Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 26 apr 2024 18:46



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 81  Volgende
Corona 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Corona
Je kunt zeggen wat je wil, maar het is een nette discussie waarin niemand op de man speelt.
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


21 mei 2020 8:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Corona
erwin996 schreef:
Ja, gelukkig zijn we geen familie :cheesy:

erwin996 schreef:
Je kunt zeggen wat je wil, maar het is een nette discussie waarin niemand op de man speelt.


Inderdaad :ass:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


21 mei 2020 8:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
w.w.doet. schreef:
Wat was het nou MarkS of Mark Rutte die onder de schuilnaam MarkS hier zijn wijze raad geeft en geen tegen spraak duld !


Kwak, die grap had je al gemaakt hè. Doe eens wat beter je best. Je besteedt hier genoeg tijd, meer dan ik, om met wat creatievers dan dit te komen. De VVD en Rutte doen het trouwens goed in de peilingen dus komt helemaal goed met jouw Mark R.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


21 mei 2020 11:06
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
Kwek, Het is geen grap , je bent het echt en je zit in het corona en 5G complot !

Blijf het roepen totdat u , uw echte identiteit bekend maakt meneer de Premier!!!!

Fijne dag en succes !
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


22 mei 2020 8:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
w.w.doet. schreef:
Wat was het nou MarkS of Mark Rutte die onder de schuilnaam MarkS hier zijn wijze raad geeft en geen tegen spraak duld !


:lol:


22 mei 2020 9:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
w.w.doet. schreef:
Kwek, Het is geen grap , je bent het echt en je zit in het corona en 5G complot !
Blijf het roepen totdat u , uw echte identiteit bekend maakt meneer de Premier!!!!
Fijne dag en succes !

Ik val hier van de ene verbazing in de andere. Het lijkt meer op de Muppet Show met Statler & Waldorf dan op een forum voor volwassenen.
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


22 mei 2020 10:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Corona
Huh, is het hier ooit een forum voor volwassenen geweest? Is toch gewoon een digitale speeltuin voor big boys (en girls) en hun big toys? :mrgreen:
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


22 mei 2020 11:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
Targa Floriaan schreef:
Huh, is het hier ooit een forum voor volwassenen geweest? Is toch gewoon een digitale speeltuin voor big boys (en girls) en hun big toys? :mrgreen:

Thah :mrgreen: eigenlijk wel eh :cheers:
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


22 mei 2020 12:34
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Corona
Nu heeft België geen water meer. Ik denk dat dat, linksom of rechtsom, er ook mee te maken heeft.
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


22 mei 2020 14:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
Water verdampt door 5G straling en daar veel zenders op watertorens gemonteerd staan...
Dat zeggen ze niet in het nieuws, maar ik weet wel beter. I've done my research!
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


22 mei 2020 14:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
NordRack2 schreef:
Nu heeft België geen water meer. Ik denk dat dat, linksom of rechtsom, er ook mee te maken heeft.

Dat water is door de 5G zendmasten de ondergrond ingeduwd terwijl door de straling de regenwolken opgelost zijn.
Een door het virus geïnfecteerde technicus bij de PidPa heeft in volle zinsverbijstering er ook voor gezorgd dat vanaf nu de regen omhoog valt.

NordRack2 heeft gelijk !!! :popcorn:
Tilt trouwens ook met zijn zeer geapprecieerde aanvulling. Thanks mate!
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


22 mei 2020 14:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Corona
Lees net in de krant dat de Zweedse aanpak toch ook niet het gewenste resultaat geeft.

- Groepsimmunitiet slechts 8% ipv de beoogde 40%
- sterftecijfer valt tegen en curve blijft omhoog lopen. Totaal nu 4.000 overleden
- gisteren 800 nieuwe besmettingen
- centrale bank van Zweden verwacht een krimp in de economie economie tussen de 7% en 10% dit is niet veel beter dan in de rest van Europa.

Dus op geen van de vlakken is er een voordeel terwijl de doden blijven oplopen.

Zal wel met de 5G masten te maken hebben :mrgreen:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


22 mei 2020 19:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Corona
Nee, is allemaal de schuld van Mark. Of zou t stiekem tolk Irma zijn, die met geheime gebarentaal signalen doorgeeft aan de illuminati?
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


22 mei 2020 19:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Corona
Het wordt steeds gekker alhier, wellicht aangestoken, manmanman.... :|


22 mei 2020 19:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 gt3
Bericht Re: Corona
Ik zeg altijd maar; je moet voor jezelf 2 beslissingen maken in het leven;
Vraag 1:
Durf ik in te zien dat de meeste moorden in de geschiedenis gepleegd zijn door brave mensen die in opdracht (vrijwillig of onvrijwillig) van in hun ogen legitieme overheden? Kijk eens naar Vietnam, Irak, Afghanistan, Libie etc. We’ve been under attack….. We weten allemaal dat het leugens waren.
Hoe krijg je het voor elkaar dat een brave westerse jongen van 17 huizen in Irak binnenvalt? Of ontbladeringsmiddel in Vietnam afgooit? Fight for freedom… of werken voor vrijheid en vrede. Propaganda is al eeuwen oud en werkt nog steeds goed!!
Virus
Nu is er een zogenaamd virus; fight the virus! Iedere dag lijsten met doden….angst… Eerst flatten the curve voor de ic’s en toen dat niet meer gebruikt kon worden; het nieuwe normaal, straks immuniteitspaspoorten en tracking apps en mensen in de rij voor een vaccinatie in de hoop dat ze dan weer vrij mogen zijn. Ondertussen is heel de economie naar de klote en kleine bedrijven in handen van de multinationals.
Vraag 2:
Durf je zelf na te denken en kritische vragen te stellen over zaken als belangen? Durf je in te zien dat er mensen zijn met minder goede bedoelingen? Durf je door je omgeving als idioot te worden gezien? Durf je na te denken over je eigen toekomst en die van je geliefden?

Bovenstaande 2x nee? Blijf dan gewoon main stream media volgen. Spaart je veel afkeurende blikken en maakt je leven stukken makkelijker!


23 mei 2020 10:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Corona
Ik hoop voor jou dat je het “zogenaamde virus” niet oploopt. Je wordt er namelijk, als je pech hebt, zogenaamd heel ziek van en kan er zelfs zogenaamd aan doodgaan. Zo weet uit mijn nabije omgeving.


23 mei 2020 12:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Weer zo’n zogenaamde verlichte ziel.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


23 mei 2020 12:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Corona
coolfan schreef:
Durf je zelf na te denken en kritische vragen te stellen over zaken als belangen?


Ik denk dat een ieder hier na durft te denken en kritische vragen te stellen. Maar in plaats van dat slappe gezever, kom dan met een oplossing die werkt. Want zoals eerder aangegeven, de aanpak in Zweden werkt ook niet. Zolang er geen vaccin is moeten we voorzichtig aan doen. En het is inmiddels gebleken dat in Nederland een groot gedeelte daar te dom voor is. Want het is maar een zogenaamd virusje.....

En een pasklare oplossing is de bron keihard aanpakken. Maar daar zijn de Chinezen gewoonweg niet van onder de indruk. De markten blijven en wanneer het al verboden wordt dan komen daar de zwarte markten voor terug.
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


23 mei 2020 12:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
Michael Van Peel in De Standaard op 8 Mei

Citaat:
"Elke versoepeling is een aanleiding voor nieuw gezeur. ‘Je mag weer tennissen.’ ‘Ja, maar mijn tennisclub is in een ander dorp, mag dat ook?’ ‘Mag squash en badminton ook of alleen tennis?’ ‘En tafeltennis? De regels zijn zo onduidelijk!’
Zucht.
‘Raak de draaiende kettingzaag niet aan met uw hand.’ ‘Mag ik de kettingzaag aan­raken met mijn elleboog?’ … ? Nee, ook niet. ‘En met mijn teen? Met mijn tong?’ Ja, met uw tong mag. Maar, eerst in een stopcontact duwen dan, hé. Om ze te ontsmetten.
Om mijn oude leraar te parafraseren: ‘Zijn we een bende onnozelaars? Of hangen we graag de onnozelaar uit?’ Dit is geen belastingaangifte, mensen. De geest primeert op de letter. Nadenken helpt.
Zal ik eens een echte newsflash geven? Aan iedereen die loopt te zeuren ‘wat moeten we nu doe-hoen? Wat mogen we nu nog?’ Politici en virologen weten het zelf ook niet. Er ís gewoon geen zekerheid. Het is nattevingerwerk. Iedereen doet maar wat, en hoopt op het beste. Evalueren is voor later. Wat nu telt, is de groepsinspanning.
In het begin nam de overheid het zekere voor het onzekere. Nu wordt het tijd om weer een beetje normaal te doen. Om zelf een beetje na te denken. Ook dat is burgerzin. Straks moeten we moeder Wilmès’ (de lokale Rutte) rok weer loslaten. Tot die tijd mag je vier mensen ontvangen. Of drie man en twee halve garen.
Gebruik dus een beetje gezond verstand.
Denk gewoon eens vijf minuten na. Vier mag ook. Kies zelf maar.
In de Alpen zijn er wegen waar je 70 mag. Komt er een haarspeldbocht, dan staat er een bordje ‘haarspeldbocht’. Doe met die kennis wat je wil. Wie wacht op een snelheidsbord, is sneller beneden dan hij dacht.
Hier in Vlaanderen moet er blijkbaar overal een bordje staan. Het is nog net Amerika niet, waar ik ooit in de handleiding van een huurwagen de tekst las ‘do not park your car over burning things’. Compleet met tekening van een auto, geparkeerd over een hoopje smeulende bladeren. Twintig jaar later stelt de president van dat land voor om mensen te injecteren met bleek­water. Dat krijg je dan. Jammer van de correc­tie door wetenschappers. Als er ooit een moment was om Darwin gewoon zijn werk te laten doen, was het nu wel."


Er *ZIJN* géén pasklare oplossingen.
Wat voor de ene teveel is, is voor de andere te weinig.
Put it in your pipe and smoke it.
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


23 mei 2020 13:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Corona
Mooi stukkie!


23 mei 2020 13:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Corona
Dat is inderdaad wat ik wilde zeggen :thumleft:

Of we nou willen of niet, we hebben er mee te dealen.
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


23 mei 2020 14:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Corona
Afbeelding

Brian, hopelijk lees je dit... kopieer en vermenigvuldig en het wordt nog waarheid ook!!!


23 mei 2020 19:03
Profiel
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
996 Turbo
Bericht Re: Corona
De Duitse autobahnen waren wel lekker leeg een paar weken terug. Normaal gesproken moet je een goede weg en tijd kiezen om het gaspedaal te flooren - dat was nu nagenoeg overal mogelijk. Lekker hoor 300. Maar niet te lang - alles flitst aan je voorbij. Als nu het OV capaciteitsproblemen geeft, komen er straks juist meer gebruikers op de weg en is de fun weer over...


23 mei 2020 19:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
Enguess schreef:
Ik hoop voor jou dat je het “zogenaamde virus” niet oploopt. Je wordt er namelijk, als je pech hebt, zogenaamd heel ziek van en kan er zelfs zogenaamd aan doodgaan. Zo weet uit mijn nabije omgeving.


Aan doodgaan ?..... kans is 0.03% in NL.


23 mei 2020 19:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Ik heb in mijn omgeving én in mijn landelijke netwerk werkelijk niemand met corona. Ook geen sterfgevallen.
Nu kan je zeggen dat mijn netwerk klein is, maar dat is niet zo. Viavia hoor ik wel eens dat er iemand (meestal een oom van een verre achterneef zijn schoonmoeder) dat er een best-wel-jong-persoon is overleden. En hij was nog wel zo sportief en gezond (is dat zo?).
De ziekenhuizen alhier staan zo goed als leeg, al weken, de overige afdelingen vreten uit hun neus, al maanden!
Er wordt niets opgeschaald, er wordt nagenoeg niets geïnvesteerd in de zorg, Er wordt wel paniek gezaaid, en getuige de reacties van enkelen hier, lukt dat aardig. Oh ja, de verkiezingen worden mogelijk uitgesteld, komt dát even goed uit!
(En vrijeartsenkeuze wordt even via een achterdeur doorgedrukt, maar dat terzijde, who gives a verrek!)(maar daar wachten ze niet mee).
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


23 mei 2020 19:25
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 81  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.