Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 24 apr 2024 7:25



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 81  Volgende
Corona 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: Corona
Nou ja, ons Geertje negeren vind ik op zich niet zo vreemd. Die man stond te schreewen dat het onverantwoord was dat er hier geen totale lockdown kwam, kabinet speelde met mensenlevens!!, en twee weken later sprak hij weer schande van de maatregelen, omdat dat aan de vrijheid van mensen kwam. Gewoon roeptoeteren, meer niet.

Over Halsema heeft hij wel een puntje natuurlijk. :thumleft:


03 jun 2020 7:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Corona
Geert is allang niet meer relevant. Pluche-plakker van het ergste soort.
Halsema had in moeten grijpen, maar dat is achteraf makkelijk praten.
Uiteindelijk zijn de 5000 halve zolen die daar gaan staan protesteren schuldig en niet Halsema.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


03 jun 2020 9:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Ik heb iets meer inside-info over Halsema, en neem maar aan dat een ontslag terecht zou zijn!
Ze heeft dit van te voren geweten, maar met haar linkse vooroordelen, heeft ze bewust geen actie ondernomen!
Het is imho de linkse minachting voor bedrijven en zorg, waar ze letterlijk en aantoonbaar schijt aan heeft.
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


03 jun 2020 9:21
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Corona
Ze heeft een ego-centrische PR-strategie, het draait erg om haar, haar ideeën en haar maatschappijbeeld. Dat begon al voor haar benoeming. Die PR wordt alleen door haar fans getrokken en dan blijf je als burgemeester terugkerend onderwerp van conflict. Onderliggend is (nu) ook haar verdedigingslijn uitermate wankel, die komt namelijk neer op het feit dat "niemand kon zien aankomen dat dit evenement zo populair zou zijn". En het kan niet anders dan dat, als er wordt ge-WOB-t, er ergens een journalist zal ontdekken dat bewust is besloten om onvoldoende te gaan crowd-monitoren. Zowel on-site op de dag van het evenement, als virtueel, via social media, in de dagen en uren richting de start van het evenement.
In die zin lijkt het erg op 'Scheveningen 31 december 2018': er waren voldoende signalen op verschillende momenten dat dit uit de hand ging lopen, maar je moet ze wel willen zien en de durf hebben erop te managen. Het grote verschil is alleen dat de kans dat er uiteindelijk geen echte schade is veroorzaakt, afgelopen maandag, behoorlijk groot is. De kans op fatale besmetting is nu eenmaal klein: buiten, temperatuur, mondkapjes, relatief jonge mensen. En daarom denk ik dat ze hiermee weer weg gaat komen. Maar ze grossiert wel in littekens en de kans dat ze een keer over iets relatief onschuldigs alsnog zal struikelen, wordt steeds groter. De vraag is of ze iemand in haar team heeft, die die spiegel durft voor te houden.


03 jun 2020 10:49
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Corona
Ondertussen op de occasion-markt...
https://www.nationaletransportgids.nl/wegtransport/nieuws/16739-tweedehands-auto-s-populairder-nederlanders-willen-minder-met-ov.html


03 jun 2020 10:53
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Corona
Een burgemeester die in een demonstratie meedoet, daarin ook nadrukkelijk een politiek statement maakt (button) en daarbij voor het gemak negeert dat wat daar gebeurt totaal in strijd is met lokaal en landelijk Coronabeleid, mist m.i. toch een bepaalde politieke (5G :wink: ) antenne en moet zichzelf afvragen of ze wel op de goede plaats zit.
Ze had de keuze om op het podium te klimmen, mensen te prijzen voor hun toewijding, maar ze wel op te roepen om zich te verspreiden.
In plaats daarvan gebruikte ze dit evenement om zichzelf te profileren.
Werd gisteren in Op1 ook goed onder woorden gebracht, o.a. door Klaas Dijkhoff.
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


03 jun 2020 10:59
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
2 straten verder krijgen de ondernemers een boete als er niet voldoende afstand word gehouden, en mogen er niet meer dan 30 mensen in je zaak ! Hoezo 2 maten .

Maar op radio 1 word alles al recht gebreid dit was een hoger doel belangrijker!

En die sjappue van kick out zwarte P liep voorop en ontvangd er nog subsidie voor ook .....
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


03 jun 2020 12:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
3.2 - '88. Schieffergrau met grijsgroen interieur. Schuifdak, geen airco en geen kat
Bericht Re: Corona
Zoals zovelen heb ook ik met ontzetting gekeken naar de drukte op de Dam op 2e Pinksterdag en vooral het gedrag van Femke Halsema. Maar waarom deed ze dat? Waarom zegt een burgemeester dat dit te belangrijk is om af te blazen?
Femke heeft wat goed te maken. In de aanloop naar haar burgemeesterschap in Amsterdam geeft ze een interview aan de Volkskrant. Daarin noemt ze noemt de zwartepietendiscussie overtrokken en veegt de vloer aan met de huidige antiracismebeweging in Nederland, vanwege het gebruik van het begrip 'white privilege'. Deze uitspraken zijn tegen het zere been van een deel van de GroenLinks-aanhang, maar vooral van partijen als Bij1 van Sylvana Simons en Denk die grote kans maken om in het raad te komen na de verkiezingen.
Tijdens een besloten raadsvergadering blijkt Carolien Gehrels (PvdA) favoriet te zijn bij de vertrouwenscommissie; uiteindelijk wint Femke de raadsverkiezing mede door steun van Bij1 en Denk.
De demonstratie door laten en op geen enkele manier ingrijpen was dus een wiedergutmachung; daarom trekt de oppositie nu de vertrouwenskaart.
_________________________________________
“ If you always do what you did; you will always get what you got – and even less” - Albert Einstein


03 jun 2020 23:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Corona
We zullen het zien ... over een a twee weken weten we het effect. Zulke grote bijeenkomsten kunnen superspreading events worden. Kijk maar naar vrouwendag in Madrid. De nuance is wel dat er hier nu toch genoeg awareness is voor social distancing, een aantal mensen zelfs met mondkapjes, voor wat het evt zou helpen.

Maar de euforische ingrediënten voor een gevaarlijke cocktail zijn er wel. Net versoepelingen, mooie weer, vrije pinkstermaandag, kleine ruimte, veel mensen, protest=roepen=druppeltjes verspreiden... ik houd mijn hart vast.

Ik hoop dat het goed gaat. Maar onverantwoord gedrag van de mensen die er waren en er bleven toen het te druk werd is het zeker.

Ik vind het ok dat politie/politiek niet heeft ingegrepen. Had alleen maar geleid tot rellen en nog meer chaos... het zijn keuzes en Afwegingen die je op dat moment direct moet nemen. De uitkomst weet je nooit op voorhand. Enige nuance in (ver)oordeling vind ik hier best op zijn plaats. Want ik durf wel zeker te stellen dat deze spagaat tussen democratische rechten en volksgezondheid een dilemma is dat nog nooit zo scherp naar voren is gekomen.

Zo ex post facto stenen gooien vind ik een beetje goedkoop. Kritisch terugkijken mag natuurlijk wel zodat het in het vervolg beter of anders kan.


04 jun 2020 9:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
Kheldar schreef:
Zo ex post facto stenen gooien vind ik een beetje goedkoop. Kritisch terugkijken mag natuurlijk wel zodat het in het vervolg beter of anders kan.

Dat is altijd de specialiteit geweest van de zijlijn. Zet de roeptoeters maar eens op een verantwoordelijke positie en ze gaan spectaculair op hun plaat.
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


04 jun 2020 9:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Corona
Citaat:
Femke heeft wat goed te maken. In de aanloop naar haar burgemeesterschap in Amsterdam geeft ze een interview aan de Volkskrant. Daarin noemt ze noemt de zwartepietendiscussie overtrokken en veegt de vloer aan met de huidige antiracismebeweging in Nederland, vanwege het gebruik van het begrip 'white privilege'. Deze uitspraken zijn tegen het zere been van een deel van de GroenLinks-aanhang, maar vooral van partijen als Bij1 van Sylvana Simons en Denk die grote kans maken om in het raad te komen na de verkiezingen.
Tijdens een besloten raadsvergadering blijkt Carolien Gehrels (PvdA) favoriet te zijn bij de vertrouwenscommissie; uiteindelijk wint Femke de raadsverkiezing mede door steun van Bij1 en Denk.
De demonstratie door laten en op geen enkele manier ingrijpen was dus een wiedergutmachung; daarom trekt de oppositie nu de vertrouwenskaart.


Hele sterke en geloofwaardige analyse. Maar hoe weet jij dat Gehrels favoriet was, de inhoud van overleg van de vertrouwenscommissie is toch staatsgeheim?


04 jun 2020 9:56
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Corona
Binko schreef:
Citaat:
Femke heeft wat goed te maken. In de aanloop naar haar burgemeesterschap in Amsterdam geeft ze een interview aan de Volkskrant. Daarin noemt ze noemt de zwartepietendiscussie overtrokken en veegt de vloer aan met de huidige antiracismebeweging in Nederland, vanwege het gebruik van het begrip 'white privilege'. Deze uitspraken zijn tegen het zere been van een deel van de GroenLinks-aanhang, maar vooral van partijen als Bij1 van Sylvana Simons en Denk die grote kans maken om in het raad te komen na de verkiezingen.
Tijdens een besloten raadsvergadering blijkt Carolien Gehrels (PvdA) favoriet te zijn bij de vertrouwenscommissie; uiteindelijk wint Femke de raadsverkiezing mede door steun van Bij1 en Denk.
De demonstratie door laten en op geen enkele manier ingrijpen was dus een wiedergutmachung; daarom trekt de oppositie nu de vertrouwenskaart.


Hele sterke en geloofwaardige analyse. Maar hoe weet jij dat Gehrels favoriet was, de inhoud van overleg van de vertrouwenscommissie is toch staatsgeheim?

Sterke geloofwaardige analyse? Pure speculatie bedoel je.
Ben geen fan van Femke maar om nou een heel verhaal te gaan verzinnen.... :roll: :roll:


04 jun 2020 10:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: Corona
GinnFizz schreef:
Kheldar schreef:
Zo ex post facto stenen gooien vind ik een beetje goedkoop. Kritisch terugkijken mag natuurlijk wel zodat het in het vervolg beter of anders kan.

Dat is altijd de specialiteit geweest van de zijlijn. Zet de roeptoeters maar eens op een verantwoordelijke positie en ze gaan spectaculair op hun plaat.



Niet helemaal denk ik. 'We konden niet weten dat het zo druk zou worden' vind ik een goedkoop excuus. Dat is toch het werk van de politie en inlichtingen diensten? Via social media gedrag enz enz moeten de diensten dit toch kunnen voorspellen. Kans is groot dat dit ook gedaan is, en dat Halsema dit genegeerd/verkeerd ingeschat heeft. Ze kan nog veel leren van Aboutaleb. Die kent het volkslied trouwens ook :salut:


04 jun 2020 11:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
3.2 - '88. Schieffergrau met grijsgroen interieur. Schuifdak, geen airco en geen kat
Bericht Re: Corona
Enguess schreef:
Binko schreef:
Hele sterke en geloofwaardige analyse. Maar hoe weet jij dat Gehrels favoriet was, de inhoud van overleg van de vertrouwenscommissie is toch staatsgeheim?

Sterke geloofwaardige analyse? Pure speculatie bedoel je.
Ben geen fan van Femke maar om nou een heel verhaal te gaan verzinnen.... :roll: :roll:


Geen verzinsel hoor; gewoon goede onderzoeksjournalistiek van het Parool: https://www.parool.nl/nieuws/hoe-de-ben ... e~bd4e6247
_________________________________________
“ If you always do what you did; you will always get what you got – and even less” - Albert Einstein


04 jun 2020 12:24
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
Hét word al glad gestreken door de linkse media. Zie je wel dat links gewelddadiger is als rechts, anders hadden ze zonder problemen in kunnen grijpen.

Ze meten met 2 maten in dit land !

Als je aan de goede kant staat mag je meer......
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


04 jun 2020 12:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Corona
ATanis schreef:
Niet helemaal denk ik. 'We konden niet weten dat het zo druk zou worden' vind ik een goedkoop excuus. Dat is toch het werk van de politie en inlichtingen diensten?


Dat is ook gedaan. Organisatie gaf zelf aan 250-300 demonstranten. Politie ging uit van eigen onderzoek en inschatting op 1000. Men wist dat het een beladen onderwerp was. Daar hadden ze bij hun schatting van 1000 (3-4 keer zoveel) mee rekening gehouden. Normaliter gaat men uit dat de organistie van een protest de aantallen systematisch overschat. Schatten zonder duidelijke data is extrapoleren en altijd zeer onnauwkeurig. Daar de politie dan de schuld van geven vind ik redelijk goedkoop en makkelijke retoriek.

Niemand kan vooraf de synergie van vrije dag + mooi weer + versoepelingseuforie inschatten. Dat is denk ik een utopie, en achteraf in de achteruitkijkspeigel kijkend makkelijk praten. Je moet op dat moment een afweging maken met de beschikbare data die je hebt. Klaar.

Ik vind het zelfs moedig dat ze hebben gesteld dat vrijheid van meningsuiting ook een plaats moet krijgen. Dat het nu mis is gelopen moet dan maar een wijze les zijn voor de toekomst.

Maar degenen die naar zulke drukke plekken gaan moeten zich ook realiseren dat ze de oorzaak kunnen zijn van een nieuwe besmettingsgolf. Hoe goedbedoeld en welgemeend het protest ook is. En daar mogen ze, als het jammer genoeg toch zover komt, ook op aangesproken en afgerekend worden!


04 jun 2020 15:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Het is niet 'misgelopen': Halsema wist van tevoren dat er veel meer mensen onderweg waren, ze was door diversen vroegtijdig ingelicht, en had maar een paar BOA's ingezet/toegestaan.
Ze heeft de demonstratie dus bewust in deze getale toegestaan, imho zelfs uitgelokt. Overigens is een dergelijke demonstratie weer typisch Nederlands: ik denk dat de publieke opinie in dit geval wel duidelijk is, en ik vraag me dan ook weer af 'waartegen' wordt gedemonstreerd. Is er een aanspreekpunt? Gaat Trump nu bibberen van die erg boze Nederlanders? (Weet Trump inmiddels waar Nederland ligt?). Gaat wereldwijd de politie naar Nederland luisteren? Niemand is het er mee eens wat er gebeurt is, dus wat wil je met demonstreren bereiken....wereldwijd is politie in opspraak, er zitten altijd rotte appels tussen, dus eigenlijk demonstreren ze tegen rotte appels. Zie de rotte appels er maar eens uit te filteren.
Terug naar het Corona-gevaar: over 2 weken (incubatie?) weten we of de demonstratie een toename in gevallen heeft veroorzaakt, dus was dit eigenlijk een zeer goede test. Laten we het daar maar op houden. En eerlijk gezegd, denk ik zomaar dat er geen piek in opnames zal komen.
Toch moet Halsema weg: dit is minachting van de wetgeving (noodverordening), en zou voor elke Nederlander gelijk moeten zijn, dus ook voor linkse gedrochten. Mag ze blijven, dan wordt er met twee maten gemeten, maar dat was hier al vaker (niet alleen door mij) geopperd. Dit is weer het zoveelste bewijs dat er maar wat wordt aangeklooid, en 'bepaalde' mensen buiten de wet vallen.
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


04 jun 2020 17:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Corona
Ik denk dat de dame in kwestie het heel (handig speelt).
Ze zal niet uit eigen beweging opstappen, ontslag geeft nl recht op een maandelijkse vergoeding(heel links overig):-)
WW hebben ze vlg mij geen recht op, echter wel de wachtgeld regeling.
_________________________________________
Wat niet is kan nog komen


04 jun 2020 17:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Corona
steef schreef:
Het is niet 'misgelopen': Halsema wist van tevoren dat er veel meer mensen onderweg waren, ze was door diversen vroegtijdig ingelicht, en had maar een paar BOA's ingezet/toegestaan.
Ze heeft de demonstratie dus bewust in deze getale toegestaan, imho zelfs uitgelokt. Dit is weer het zoveelste bewijs dat er maar wat wordt aangeklooid, en 'bepaalde' mensen buiten de wet vallen.


Geen bewijs, kom eens met iets concreets Steef, ipv loze beweringen.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


04 jun 2020 18:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Deze mensen hebben geen boodschap aan Corona, want het échte virus is discriminatie.... :shock: :roll:
Fijne medeburgers....
https://www.youtube.com/watch?v=BWukCQV ... tion=share
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


04 jun 2020 18:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Corona
Ja Steef ... slecht onderbouwde veronderstellingen! Valt me tegen van je, eerst anderen hiervan betichten als ze met veel minder speculatieve bedenkingen komen. En dan nu zelf met dit verhaaltje komen! Zelfs geen enkele bron.


04 jun 2020 21:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Corona
Ok, maar is er iemand op dit moment die het echt weet?
Niemand toch?
Laten we hopen op betere tijden en dat die waanzinnige bijeenkomsten in heel het land geen superspreaders zijn, pffff.... :evil:


04 jun 2020 21:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Corona
steef schreef:
...Overigens is een dergelijke demonstratie weer typisch Nederlands: ik denk dat de publieke opinie in dit geval wel duidelijk is, en ik vraag me dan ook weer af 'waartegen' wordt gedemonstreerd. Is er een aanspreekpunt? Gaat Trump nu bibberen van die erg boze Nederlanders? (Weet Trump inmiddels waar Nederland ligt?). Gaat wereldwijd de politie naar Nederland luisteren? Niemand is het er mee eens wat er gebeurt is, dus wat wil je met demonstreren bereiken....

...Toch moet Halsema weg: dit is minachting van de wetgeving (noodverordening), en zou voor elke Nederlander gelijk moeten zijn, dus ook voor linkse gedrochten. Mag ze blijven, dan wordt er met twee maten gemeten, maar dat was hier al vaker (niet alleen door mij) geopperd. Dit is weer het zoveelste bewijs dat er maar wat wordt aangeklooid, en 'bepaalde' mensen buiten de wet vallen.


Ben het met veel van wat Steef zegt, niet eens, maar hier heeft hij wel 2 punten:
Zo'n demonstratie in NL is in mijn ogen ook een beetje een triest geval van 'kijk ons eens'. Zoals die Powned-tukker terecht opmerkt: wat er in de VS [regelmatig] gebeurt, is toch niet te vergelijken met NL (hoewel ook hier trieste incidenten zijn).

En zoals ik ook eerder al aangaf: Halsema heeft zich met haar optreden m.i. echt in een onhoudbare positie gemanoeuvreerd. Je kunt niet als burgemeester actief deelnemen aan het overtreden van maatregelen die zijn genomen om de volksgezondheid te beschermen. Art. 7 Grondwet voegt aan de vrijheid van meningsuiting en de vrijheid van demonstratie niet voor niets toe: "behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet".
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


04 jun 2020 21:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
Voor de goede orde ik vind dat mensenrechten voor iedereen dienen gerespecteerd te worden, discriminatie zou niet moeten mogen bestaan in onze wereld.

Even op grof dan, kritisch, wat ik niet helemaal snap ... over die enorme NL (A'dam) spontane protestbereidheid. Waar ging het eigenlijk over, ik bedoel, waarom nu wel?

Wel weird dus toch dat de hele wereld er nu wel over valt als er in de VS weer es volkomen onterecht een burger hardhandig wordt afgemaakt ... (dat gebeurt daar toch al jaren bijna wekelijks?)

En waarom gingen we niet massaal protesteren met zovelen toen die 'grapjas' in het Haagse Park precies hetzelfde overkwam?

Zouden we dan ook niet es eindelijk een keer solidair met de inwoners van Hong Kong de straat op moeten gaan met z'n allen nu we toch zo betrokken zijn bij de toestand in de wereld???

En met zijn allen de straat op gaan dat we niks meer met allesvretende Chinesen te maken willen hebben, ook niet met die Chineese plastic troep producten en totalitaire camera's en software meuk. Onze prachtige duinen en stranden liggen er vol mee, we hebben genoeg (wat mij betreft)!!
_________________________________________
'Life is what you make it!'


05 jun 2020 9:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
Mart WTL, even in helikopter view en terechte bedenkingen.
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


05 jun 2020 9:54
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 81  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.