Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 0:11



Antwoord op onderwerp  [ 256 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Premie autoverzekering & Lo~Jack discussie 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Premie autoverzekering
Iphone 4S onder je stoel plakken. Sim met 4G erin @ EUR 10 in de maand. Find my Iphone aan :roll:
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


16 feb 2018 10:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Premie autoverzekering
bjft schreef:
Inmiddels is de afspraak voor inbouw gemaakt. Maar goed. Ik moet er eerst achter komen dat de auto weg is, zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven.
Maar nu wil ik ook graag een melding krijgen op mijn gsm, dat de auto weggehaald wordt zonder mijn toestemming. Daar moet toch ook iets eenvoudigs voor zijn, zonder dat je aan een compleet categorie 5+ diefstalpreventiesysteem vast zit.



Een briefje op je stoel achterlaten met de tekst; "Beste autodief, ik heb begrip voor het feit dat u een moeilijke jeugd hebt gehad en ik ben goed verzekerd. Ik zou het echter op prijs stellen dat u mij even informeert als u mijn auto meeneemt, mijn telefoonnummer is 06-xxxxxxxx" en dat dan in 4 talen :idea: :mrgreen:


16 feb 2018 12:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Premie autoverzekering
Maarten schreef:
Iphone 4S onder je stoel plakken. Sim met 4G erin @ EUR 10 in de maand. Find my Iphone aan :roll:


Zonde van de iPhone....... :mrgreen:

https://nl.aliexpress.com/item/cheap-mo ... sstype=600
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


16 feb 2018 12:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Premie autoverzekering
En ook een afspraak gemaakt. Makkelijk, komen thuis langs :thumleft:
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


16 feb 2018 14:38
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic, nu Alpine A110 Legende Iriswit
Regio 077
Bericht Re: Premie autoverzekering
+1 :) maar wel pas over een paar weken :mrgreen:
_________________________________________
Less is more !


16 feb 2018 15:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Premie autoverzekering
Ewout schreef:
bjft schreef:
Inmiddels is de afspraak voor inbouw gemaakt. Maar goed. Ik moet er eerst achter komen dat de auto weg is, zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven.
Maar nu wil ik ook graag een melding krijgen op mijn gsm, dat de auto weggehaald wordt zonder mijn toestemming. Daar moet toch ook iets eenvoudigs voor zijn, zonder dat je aan een compleet categorie 5+ diefstalpreventiesysteem vast zit.



Een briefje op je stoel achterlaten met de tekst; "Beste autodief, ik heb begrip voor het feit dat u een moeilijke jeugd hebt gehad en ik ben goed verzekerd. Ik zou het echter op prijs stellen dat u mij even informeert als u mijn auto meeneemt, mijn telefoonnummer is 06-xxxxxxxx" en dat dan in 4 talen :idea: :mrgreen:


Dat doe ik thuis. Had ooit alle waardevolle zaken in een kluis, aan de muur verankerd. Ingebroken en de boeven hebben de halve muur gesloopt om het ding eraf te krijgen, met succes. Lieten de rest van het huis min of meer onberoerd. Nu heb ik weer een kluis aan de muur. Enige wat daarin zit is een klein briefje met daarop F**k Y*u - en nog meer van dat fraais. De waardevolle spullen liggen ergens anders....


16 feb 2018 15:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht Re: Premie autoverzekering
En dan maar hopen dat ze niet uit frustratie je hele huis verbouwen :roll:
_________________________________________
don't drive faster than your guardian angel can fly


16 feb 2018 17:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht Re: Premie autoverzekering
Ik heb even met dat nummer op die brief gebeld, en ik vroeg tijdens dat gesprek waar de lojack eigenlijk geplaatst ging worden,en toen werd mij verteld dat dit alleen de monteur mag weten. :roll:
_________________________________________
don't drive faster than your guardian angel can fly


16 feb 2018 18:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Premie autoverzekering
Vroeg ik me ook al af. Hang wel een camera in de garage :-)
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


16 feb 2018 20:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Premie autoverzekering
Vandaag is de LoJack in de 964 ingebouwd.

Vanwege de slechte weersomstandigheden gisterenavond de 964 even in de garage van de overburen gezet, was iets prettiger werken voor de monteur die alles bij elkaar 'n half uur tot 3 kwartier nodig had incl het activeren via z'n I-pad.

Ik ben voor de versie met accu gegaan, je kan ook een versie kiezen die afhankelijk is van de boordspanning, maar de monteur gaf aan dat voor de meeste (oudere) Porsche's de accu versie wordt gebruikt.

Deze accu heeft een levensduur van 5-7 jaar en dit wordt (op afstand) gecontroleerd. Mocht je accu het begeven hebben en je hebt een geldig abo dan wordt de accu gratis vervangen (volgens de monteur).

Zoals Jos het hierboven al aangeeft is het echt gratis en voor niks :D

Alleen staat in de mail met alle gegevens dat na het verstrijken van het 3 jarige abo je zelf moet aangeven als je het abo NIET wil verlengen. Geef je niks aan dan volgt er na de gratis 3 jaar een factuur voor een jaar abo.


28 feb 2018 22:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht Re: Premie autoverzekering
En heb je kunnen ontdekken waar die de lojack is ingebouwd? En waar zit die accu eigenlijk?
_________________________________________
don't drive faster than your guardian angel can fly


28 feb 2018 22:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Premie autoverzekering
Ik ben er verder niet bij gebleven, maar als de monteur zich aan z'n eerste plan heeft gehouden weet ik waar de LoJack zit :wink:

Het kastje zelf heb ik niet eens gezien, maar ik ga ervan uit dat het een geheel is.


01 maart 2018 6:38
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Premie autoverzekering
WillemB schreef:
maar als de monteur zich aan z'n eerste plan heeft gehouden weet ik waar de LoJack zit :wink:


Spannend!!! hoe gaat dit verder?
_________________________________________
There are those who love 912’s... and those who have never driven one...


01 maart 2018 10:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht Re: Premie autoverzekering
Het is juist niet de bedoeling dat men weet waar het zit! Daarnaast kiezen ze iedere keer een andere plek. Dus als hij bij jou op plek A zit dan zit hij wellicht bij Willem op plek B. Als het voor iedereen duidelijk zou zijn waar het zit dan zou inbouw op voorhand al geen nut hebben. Dus mocht iemand gezien hebben waar hij is ingebouwd. (Kans is klein want off. Mag je er niet bij zijn) gelieve het lekker voor zichzelf te houden. Zou ook niet slim zijn om dat hier te posten.
_________________________________________
http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl


01 maart 2018 11:19
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Premie autoverzekering
Die van mij vinden ze nooit zit in de benzinetank. :thumleft:


:mrgreen:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


01 maart 2018 11:38
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Premie autoverzekering
WillemB schreef:
Het kastje zelf heb ik niet eens gezien, maar ik ga ervan uit dat het een geheel is.



Kastje is wat groter dan een pakje sigaretten en er zit een antennekabel aan van ongeveer 1 meter lengte :wink:

Bij de 964 wilde de monteur 'm eerst naast de accu zetten. Naar mijn mening een te makkelijk te bereiken plek en zeker niet geheel onzichtbaar.
Samen met de monteur naar een betere en moeilijk vindbare/bereikbare plek gezocht - én gevonden :wink:

Bij de RS zit de Lo-Jack (inderdaad) op een andere plaats. 180 graden verschillend en een beetje meer naar links t.o.v. de Lo-Jack in de 964 8)

Omdat niemand mag weten waar het kastje zit, is het kastje niet overdraagbaar naar een andere auto, het abonnement echter wel (moet je wel voor een nieuw kastje betalen)


01 maart 2018 12:21
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S ('97)
Sant Pere de Ribes, Spanje
Bericht Re: Premie autoverzekering & Lo~Jack discussie
Mijn kastje viel tijdens de eerste rit in mijn Mustang tussen de pedalen toen ik hard moest remmen. Wordt gratis weer vastgezet, dat wel....
_________________________________________
Wie remt, verliest......


01 maart 2018 13:51
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Premie autoverzekering & Lo~Jack discussie
Slordig :!:


01 maart 2018 14:54
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Premie autoverzekering & Lo~Jack discussie
En hoppa, hij zit erin.
Goeie actie van Afic :thumleft:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


01 maart 2018 15:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Premie autoverzekering & Lo~Jack discussie
Citaat:
Zou ook niet slim zijn om dat hier te posten


Dat was ik ook zeker niet van plan :wink:

Ik ben er expres ook niet bij gebleven want: a) 't was mij veuls te koud in die garage en b) was druk met werk :salut:


01 maart 2018 21:09
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
Bericht Re: Premie autoverzekering & Lo~Jack discussie
in de voorwaarden staat toch dat het minimaal 15 graden moet zijn?


02 maart 2018 20:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Premie autoverzekering & Lo~Jack discussie
Geen idee, de monteur gaf aan dat bij koud weer eventuele kunststof delen die ze moeten demonteren om de Lo-Jack te kunnen monteren sneller kunnen breken. Om eventuele claims hierop voor te zijn is die 15 graden waarschijnlijk in de voorwaarden opgenomen.

Ik heb de voorwaarden niet eens gelezen, maar in m'n 964 zitten gelukkig niet zoveel kunststof delen :wink:


02 maart 2018 22:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Premie autoverzekering & Lo~Jack discussie
Nou dat wordt nog wat bij die van mij. Heb zo'n beetje alles veranderd in het interieur dus ben benieuwd....


03 maart 2018 11:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht Re: Premie autoverzekering & Lo~Jack discussie
Registreert de lowjack alleen waar de auto is op moment van diefstal, of kan deze ook registreren hoe hard je hebt gereden?
Als dat zo is, heeft de verzekering denk ik wel interesse als het over een ongeluk gaat :roll:
_________________________________________
don't drive faster than your guardian angel can fly


06 maart 2018 13:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Premie autoverzekering & Lo~Jack discussie
giulia schreef:
Nou dat wordt nog wat bij die van mij. Heb zo'n beetje alles veranderd in het interieur dus ben benieuwd....

Zit niet in het interieur bij mij :wink:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


06 maart 2018 13:14
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 256 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: outletvalve


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.