Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 apr 2024 18:52



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 81  Volgende
Corona 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Corona
... en dat je niet naar Ikea of - erger nog - een meubelboulevard (het woord alleen al) mag, is natuurlijk gewoon een zegen


03 mei 2020 13:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
@Horn: Het is toch minder leuk als een handhaver straks je tuin in springt, en iedereen op de bon slingert, omdat hij dat een samenscholing vindt.... en jij maar roepen dat je de 1,5 meter aanhield...
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


03 mei 2020 13:49
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
En we worden aan gemoedigd om elkaar te verraden , pas op voor je buren ! Als je straks aan de borrel zit.

Alleen Samen kunnen we het corona virus verslaan.

Of je nou voor of tegen de corona bent moet en mag toch iedereen zelf weten lijkt mij . Is met alles voor en tegenstanders .

En een forum is er toch om over bepaalde dingen te discussiëren?
Of moet je het altijd volmondig met elkaar eens zijn ?

Zolang er mensen zijn die alles goed vinden wat de regering bepaald , zullen er ook mensen zijn die dat niet vinden !

De voorstanders geven hun mening,
De tegenstanders ook ! Noemt men discussie......
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


Laatst bijgewerkt door w.w.doet. op 03 mei 2020 14:09, in totaal 1 keer bewerkt.



03 mei 2020 13:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Dat is bij ons al gebeurd deze week. Er kwam een handhaver even poolshoogte nemen, na een melding. Helaas zijn we nog immer een verradersvolkje :roll:

(Maar ik ben niet van gisteren! :mrgreen: )
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


03 mei 2020 13:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Corona
w.w.doet. schreef:
En we worden aan gemoedigd om elkaar te verraden , pas op voor je buren ! Als je straks aan de borrel zit.

Alleen Samen kunnen we het corona virus verslaan.



De democratie werkt niet zoals je zou willen begrijp ik :mrgreen:


03 mei 2020 14:09
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
Verraden = Democratie ?
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


03 mei 2020 14:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
w.w.doet. schreef:
En een forum is er toch om over bepaalde dingen te discussiëren?
Of moet je het altijd volmondig met elkaar eens zijn ?


Heb jij nou in je omgeving niemand die je af en toe corrigeert of zijn die ook allemaal zo vermoeiend? Als je werkelijk denkt dat het “gezuig” van je gemiddelde “bijdragen” in dit topic echt iets zinvols toevoegt aan welke discussie dan ook dan heb je een aardige plaat voor je hoofd en misschien ook geen spiegeltje thuis om af en toe in te kijken. Imho allemaal he. :mrgreen:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


03 mei 2020 14:59
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
MarcoB schreef:
Ik had jullie toch hoger ingeschat. RIVM staat voor Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieuhygiëne.

Waarom gaan jullie niet gewoon je goddelijke gang? En doe alles wat je graag zou willen? Gezellig naar de Ikea, lekker winkelen en alle andere dingen die je altijd zo leuk vindt? En zoals eerder aangegeven, overweeg een carriereswitch, ga de politiek in wanneer jullie het allemaal beter weten?

Beste stuurlui staan aan wal toch?


Ik wil niet naar IKEA , meubelboulevard, winkelen of de politiek in. Ik heb wel een mening.


Laatst bijgewerkt door redriver op 03 mei 2020 15:22, in totaal 1 keer bewerkt.



03 mei 2020 15:17
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
MarcoB schreef:
Volgens mij wil je gewoon ergens tegenaan kunnen schoppen? Was het Corona niet, dan had je wel wat anders bedacht. Beetje Calimero effect. Veel plezier met je leven.

Ik ga zo even lekker het bos in. Want dat mag. En ja, ik hou wel 1,5 meter afstand. Zo zijn er een hoop andere dingen mogelijk. Aangepast, maar het kan. En ja, ik vind het ook jammer dat je geen terrasje kunt pakken.

Bij mij is het glas half vol, bij jou half leeg. So be it :ba: .


Lastig hè, mensen met een andere mening?


03 mei 2020 15:19
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
w.w.doet. schreef:
En we worden aan gemoedigd om elkaar te verraden , pas op voor je buren ! Als je straks aan de borrel zit.

Alleen Samen kunnen we het corona virus verslaan.

Of je nou voor of tegen de corona bent moet en mag toch iedereen zelf weten lijkt mij . Is met alles voor en tegenstanders .

En een forum is er toch om over bepaalde dingen te discussiëren?
Of moet je het altijd volmondig met elkaar eens zijn ?

Zolang er mensen zijn die alles goed vinden wat de regering bepaald , zullen er ook mensen zijn die dat niet vinden !

De voorstanders geven hun mening,
De tegenstanders ook ! Noemt men discussie......


Mee eens :thumleft:


03 mei 2020 15:21
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Corona
steef schreef:
@Horn: Het is toch minder leuk als een handhaver straks je tuin in springt, en iedereen op de bon slingert, omdat hij dat een samenscholing vindt.... en jij maar roepen dat je de 1,5 meter aanhield...

Die handhaver heeft mij niet te beboeten in mijn eigen huis. Afgelopen vrijdag heeft een vriend van mij zijn bezwaar voor zoon en 3 vrienden in zijn eigen tuin op afstand (jongens kregen allemaal 400 boete) gewonnen. Alles terug gedraaid.

En als ik in mijn eigen tuin zit met 2 gasten die samen in hetzelfde huis wonen overtreed ik geen enkele regel. Dus flinke diender die een reden vindt om me te beboeten.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


03 mei 2020 15:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Corona
redriver schreef:
Lastig hè, mensen met een andere mening?


Ergens tegenaan willen schoppen is niet een andere mening willen hebben. Dat is gewoon zielig gedrag om aandacht te krijgen.
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


03 mei 2020 15:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
horn schreef:
steef schreef:
@Horn: Het is toch minder leuk als een handhaver straks je tuin in springt, en iedereen op de bon slingert, omdat hij dat een samenscholing vindt.... en jij maar roepen dat je de 1,5 meter aanhield...

Die handhaver heeft mij niet te beboeten in mijn eigen huis. Afgelopen vrijdag heeft een vriend van mij zijn bezwaar voor zoon en 3 vrienden in zijn eigen tuin op afstand (jongens kregen allemaal 400 boete) gewonnen. Alles terug gedraaid.

En als ik in mijn eigen tuin zit met 2 gasten die samen in hetzelfde huis wonen overtreed ik geen enkele regel. Dus flinke diender die een reden vindt om me te beboeten.


Volgens mij overtreed je ook bij meer bezoekers nog steeds geen regels/noodverordening/wet zolang je maar 1,5 afstand kunt bewaren en houdt. Je volgt hooguit niet het advies op om thuis niet meer dan 3 mensen op bezoek te krijgen. Publieke ruimte is ander verhaal. Of het verstandig is om een tuinfeest nu te geven met de complete familie en vriendenkring ... dat zal wel niet, maar lijkt me ook lastig worden met die 1,5m. Verder gewoon beetje logisch blijven nadenken en niet te veel aandacht besteden aan de soundbites van sommige hier.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


03 mei 2020 15:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
MarcoB schreef:
redriver schreef:
Lastig hè, mensen met een andere mening?


Ergens tegenaan willen schoppen is niet een andere mening willen hebben. Dat is gewoon zielig gedrag om aandacht te krijgen.


Zoals ik aangaf; lastig hè ?


03 mei 2020 18:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Corona
Dat is inderdaad lastig voor mensen zoals jij bent. Ik heb met je te doen :cheers:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


03 mei 2020 18:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Corona
Als je al geen Corona krijgt, kan je nog altijd ziek worden van dit topic...:twisted:
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


03 mei 2020 19:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Corona
+1, misselijkheid en kromme tenen :mrgreen:
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


03 mei 2020 19:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Corona
Ach, als je anderhalve meter afstand houdt van dit topic zal het wel meevallen :mrgreen:


03 mei 2020 20:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Tot nu toe zijn de grootste schreeuwers voor het huidig beleid, en laten geen ruimte voor anders denkenden!
Lekker democratisch....NOT!

Allemaal ‘mannetjes’.
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


03 mei 2020 21:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Zegt de man met crazy frog als avatar. Die te pas en onpas z’n capslock aanzet en ook zonder hoofdletters te gebruiken meestal in de schreeuwstand staat. Misschien even wat berichtjes van jezelf teruglezen Steef. Je begon zo lekker genuanceerd hier tig jaar geleden. Hoeveel ouder en wijzer ben je inmiddels? :mrgreen:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


03 mei 2020 21:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Corona
Ach er wordt alhier zoveel gepost en wie het weet mag het zeggen, maar die hebben we nog alhier niet gehad met de uiteindelijke oplossing.
Sterkte iedereen. :wink:


03 mei 2020 21:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
[quote="w.w.doet."]En we worden aan gemoedigd om elkaar te verraden. [quote]

Dat is inderdaad een brug te ver. Toen ik dit verzoek op de media hoorde/zag kon ik het haast niet geloven.

En de rest is een discussie, de ene al wat scherper dan de ander, geen evengelie ...
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


03 mei 2020 22:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Corona
Zet je schrap ... de grote economische klap komt er nog aan. Trump zei nog vorige week dat iedereen aandelen moest gaan kopen! Morgen begint het kaartenhuisje wel eens in te storten.


04 mei 2020 0:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Corona
Het grote Rose-Icke interview van 3 mei: https://londonreal.tv/1000000-fighting-for-freedom/
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


04 mei 2020 1:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Corona
Voor degenen die het nog niet zo goed snappen. Nog eens helder uiteengezet


04 mei 2020 1:46
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 81  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.