Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Politie Audi’s

29 maart 2018 12:07

https://nos.nl/artikel/2224869-politie- ... -audi.html

Ik snap dus niet dat ze 1) vervuilende fopdiesels kopen en 2) niet voor een ongechipte S/RS gaan. Hiermee houd je toch nog steeds geen ramkrakers in RS4-en bij?!

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 12:15

Cazzo.... kom er maar in :)

Bijna 1-4?

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 12:16

"Deze diesel-Audis worden u aangeboden door de Nederlandse vereniging van bankrovers" :mrgreen:

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 12:25

Tsja, dat is een hele verbetering t.o.v. de Volvo's... :roll: ......NOT!
Ik snap niet waar ze mee bezig zijn in dit land, maar daar sta ik gelukkig niet alleen in.... :mrgreen:

De Volvo's zijn overigens ook 'gedownsized', en zo zie je maar weer dat dat niet altijd gunstig is! Kom je aan met je Volvo 1.6 Turbo......daar kan je geen boeven meer mee vangen.
Afbeelding

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 13:33

Lekker MVO, dieseltjes... Wel een voordeel voor de boeven, gewoon een stad inrijden, kan de politie je niet achtervolgen :cheesy:

Zonder dollen, het verbaast mij vooral dat een bedrijf dat recent zo'n fraude boete heeft gehad toch met die aanbesteding mee mocht doen.

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 13:41

Dat laatste vooral ja. Compleet bezopen.

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 13:50

Tuurlijk zijn die gechipt.

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 14:12

Kennelijk zit Audi dieper in de politiek van Nederland verweven dan we zouden denken :!: :popcorn:
En dan nog het kwaliteitsprobleem.... :mrgreen:

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 14:15

RS-R schreef:Tuurlijk zijn die gechipt.

Bedoelde eigenlijk “onbeperkt” (kennelijk afgetopt op 250).
En een gechipte diesel? Maakt het alleen nog maar erger

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 15:06

Ik vind het wel grappig dat de media zodanig heeft bericht dat het lijkt alsof alleen VAG gebruik heeft gemaakt van sjoemelsoftware. Terwijl het industriebreed het geval was en waarschijnlijk is.

Diesels zijn simpelweg niet in staat om te voldoen aan de eisen van de overheid EN de consument. Daar past maar één oplossing bij: diesels verbieden.

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 15:12

Straks mogen die Diesels de milieugebieden niet meer in. Hoe kunnen ze dan boeven achtervolgen? :scratch: :mrgreen:

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 15:13

Devils son schreef:Ik vind het wel grappig dat de media zodanig heeft bericht dat het lijkt alsof alleen VAG gebruik heeft gemaakt van sjoemelsoftware. Terwijl het industriebreed het geval was en waarschijnlijk is.

Diesels zijn simpelweg niet in staat om te voldoen aan de eisen van de overheid EN de consument. Daar past maar één oplossing bij: diesels verbieden.


Zit het verschil er niet in dat het bij VAG inmiddels onomstotelijk is bewezen en ze dit inmiddels ook zelf hebben toegegeven.

Staat trouwens een leuke docu over dit topic op Netflix. Dirty Money aflevering 1. Aanrader.

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 15:29

@DS; VAG is veroordeeld, de rest niet.
@ Steef; Inderdaad schandalig dat PON geen ban van 10 jaar gehad heeft na omkopen ambtenaren.
Hadden die agenten nu BMW gereden en dus daadwerkelijk een boef kunnen vangen.

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 15:35

Of gewoon Porsche's.....

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 16:30

Of Tesla’s. :popcorn:

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 16:36

Tesla’s? Ben je zelf iets van plan?

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 16:44

MarkS schreef:
Zit het verschil er niet in dat het bij VAG inmiddels onomstotelijk is bewezen en ze dit inmiddels ook zelf hebben toegegeven.

Staat trouwens een leuke docu over dit topic op Netflix. Dirty Money aflevering 1. Aanrader.


Het is overal onomstotelijk bewezen. VAG had gewoon de pech dat een model van hun op de korrel genomen werd en de stupiditeit om daar langdurig met leugens en bedrog onderuit te willen komen.

Voor het milieu lijkt het mij hoe dan ook niet relevant wat het achterliggende verhaal is. Wat uit de uitlaat komt is relevant.

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 16:45

Cazzo Super Veloce schreef:@DS; VAG is veroordeeld, de rest niet.


Holleeder is ook nog niet veroordeeld voor de moorden waar hij nu voor terecht staat. Wat verandert dat aan de feiten precies?

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 16:56

Ik weet niet precies wat jouw definitie van onomstotelijk, bewezen en feiten is maar deed je niet iets op juridisch gebied? Ik zou toch die docu eens bekijken. Het is allemaal wat complexer en minder zwart wit dan je voorstelt.

Rijdt Holleeder ook in een Audi? ;-)

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 17:12

Nu rijdt ie in zwaar beveiligde Bmw's etc, vroeger de op scooter....

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 17:24

MarkS schreef:Ik weet niet precies wat jouw definitie van onomstotelijk, bewezen en feiten is maar deed je niet iets op juridisch gebied? Ik zou toch die docu eens bekijken. Het is allemaal wat complexer en minder zwart wit dan je voorstelt.

Rijdt Holleeder ook in een Audi? ;-)


Wil jij er een semantische discussie van maken? En zo ja, waarom?

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 17:38

alvin01 schreef:Nu rijdt ie in zwaar beveiligde Bmw's etc, vroeger de op scooter....

Mercedessen :wink:

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 18:40

Vergeet Bosch niet... spin in het web

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 22:48

Maarten schreef:
alvin01 schreef:Nu rijdt ie in zwaar beveiligde Bmw's etc, vroeger de op scooter....

Mercedessen :wink:


Beide :wink:
Afbeelding

Re: Politie Audi’s

29 maart 2018 23:11

http://www.spiegel.tv/videos/246423-abg ... nne-diesel

Het is net als doping in de sport. Als de ene het neemt en al de rest kan volgen... met andere worden, als al de andere concerns dieselmotoren kunnen bouwen die gelijkaardige lage uitstoot en prestaties hebben dan wordt er hoogstwaarschijnlijk ook daar gemanipuleerd.
Plaats een reactie