Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Tattoo-topic

18 jun 2018 8:39

Nope, het gedrag van de volgende generatie is het resultaat van het je afzetten tegen de generatie die je opvolgt.
Verantwoordelijkheid ligt volledig bij jezelf.

Re: Tattoo-topic

18 jun 2018 8:55

Als het alleen een kwestie is van "afzetten" dan heeft opvoeden dus blijkbaar helemaal geen zin?!?!?!
Lijkt me nogal erg kort door de bocht.
De normen en waarden die je leert in je leven komen voor het grootste gedeelte af van je opvoeders en hieruit komt het gedrag dat iemand heeft voort.
Als het gedrag dan nu zo erg is komt dat in mijn optiek door een gebrek aan opvoeding....
Het feit dat ik tattoos heb komt in ieder geval niet voort uit "het me willen afzetten" tegen een generatie voor me....ik vind het gewoon mooi!

Re: Tattoo-topic

18 jun 2018 9:10

Ik behoor alweer tot de generatie daarvoor.
idd heeft de generatie na mij weinig aan opvoeden gedaan ( en wij hebben die voorgebracht)
Alles kon en mocht, kinderen moesten zichzelf leren ontdekken (makkelijke manier van zeggen dat je er geen tijd voor vrij wilde maken).
Eea natuurlijk verergerd doordat veel moeders in die periode gingen werken (niet fout maar betekende wel dat hun kinderen vaker zichzelf moesten bezighouden).

Niets mis mee om jezelf te benadrukken met een mooie tattoo maar gewoon niet mijn stijl/ding.
Ik was een van de weinigen zonder snor (-retje) rondliep, die op een buikschuiver reed, graag soul muziek beluisterde maar studeerde bij pink floyd/led zeppelin/Elo, van jongs af aan de sportschool bezocht en al op mn 18e zn eerste porsche kocht.
Ben nog steeds "puur", goed fit voor een 60 jarige, draai een B&B, heb een app in Ibiza en bezoek nog steeds evenementen.
Heb daar geen gaten, FB, snapchat, plakkertjes, zonnebril, nwe phone of andere trend voor nodig.

Re: Tattoo-topic

18 jun 2018 10:03

Heb helemaal nix met tattoos.
Heb ook geen vrienden met tattoos, op eentje na, maar die heeft sinds kort een Harley, dus andere problemen :lol:
Mijn 3 zonen talen er ook niet naar, vinden het eerder zielig, net zoiets als roken.
Heb het ze nooit verboden, kennelijk toch iets goed gegaan in de opvoeding :thumleft:

Re: Tattoo-topic

18 jun 2018 11:20

Toch is het tegenwoordig zo mainstream dat ik er ook anders naar ben gaan kijken. Was zeg 20 jaar geleden een meid met een tattoo toch vaak een bepaald type, nu is dat al lang niet meer zo.

De hele brave blijven misschien nog wel zonder, maar ja te braaf is ook niet goed. Een beetje ondeugend moeten ze wel zijn natuurlijk. ;)

Re: Tattoo-topic

20 jun 2018 11:52

Ok...aangezien iedereen hier een mening heeft, even een volgende vraag.
Ik zit te twijfelen tussen één van de onderstaande tattoo's en misschien kunnen jullie me helpen!
Welke heeft jullie voorkeur en waarom!?!?!?
Alvast bedankt voor jullie input! :thumleft: :thumleft:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Re: Tattoo-topic

20 jun 2018 12:14

Nummer 3 :thumleft:

Re: Tattoo-topic

20 jun 2018 13:28

Dat wordt dan scheiden....aangezien mijn vrouw echt een spinnenfobie heeft. :cheers: :mrgreen:

Re: Tattoo-topic

20 jun 2018 13:53

Vind ze wel bij elkaar passen. Misschien krijg je kwantumkorting

Re: Tattoo-topic

20 jun 2018 18:01

Neppert schreef:Dat wordt dan scheiden....aangezien mijn vrouw echt een spinnenfobie heeft. :cheers: :mrgreen:


Dit is dan natuurlijk therapie voor haar.

Re: Tattoo-topic

20 jun 2018 18:52

Ik denk dat mijn vrouw wegloopt bij alledrie. En ik ga met haar mee.

Re: Tattoo-topic

21 jun 2018 10:48

Nou...de kogel is door de kerk.
Ik ga gewoon bij de MS-13 en ga voor de bijpassende tattoo's.
Hiermee krijg is direct de kwamtumkorting, mijn vrouw hoeft niet bang te zijn voor de spinnen en ik zit direct bij een clubje wat goed
is voor mijn onzekerheid en krijg er daardoor ook direct vrienden bij!!
Even kijken of dit op mijn werk wel gewaardeerd wordt!

:mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding

Re: Tattoo-topic

21 jun 2018 11:28

Mijn advies is voor tatoo 1 gaan ,maar dan op de plaats van foto 2 en dan een hitler snorretje erbij laten groeien op de plaats waar nu dat okselhaar zit. :mrgreen: :thumleft:

Re: Tattoo-topic

21 jun 2018 12:13

Lekker alles vol laten kliederen en dan 1 klein stukje huid "blank" laten.
Dan is dat meteen je mooiste tattoo.

Re: Tattoo-topic

21 jun 2018 12:40

Mag ik hier mijn piercing ook showen?

Re: Tattoo-topic

21 jun 2018 12:42

erwin964c4 schreef:Mijn advies is voor tatoo 1 gaan ,maar dan op de plaats van foto 2 en dan een hitler snorretje erbij laten groeien op de plaats waar nu dat okselhaar zit. :mrgreen: :thumleft:


:shock: Dus jij adviseert die twee apen in de oksel.....maar welke aap moet dan dat snorretje krijgen? :mrgreen:

Re: Tattoo-topic

21 jun 2018 14:37

Cazzo Super Veloce schreef:Mag ik hier mijn piercing ook showen?


Zeker één met een groene 993 als hangertje?

Re: Tattoo-topic

12 feb 2019 16:00

:popcorn:
Afbeelding

Re: Tattoo-topic

12 feb 2019 16:12

Leuk! :)

Re: Tattoo-topic

16 jun 2020 20:08

:mrgreen:
Afbeelding

Re: Tattoo-topic

16 jun 2020 22:39

Cazzo Super Veloce schreef:Mag ik hier mijn piercing ook showen?


Alleen als die Albert heet...
Plaats een reactie