Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 13:45



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minder... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
Zie het even zo:

Porsche AG (Duitsland) organiseert een prijsvraag;
De eerste prijs is een meet & greet met Ho-Ping Tung en je krijgt z'n Le Mans handschoenen;
Gecombineerd met de introductie van de Panamera Sport Turismo;
Het feestje wordt georganiseerd bij Porsche Centrum Amsterdam;
De prijswinnaars worden bij PCA opgevangen door medewerkers van Porsche AG die hen -als prijswinnaars- 'in de watten leggen';
Ze krijgen hun meet & greet met Ho-Ping Tung en krijgen de handschoenen uitgereikt;
Daarna wordt in het bijzijn van de medewerkers van Porsche AG de Panamera Sport Turismo geïntroduceerd en een Q&A met Ho-Pin;
Om kwart voor zes (ze zijn tot 6 uur geopend) gaat Ho-Ping Tung er vandoor en ook de mensen van Porsche AG vertrekken;
Vanaf dat moment vragen de hostesses (van PCA) niet meer aan de prijswinnaars of ze wellicht iets willen drinken (wel aan de 'klanten');
De verkopers (van PCA) richten zich alleen nog maar tot de klanten die zij (als PCA) hebben uitgenodigd en hebben geen enkel oog meer voor de prijswinnaars;
Om 6 uur sharp sluiten ze de tent en staat een mevrouw met goodie-bags bij de uitgang om iedere klant die voorbij komt een goodie-bag uit te reiken;
De prijswinnaars komen bij de uitgang maar krijgen geen goodie-bag;
En zelfs als zo'n prijswinnaar dan vraagt of hij wellicht wel een petje mag (dat in die goodie-bag zit), kan ook/zelfs dat er niet vanaf;
Je verlaat als prijswinnaar het gebouw van PCA, je kijkt om, ziet de laatste 'gast' het pand verlaten en ziet de mevrouw nog met 10 goodie-bags staan...

Als je die prijswinnaar dan weg zet als 'Graaiculturist' en 'verwend' snap ik dat niet zo goed. Ik kan je wel vertellen dat áls ik in de markt zou zijn voor een Porsche (en dat hoeft dan niet eens een Panamera Sport Turismo te zijn), ik na zo'n ervaring mijn Porsche in ieder geval niet bij PCA zou gaan kopen... Is dat een rare gedachte?

En mag je je ervaringen -zowel de (zeer) positieve, maar ook de negatieve- dan nergens vermelden?
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


Laatst bijgewerkt door Black Betty op 25 aug 2017 13:53, in totaal 1 keer bewerkt.



25 aug 2017 13:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
Dus ze moeten de tent maar openhouden, en de prijswinnaar drank blijven voeren, tot de prijswinnaar beslist heeft dat hij genoeg heeft, en als de prijswinnaar dan uiteindelijk opkrast wil hij ook nog effe alle zakken meegraaien? Dat bedoel je? :scratch:
The horror!! Nu snap ik het!! :roll:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


25 aug 2017 13:50
Profiel
PorscheForum Rakker
986 S
040
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
Draai het eens om. Je organiseert een meet en greet met een top 4 F1 coureur voor een prijswinnaar die je niet kent. Geeft 'm nog handschoenen, handtekening en foto. Vervolgens gaat die op een forum zetten dat ie een goodie bag mist.
Natuurlijk is een beetje kinderachtig van die lokale horlogeboer met zijn tasje reclame meuk. Maar laat dat toch niet overheersen. Je beseft niet half hoe rijk je bent.


25 aug 2017 13:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
Gaat niet om het missen van een Goodie-bag, maar om de manier waarop...

Laat ook maar, we hebben kennelijk verschillende ideeën over (klant)vriendelijkheid en de manier waarop je met mensen omgaat.

Ik zou in ieder geval iedere aanwezige (klant of geen klant) hetzelfde behandelen. Misschien ben ik wat dat betreft wel een beetje een vreemde vogel...
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


Laatst bijgewerkt door Black Betty op 25 aug 2017 15:15, in totaal 1 keer bewerkt.



25 aug 2017 15:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
Heb de eerste post nog eens nagelezen en vind de toon niet zo vreselijk negatief. Blijf t met Antoine eens. En wat het 'voorkomen' van TS betreft: als ik zie wat er soms bij PCA rondloopt met korte broek, slippers en een te gebruinde kop om dan vervolgens in een dikke P te vertrekken denk ik niet dat dat een graadmeter zou moeten zijn. T blijft gewoon krenterig van IWC. En zij wisten van tevoren toch ook dat er een prijswinnaar bij zou zijn? Dan houd je daar toch rekening mee?
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


25 aug 2017 15:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
Afgelopen zomer eindelijk, na lang sparen, een pracht van een tweedehandse 911 aangeschaft bij PCA. Kreeg vrijwel direct een uitnodiging om tijdens het jaarlijks event de nieuwe panamera te komen bezichtigen en er zou speciaal een goodie-bag klaarstaan voor alle aanmeldingen met o.a. een heus Porsche-petje. 'Dat zal mijn dochter erg leuk vinden', dacht ik nog. Helaas door ziekte heb ik mijn uitnodiging moeten annuleren maar er werd me beloofd dat de goodie-bag nagestuurd zou worden. Na een aantal dagen werd ik gebeld door de manager dat mijn goodie-bag helaas is meegegeven aan de prijswinnaar van een online-wedstrijd, die kort daarvoor nog een meet&greet en de race-handschoenen van Ho-Ping Tung in ontvangst had mogen nemen, omdat deze van mening was dat hij recht had op dezelfde behandeling als onze vaste klanten. Of ze het konden compenseren door me wat prullaria toe te sturen. 'Geen probleem', antwoordde ik. Mijn dochter is gelukkig blij met alles. :wink:
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


25 aug 2017 15:36
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
Als ik je metafoor over Porsche Centre Amsterdam lees, heb ik exact hetzelfde gevoel dat ik ook al had bij je IWC verhaal.

Je bent klant van AG en niet van PCA. AG nodigt jou uit en verzorgt voor jou een leuk evenement. Op een gegeven moment is het AG evenement afgelopen. En dus is het ook voor jou afgelopen. PCA gaat nog wat langer door met háár evenement voor háár genodigden. En daar hoor jij niet bij. Jij bent geen prijswinnaar voor PCA. Sterker nog, PCA weet niet eens wie je bent (worst case scenario). Ze hebben in ieder geval niets met jou te maken. Dus als je een goodie bag had gekregen was dat onwijs aardig van ze geweest. Zo zie ik het. De metafoor maakt me niets duidelijker, bevestigt me alleen wat ik al dacht.

Zoveel mensen zoveel meningen. Ieder mag vinden wat hij vindt. En, zoals hierboven gezegd, natuurlijk mag je je ervaringen, zowel positief als negatief, overal vermelden. Maar als je dat op een publiek forum doet, moet het je niet verbazen dat sommigen het met je eens zijn en sommigen niet. Ik ben het dus niet me je eens.

Black Betty schreef:
Ik zou in ieder geval iedere aanwezige (klant of geen klant) hetzelfde behandelen.

Ik ook. Maar ik ben dan ook een commerciele gozer. De mevrouw die de tasjes uitdeelde wellicht niet (zal zeker geen gozer geweest zijn). Van mij had je zeker een goodiebag meegekregen (terwijl ik dacht 'kinderen die vragen....' :wink: ), maar je presenteert het nu alsof het een schande is dat ze je niet zo'n zak gegeven hebben. En dat vind ik dus niet.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


25 aug 2017 15:37
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92
Grootenbosch
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
Toch knap dat niemand over de lauwe kroketten (croquettes) heeft gejankt.


25 aug 2017 15:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
Ze hadden het waarschijnlijk te druk met het uitpakken van hun gooide-bag. :mrgreen:
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


25 aug 2017 16:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
horn schreef:
Als ik je metafoor over Porsche Centre Amsterdam lees, heb ik exact hetzelfde gevoel dat ik ook al had bij je IWC verhaal.

Je bent klant van AG en niet van PCA. AG nodigt jou uit en verzorgt voor jou een leuk evenement. Op een gegeven moment is het AG evenement afgelopen. En dus is het ook voor jou afgelopen. PCA gaat nog wat langer door met háár evenement voor háár genodigden. En daar hoor jij niet bij. Jij bent geen prijswinnaar voor PCA. Sterker nog, PCA weet niet eens wie je bent (worst case scenario). Ze hebben in ieder geval niets met jou te maken. Dus als je een goodie bag had gekregen was dat onwijs aardig van ze geweest. Zo zie ik het. De metafoor maakt me niets duidelijker, bevestigt me alleen wat ik al dacht.

Zoveel mensen zoveel meningen. Ieder mag vinden wat hij vindt. En, zoals hierboven gezegd, natuurlijk mag je je ervaringen, zowel positief als negatief, overal vermelden. Maar als je dat op een publiek forum doet, moet het je niet verbazen dat sommigen het met je eens zijn en sommigen niet. Ik ben het dus niet me je eens.

Black Betty schreef:
Ik zou in ieder geval iedere aanwezige (klant of geen klant) hetzelfde behandelen.

Ik ook. Maar ik ben dan ook een commerciele gozer. De mevrouw die de tasjes uitdeelde wellicht niet (zal zeker geen gozer geweest zijn). Van mij had je zeker een goodiebag meegekregen (terwijl ik dacht 'kinderen die vragen....' :wink: ), maar je presenteert het nu alsof het een schande is dat ze je niet zo'n zak gegeven hebben. En dat vind ik dus niet.


Aah... Kijk dat verdient dus kennelijk ook nog verduidelijking: Het was weliswaar door IWC International georganiseerd, maar de 'afterparty' inclusief de Q&A met Humberto Tan maakte nadrukkelijk onderdeel uit van de prijs (hetgeen bij de telefonische vooraankondiging ook werd gemeld):

Afbeelding
(ik heb trouwens begrepen dat er ruim 2.300 mensen eraan hebben deelgenomen en dat er 'at random' 2 kandidaten -die alle vragen goed beantwoord hadden- uit getrokken zijn)

Het AG-evenement was dus voor de prijswinnaars niet afgelopen na de Meet & Greet en de uitreiking van de handschoenen. We (de winnaars) werden na de Meet & Greet ook weer teruggebracht naar de begane grond (samen met Bottas) om de Q&A met Humberto Tan bij te wonen en de presentatie van de nieuwe collectie bij te wonen onder het genot van een hapje en een drankje. De mensen van IWC International waren nog niet weg en...

Ik vond het gewoon vreemd, niet echt vriendelijk en minder leuk (dat is trouwens het enige wat ik in de titel van het topic aangeef; ik schoffeer daar naar mijn mening niemand mee).
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


25 aug 2017 16:07
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
PaulusdB schreef:
Toch knap dat niemand over de lauwe kroketten (croquettes) heeft gejankt.

Het was toch 'over de lauwe kroketten heeft gezeken'? (en daar werden de kroketten niet lekkerder van... :^: )
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


25 aug 2017 16:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
Om nog maar te zwijgen over de kleffe broodjes en de zoute soep :lol:
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


25 aug 2017 18:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 - 914 - 986 S
Z.O. Brabant
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
Ik zou ze echt keihard terugpakken en er deze maand geen horloge kopen!
En het geld dan bijvoorbeeld hier uitgeven.


25 aug 2017 19:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
Misschien topic maar sluiten en 'agree to disagree' ?
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


25 aug 2017 20:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
Misschien verstandig. Steek je je kop boven het maaiveld uit dat weet je wat de gevolgen zijn. In het vervolg enkel de berichtjes wie heb ik gezien, wie haalt het in zijn hoofd om een luchtgekoelde 911 te kopen en meer van dit soort gezellige berichten :cheers:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


25 aug 2017 20:59
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
Wat een gepiep. Iedereen krijgt toch gewoon de ruimte om zijn mening te ventileren? En voor zover ik het kan zien wordt er niemand afgebrand of onheus bejegend?
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


25 aug 2017 21:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
Tuurlijk..... :popcorn:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


25 aug 2017 21:14
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
Even bijval voor Horn, volgens mij heeft iedereen in dit topic kunnen vertellen hoe hij er over denkt. Er is niemand verteld dat hij zijn mening niet mag geven.
We zijn het niet eens geworden en respecteren elkaars mening. Prima. En weer door (zonder gecalimero).
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


25 aug 2017 22:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
Ja dat lijkt me ook zeg......


25 aug 2017 22:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
Henk schreef:
Even bijval voor Horn, volgens mij heeft iedereen in dit topic kunnen vertellen hoe hij er over denkt. Er is niemand verteld dat hij zijn mening niet mag geven.
We zijn het niet eens geworden en respecteren elkaars mening. Prima. En weer door (zonder gecalimero).


Is dat zo? Volgens mij wordt standpunt van Antoine behoorlijk onder vuur genomen. En zoals eerder gezegd. Lees het eerste bericht nog eens. En dan de reacties. Hoop azijnpissers......
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


25 aug 2017 22:21
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
We zijn het niet eens. Gelukkig hoeft dat ook niet :thumleft:
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


25 aug 2017 22:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Valtteri Bottas ontmoet. Leuke gast. IWC Amsterdam minde
Precies! :drive:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


25 aug 2017 22:24
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.