Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 22:47



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 81  Volgende
Corona 
Auteur Bericht
Bericht Re: Corona
MarcoB schreef:
Ik denk niet dat er maar iemand jou op aan zal spreken dat je met nieuwe vriending in de auto aan het rijden bent.


kwestie van even geduld. In Nederland is het verklikken van je medemens de normaalste zaak van de wereld. De historie heeft dat meer dan duidelijk gemaakt.... Ook nu weer een speciale kliklijn om mensen aan te geven die zich niet aan de opgelegde maatregelen houden. Het erge is nog dat deze gebruikt wordt. Het is dus te hopen dat geen van de buurtgenoten dan een appeltje met je te schillen hebben....


09 mei 2020 14:15
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Corona
Ach, ik ga uit van het goede in de mens. Van wantrouwen worden mensen zo zuur. Bereik je helemaal niets mee.

Ik zou hele andere problemen hebben wanneer ik een vriendinnetje heb. Hoe ga ik dat aan mijn vrouw uitleggen? :mrgreen:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


09 mei 2020 14:20
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
MarcoB schreef:
Ik denk niet dat er maar iemand jou op aan zal spreken dat je met nieuwe vriending in de auto aan het rijden bent.



Zou gewoon thuis gaan rijden , in de auto werkt niet echt ...
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


09 mei 2020 21:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Corona
erwin996 schreef:
Je woont niet in hetzelfde huis? Nee, dan mag je geen contact hebben en moet je 1,5m afstand houden.


Onjuist. Dit is een gevalletje persoonlijke levenssfeer. Wat jij achter de voordeur doet gaat de overheid niet aan, laat staan dat ze het kunnen controleren.


10 mei 2020 6:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
Dat klinkt hoopvol jongens, ik ga mijn best doen om komende week de Elf weer in roulatie te nemen!!! :ba: :cheers:
_________________________________________
'Life is what you make it!'


10 mei 2020 9:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 gt3
Bericht Re: Corona
Je kan 2 dingen doen; meelopen met de rest van de schapen en je wordt niet raar aangekeken, je maakt je niet druk maar je kan er ook voor kiezen zelf na te denken maar dan ben je lang niet meer zo populair en je krijgt het label 'complotter'. Meneer Gates met zijn WHO heeft hele leuke uitspraken; met vaccinaties een reductive van de wereldbevolking. Nee dan word ik maar raar aangekeken maar die spuit gaat mij voorbij! Maar kijk ook eens naar 'event 201' met daarin alle spelers die nu in beeld komen en er profijt van hebben, in November lag het scenario inclusief controle van de media al klaar…..leuk om over na te denken voor we lekker gaan scheuren op die lekker lege snelweg of Autobahn....

Bevolkingsreductie:
https://youtu.be/PAJ3YhlUegk


10 mei 2020 10:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Was deze hier al geplaatst? Longarts David Prins, die het jullie angsthazen haarfijn uitlegt.

https://www.youtube.com/watch?v=zm2XKptxwvQ
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


10 mei 2020 12:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht Re: Corona
Die valt morgen van z’n balkon :mrgreen:
_________________________________________
De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
Si vis pacem, para bellum


10 mei 2020 13:12
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Dikke kans idd dat hij een ‘ongelukje’ krijgt....je moet tegenwoordig ook al oppassen wat je zegt. :wink:
(Zelfs hier op het forum....)
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


10 mei 2020 14:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
Wat zegt deze man nou eigenlijk?

Ja, corona is een eng virus en niet te vergelijken met een normaal griepje. En trekt de integriteit van zowel WHO en Bill gates foundation (als je die al los kunt zien van elkaar) in twijfel.
En de censuur rondom corona is eng...

Ik ben het wel met hem eens eigenlijk. Maar hij zegt eigenlijk niet zo veel imho.
_________________________________________
footers zuigen! :D


10 mei 2020 14:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 gt3
Bericht Re: Corona
Klopt de belangen zijn enorm. Gates heeft enorme belangen in de WHO en vaccinatie industrie en heeft ook de BBC voor 49 miljoen gesponsord…..

Een van de beste onhankelijke nieuwsplatformen vind ik nog steeds café Weltschmerz. Vooral de interviews met Professor Karel van Wolferen en Professor Kees van der Pijl. Gaat heel diep en is confronterend dus niet geschikt voor als je je comfortabel voelt met de door de WHO dus Gates en farmaceutische industrie geinfiltreerde media....follow the money is oh so true...…


Pandemie | Wie wist wat op welk moment? | Professor Karel van Wolferen Professor of Comparative Political and Economic Institutions at the University of Amsterdam in 1997

https://youtu.be/WYdZ8yefwAg


10 mei 2020 16:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Lijkt wel Facebook hier. Alsof we die berichten zelf niet kunnen vinden. (als we dat zouden willen)
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


10 mei 2020 16:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Corona
coolfan schreef:
Gates heeft enorme belangen in de WHO en vaccinatie industrie en heeft ook de BBC voor 49 miljoen gesponsord…..

Hoe kan je nou “belangen hebben in” een NGO........ :roll:
Veel gedoneerd, dat wel. Mogen we hem dankbaar voor zijn.


10 mei 2020 16:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Corona
Bil Gates gaat het natuurlijk om het geld.......whoehahahaha......want hij heeft geen cent te makken. Belang, welk belang? Ik zie alleen een altruïstisch belang, maar dat maakt mij naïef.


10 mei 2020 18:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Het aluminiumfolie is al weer enige tijd in de aanbieding. Mooie is nog dat van te voren al duidelijk was dat de huidige situatie gebruikt zou worden om desinformatie te verspreiden. Wie volgt hier nu welke kudde schapen ...

Afbeelding
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


10 mei 2020 19:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Corona
In Azie, met name Zuid Korea/China doemt de 2e besmettingsgolf alweer op.... :oops:


10 mei 2020 20:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Corona
coolfan schreef:
Meneer Gates met zijn WHO heeft hele leuke uitspraken; met vaccinaties een reductive van de wereldbevolking. Nee dan word ik maar raar aangekeken maar die spuit gaat mij voorbij!

Bevolkingsreductie:
https://youtu.be/PAJ3YhlUegk


Cool ... get real ... het is een feit dat gezondheidszorg en onderwijs etc zorgt dat mensen minder kinderen krijgen. En dan vooral door vaccinaties kindersterfte zo ver mogelijk omlaag terug brengen ... een paradox idd ... moeilijk te begrijpen voor velen.

‘Reduction of the population GROWTH’ is wat anders dan ‘Reduction of the population’

Eerst LEZEN wat er staat ... niet wat je wil wat er staat ... daarna eens even rustig NADENKEN


Melinda: Saving children’s lives is the goal that launched our global work. It’s an end in itself. But then we learned it has all these other benefits as well. If parents believe their children will survive—and if they have the power to time and space their pregnancies—they choose to have fewer children.

Bill: When a mother can choose how many children to have, her children are healthier, they’re better nourished, their mental capacities are higher—and parents have more time and money to spend on each child’s health and schooling. That’s how families and countries get out of poverty. This link between saving lives, a lower birthrate, and ending poverty was the most important early lesson Melinda and I learned about global health.

Melinda: This is why reducing childhood mortality is the heart of the work for us. Virtually all advances in society—nutrition, education, access to contraceptives, gender equity, economic growth—show up as gains in the childhood mortality chart, and every gain in this chart shows up in gains for society.

https://www.gatesnotes.com/2017-Annual- ... tsrc=GFGFO


10 mei 2020 22:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Corona
Devils son schreef:
erwin996 schreef:
Je woont niet in hetzelfde huis? Nee, dan mag je geen contact hebben en moet je 1,5m afstand houden.


Onjuist. Dit is een gevalletje persoonlijke levenssfeer. Wat jij achter de voordeur doet gaat de overheid niet aan, laat staan dat ze het kunnen controleren.


Onjuist. Het ging niet om wat je achter de voordeur doet. Het ging om autoritjes en boottochten.
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


11 mei 2020 13:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Corona
India is forcing people to use its covid app, unlike any other democracy. Millions of Indians have no choice but to download the country’s tracking technology if they want to keep their jobs or avoid reprisals.

https://www.technologyreview.com/2020/0 ... mandatory/

Inmiddels is 0,00016% van de Indiase bevolking dood gegaan aan dit virus, al dan niet met 2 of meer onderliggende ziektes en op hoge leeftijd. Dat betekent 1 coronadode voor elke 610.835 inwoners.
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


11 mei 2020 13:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Corona
erwin996 schreef:
India is forcing people to use its covid app, unlike any other democracy. Millions of Indians have no choice but to download the country’s tracking technology if they want to keep their jobs or avoid reprisals.

https://www.technologyreview.com/2020/0 ... mandatory/

Inmiddels is 0,00016% van de Indiase bevolking dood gegaan aan dit virus, al dan niet met 2 of meer onderliggende ziektes en op hoge leeftijd. Dat betekent 1 coronadode voor elke 610.835 inwoners.


…..ik verwacht niet dat de testmogelijkheden in India toereikend zijn om bovenstaande percentages en getallen serieus te nemen.

En dan nog de vraag of we allemaal zo spastisch moeten doen over een dergelijk app. Google eens op Cambridge Analytics en kijk vooral eens de documentaire? Het zal je verbazen hoeveel informatie (Big Data) wordt opgeslagen het moment dat jij het internet op komt. Men weet alles!


11 mei 2020 17:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
Nog even in het potje roeren.

Het ging er inderdaad ook over of je nog legaal verkering kon krijgen de komende 1,5 jaar. Maar de logistiek is dan dus. Eerst thuis op de bank (met de gordijnen dicht), daarna samen in de cabrio, no problem. :mrgreen:

Maar ik vind dat alles op afspraak cq reservering wel een goed idee voor de tracebility igv besmetting. Je kan ook prima reserveren als je al voor de deur staat.

Momenteel maak ik me al bijna weer meer zorgen over die nieuwe aggressieve chief of police die ze hebben aangesteld, zo'n irritant handhaaftype, die beweert dat hard rijden doodsoorzaak nummer 1 is in het verkeer (geloof ik helemaal niks van), en dat iedereen die ( weleens te) hard rijdt een hele grote aso is die van de weg af moet worden gehaald .... ofwel een nieuwe poging om 'ons' in onpopulair daglicht te brengen (propaganda, indoctrinatie van het volk)

Ik denk eerder dat de meeste verkeersdoden vallen tgv gebruik social media en lachgas ballonnetjes in de auto , en jongeren die na een nachtje stappen niet meer heelhuids thuiskomen, veelal door inschattingsfouten en onervarenheid.

Onderliggend: Ik hoop niet (maar vrees wel) dat de verborgen doelstelling (van de grote belangenverstrengeling) is dat we verplicht binnen afzienbare tijd allen een chip in ons lichaam dienen aan te brengen die meet hoe gezond we zijn, die bepaalt waar we al dan niet naar binnen mogen of buiten worden gesloten, en per seconde uit kan lezen hoe snel we ons verplaatsen...
_________________________________________
'Life is what you make it!'


12 mei 2020 8:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
Propaganda en indoctrinatie zijn Nazi-Technieken!!! (oeps)
_________________________________________
'Life is what you make it!'


12 mei 2020 8:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Corona
Obama heeft het virus uitgevonden en verspreidt met 5G!!!!!!!!!!!!!!!
Stond op Facebook!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_________________________________________
GREEN IS GOOD


12 mei 2020 9:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
Afbeelding
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


12 mei 2020 10:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Corona
Protesten wereldwijd: https://youtu.be/qhhiWQUdrCU
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


12 mei 2020 10:49
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 81  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Devils son


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.