijkbaar wel.


25 jun 2017 0:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Bezuinigingen bij Vet Cool Man....
En bij bijv. Opkikkerdagen doen de dealers regelmatig mee :thumleft:
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


25 jun 2017 7:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Bezuinigingen bij Vet Cool Man....
Gaius schreef:
Ken Vet Cool alleen van naam, maar heb laatst wel meegereden met een van de ritten waar Porsche een groot aandeel in had ism de fotoshoot onderweg en het boek. Het kan dus blijkbaar wel.

Das puur een commercieel ding
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


25 jun 2017 9:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Bezuinigingen bij Vet Cool Man....
Denk je? Van het boek zullen ze niet rijk worden. Lijkt me meer merkbeleving/sponsoring.

Overigens waren de foto's in R'dam een week na de rit nog steeds niet beschikbaar. Ook via mail nog niets ontvangen, maar dat is misschien volgens planning later.

Anyway, een hoop positieve berichten voorafgaand aan dit bericht. De organisatie moet volgend jaar vast een beter budget hebben gezien het aanbod van hulp/ideeën :thumleft:


25 jun 2017 12:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Bezuinigingen bij Vet Cool Man....
Gaius schreef:
Denk je? Van het boek zullen ze niet rijk worden. Lijkt me meer merkbeleving/sponsoring.

Dat denk ik niet, dat weet ik wel zeker. Ze hebben nu gegevens van je en weten welke auto je rijdt. Kun je iemand een hele 'interessante' , persoonlijke aanbieding sturen voor onderhoud e.d.
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


25 jun 2017 22:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Bezuinigingen bij Vet Cool Man....
En ze hebben een collectie mooie foto's van mooie autos die ze kunnen gebruiken voor commerciële doeleinden.

Maar ik ga ervanuit dat niet alles wat zo georganiseerd wordt zo door de bril van kostenefficiëntie en mogelijk winstbejag gezien moet worden.

Heel dikwijls is het gewoon een leuk idee en heel wat enthousiasme dat zoiets in gang zet.


27 jun 2017 10:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Bezuinigingen bij Vet Cool Man....
Citaat:
Kun je iemand een hele 'interessante' , persoonlijke aanbieding sturen voor onderhoud e.d.


Bij de Porsche Ordner die ik van PCL kreeg zat een "waardebon" van 10% extra korting (naast het klassieker tarief) op een grote beurt. Wel te besteden voor een bepaalde datum ergens einde dit jaar.....


27 jun 2017 17:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Bezuinigingen bij Vet Cool Man....
Beste allen,

Het is erg fijn om te lezen dat zoveel Porscherijders met ons willen meedenken om nieuwe sponsoren te werven of andere opties te bedenken waardoor de Vet Cool Man in de toekomst te financieren blijft. Er zijn veel bruikbare tips en ideeën genoemd, zoals de naam van een startvak koppelen aan een sponsor of voortaan alleen nog digitaal het programmaboekje versturen. Wij zullen alle opties meenemen tijdens onze evaluatie en kijken wat wij kunnen toepassen tijdens de volgende editie van de Vet Cool Man.

Daarnaast zijn wij hard op zoek naar bijvoorbeeld bedrijven en personen die ons in de toekomst financieel willen bijstaan. Om de mate van de tegenprestatie te bepalen zijn er sponsorpakketten opgesteld. Wij zouden het erg waarderen als jullie ons in contact kunnen brengen met bedrijven/personen die mogelijk interesse hebben om de Vet Cool Man financieel te ondersteunen. Het beste kunnen jullie ons dan een e-mail sturen naar sponsoring@gelukenvrijheid.nl of vul het contactformulier in via onze website (http://www.gelukenvrijheid.nl/contact). Samen met jullie kunnen wij dan kijken naar de beste aanpak.

Met vriendelijke groet,

Stichting Geluk en Vrijheid


16 jul 2017 20:44
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.