Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 9:14



Antwoord op onderwerp  [ 802 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 33  Volgende
Voetbalseizoen 2020-2021 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
Haha, toen ik de tv aanzette was de wedstrijd 30 minuten onderweg er werd er 4-0 gescoord. :shock:
Maar doorgezappt :mrgreen:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


06 maart 2020 10:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
Een echte supporter jij he.
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


06 maart 2020 11:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
rens914 schreef:
Nee, er was achter de schermen erg veel wantrouwen en strijd.
V Bommel vond zichzelf expert op elk gebied.
Hij vertelde zelfs de medische staf hoe ze hun werk moesten doen.


Hij is ontslagen vanwege de resultaten. En de resultaten hadden weer alles te maken met het falen van De Jong. Bergwijn was nog bij PSV geweest als Van Bommel niet ontslagen was. Scheelt toch wel even.

Ontslaan van trainers helpt zelden. Je ziet het ook aan Ten Hag. Vorig jaar was het nog een magiër en nu zijn de resultaten om te janken. De invloed van een trainer is zo beperkt.

Als PSV niet zoveel blessures op cruciale posities had gehad, hadden ze het veel beter gedaan en wellicht nu comfortabel aan de leiding gestaan. Helpt het ontslag van de trainer tegen dat soort zaken? Ik denk het niet eerlijk gezegd. Als ze nou een top vervanger aan hadden kunnen trekken, dan had ik het nog begrepen. Maar ik had Van Bommel lekker laten zitten.


06 maart 2020 13:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
Dat dus :thumleft:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


06 maart 2020 14:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
Devils son schreef:
rens914 schreef:
Nee, er was achter de schermen erg veel wantrouwen en strijd.
V Bommel vond zichzelf expert op elk gebied.
Hij vertelde zelfs de medische staf hoe ze hun werk moesten doen.


Hij is ontslagen vanwege de resultaten. En de resultaten hadden weer alles te maken met het falen van De Jong. Bergwijn was nog bij PSV geweest als Van Bommel niet ontslagen was. Scheelt toch wel even.

Ontslaan van trainers helpt zelden. Je ziet het ook aan Ten Hag. Vorig jaar was het nog een magiër en nu zijn de resultaten om te janken. De invloed van een trainer is zo beperkt.

Als PSV niet zoveel blessures op cruciale posities had gehad, hadden ze het veel beter gedaan en wellicht nu comfortabel aan de leiding gestaan. Helpt het ontslag van de trainer tegen dat soort zaken? Ik denk het niet eerlijk gezegd. Als ze nou een top vervanger aan hadden kunnen trekken, dan had ik het nog begrepen. Maar ik had Van Bommel lekker laten zitten.



+1
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


06 maart 2020 14:53
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
Bij Stam lijkt het toch te hebben geholpen.
Moet zeggen dat ik er normaal gezien ook geen voorstander van ben om de trainer maar te ontslaan als het even niet loopt.
_________________________________________
footers zuigen! :D


06 maart 2020 16:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex 964 nu R107
010
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
Ik denk niet dat Stam de slechte resultaten voor de volle 100% aangerekend kunnen worden. Hij begon met een incomplete en ver van fitte spelers groep. De slechte resultaten veroorzaakten echter wel zijn vertrek.

Onder Jaap zou Feyenoord nu echter niet nog kans hebben op de ‘dubbel’. Onder Dickie daarentegen....... :popcorn:


06 maart 2020 17:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
Pacoloco schreef:
Bij Stam lijkt het toch te hebben geholpen.
Moet zeggen dat ik er normaal gezien ook geen voorstander van ben om de trainer maar te ontslaan als het even niet loopt.


Stam kom echter vervangen worden door een zeer ervaren trainer.

Als Louis van Gaal het stokje over had willen nemen had ik het ook nog wel begrepen bij PSV. Maar alle respect voor Ernest: waarom zou hij het wel beter doen?


07 maart 2020 6:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
V Bommel is niet ontslagen vanwege de resultaten.
Ik kom daar 2 x per week en de geluiden in de catacomben zijn absoluut anders.
Blessures Bergwijn, Malen, Lammers, afwezigheid LB etc waren redenen genoeg om de resultaten te verklaren.
Men vindt het nog steeds jammer dat hij weg is maar z'n positie was onhoudbaar.
Ruzie en machtsspelletjes ondertussen met iedereen.
Ja hij lag goed bij een groot deel vd spelers maar er hing op het laatst een grafstemming.
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


07 maart 2020 6:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
Die narigheid komt met tegenvallende resultaten. En als de resultaten goed waren gebleven, dan was hij niet ontslagen.


08 maart 2020 7:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
Praat geen poep.
Resultaten waren geen reden voor z'n ontslag.
Z'n houding en gedrag wel.
Als hij geen stress met zowat iedereen veroorzaakt had was hij gewoon nog trainer van Psv.
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


08 maart 2020 8:21
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
Als de resultaten goed waren geweest en hij had comfortabel aan kop gestaan was men niet gevallen over die ‘machtsspelletjes’. “Want kijk maar, het werkt kennelijk”
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


08 maart 2020 9:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
Bij gelijkblijvende resultaten en normaal gedrag had hij er nog steeds gezeten.
Bij PSV was de onbalans in het elftal en de vele blessures bekend.
Natuurlijk had men desondanks meer verwacht maar ruzie maken met medische staf, met de elftal begeleider die er al 20jr zit, met de keeperstrainers, met J de Jong en uiteindelijk openlijk provoceren van Gerbrands was een brug te ver.
In de spelersgroep lag hij overigens na z'n rare acties op LB (waar 4-gever gewoon had kunnen spelen), fratsen met Zoet, rare acties met aanvoerdersband de koek bij velen ook op.
Plaats op de ranglijst was niet fijn maar niet de reden.
Als neef van de gekke tweeling (René & Willy) en elke week als beveiliger actief in het stadion zit ik iets dichter op de nieuwsgaring.
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


08 maart 2020 12:41
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
“Het bewijs dat twee niet altijd meer weten dan één” :mrgreen: :mrgreen: :twisted:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


08 maart 2020 13:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
Zo, Schmidt is binnen. Nu nog Red Bull als co-sponsor binnen hengelen.
Volgend jaar selectie renoveren en de jaren erna oogsten.
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


11 maart 2020 12:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
Volgens mij een uitstekende trainer Rens.
Was hij niet de trainer die met Red Bull Salzburg Ajax klop gaf met 3-0.?


11 maart 2020 17:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
rens914 schreef:
Bij gelijkblijvende resultaten en normaal gedrag had hij er nog steeds gezeten.
Bij PSV was de onbalans in het elftal en de vele blessures bekend.
Natuurlijk had men desondanks meer verwacht maar ruzie maken met medische staf, met de elftal begeleider die er al 20jr zit, met de keeperstrainers, met J de Jong en uiteindelijk openlijk provoceren van Gerbrands was een brug te ver.
In de spelersgroep lag hij overigens na z'n rare acties op LB (waar 4-gever gewoon had kunnen spelen), fratsen met Zoet, rare acties met aanvoerdersband de koek bij velen ook op.
Plaats op de ranglijst was niet fijn maar niet de reden.
Als neef van de gekke tweeling (René & Willy) en elke week als beveiliger actief in het stadion zit ik iets dichter op de nieuwsgaring.


Ik kan een waslijst aan connecties benoemen, aangezien ik jarenlang speler ben geweest bij PSV, maar is dat nou allemaal echt relevant?

Dat iemand met het karakter van Van Bommel wat minder krediet heeft klopt wel. Maar zo zijn er wel meer in het wereldje. Louis van Gaal voorop.

Onder de streep telt gewoon het resultaat. Bij een bvo gaat het niet om een gezellige werksfeer, maar om de knikkers.


13 maart 2020 9:03
Profiel
PorscheForum Rakker
911 -996 2004
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
Zou het ook niet gewoon een machtsspelletje geweest zijn? een trainer heeft altijd gelijk kan bijna alles zeggen mits de resultaten
goed zijn.. Zie je nu ook bij Ajax .. eerst was ten Hag heilig .. nu moet hij oppassen.. resultaat is wat telt. Van Bommel zijn resultaten waren
niet goed , de selectie was niet goed in balans, versterkingen waren matig dat zag van Bommel ook. Nam wat rare beslissingen , met Zoet en Affelay
dus begon wat te wrikken. PSV lijkt mij als buitenstaander ( ben geen insider daar) niet echt een club waar je snel op straat staat, en vooral een icoon als van Bommel
niet. Die had had gewoon door moeten gaan met het juiste team , ipv daar van ging hij de aanval zoeken met spelers ..en met de Jong en toon Gerbrand.. ja en dan komt
het altijd neer op "niemand is groter dan de club " en werd hij eruit geknikkerd... Denk dat hij zijn eigen positie iets overschat heeft..
_________________________________________
http://www.tr6.nl (sold) en ook tr3a.nl


13 maart 2020 10:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
ben benieuwd hoe het eind eruit gaat zien,zouden ze nog aan spelen toekomen ?


31 maart 2020 11:11
Profiel
PorscheForum Rakker
911 -996 2004
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
vermoed niet dat de competitie nog gaat opstarten.. als er groen licht wordt gegeven duurt het nog wel
3 weken voordat iedereen in conditie is .. Contracten lopen af per 1 juni .. wie neemt het risico.. Gewoon
dit als eindstand nemen, geen officiele kampioen uitroepen, geen degradatie , 2 teams van de 1e divisie toevoegen
en startgeld van de CL verdelen tussen AZ en Ajax
_________________________________________
http://www.tr6.nl (sold) en ook tr3a.nl


31 maart 2020 12:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
Zou wel sneu zijn voor AZ.
Ik hoop eigenlijk toch dat ze gaan uitspelen zonder publiek. Is er nog iets leuks op TV.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


31 maart 2020 12:14
Profiel
PorscheForum Rakker
911 -996 2004
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
ik hoop het ook , maar ben bang van niet .. wordt steeds opgerekt.. en na 1 juni is het bijna onmogelijk door het aflopen van contracten
.. zou wel mooi zijn krijgen we nog een paar drukke sportmaanden .. met alle F1 races en voetbal
_________________________________________
http://www.tr6.nl (sold) en ook tr3a.nl


31 maart 2020 13:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex 964 nu R107
010
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
harryv8 schreef:
vermoed niet dat de competitie nog gaat opstarten.. als er groen licht wordt gegeven duurt het nog wel
3 weken voordat iedereen in conditie is .. Contracten lopen af per 1 juni .. wie neemt het risico.. Gewoon
dit als eindstand nemen, geen officiele kampioen uitroepen, geen degradatie , 2 teams van de 1e divisie toevoegen
en startgeld van de CL verdelen tussen AZ en Ajax


Klinkt fair, maar wat dan te doen met de ‘beker’ en de te vergeven plaatsen in de europa league?
:popcorn:


31 maart 2020 19:17
Profiel
PorscheForum Rakker
911 -996 2004
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
Een oplossing hiervoor zou kunnen zijn , nu de JC schaal toch niet wordt gespeeld
Deze te vervangen door de bekerfinale voordat de competitie begint.
Is het probleem EL ook opgelost.
_________________________________________
http://www.tr6.nl (sold) en ook tr3a.nl


05 apr 2020 9:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Voetbalseizoen 2019-2020
Beslissings tweeluik (desnoods zonder publiek) tussen Ajax en AZ om het kampioenschap en de Bekerfinale spelen en verder het seizoen voor gezien houden.
Niemand degradeert, eerste 2 jupiler promoveren en volgend jaar met 20 clubs de eredivisie in.
Doorspelen na 1 juni kan NL helemaal niet ivm transfers, contracten en huurspelers.
Maar, we gaan het dinsdag horen denk ik.
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


05 apr 2020 15:33
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 802 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 33  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.