Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Premie autoverzekering & Lo~Jack discussie

06 feb 2018 18:47

Kreeg vandaag bericht van verzekeraar: premie voor de DD gaat omhoog...met 33% :bang:
Meer elektronica in auto's, grotere hagelstenen en hogere letselclaims maken dit nodig. Lekker dan.
Meer forummers met deze ervaring?

Re: Premie autoverzekering

06 feb 2018 18:52

ik denk dat het vooral komt door de vele ongelukken onderweg, veel drukker, maar vooral smartphonegedoe,

Re: Premie autoverzekering

06 feb 2018 18:57

Ik zou ff gaan shoppen....

Re: Premie autoverzekering

06 feb 2018 19:44

geen verhoging hier ,vind 33 % wel heel veel
zoals horn al zegt shoppen

Re: Premie autoverzekering

06 feb 2018 19:48

ook hier niets.
33% is bizar

Re: Premie autoverzekering

06 feb 2018 19:52

bij mij 12,3% verhoging.

Re: Premie autoverzekering

06 feb 2018 20:18

Hier geen verhoging gezien.....

Toevallig vorige week mijn zoon geholpen met shoppen.....scheelde hem veel.

Re: Premie autoverzekering

06 feb 2018 22:52

Bij mij net 20% aangekondigd...
Geshopt via de vergelijker van de consumentengids en nu weer op 0% (naar Allianz)

Re: Premie autoverzekering

06 feb 2018 23:09

Heb net ook maar eens gekeken. Als huidige verzekeraar niet inbindt, stap ik over naar ANWB. Kijken hoe zij mijn rijstijl beoordelen :mrgreen:

Re: Premie autoverzekering

07 feb 2018 14:41

Maak je geen illusie. Autoverzekeringen zijn een overwegend verliesgevend product. Verwacht over de gehele linie verhogingen. Maar shoppen kan natuurlijk geen kwaad.

Mij werd in december even medegedeeld door interpolis dat de klassiekerverzekering van de SC verhoogd werd van ruim 600 naar bijna 1000!

Reden: verhoogd risico...

Re: Premie autoverzekering

07 feb 2018 15:57

Een paar manden geleden voor mijn DD helaas ook 21% verhoging.

Re: Premie autoverzekering

08 feb 2018 22:22

ANWB verzekering leek aantrekkelijk...blijkt dat ze willen dat ik een alarm EN een Bearlock laat inbouwen...dat wordt m dus niet.
Nog maar even verder kijken. Promovendum en Centraal Beheer stellen gelukkig niet van dit soort eisen.
Wel opmerkelijk dat er een leeftijdsgrens van 35-40 jaar is voor GTI rijders. Daaronder willen ze je niet, of alleen met voldoende schadevrije jaren verzekeren. Gelukkig ben ik 'net' de 40 gepasseerd en rijd ik dus niet meer zo gevaarlijk :mrgreen:

Re: Premie autoverzekering

09 feb 2018 3:09

KNAC verzekering incl lidmaatschap en pechhulp bevalt me prima. En prima betaalbaar als je meerdere auto's hebt.

Re: Premie autoverzekering

09 feb 2018 10:46

Heb het net overgemaakt voor de gt3, was ietsje verhoogd :wink:

Re: Premie autoverzekering

09 feb 2018 11:10

MPH schreef:Maak je geen illusie. Autoverzekeringen zijn een overwegend verliesgevend product. Verwacht over de gehele linie verhogingen. Maar shoppen kan natuurlijk geen kwaad.

Mij werd in december even medegedeeld door interpolis dat de klassiekerverzekering van de SC verhoogd werd van ruim 600 naar bijna 1000!

Reden: verhoogd risico...

Inderdaad.

Re: Premie autoverzekering

09 feb 2018 16:57

Na wat vergelijken (man, wat zijn er veel vergelijkingssites, en ze adviseren allemaal iets anders...) bij Promovendum uitgekomen.
Heb ik eindelijk profijt van m'n studie :mrgreen:
Had gisteren nog een kritisch mailtje gestuurd aan m'n verzekeraar in reactie op hun - op kleuterniveau geformuleerde - mail waarin ze uitlegden waarom de premie omhoog ging. Ik had een FD-artikel van vorig jaar meegestuurd waarin DNB verzekeraars waarschuwde voor de te lage premies. De uitleg van mijn verzekeraar werd daarmee deels onderuitgehaald. :ass:
Terwijl ik net m'n nieuwe verzekering aan het afsluiten was, werd ik door m'n huidige verzekeraar gebeld. Ik had helemaal gelijk met m'n mail, aldus de vriendelijke Friezin. Ze kon er helaas ook niets aan doen, maar was blij om te horen dat het al gelukt was met een nieuwe verzekering. Eind goed, al goed, zullen we maar zeggen.

Zo en nu allemaal oogjes dicht en snaveltjes toe! Welterusten! :mrgreen:

Re: Premie autoverzekering

09 feb 2018 17:13

Targa Floriaan schreef:... maar was blij om te horen dat het al gelukt was met een nieuwe verzekering. ...

Da's toch de nachtmerrie van iedere baas, dat dit soort lui je sales teams bevolken... :roll: :shock: :mrgreen:

Re: Premie autoverzekering

09 feb 2018 17:16

Of de baas is net zo ...

Re: Premie autoverzekering

09 feb 2018 17:20

dan kan je snel de deur sluiten denk ik...

Re: Premie autoverzekering

09 feb 2018 17:29

Ik sta er af en toe ook versteld van hoe sommige bedrijven nog kunnen bestaan

Re: Premie autoverzekering

09 feb 2018 17:47

Targa Floriaan schreef: maar was blij om te horen dat het al gelukt was met een nieuwe verzekering.


Ze zal het vast gemeend hebben :mrgreen: (marketing gel#l van haar)

Re: Premie autoverzekering

09 feb 2018 18:12

MarkS schreef:Ik sta er af en toe ook versteld van hoe sommige bedrijven nog kunnen bestaan

Verbaasd me helemaal niets......misbruik maken van de onwetendheid van klanten, die jaren bij dezelfde persoon zitten en niet de moeite nemen om te shoppen of kritisch door hun verzekeringen te gaan.

Of een financiƫle planner inhuren om de zaken op de rij te zetten.


Echter de goeden daargelaten.....want die zijn er wel.... :thumleft:

Re: Premie autoverzekering

09 feb 2018 18:16

Zelf heb ik nog geen rare verhogingen gezien maar hoor het om me heen voor quadverzekeringen wel volop. Verhogingen van 50% zijn geen uitzondering.

Re: Premie autoverzekering

09 feb 2018 21:38

horn schreef:Da's toch de nachtmerrie van iedere baas, dat dit soort lui je sales teams bevolken... :roll: :shock: :mrgreen:

T was volgens mij geen sales-persoon, maar iemand van klantenservice of PR.

Re: Premie autoverzekering

10 feb 2018 14:00

Ik kreeg zojuist van AFIC een bericht dat ik gratis een Lojack Peilzender kan laten installeren.
Hebben anderen van hier dezelfde brief gehad?
Plaats een reactie