Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 15:09



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 81  Volgende
Corona 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Corona
Laten we er hier inderdaad geen politieke discussie van maken :thumleft:
Dat komt de sfeer zeker ten goede :wink:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


25 maart 2020 13:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Corona
@bjft;Idd. Altijd al fan van Rutte geweest. Verreweg de meest geschikte leider die we hebben in NL, in goede en in slechte tijden. En ja, hij heeft zeker (stomme) fouten gemaakt, maar wie niet in 10 jaar een topbaan van 100 uur per week?
Ik mag hopen dat deze crisis verzilverd wordt bij de verkiezingen, meer dan verdiend :thumleft:

(EriC4C was me voor, maar ik laat hem toch maar staan met permissie.)
_________________________________________
GREEN IS GOOD


25 maart 2020 15:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Dit ben ik dan weer helemaal met je eens Paul. :mrgreen:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


25 maart 2020 15:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Corona
Stel je voor dat er een Trump-kloon (-clown) MP zou worden in NL....
_________________________________________
GREEN IS GOOD


25 maart 2020 15:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Ik ben er nog niet gerust op ...
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


25 maart 2020 15:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: Corona
Volgens Bolsonaro is het maar een griepje. "Vanwege mijn atletische achtergrond hoef ik nergens bang voor te zijn. Als ik besmet zou raken, zou ik hoogstens de symptomen hebben van een griepje." Koekoek :bang:

https://nos.nl/artikel/2328256-president-brazilie-terug-naar-normale-leven-media-zaaien-angst.html


25 maart 2020 16:43
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Corona
redriver schreef:
Het gros van de mensen is namelijk te stom om zelf na te denken.
Gisteren zag ik dat een journalist Trump "racist" noemde omdat hij sprak over het "Chinese virus".
Dat noem ik het toppunt van stommiteit! :bang:
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


25 maart 2020 17:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Corona
Cazzo Super Veloce schreef:
@bjft;Idd. Altijd al fan van Rutte geweest. Verreweg de meest geschikte leider die we hebben in NL, in goede en in slechte tijden. En ja, hij heeft zeker (stomme) fouten gemaakt, maar wie niet in 10 jaar een topbaan van 100 uur per week?
Ik mag hopen dat deze crisis verzilverd wordt bij de verkiezingen, meer dan verdiend :thumleft:

(EriC4C was me voor, maar ik laat hem toch maar staan met permissie.)

+ 100 duizend miljoen


25 maart 2020 17:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Corona
-oneindig. Mijn hele leven gedroomd van VVD-er als premier en dan krijg je deze windvaan
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


25 maart 2020 18:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Corona
In mijn ogen is dat juist pragmatisme. Precies wat nodig is in woelige tijden.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


25 maart 2020 18:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Zonder afbreuk te willen doen aan de kern van de boodschap en de ernst van de situatie, heb ik het wel een klein beetje gehad met de “huiveringwekkende beelden” en oproepen van allerlei artsen over de ernst van de situatie in Italië, Brabant, etc. Telegraaf heeft er ook een handje van om iedere dag weer de meest schrikwekkende beelden en boodschappen de wereld in te slingeren. Op een gegeven moment moeten we ons ook afvragen wat we daarmee willen of denken te bereiken. De sceptici bereik of overtuig je er toch niet (meer) mee (zie dit topic) en diegene die de ernst van de situatie toch wel inzien, wat moeten die met een niet aflatende stroom van dit soort “nieuws”.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


25 maart 2020 18:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Corona
Als zelfs moderators hun eigen bericht weghalen is het eind zoek.... :mrgreen:
Succes/ sterkte mannen, we zijn er nog niet....


25 maart 2020 19:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Corona
Cazzo Super Veloce schreef:
In mijn ogen is dat juist pragmatisme. Precies wat nodig is in woelige tijden.

Precies, nu Martin van Rijn binnen rijden en over een half jaar mag je gaan zeiken.... :salut:...(en nu je smoel houden)
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


25 maart 2020 19:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Corona
MarkS schreef:
Telegraaf heeft er ook een handje van


Heel erg idd. De krant van bang Nederland.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


25 maart 2020 19:41
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
bjft schreef:
Tjonge wat een klaagzang in de laatste twee berichten. Een minister die door zijn hoeven gaat door de enorme druk die erop staat. Petje af voor de overheid die dit allemaal zo goed mogelijk probeert te managen. Makkelijk om vanaf de zijlijn zo te schimpen. Nog even en dan is Rutte er de schuld van dat het corona virus überhaupt in Nederland is terecht gekomen. Pffff. Ik word hier wel een beetje moe van.


Onder Rutte zijn wel het aantal IC bedden met 35% gereduceerd. Een kritische blik is dan wel gerechtvaardigd.


25 maart 2020 19:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
MarkS schreef:
Zonder afbreuk te willen doen aan de kern van de boodschap en de ernst van de situatie, heb ik het wel een klein beetje gehad met de “huiveringwekkende beelden” en oproepen van allerlei artsen over de ernst van de situatie in Italië, Brabant, etc. Telegraaf heeft er ook een handje van om iedere dag weer de meest schrikwekkende beelden en boodschappen de wereld in te slingeren. Op een gegeven moment moeten we ons ook afvragen wat we daarmee willen of denken te bereiken. De sceptici bereik of overtuig je er toch niet (meer) mee (zie dit topic) en diegene die de ernst van de situatie toch wel inzien, wat moeten die met een niet aflatende stroom van dit soort “nieuws”.


Mee eens


25 maart 2020 19:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Corona
Cazzo Super Veloce schreef:

Heel erg idd. De krant van bang Nederland.


Krant? Televaag een krant? :ass:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


25 maart 2020 19:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Corona
Voor een wat zuiverdere wetenschappelijke kijk op de situatie was de technische briefing van de tweede kamer vandaag zeer helder en duidelijk!

Terug te kijken via
https://www.uitzendinggemist.net/afleve ... naal.html#


25 maart 2020 20:19
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Corona
Kijk en op die informatie wordt het ingezette beleid gebaseerd.
En Redriver. Ja die bedden zijn gereduceerd. Was toen kennelijk wenselijk/mogelijk. Wie verzint er nu een situatie als de huidige? En in diezelfde periode werd er zodanig bezuinigd, dat er nu zoveel geld is, dat velen door de overheid financieel ondersteund kunnen worden....Dat deed diezelfde Rutte.


25 maart 2020 21:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
redriver schreef:
bjft schreef:
Tjonge wat een klaagzang in de laatste twee berichten. Een minister die door zijn hoeven gaat door de enorme druk die erop staat. Petje af voor de overheid die dit allemaal zo goed mogelijk probeert te managen. Makkelijk om vanaf de zijlijn zo te schimpen. Nog even en dan is Rutte er de schuld van dat het corona virus überhaupt in Nederland is terecht gekomen. Pffff. Ik word hier wel een beetje moe van.


Onder Rutte zijn wel het aantal IC bedden met 35% gereduceerd. Een kritische blik is dan wel gerechtvaardigd.



Welk argument had je aangevoerd als er geen 35% reductie was geweest en er was nog steeds een tekort aan IC bedden door een situatie (zoals nu) die niemand had kunnen voorspellen?

Heb nou eens een keer vertrouwen in deskundigen in de politiek, zorg en andere relevante instanties. Zoals eerder gezegd: mond houden, luisteren en stilzitten. Zelfs in dit soort situaties wil het volk nog "polderen". Onbegrijpelijk.


25 maart 2020 21:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Corona
Er was een markt vandaag in Den Haag, weet niet wie er allemaal waren, maar........Leeghoofden, het houdt maar niet op :evil:


25 maart 2020 21:28
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Corona
Er was zaterdag een markt in Amsterdam, waar een of andere gozer werd geinterviewd. Zijn vrouw werkte in het OLVG dus hij had veeeeel meer kans om thuis door haar besmet te worden dan op de markt. Dus kon hij prima op de overvolle markt rondsjouwen. Het mot niet gekker worden :shock:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


25 maart 2020 22:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Corona
Tsja dat dus....manmanman.
Zo gaat het iig niet de goede kant op, qua burgergedrag..... :roll:


25 maart 2020 23:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Jullie weten duidelijk niet wat er onder Rutte allemaal is kapotgemaakt, juist in de zorg:
Ziekenhuizen falliet, zorg uitgekleed, de zorgverzekeringen nog nooit zoveel reserves gehad, en die lachen zich nu een bult, want die hebben nog nooit zo weinig kosten gehad als nu: alle behandelingen uit de aanvullende verzekeringen liggen straks bijna twee maanden stil, Rutte reageert helemaal NIET op de problemen binnen de zorg, sterker nog, de zorgverzekeringen krijgen alle macht op een presenteerblaadje.

Duitsland heeft geïnvesteerd in zorg, zonder daarbij de burger uit te kleden, Nederland kleedt de burger uit middels zorgpremies, en vervolgens wordt op de zorg dermate bezuinigd, dat er ook werkelijk niets kan worden opgevangen, en nu is het hele land in paniek.

Wat jullie ook niet helemaal volgen, is dat er tot op dit moment zwaar actie wordt gevoerd tegen de zorgverzekeringen door de zorg, maar hier hoor je bijna niets over, omdat de grote zorgverzekeringen zowel de overheid, als de media onder druk zetten, en met succes, getuige de vele commissarissen en directeuren, bijna allemaal voormalig ministers! Van rooie rakkers tot stropdassen!

Volgens o.a. Rutte en consorten, MOEST er bezuinigd worden op de zorg. Dat is complete onzin, want dat is alleen in Nederland zo, zogenaamd door de vergrijzing. Dus als je 65 bent, krijg je gratis zorg zonder daar iets aan te hoeven mee betalen? Onze bejaarden kunnen hun eigen risico niet eens meer betalen, of de eigen bijdrage van medicijnen! Ze betalen gewoon tot de dood mee aan de zorg. Dank u wel Rutte, fijn geregeld!

De zorg moest net als het bedrijfsleven op de rand van het kostenplaatje leven: het moest winstgevend worden, het mocht niet teveel kosten. En daar, mijne heren, plukken we nu de zure vruchten van in onze ‘welvaartsstaat’. In Duitsland hebben ze inderdaad minder problemen met Corona. Dáárom dus! Rutte zou zich diep moeten schamen! En zo denken inmiddels alle zorgverleners, de mensen die zich nu uit de naad moeten werken voor JULLIE, over Rutte, die al lachend, al jaren de zorgverleners compleet negeert!

Vergeet niet dat je poepluier in het bejaardenhuis slechts 1x per dag (als je mazzel hebt) wordt verschoond, als je dat zelf niet meer kan. Ik kan nog wel even verder gaan over de administratiedruk in de zorg, dat zegt jullie ook helemaal niets, maar men is dat goed zat! Daar hebben zorgverleners ook niet voor gekozen, alles hangt samen aan verplicht in te vullen formulieren, steeds minder tijd om aan echte zorg te besteden.De lonen zijn dramatisch, de werkdruk op sommige afdelingen onmenselijk, er stappen er steeds meer uit, nauwelijks nieuwe instroom.....allemaal onder Rutte verergerd. Wij hadden één van de beste zorgstelsels ter wereld, er werd naar ons systeem gekeken, dat is allang niet meer zo, het buitenland kijkt verbaast toe hoe slecht het bij ons inmiddels is geregeld, én inmiddels één van de duurste zorgstelsels voor de burger. Veel betalen, en er steeds minder voor terugkrijgen, waar vind je dat nog (US?).

Shame on you, door Rutte nu ineens de hemel in te prijzen!
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


26 maart 2020 1:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupe
Aan de Maas
Bericht Re: Corona
Ik reageer hier niet zo vaak.
Zit nu niet ,net als meeste van jullie in Nederland....midden in de Corona-crisis., maar veilig aan boord van een baggerschip in Ghana.
Uiteraard volg ik het nieuws via het web en BVN tv.
Ken verschillende mensen die werkzaam zijn in de zorg. Al jaren zijn ze de Sjaak.
Ken oudere mensen , die hun medicatie ( eigen bijdrage) niet of nauwelijks kunnen betalen.
Ben het volledig eens met wat Steef hier zojuist heeft gepost !!!!
Stay safe, allemaal !
_________________________________________
Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.


26 maart 2020 3:49
Profiel Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 81  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.