Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 15:12



Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Zou het mijn leeftijd zijn ? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Onder Nijmegen, bij de Autobahn
Bericht Re: Zou het mijn leeftijd zijn ?
Tot nu toe zijn al mijn ervaringen met Porsche klanten goed tot zeer goed. Eigenlijk met maar een paar BMW klanten waar het in de loop der jaren wat minder naar m'n zin ging. Cultuur dingetje, niet auto gerelateerd. Nooit gehad dat iemand zonder melding niet kwam opdagen.

Opvallendste reden voor afzegging was: ik mag even een maandje niet rijden, rijbewijs ingenomen op de A10.....


Nou dat snap ik dan volkomen, ik zou geen Porsche kunnen rijden in de randstad, zeker geen handbak zonder cruise.

Maar over de generaties, ik heb ze van allerlei pluimage langs gehad, en de meest onverwachte figuren waren vaak het netst in de omgang, op hun manier maar toch. Leeftijden, tatouages, kleding, staat van de auto; geen peil op te trekken.

De minste ervaring was de financieel rijkste klant, dus ook daar wijt ik het niet aan.


Merk wel dat een facebook verkoop van klein spul minder gezever geeft. Men is minder anoniem en dat lijkt te helpen


21 jan 2018 22:16
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.