Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 23:15



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 81  Volgende
Corona 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
horn schreef:
GinnFizz schreef:
Ik vraag me nu meer en meer af of ik sommigen van de forumleden wel irl wil ontmoeten. Ik dacht dat dit een gezellig clubje enthousiastelingen is met een gemeenschappelijke interesse en een hoop intelligentie en verdraagzaamheid. Valt me dat tegen zeg. Ik ga wat aan de Porsche sleutelen. Houdoe
Maar IRL best leuke lui zijn. Ik heb hier in de laatste 17 jaar toch hoop leuke mensen IRL ontmoet. Mensen waar ik buiten dit forum ook contact mee heb. Contacten die me dierbaar zijn.

Ja natuurlijk Horn, dat kan ook niet anders. Maar het zat me even hoog en het moest eruit.
Take care !
Ginne.
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


11 jun 2020 13:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Curaçao
Bericht Re: Corona
Enguess schreef:
Dit gaat toch veel te ver, echt bizar. De NSB erbij halen? Waar zit je verstand?

Hoezo? Het 'leidend beginsel' van de NSB: Voor het zedelijk en lichamelijk welzijn van een volk is nodig een krachtig staatsbestuur, zelfrespect van de natie, tucht, orde, solidariteit van alle bevolkingsgroepen en het voorgaan van het algemeen (nationaal belang) boven het groepsbelang en van het groepsbelang boven het persoonlijk belang.
Volgens mij is dat precies wat sommigen hier (nogal vurig) uitdragen.


11 jun 2020 13:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Je hebt je er nogal (vurig?) in verdiept hè.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


11 jun 2020 13:36
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Curaçao
Bericht Re: Corona
GinnFizz schreef:
.... Ik denk niet dat het overheidsbeleid in die mate verdedigd (met een d dus) wordt...

Kijk, dat bedoel ik dus, arrogantie. Beetje droevig dit.
GinnFizz schreef:
.... Maar goed, als een discussie niet meer mag dan houdt het op eh.....

Ik zou zeggen lees sommige eerdere reacties nog eens na en vraag je dan af wat die met een discussie te maken hebben.


11 jun 2020 13:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Corona
Zonnesteek opgelopen op zn eilandje, denk.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


11 jun 2020 13:42
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Curaçao
Bericht Re: Corona
Ewout schreef:
Het heeft toch nog 70 pagina's geduurd voor de eerste verwijzing kwam :?

Carlos, neem een chill pill man, relax, dit is niet goed voor je bloeddruk :wink: :mrgreen:

Je hebt helemaal gelijk Ewout, heeft ook helemaal geen zin maar ik kon het niet laten. Van sommige reacties hier gaan mijn nekharen overeind staan. Sorry!
Ik denk dat ik even een biertje pak en bij het zwembad ga zitten. Even nadenken wat ik nog meer kan doen om de wereld te verbeteren. Misschien mijn auto wassen? :mrgreen:


11 jun 2020 14:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Corona
Subdriver schreef:
Even nadenken


Doe er maar een paracetamolletje bij dan :salut:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


11 jun 2020 14:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
Subdriver schreef:
GinnFizz schreef:
.... Ik denk niet dat het overheidsbeleid in die mate verdedigd (met een d dus) wordt...

Kijk, dat bedoel ik dus, arrogantie. Beetje droevig dit.

Als je de eerste viool wil spelen moet je dat foutloos kunnen. Heeft niets met arrogantie te maken, meer met moeheid van steeds hetzelfde te lezen en weggezet te worden omdat je een uitgesproken mening niet volgt. Ik hoop dat je biertje aan het zwembad smaakt, dat je auto helemaal schoon is en jij tevreden en dat we met z'n allen tot rust kunnen komen. Ik zou graag met iedereen hier door één deur kunnen, hopelijk willen jullie dat ook.
Anders houdt het echt op voor mij.
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


11 jun 2020 14:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Kans dat je hem tegen gaat komen bij een meeting of ritje is in dit geval sowieso klein waarschijnlijk ...
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


11 jun 2020 14:56
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
Leven en laten leven !

Voor of tegen , iedereen blijft bij wat hij zelf geloven wil !
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


12 jun 2020 7:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
Hey Jongens, de gemeenschappelijk vijand heet Covid-19 als ik me niet vergis, en het JIPPIE zijn we allemaal al een paar maanden. TIP: Maar wat helpt, afentoe lekker een rondje gaan bollen en geen of niet te veel journaal kijken of 'oud nieuws' volgen. Gewoon lekker leven, met een beetje beleid, met je dierbaren die ertoe doen en andere malloten voor de gezelligheid .... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :res:
_________________________________________
'Life is what you make it!'


12 jun 2020 8:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
En nog een ongezoute mijn mening eventjes. Laat de mensen die er geen rekening mee willen houden er lekker op los leven, het is een keuze en het is ze gegund, maar respecteer ook het afstand houden tot mensen die Corona wel (te) serieus nemen. En laat je zsm testen bij klachten, en blijf een paar weken in quarantaine als je momenteel toch nog tegen het virus aanloopt. Leven en laten leven, op 2 manieren, voor een ieder wat wils. Dus waarom zou je elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Gewoon een beetje rekening houden met elkaar is helemaal niet verkeerd en wordt zeer gewaardeerd!! :salut:
_________________________________________
'Life is what you make it!'


12 jun 2020 8:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Nou, nog ééntje dan....
https://debataafschecourant.wordpress.c ... ppk7LSt93Y

En nog eentje:
Afbeelding
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


12 jun 2020 9:24
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
redriver schreef:
MarkS schreef:
Gelukkig is het (wetenschappelijke) bewijs en onderbouwing tegen de getroffen maatregelen wel degelijk overweldigend.


Overtuig me (bronvermeldingen), ook de gevolgen op de (middel)lange termijn graag. Nu al schattingen van 100.000.000 meerdoden in Afrika door honger i.v.m. stagnerende voedsel supply-chains. 60.000.000 extra werklozen in Eurozone en 150.000.000 in Azië. En nogmaals, ik ontken niet dat er een virus is, ik heb ernstige twijfels bij de onderschatte gevolgen van de huidige maatregelen. Nou , weer genoeg voer voor al dan niet oppervakkige reacties schat ik in.

Hier alvast mijn bronvermeldingen :

https://scholar.google.nl/scholar?q=lon ... i=scholart


Al iemand (buiten mijzelf) ook de onderzoeksrapporten gelezen zodat een inhoudelijke, op feiten gebaseerde, discussie gevoerd kan worden ?


12 jun 2020 19:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Corona
Ga in gesprek met Ernst Kuipers/Diederik Gommers, die kunnen jou wellicht van repliek dienen.


12 jun 2020 19:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Of ga een lekker rondje bollen met Mart. Het is weekend.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


12 jun 2020 20:00
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Corona
Pacoloco schreef:
Wat is een (in dit geval) RNA-virus toch eigenlijk een wonderlijk apparaat. Even los van de vreselijke schade die het aan kan richten is de werking ervan geniaal. Hoe het onze cellen voor de gek houdt, hoe het is ingericht door de celmembranen te komen en onze eigen organellen te misbruiken voor zijn gewin. En dat voor een inimini apparaatje dat dus eigenlijk niet eens “leeft”. Ik vind dit echt fascinerend.
+1 :)
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


13 jun 2020 1:43
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
alvin01 schreef:
Ga in gesprek met Ernst Kuipers/Diederik Gommers, die kunnen jou wellicht van repliek dienen.


Geen forumleden.


13 jun 2020 8:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
Rondje bollen met mij, ik weet niet of dat wijs is, zo zat ik vannacht met de Elf ca 120 km in een super bui, met stukken aqua planning bij 50 km/u op de snelweg, ruitenwissers waren kansloos, zicht nihil. Thuis aangekomen, stoppen blijkbaar geknald, en daar sta je dan met je electronische garagedeur .... Het was een ritje met stip binnen gekomen in mijn bizarre Elf Ritjes Top 10. :mrgreen:

Mooi man, ben er toch weer goed, heel en droog (van binnen) doorheen gekomen!! :cheers:
_________________________________________
'Life is what you make it!'


13 jun 2020 9:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Wees blij dat je geen Donkervoort hebt.... :mrgreen:
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


13 jun 2020 9:50
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Bericht Re: Corona
steef schreef:
Nou, nog ééntje dan....
https://debataafschecourant.wordpress.c ... ppk7LSt93Y

En nog eentje:
[img]


Je link is intussen wel verouderd, vooral deze quote
Citaat:
De WHO-ambtenaar verklaarde dat het “risico” van symptoomvrije overdracht van de infectie “zeer laag” was.

Zijn ze kort er na op terug gekomen.

En van de meme:
Je had wel op z'n minst de moeite mogen doen om dat cijfer aan te passen. En percentage zegt ook niet alles aangezien de absolute getallen best hoog zijn.

Oordelen kunnen we pas effectief doen achteraf, we weten gewoon nog altijd veel te weinig over dit virus.
En gezien de hoeveelheid van wat we niet weten, vind ik dat we beter te voorzichtig zijn dan andersom.


13 jun 2020 10:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Huh? :shock:

Ik had een Donkervoort in mijn hoofd.....begin je over corona :lol: (het bestaan al bijna geeneens meer, een enkel oudje wordt nog opgenomen).
Laten we het over auto's hebben, het leven alhier gaat gewoon door, mondkapjes....pfffff....weer wordt er met 2 maten gemeten, sport mag niet, kermis mag niet, openbaar vervoer blijkt geheel zonder gevaar, maar touringcars zijn wel extreem gevaarlijk, en vliegen is bijzonder veilig, want het luchtsysteem is perfect geregeld....haha, wat een grap.
Niemand weet iets over corona, er zijn veel fouten gemaakt, en er wordt maar weinig hersteld.
Dream on allemaal!
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


13 jun 2020 11:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Corona
Mart WTL schreef:
... een super bui, met stukken aqua planning bij 50 km/u op de snelweg, ruitenwissers waren kansloos, zicht nihil.
Maar wel je auto mooi schoon en nog wel met gedemineraliseerd water! :mrgreen:
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


13 jun 2020 14:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
Een Donkervoort, toffe wagens, zit daar helemaal geen kap op dan of ruitenwissers? :mrgreen:

Inderdaad Nordrack, ik poets me zeker niet suf doorgaans, maar hij glimt weer als een jekko!!

(Er stond bij ochtend ook nog 1.000 liter water in mijn serre zonneluifel, oeps, ik dacht dat ik al om 18.00 terug zou zijn ...), maar ja, van het ringvaart terrasje ben ik op een bbq terecht gekomen, hahaha.
_________________________________________
'Life is what you make it!'


14 jun 2020 7:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Mart WTL schreef:
Een Donkervoort, toffe wagens, zit daar helemaal geen kap op dan of ruitenwissers? :mrgreen: .

Beetje van dit :mrgreen: :
Afbeelding
(Maar ze zijn verrassend waterdicht!)
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


14 jun 2020 8:49
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 81  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dunnerudy


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.