Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 apr 2024 21:24



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 81  Volgende
Corona 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
Met 300kmh rijden breng je ook andere mee in gevaar ! Die er niet om gevraagd hebben ....
Half Afrika niet inenten .....
Omdat wij een paar oude dikzakken in leven moeten houden .....?
Wij zijn pas egoïstisch ....onze oude en zwakke zijn belangrijker dan jonge mensen die nog één heel leven voor zich hebben .
Zoals mijn vader altijd zegt de oude moeten eerst op !
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


24 mei 2020 11:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Corona
Targa Floriaan schreef:
Denk dat een groot deel hier VVD heeft gestemd
Hoho, ik ben vrijwel vanaf de oprichting betalend lid van Porsche voor de Dieren (PvdD).
Zou wel interessant zijn een partijoverzicht te hebben hier op het Porscheforum ja :)
Alhoewel... :x ik vind remschijven en dergelijke toch interessanter. Politiek doe ik er maar bij.
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


24 mei 2020 11:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
w.w.doet. schreef:
Met 300kmh rijden breng je ook andere mee in gevaar ! Die er niet om gevraagd hebben ....
Half Afrika niet inenten .....
Omdat wij een paar oude dikzakken in leven moeten houden .....?
Wij zijn pas egoïstisch ....onze oude en zwakke zijn belangrijker dan jonge mensen die nog één heel leven voor zich hebben .
Zoals mijn vader altijd zegt de oude moeten eerst op !



Ik hoop oprecht dat er nog wat ruimte over is bij de geestelijke gezondheidszorg.... :bang:


24 mei 2020 11:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
Enguess schreef:
Volgens mij moeten we nog onderscheid maken tussen “Coronaontkenners” en “Complotdenkers” (of “compleetdenkers”, zoals ze zichzelf graag noemen).
De eerste categorie is denk ik gewoon bang voor het onbekende en denkt dat het ontkennen van het bestaan van het gevaar ertoe zal leiden dat het vanzelf weg zal doen gaan. De “kop in het zand” aanpak, waarvan we allemaal wel weten dat het zo niet werkt. De komende maanden krijgen deze lieden weer moed: het gaat immers een stuk beter dus het was allemaal maar een boze droom. Laten we het hopen, zeg ik dan maar.
De tweede categorie is fascinerend. Dit weekend in NRC een paar mooie artikelen. Deze mensen laten zich niet zomaar overtuigen door wetenschap en bewijs. Nee, er moet gewoon een groter verhaal zijn. Dus laten we wetenschap en feiten aanvullen met fantasie en drama, zonder onderbouwing maar met kromme logica. Mooi voorbeeld: “de branden in 5G zendmasten zijn niet aangestoken door tegenhangers van 5G, maar juist door aanhangers, bedoeld om de tegenstanders in kwaad daglicht te stellen”. Hoe verzin je het. En dan samen gaan bibberen over hoe erg het allemaal wel niet is, en dat iedereen erop uit is om jou, arme goedbedoelende, hardwerkende burger zo hard mogelijk dwars te zitten. Stakkers.



Inderdaad met stijgende verbazing en soms in de lach schietend het artikel gelezen. Ik kan daar gewoon niet bij bij dat soort gedachtes. Het is een domheid waarvan ik niet wist dat het bestond (tot dit topic ontstond). Goed opiniestuk trouwens ook van Bas Heijne in dezelfde editie


24 mei 2020 11:16
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Corona
giulia schreef:
Het is een domheid ...
Met dit soort woorden moet je toch oppassen. Complottdenkers zijn niet noodzakelijk dom of hebben een laag IQ.
Wat er dan wél aan de hand is weet ik niet.
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


24 mei 2020 11:27
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
Oog om oog
Tand om tand
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


24 mei 2020 11:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Corona
De complotdenkers zijn gewoon ongelofelijk goed in het verbergen van de domheid :mrgreen:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


24 mei 2020 11:47
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
Innoveren noemen ze dat , oude spul eruit voor nieuw !
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


24 mei 2020 11:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
NordRack2 schreef:
giulia schreef:
Het is een domheid ...
Met dit soort woorden moet je toch oppassen. Complottdenkers zijn niet noodzakelijk dom of hebben een laag IQ.
Wat er dan wél aan de hand is weet ik niet.



Ik vind het, op persoonlijke titel, domheid. Wat anders kan ik er echt niet van maken.


24 mei 2020 11:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
Niet vergeten:
Domheid is geen keuze (net als intelligentie geen keuze is)!
Een beetje ruimte voor iedereen is daarom wel op zijn plaats :thumleft:
_________________________________________
footers zuigen! :D


24 mei 2020 12:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
Het gaat me niet om domheid in IQ maar in gedrag. Dat staat los van elkaar. Er zijn zat mensen met een wat lager IQ die ontzettend slim/goed zijn in andere zaken. Andersom heb ik het ook vaak gezien.


24 mei 2020 12:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Corona
giulia schreef:
Goed opiniestuk trouwens ook van Bas Heijne in dezelfde editie

Idd uitstekend verhaal.


24 mei 2020 13:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
w.w.doet. schreef:
Innoveren noemen ze dat , oude spul eruit voor nieuw !

Hoe oud ben jij w.w.doet? Moet je nog lang? Of ben je bijna op?
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


24 mei 2020 14:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Ik denk dat Wilco bijna 50 is. Op zich nog niet heel erg oud maar denk dat voor hem best een uitzondering gemaakt kan worden. ;-)
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


24 mei 2020 14:37
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
Leuk en interessant interview over volksgezondheid , economie en groepsdenken;

https://youtu.be/J5SZS3AREZc


24 mei 2020 15:32
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Corona
w.w.doet. schreef:
Omdat wij een paar oude dikzakken in leven moeten houden .....?

Ik begin het hier langzaam beetje eng te vinden...
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


24 mei 2020 15:43
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
Er is een tijd van komen en gaan....
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


24 mei 2020 15:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
w.w.doet. schreef:
Omdat wij een paar oude dikzakken in leven moeten houden .....?

Ja, tuurlijk, die zijn het niet waard om te leven, hadden maar zo dik niet moeten worden.
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


24 mei 2020 15:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Corona
w.w.doet. schreef:
Er is een tijd van komen en gaan....


Tijd voor jou om hier te gaan dan :ba:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


24 mei 2020 15:58
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Corona
w.w.doet. schreef:
Er is een tijd van komen en gaan....

Ik bedoelde overigens in dit topic. Om je niet blij te maken met een dooie mus.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


24 mei 2020 16:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Bericht Re: Corona
99% van de wereldbevolking moet lijden en verschrikkelijk inleveren om die 1 vatbare % die mogelijk in de moeilijkheden komt te beschermen. Geen economie meer straks. Honderden miljoenen banen verdwenen. Even zovelen in depressie terwijl onze ouderen eenzaam sterven in bejaardenkampen..euh `verzorgingstehuizen`. Dan zal ik wel dom zijn dat ik deze maatregelen niet snap. Nou laat mij dan maar vooral erg dom zijn volgens de verlichte VVD-geesten hier. :thumleft:
_________________________________________
Ride Hard, you can rest when you die


24 mei 2020 16:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Corona
Wie zegt dat? Waar haal je dat vandaan? Zulke algemeen drama dooddoeners mogen wij niet presenteren. Maar jij wel?

De voorspellingen zijn als je het virus laat rondrazen er veel meer mensen problemen mee hebben. De economie toch min of meer tot stilstand komt omdat mensen niet meer durven buitenkomen.

Een zeker percentage van de mensen die ziek worden krijgen het toch angstig benauwend en hebben wat meer dan een schouderklopje nodig (komt overeen met het aantal bewezen geïnfecteerden die ik ken) gezonde sportievelingen trouwens. 2 naar het ziekenhuis op de 12.

Maar goed ... mijn schoonfamilie in Brazilië heeft niet zo zulke verhalen als jij hoor. De mensen zijn daar nu terecht aardig bang. São Paulo is nu herfstig, kil regenachtig 12-15gradem graden vaak. Het normale winter/griepseizoen komt er nu aan en ze hebben weken verloren waar ze echt hard op de rem hadden kunnen staan. Nu hebben ze twee maanden aangemodderd. Mensen gaan vanuit zichzelf nu al voorzichtiger aan doen. De economische schade gaat door het aanmodderen nu veel groter zijn dan de 1,5-2 maanden serieus op de noodrem te gaan staan met lockdown en dan het normale leven weer langzaam oppakken.

Brian dat is een voorbeeld van hoe het fout kan gaan. Maar je hoeft het niet te geloven. Kijk maar enkel in je eigen kleine wereldje met de oogkleppen op. En herhaal je eigen mantra’s. Maar je verhaaltjes gaan niet op voor andere situaties buiten dit kikkerlandje. Daar moet je ook durven naar kijken.

Ik denk dat we hier van geluk mogen spreken dat in februari noord een weekje vroeger schoolvakantie had. Anders was het hier al lekker fout gelopen.


24 mei 2020 17:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Corona
brian951 schreef:
99% van de wereldbevolking moet lijden en verschrikkelijk inleveren om die 1 vatbare % die mogelijk in de moeilijkheden komt te beschermen. Geen economie meer straks. Honderden miljoenen banen verdwenen. Even zovelen in depressie terwijl onze ouderen eenzaam sterven in bejaardenkampen..euh `verzorgingstehuizen`. Dan zal ik wel dom zijn dat ik deze maatregelen niet snap. Nou laat mij dan maar vooral erg dom zijn volgens de verlichte VVD-geesten hier. :thumleft:


Leeft je vriendinnetje nog Brian? Is toch ook een zwakkere en hoort toch tot die 1%? Al gedag gezegd? :ass:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


24 mei 2020 17:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Bericht Re: Corona
Vriend als jij denkt het hier even lekker persoonlijk te moeten maken PB mij even dan gaan wij even wat afspreken en het hier even face to face over hebben zak stront.
_________________________________________
Ride Hard, you can rest when you die


24 mei 2020 17:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
brian951 schreef:
99% van de wereldbevolking moet lijden en verschrikkelijk inleveren om die 1 vatbare % die mogelijk in de moeilijkheden komt te beschermen.

Die stelling begrijp ik wel, maar om die 1% dan te catalogeren als "een paar oude dikzakken", dat vind ik zo neerbuigend. Oude mensen of mensen met overgewicht worden neergezet als paria's van de maatschappij. Dit heeft (wat mij betreft althans) niets met VVD (ik ben trouwens Belg) te maken. Dit heeft te maken met ingesteldheid en hoogmoed.
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


24 mei 2020 17:47
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 81  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.