Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 1:36



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 81  Volgende
Corona 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
Gisteren (weet even niet meer waar) gehoord dat in de streek bij Wuhan waarvan men aangeeft dat hier de vleermuizen vandaan komen, die "verantwoordelijk" zijn voor het virus, er ook een nationaal laboratorium staat dat juist onderzoek doet naar verschillende soorten covid. De VS zou het onderzoek met 5 miljoen gesteund hebben.
Straks blijkt het toch een uit de hand gelopen onderzoek te zijn.
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


14 apr 2020 19:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Corona
Uiteindelijk is dit allemaal het werk van de Illuminati, die zijn samen met de lizard people en de nazi’s die een basis hebben aan de donkere kant van de maan bezig om wereldheerschappij te verkrijgen.
En als je dat allemaal niet gelooft dan moet je daar maar eens op googlen, staat allemaal op internet dus dan moet het wel waar zijn!!!


14 apr 2020 19:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
Ben je zeker dat Peter Pan en de Ninja Turtels ook geen betrokken partijen zijn? Donald kuif in ieder geval wel!
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


14 apr 2020 19:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
https://www.gezondheidenwetenschap.be/g ... boratorium

Hier nogmaals na te lezen.
Nee dus niet kunstmatig geproduceerd maar wellicht wel ontsnapt.
Zou niet de eerste keer zijn.
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


14 apr 2020 19:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ede
Bericht Re: Corona
Bolevi schreef:
Uiteindelijk is dit allemaal het werk van de Illuminati, die zijn samen met de lizard people en de nazi’s die een basis hebben aan de donkere kant van de maan bezig om wereldheerschappij te verkrijgen.
En als je dat allemaal niet gelooft dan moet je daar maar eens op googlen, staat allemaal op internet dus dan moet het wel waar zijn!!!


Als je houdt van complottheorieën rondom Corona (en heel veel andere onderwerpen.... :roll: ) spant deze meneer Vrijland de kroon.... https://www.martinvrijland.nl/
_________________________________________
944S ‘87 Nijlgroen & 987 S 3.4 '06

ex 944 '85 +’86 + ‘87 Celebration
ex 924 T ‘79
ex 911 3.0 Targa '79


14 apr 2020 20:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Afbeelding
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


14 apr 2020 20:27
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Corona
Citaat:
Mijn interpretatie is dat steef hier bedoelde te zeggen dat het met het aantal besmettingen wel meevalt, en een illustratie daarvan is dat hij niemand kent met Corona.

Ik ken Steef langer dan vandaag en verwacht ook dat hij het niet zo bedoelde als dat het eruit kwam. Vond het alleen ‘weer eens’ een uitspraak die te kort door de bocht was. Vandaar mijn reactie.

Ik ben ook voor risicogroepen nog beter isoleren en iedereen die corona heeft gehad en alle <45 jarigen weer aan het werk, muv werk waar veel mensen op korte afstand van elkaar komen.
Sprak vanmiddag een bevriende chirurg en kregen het over contactberoepen als fysiotherapeuten, tandartsen en kappers. Ze zei ‘ik sta ook de hele dag tussen zieken en hulpbehoevenden in een ziekenhuis waar best veel corona patienten liggen. Ik heb beschermende spullen als handschoenen, mondkapje etc en moet ook gewoon werken. Kan voor voornoemde beroepen ook als voorwaarde gelden om weer aan de slag te gaan.

Het aantal ziekenhuisopnames daalt momenteel (veel) sneller dan verwacht, cijfers wijzen uit dat gezonde mensen onder de 45 jaar nauwelijks tot geen risico lopen. Scholen, sportverenigingen, kroegen, disco's etc hebben geen prioriteit dus die nog een tijd dichthouden. Restaurants weer open obv 1,5 meter afstand.
Wij maken momenteel voor opdrachtgevers aangepaste indelingsontwerpen voor hun werkomgeving zodat mensen gewoon weer op kantoor aan de slag kunnen met 1,5 meter afstand. Incl looplijnen, liftgebruik, touchless desinfectiepalen etc.

Het kan allemaal. Hoop van harte dat ze 21/4 zo gaan beslissen.

En nee, ik geloof niet dat dit een complot is noch dat de overheid ons probeert te naaien. De garoetuh, :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


14 apr 2020 20:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Corona
Ik zag net Edith Bosch bij M, de oud judoka en wereldkampioen Judo ooit een paar jaren terug.
Kerngezonde vrouw zo te zien en zij dus ook Corona , maar gelukkig wel weer hersteld, tot nu toe dat dan weer wel.


14 apr 2020 21:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht Re: Corona
steef schreef:
Is dat zo? Ik ken werkelijk niemand met Corona, en in de ziekenhuizen alhier verveelt het personeel zich te pletter.
Mensen met griepachtige verschijnselen ken ik wel, maar die zijn niet getest, 2 weken opgesloten, en weer beter na 3 dagen :!:
Zweden staat nu op 919 doden, wereldwijd 120.000. Dat is toch te verwaarlozen man!


Ik heb hier een dubbel gevoel over, volgens mij kan het losser, als de charlatans harder worden aangepakt.

2 (verschillende connecties) goede vrienden van mij hebben al iemand verloren aan Corona, respectievelijk 58j en 72j?
1 vriend (dus geen kennis) heeft tot vrijdag in het hospitaal gelegen, waarvan 8 dagen aan de beademing.

Langs de andere kant, mijn zus werkt in een woon-zorg-centrum en daar zijn momenteel geen besmettingen, niet bij het personeel en niet bij de bewoners, de maatregelen zullen er hopelijk voor zorgen dat het zo blijft.

Met wat gezond verstand ben ik er wel van overtuigd dat het merendeel van de economie gewoon kan opgestart worden en zoals eerder gezegd, zware sancties voor zij die zich er niet aan houden.

Flitscamera's ombouwen tot Coronacamera's :mrgreen:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


15 apr 2020 11:36
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Corona
What can we be certain of from history? That human beings have been wrong innumerable times, by vast amounts, and with catastrophic results. Yet today there are still people who think that anyone who disagrees with them must be either bad or not know what he is talking about.

Thomas Sowell
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


16 apr 2020 3:16
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Curaçao
Bericht Re: Corona
erwin996 schreef:
Yet today there are still people who think that anyone who disagrees with them must be either bad or not know what he is talking about.

Thomas Sowell


Dat is nog netjes gezegd. De reacties van sommige forumleden hier op personen met een andere mening is ronduit schokkend! :pale:


16 apr 2020 3:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: Corona
Tandartsen mogen vanaf 20 april met beperkende maatregelen weer aan de slag.


16 apr 2020 9:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Corona
erwin996 schreef:

Thomas Sowell


Komt daar het fraaie Brabantse woord "sauwelen" vandaan?
_________________________________________
GREEN IS GOOD


16 apr 2020 10:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Corona
RS-R schreef:
Tandartsen mogen vanaf 20 april met beperkende maatregelen weer aan de slag.


Dat is mooi! Ik hoop dat wij over een paar weken ook weer patiënten mogen zien.


16 apr 2020 10:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: Corona
Ewout schreef:
RS-R schreef:
Tandartsen mogen vanaf 20 april met beperkende maatregelen weer aan de slag.


Dat is mooi! Ik hoop dat wij over een paar weken ook weer patiënten mogen zien.



Kern advies
De kern van het advies betreft de wijze waarop reguliere mondzorg van asymptomatische patiënten kan worden hervat vanaf 20 april, met uitzondering van kwetsbare groepen (70+ en/of onderliggend lijden) en waarbij voor tandprothetici aparte bepalingen van toepassing zijn.
De Leidraad en bijbehorende flowchart zijn hierbij integraal voor u bijgevoegd.
De werkinstructie en patiënteninformatie worden nagestuurd.


16 apr 2020 10:29
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Corona
RS-R schreef:
Tandartsen mogen vanaf 20 april met beperkende maatregelen weer aan de slag.


Tattoo shops ook :wink:


16 apr 2020 10:44
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Corona
Ewout schreef:
Dat is mooi! Ik hoop dat wij over een paar weken ook weer patiënten mogen zien.

Volgens mij mogen jullie dat nu al?
Chiropractoren hebben gisteren te horen gekregen dat ze zeer acute patiënten mogen behandelen, waar dit voorheen absoluut niet mocht :wink:

Olaf eergisteren schreef:
Als het goed is heb ik de uitslag morgen middag en kan ik dan eindelijk overmorgen vliegen :drive:

Mag je (vanaf) vandaag vliegen?
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


16 apr 2020 11:14
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Corona
Dat is nog een hele discussie geweest ... want heb geen Covid19 volgens de test, maar nog wel één van de symptomen (een vervelende hoest) :popcorn:

Uiteindelijk mag ik wel vliegen, maar alleen terug naar NL .... én zie dan maar eens (plek op) een vlucht te vinden, die op korte termijn en niet via timboektoe vliegt :roll:


16 apr 2020 15:38
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Corona
Why anyone would expect better decisions to be made by third parties who pay no price for being wrong is one of the mysteries of our time.

Thomas Sowell
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


17 apr 2020 20:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Corona
Sterkte en succes Olaf en ook iedereen alhier, toitoitoi.


17 apr 2020 20:18
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Curaçao
Bericht Re: Corona
Nog maar even een knuppeltje in het hoenderhok;

https://www.quotenet.nl/nieuws/a32181707/bevolking-moet-na-28-april-massaal-in-opstand-komen-tegen-beleid/

Voor mij heeft de man helemaal gelijk. Hoe lang gaat het duren voordat men in de gaten heeft dat dit een gebed zonder end is?
De 1,5 meter maatschappij maakt meer kapot dan je lief is! :popcorn:

Yet today there are still people who think that anyone who disagrees with them must be either bad or not know what he is talking about.

Thomas Sowell


18 apr 2020 18:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Corona
Kelder zegt, laat oude veel te zware ouderen niet meer op IC opnemen, laat ze gaan....
Zwagerman zegt, de ouderen zijn als DOR hout, laat ze gaan...
Tsja, zeg het maar, wie het weet mag het zeggen, wordt wel een duivels dilemma.
Toitoitoi blijf ik maar zeggen en ik blijf thuis want kwetsbaar. :|


18 apr 2020 18:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
alvin01 schreef:
Kelder zegt, laat oude veel te zware ouderen niet meer op IC opnemen, laat ze gaan....
Zwagerman zegt, de ouderen zijn als DOR hout, laat ze gaan...
Tsja, zeg het maar, wie het weet mag het zeggen, wordt wel een duivels dilemma.
Toitoitoi blijf ik maar zeggen en ik blijf thuis want kwetsbaar. :|


Allemaal goed en wel, maar moesten de ouderen er niet zijn zou het wereldje van de jongeren niet zo comfortabel zijn, want dat is de verdienste van de ouderen, die gevochten hebben voor rechten en gewerkt hebben voor welstand. Dan vind ik de term "dor hout" een beetje kort door de bocht.
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


18 apr 2020 21:17
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Bericht Re: Corona
Subdriver schreef:
Nog maar even een knuppeltje in het hoenderhok;

https://www.quotenet.nl/nieuws/a32181707/bevolking-moet-na-28-april-massaal-in-opstand-komen-tegen-beleid/

Voor mij heeft de man helemaal gelijk. Hoe lang gaat het duren voordat men in de gaten heeft dat dit een gebed zonder end is?
De 1,5 meter maatschappij maakt meer kapot dan je lief is! :popcorn:

Yet today there are still people who think that anyone who disagrees with them must be either bad or not know what he is talking about.

Thomas Sowell

Een vastgoedtycoon gaat een beetje zeggen hoe het moet...
Nee dat laat ik liever over aan een combinatie van politiekers, economen en virologen.


18 apr 2020 23:59
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Curaçao
Bericht Re: Corona
Het gaat niet om wie iets zegt, het gaat om wat hij zegt.


19 apr 2020 0:26
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 81  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.