Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 apr 2024 19:49



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Afgesplitst uit 'Formule 1, Seizoen 2017' 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2
Den Haag
Bericht Re: Afgesplitst uit 'Formule 1, Seizoen 2017'
en hadden we vriend Bert niet hoeven bellen :popcorn:
_________________________________________
Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag


28 aug 2017 15:15
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Afgesplitst uit 'Formule 1, Seizoen 2017'
Oei, een nieuwe visie. Dat leidt vast weer tot een geheel nieuwe discussie :)

(was al te laat Arjan had al gereageerd :D )

Overigens vond ik het ook wel grappig gevonden en een verademing tussen al die statistisch onderbouwde complottheorieën


28 aug 2017 15:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
de Fiscalist schreef:
giulia schreef:
Het verhaal gaat dat Bottas een niet opgehaalde goodie bag voor de radiateur van Max's bolide had verstopt....


Ik vind het eerlijk gezegd wel humor :thumleft: hou er altijd wel van als verschillende topics met elkaar gecombineerd worden.


Daar kan ik de humor ook wel van inzien; alleen jammer dat het topic waarnaar verwezen wordt zonder overleg met de topicstarter gesloten is...

Overigens is ook niet aan de topicstarter medegedeeld dat het topic gesloten zou worden, dus ik kan alleen maar concluderen dat iemand zelfstandig -wellicht in overleg met iemand die ervoor vreesde dat de topicstarter de discussie wellicht wel eens zou kunnen winnen, of een te grote groep gelijkgezinden achter zich kon scharen- de beslissing genomen heeft om het topic te sluiten.

Heb je dan 'hoor en wederhoor' en vrije discussie hoog in het vaandel staan, is het toch wel, op zijn zachtst gesteld, een bijzondere beslissing...

Je zou bijna in complottheorieën van geloven :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


28 aug 2017 16:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Afgesplitst uit 'Formule 1, Seizoen 2017'
Naar mijn idee had iedereen zijn zegje wel gedaan en alles wat er nog gezegd werd weinig toegevoegde waarde had. Begrijp die beslissing dus wel. Begrijp alleen niet waarom een moderator ook nog eens overleg zou moeten plegen met een ts over het sluiten van een topic? Ze steken tenslotte al zoveel tijd in dit forum.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


28 aug 2017 16:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Black Betty schreef:
Overigens is ook niet aan de topicstarter medegedeeld dat het topic gesloten zou worden, dus ik kan alleen maar concluderen dat iemand zelfstandig -wellicht in overleg met iemand die ervoor vreesde dat de topicstarter de discussie wellicht wel eens zou kunnen winnen, of een te grote groep gelijkgezinden achter zich kon scharen- de beslissing genomen heeft om het topic te sluiten.

Hoe lang loop je hier nou rond? Calimerotheorieen lijkt me een beter woord.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


28 aug 2017 16:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: Afgesplitst uit 'Formule 1, Seizoen 2017'
Ah... Is dat het argument en zijn dat de overwegingen?

Goed om te weten :wink:

Ik ben dan benieuwd wanneer dit topic gesloten wordt, want volgens mij hij hier nu ook wel alles in gezegd, toch?
En ik weet nog wel een paar topics waarin dat het geval is... Laten we die dan ook maar -zonder overleg- lekker sluiten... :thumleft:
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


28 aug 2017 16:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Afgesplitst uit 'Formule 1, Seizoen 2017'
Dus jij gelooft serieus dat een topic gesloten wordt omdat iemand een discussie wel of niet wint?
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


28 aug 2017 17:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Afgesplitst uit 'Formule 1, Seizoen 2017'
Nee, hij gelooft dat hij die discussie aan't winnen was! :? 8) :lol:
Om het met de woorden van Marquez te zeggen "beetje jammer" :popcorn:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


Laatst bijgewerkt door Tilt! op 28 aug 2017 17:12, in totaal 1 keer bewerkt.



28 aug 2017 17:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: Afgesplitst uit 'Formule 1, Seizoen 2017'
begrijpend lezen is kennelijk ook een kunst... Dat zeg ik toch helemaal niet?

ik stel 'wellicht' (hetgeen een synoniem is voor 'misschien', 'mogelijk' of 'mogelijkerwijs' en dat is dus geenszins een zekerheid en impliceert ook niet dat de schrijver ervan uitgaat dat dat ook daadwerkelijk het geval is) en dan ook nog eens 'in overleg met' (dus die persoon neemt niet zelfstandig het besluit om het topic te sluiten') en vervolgens noem ik slechts een paar mogelijke overwegingen...
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


28 aug 2017 17:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Afgesplitst uit 'Formule 1, Seizoen 2017'
Dan moet je je punt even wat duidelijker maken want dit is nogal suggestief.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


28 aug 2017 17:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: Afgesplitst uit 'Formule 1, Seizoen 2017'
Tja... Dat is een beetje het probleem hier op het forum: de grens tussen humor, sarcasme en azijnpisserij is geregeld flinterdun om over nuance nog maar te zwijgen...
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


28 aug 2017 17:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Afgesplitst uit 'Formule 1, Seizoen 2017'
:pale: :pale: :pale: :res:

iedereen mag hier zijn mening hebben/geven maar hou het fatsoenlijk
en doe niet zoals ik die alles toch beter weet :salut:


28 aug 2017 17:54
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Afgesplitst uit 'Formule 1, Seizoen 2017'
Topics worden om uiteenlopende redenen gesloten. Door verschillende moderators. Waar de een het 'nog even door laat gaan' denkt de ander 'laat ik het maar sluiten voordat het uit de hand loopt'. In andere topics 'omdat alles gezegd is' of 'omdat het item verkocht is' of 'het probleem opgelost' of 'de vraag beantwoord'. Er is nooit vastgelegd dat voor het sluiten van een topic vooraf overleg moet zijn geweest met de topicstarter. Of zelfs toestemming hiervoor aan de topicstarter gevraagd zou moeten worden. Gebeurt soms. Vaak niet. Hangt van het topic en van de moderator af.

In dit geval is het topic gesloten om te voorkomen dat het uit de hand liep. Helemaal niet omdat ik het gevoel had dat Black Betty de discussie zou gaan winnen. Ik moet zeggen dat ik soms echt verbaasd ben over de redenen die ergens achter zouden zitten. Het werd in dat topic een heen en weer kaatsen van 'mag je dan geen kritiek ergens op geven' en 'jawel, maar dan mag iemand anders het daar ook niet mee eens zijn'. Werd imho een herhaling van zetten, dus heb ik het topic gesloten voordat het uit de hand zou lopen.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


28 aug 2017 20:54
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Black Betty schreef:
Overigens is ook niet aan de topicstarter medegedeeld dat het topic gesloten zou worden, dus ik kan alleen maar concluderen dat iemand zelfstandig -wellicht in overleg met iemand die ervoor vreesde dat de topicstarter de discussie wellicht wel eens zou kunnen winnen, of een te grote groep gelijkgezinden achter zich kon scharen- de beslissing genomen heeft om het topic te sluiten.

Ja joh. Ik was doodsbang dat jij, samen met alle mensen die ook vonden dat IWC Amsterdam jou geschoffeerd had door je geen gratis pet te geven, hier bij mij aan de deur verhaal zou komen halen. Heb daarom maar gauw het topic gesloten. Om vervolgens in een nieuw topic door een van die gelijkgezinden uitgemaakt te worden voor kontn..ker en meer van dat moois. Als ik dat geweten had had ik je topic open gelaten.... (dit is cynisch bedoeld)
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


28 aug 2017 21:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: Afgesplitst uit 'Formule 1, Seizoen 2017'
Geeft wel mooi aan hoe je erin zit...

Een beetje van 'my way or the highway' en als moderator/administrator trek ik aan de touwtjes.

Mij is het inmiddels wel duidelijk.

Ik wil iedereen die me een opbeurend/steunend mailtje/pb'tje heeft gestuurd hartelijk danken voor de steun...
(waarschijnlijk kun je als administrator wel zien wie dat allemaal geweest zijn. Ik hoop dat je hun in hun waarde laat en niet afrekent op mijn besluit).

Porscheforum is voor mij exit.

Jammer dat het zo moet lopen...
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


28 aug 2017 21:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
de Fiscalist schreef:
giulia schreef:
Het verhaal gaat dat Bottas een niet opgehaalde goodie bag voor de radiateur van Max's bolide had verstopt....


Ik vind het eerlijk gezegd wel humor :thumleft: hou er altijd wel van als verschillende topics met elkaar gecombineerd worden.


Dat dus. Eerlijk gezegd ook smakelijk gelachen met de post van giulia, ik vond het een leuke combo van 2 topics :thumleft:

Pssst : die gehandtekende helm van Bottas heb enkel jij Black Betty, da's een unicum met een fijn verhaal en meet & greet aan gekoppeld, koesteren zou ik zeggen :wink:
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


28 aug 2017 21:20
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Afgesplitst uit 'Formule 1, Seizoen 2017'
Black Betty schreef:
Geeft wel mooi aan hoe je erin zit...

Een beetje van 'my way or the highway' en als moderator/administrator trek ik aan de touwtjes.

Mij is het inmiddels wel duidelijk.

:shock: begrijpend lezen is kennelijk ook een kunst... Dat zegt hij toch helemaal niet? :wink:

Black Betty schreef:
Ik wil iedereen die me een opbeurend/steunend mailtje/pb'tje heeft gestuurd hartelijk danken voor de steun...
(waarschijnlijk kun je als administrator wel zien wie dat allemaal geweest zijn. Ik hoop dat je hun in hun waarde laat en niet afrekent op mijn besluit).

Porscheforum is voor mij exit.

Jammer dat het zo moet lopen...

Dat zou inderdaad jammer zijn
Overigens hier nóg maar een keer dan: néé, dat kunnen moderators en administrators níet zien! :bang:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


28 aug 2017 21:35
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Afgesplitst uit 'Formule 1, Seizoen 2017'
Black Betty schreef:
Geeft wel mooi aan hoe je erin zit...

Een beetje van 'my way or the highway' en als moderator/administrator trek ik aan de touwtjes.

Mij is het inmiddels wel duidelijk.

Lees wat je wil lezen. Je hebt zelf ooit besloten te komen. Je mag ook zelf besluiten te gaan. Voor mij hoeft het niet. Heb je altijd een vriendelijke en prettige kerel gevonden. Ik probeer je uit te leggen waarom een topic gesloten wordt. Wat imho niks met 'my way or the high way' te maken heeft. Maar als je dat echt graag zo wil zien, be my guest. Ben het wel een beetje zat dat elke keer weer aan iemand te moeten uitleggen die een graatje dwars heeft zitten.

Kom als je het hier gezellig vindt. En ga als je dat niet meer vindt.

Een forum wordt gemaakt en gekraakt door de bezoekers. Als niemand het meer leuk vindt, sterft een forum een stille dood. Zolang het leeft gaat het verder. Sommige junkies uit het verleden zie je hier niet of nauwelijks meer. Daarvoor in de plaats komen anderen die het hier naar hun zin hebben en die er door hun bijdragen een ander soort forum van maken. Waardoor bepaalde mensen vertrekken omdat het 'niet meer zo is als vroeger'. En waardoor andere mensen juist vaker komen omdat ze het nu wél naar hun zin hebben. Is zoals een goed forum moet zijn. En zal altijd wel zo blijven. Tot niemand het meer leuk vindt. Dan gaat het op zwart. Ook geen drama.

Het ga je goed.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


28 aug 2017 21:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Afgesplitst uit 'Formule 1, Seizoen 2017'
Black Betty schreef:
Geeft wel mooi aan hoe je erin zit...
Een beetje van 'my way or the highway' en als moderator/administrator trek ik aan de touwtjes.


Nee dus! Dit wordt vaak als reden gegeven om hier weg te gaan maar het is gewoon echt niet zo.

En voor de record: ik vond het bijzonder sneu van IWC dat ze je niet gewoon een goody bag gaven. Echter: een discussie winnen, als je het zo zou willen zien, kan als het over een feit gaat. Niet als het over een mening gaat.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


28 aug 2017 22:31
Profiel
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
horn schreef:
................... Om vervolgens in een nieuw topic door een van die gelijkgezinden uitgemaakt te worden voor kontn..ker en meer van dat moois. Als ik dat geweten had had ik je topic open gelaten.... (dit is cynisch bedoeld)


Ik was er eigenlijk klaar mee, maar begrijpend lezen blijkt lastig. Of je leest wat je wilt lezen. :mrgreen:

Ik schreef kontl..kers ook wel synoniem voor hielenl..kers ( Meer van dat moois was er niet :| )
Daarmee niet op Horn doelende maar op sommige Horn- volgers in dit het Bottas/IWC draadje. :idea:

:thumleft: :drive:


29 aug 2017 0:05
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Afgesplitst uit 'Formule 1, Seizoen 2017'
Wordt HOOG tijd voor een slotje op deze :!:

Laten we het gezellig houden mensen, nergens voor nodig deze onzin en het geslaan met deuren.....

Er is al genoeg ellende op de wereld, misschien kunnen we het hier op het forum dan gewoon respectvol houden? :res:
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


29 aug 2017 0:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2017
Marquez93 schreef:

Ik was er eigenlijk klaar mee, maar begrijpend lezen blijkt lastig.

Blijkbaar.
Dus doe nou eens wat meer moeite... :mrgreen: :thumleft:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


29 aug 2017 0:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Afgesplitst uit 'Formule 1, Seizoen 2017'
outletvalve schreef:
Wordt HOOG tijd voor een slotje op deze :!:


Vind ik ook!
Horn? Effe nachtje doordoen graag...
TS aanschrijven met de vraag of sluiting gewenst is.
Alle andere deelnemers aanschrijven want ook zij hebben hun tijd geïnvesteerd en dat kan zomaar niet ongedaan gemaakt worden.
Ik weet dat je 't niet graag zal horen, en onbezoldigd etc... maar voor de zekerheid zou ik de deelnemers uit "die andere threads" ook aanschrijven zodat we zeker niemand voor het hoofd stoten, want ook dat zou "een beetje jammer" zijn.
Bevestigingen van al dan niet sluiting van de thread onderling doorsturen (in drievoud) naar alle bewuste deelnemers en zo is het forum een volwaardige democratie geworden :thumleft:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


29 aug 2017 0:32
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Afgesplitst uit 'Formule 1, Seizoen 2017'
Moet altijd wel een beetje lachen om dit soort topics.
even in mn eigen bewoording: ''Krijg gvd niet eens een gratis petje waar dan de halve wereld weer over valt omdat het wel of niet gezegd mag worden.'' :roll: Dan nu weer even een topic doorbladeren in de orde van ''de staat van de wereld'' en je staat weer met beide benen op de grond.
Antoine: Ik snap je frustratie ook al ben ik het niet met je eens maar zou lekker even achterover leunen zoals zovelen adviseren en even alles weer in perspectief zien. Geef toe, het is gewoon een leuk forum waar je nu even en vervelende ervaring mee hebt. Als je hetzelfde zou reageren bij je auto, vriendin, etc. zou je weinig overhouden. :wink:
_________________________________________
footers zuigen! :D


29 aug 2017 13:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Afgesplitst uit 'Formule 1, Seizoen 2017'
Geef Black Betty gewoon een Forumpet en dan zand erover en doorgaan.


29 aug 2017 14:10
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.