Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 6:55



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 81  Volgende
Corona 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Corona
Goed artikel over het censureren van meningen op YouTube: https://fee.org/articles/youtube-s-cens ... n=FEEDaily
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


01 mei 2020 21:36
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Curaçao
Bericht Re: Corona
Schandalig dat YouTube deze video's weg heeft gehaald, wat je ook van deze video's mag vinden! :evil:


02 mei 2020 1:13
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
Maar ik moet toch zeggen dat Mark het knap doet, hij krijgt het voor elkaar om 75 jaar na de bevrijding van Nederland iedereen opgesloten thuis, beperkingen mensenrechten, torenhoge staatschuld na jarenlang de bevolking uitknijpen, leugen op leugen gestapeld te hebben dat mensen nu dankbaar zijn als ze zo met een masker op, op straat mogen, gevolgd door de staatsapp, iedereen dankjewel zegt en hem ook nog herkiest


02 mei 2020 7:17
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
Enguess schreef:
Vrijheid van meningsuiting: een groot goed. Ga er verstandig mee om.



Die is er al jaren alleen voor links-Nederland (Die mogen ook op roepen om baudet te vermoorden ....) meten met 2 maten !
Onze Geert weet er ook alles van !
Met Pim is het begonnen!
Links is heel gewelddadig......Theo van Gogh.
Wie is de volgende ?
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


02 mei 2020 7:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Thuis opgesloten? Ik ga zo lekker naar buiten een wandeling maken. Misschien nog een stukje met de 911 rijden. Maar organiseer anders lekker samen een zoom meeting.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


02 mei 2020 8:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Corona
redriver schreef:
Maar ik moet toch zeggen dat Mark het knap doet, hij krijgt het voor elkaar om 75 jaar na de bevrijding van Nederland iedereen opgesloten thuis, beperkingen mensenrechten, torenhoge staatschuld na jarenlang de bevolking uitknijpen, leugen op leugen gestapeld te hebben dat mensen nu dankbaar zijn als ze zo met een masker op, op straat mogen, gevolgd door de staatsapp, iedereen dankjewel zegt en hem ook nog herkiest

Ja geweldig he, dit is wat hij altijd al heeft gewild en nu is het eindelijk gelukt: het hele volk collectief naaien, de ultieme droom van alle politici :roll:


02 mei 2020 9:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Corona
Precies, zakkenvuller dat het is. :lol:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


02 mei 2020 9:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
Maak het maar weer lekker persoonlijk en op de man, dat is toch zo gezellig van gedachten wisselen, zo opbouwend ook ...

Ik zal hier nergens meer iets over zeggen of iets van vinden ... das toch de doelstelling van een forum ... je kop dicht houden en alleen maar negatief op andere reageren ... over vorm zeiken en niet op de inhoud reageren ... weigeren om je hersens te gebruiken, een kritische blik of een open mind te hebben ...

Weet je ... Toedeledoki ... aan andere mensen opdragen wat ze mogen melden en niet ... (braak, braak, braak)

porsche = (was) vrijheid
_________________________________________
'Life is what you make it!'


02 mei 2020 10:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Corona
Geen Rutte fan maar ben benieuwd hoe dit topic was gelopen als hij niets had gedaan en er +100.000 doden waren geweest in Nederland
Ja ik weet het dat zullen we nooit weten


02 mei 2020 10:32
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
Wat is eigenlijk het moment volgens Rutte waarop zaken wel weer open kunnen? Wat gaat dat moment bepalen? Aantal IC-bedden? Hoeveel dan? Aantal besmettingen? Hoeveel dan? De aansteek-factor? Hoeveel dan? Moet het virus he-le-maal zijn uitgestorven? Hoe dan? Moeten een aantal bedrijfstakken geheel kapot? Hoe dan?
Niets wat de overheid zegt geeft een indicatie. Niets wat de overheid zegt geeft perspectief. Dan gaan mensen op de barricades. En dan kunnen ze weer zeggen, door jullie gedrag blijven jullie voor straf nog een maandje lekker dicht.


02 mei 2020 10:34
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Corona
w.w.doet. schreef:
Vies vreten met corona erin ! Bah

Misschien wordt het tijd om een testje te laten doen ....
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


02 mei 2020 14:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Corona
redriver schreef:
Wat is eigenlijk het moment volgens Rutte waarop zaken wel weer open kunnen? Wat gaat dat moment bepalen? Aantal IC-bedden? Hoeveel dan? Aantal besmettingen? Hoeveel dan? De aansteek-factor? Hoeveel dan? Moet het virus he-le-maal zijn uitgestorven? Hoe dan? Moeten een aantal bedrijfstakken geheel kapot? Hoe dan?
Niets wat de overheid zegt geeft een indicatie. Niets wat de overheid zegt geeft perspectief. Dan gaan mensen op de barricades. En dan kunnen ze weer zeggen, door jullie gedrag blijven jullie voor straf nog een maandje lekker dicht.


Dat bepaalt Rutte niet, dat bepalen de experts. Zij geven advies aan de regering, regering beslist.
Aangezien het hier gaat om een nieuw leert men dagelijks!

Dan gaan mensen op de barricades: Je bedoelt die 75,- man die onder de bezielde leiding van 'Ms Natural' naar den Haag zijn afgereisd?

Overigens wil ik de overheid danken door het overeind houden van mijn vriendin haar zaak. Zonder deze steun had ze het niet gered.

Verder heb ik net boodschappen gedaan. De schappen liggen overvol. Wat een mooi land is NL. Als het je niet bevalt moet je gewoon vertrekken.


02 mei 2020 15:04
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
Alleen SAMEN kunnen we het corona-virus verslaan.

Hou vol mensen .
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


02 mei 2020 16:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
w.w.doet. schreef:
Alleen SAMEN kunnen we het corona-virus verslaan.

Hou vol mensen .


Mart WTL schreef:
je ... Toedeledoki ... aan andere mensen opdragen wat ze mogen melden en niet ... (braak, braak, braak)


Hi Mart, neem die flapdrol hierboven ook even mee. Goed voorbeeld doet volgen? Ruimt hier lekker op. :thumleft:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


02 mei 2020 19:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Corona
Ik moest even een paar pagina’s teruglezen om na zijn ‘braak braak-post’ te begrijpen op wie Mart daarin zijn pijlen richtte :roll:
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


02 mei 2020 20:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Corona
Moest na paar dagen zonder PF Corona updates flink lezen om weer bij te zijn. Update van ArnoM was een prettige aanvulling op het huishoudelijke geweld wat flink is toegenomen op het forum.

De grap van CSV om de lokale economie te steunen kan ik wel waarderen. Hopelijk ziet iedereen de grap want de gevoeligheid blijkt groot.


02 mei 2020 23:26
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
Saamhorigheid is de oplossing .

Samen kunnen we corona aan .

Alleen samen komen we hier uit.
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


03 mei 2020 8:03
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
Enguess schreef:
redriver schreef:
Maar ik moet toch zeggen dat Mark het knap doet, hij krijgt het voor elkaar om 75 jaar na de bevrijding van Nederland iedereen opgesloten thuis, beperkingen mensenrechten, torenhoge staatschuld na jarenlang de bevolking uitknijpen, leugen op leugen gestapeld te hebben dat mensen nu dankbaar zijn als ze zo met een masker op, op straat mogen, gevolgd door de staatsapp, iedereen dankjewel zegt en hem ook nog herkiest

Ja geweldig he, dit is wat hij altijd al heeft gewild en nu is het eindelijk gelukt: het hele volk collectief naaien, de ultieme droom van alle politici :roll:


Niet van alle ..... sommige.


03 mei 2020 9:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Frankrijk heeft de lockdown even met 2 maanden verlengd.....komt ze dát even goed uit! De gele hesjes worden opgesloten!
Soi, zo doen we dat met de vrijheid van meningsuiting!
En inderdaad mag de kundigheid van het RIVM wel degelijk kritisch bekeken worden. Angst is nog immer een slechte raadgever, maar ik denk dat de meesten hier tot de risicogroep behoren, anders zouden de tegenstanders van de lockdown niet onder tafel geveegd worden!
Er zijn nog steeds geen schokkende cijfers te zien. Door mensen thuis te laten zitten? Ik ben me vooral bewust hoe dicht wij op elkaar leven, en dát alleen al kost vrijheid! Daar mag men ook eens over na gaan denken.
Overigens heeft het RIVM al doorgegeven dat de teugels wat losser konden, maar nee, de politiek denkt er juist anders over.
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


03 mei 2020 11:19
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
RIVM is heel betrouwbaar , onderzoek naar rubbergranulaat oftewel gemalen autobanden op het voetbalveld heeft destijds 20min in beslag genomen volgens Zembla.

Dat is een gedegen onderzoek van 20min.

Nul komma Nul procent vertrouwen wekt dat op ,

Als wij een autoband hebben is dat chemisch afval .....even fijnmalen en op de sportvelden strooien!
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


03 mei 2020 11:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
w.w.doet. schreef:
RIVM is heel betrouwbaar , onderzoek naar rubbergranulaat oftewel gemalen autobanden op het voetbalveld heeft destijds 20min in beslag genomen volgens Zembla.

Dat is een gedegen onderzoek van 20min.

Nul komma Nul procent vertrouwen wekt dat op ,

Als wij een autoband hebben is dat chemisch afval .....even fijnmalen en op de sportvelden strooien!


De "M" in RIVM staat die voor Mismanagement, Misleiding of Manipulatie ?


03 mei 2020 12:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Corona
Ik had jullie toch hoger ingeschat. RIVM staat voor Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieuhygiëne.

Waarom gaan jullie niet gewoon je goddelijke gang? En doe alles wat je graag zou willen? Gezellig naar de Ikea, lekker winkelen en alle andere dingen die je altijd zo leuk vindt? En zoals eerder aangegeven, overweeg een carriereswitch, ga de politiek in wanneer jullie het allemaal beter weten?

Beste stuurlui staan aan wal toch?
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


03 mei 2020 12:19
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
We willen wel , maar mogen niet.
Je word overal bekeken of je vies bent en stinkt , akelige wereld zo.
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


03 mei 2020 12:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Corona
Volgens mij wil je gewoon ergens tegenaan kunnen schoppen? Was het Corona niet, dan had je wel wat anders bedacht. Beetje Calimero effect. Veel plezier met je leven.

Ik ga zo even lekker het bos in. Want dat mag. En ja, ik hou wel 1,5 meter afstand. Zo zijn er een hoop andere dingen mogelijk. Aangepast, maar het kan. En ja, ik vind het ook jammer dat je geen terrasje kunt pakken.

Bij mij is het glas half vol, bij jou half leeg. So be it :ba: .
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


03 mei 2020 12:43
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Corona
Ach, we hebben het weer mee. Anderhalve meter borrel aan de tuintafel met zijn 4en (2 stellen). 1,5 meter afstand, kan je weer eens gezellig bijpraten.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


03 mei 2020 12:47
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 81  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.