Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 14:36



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 81  Volgende
Corona 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
MarkS schreef:
Ik zag vandaag ook weer zo’n mooie “bijdrage” op Facebook voorbij komen. Volstrekt uit z’n verband getrokken en verkeerd geïnterpreteerd. Onder het kopje “De waarheid achter corona en De Nano-chip van Mark Rutte“. En dan daaronder in de inleiding: “Het is aan ons…het trieste aan dit hele verhaal…Nederland zit vol gezond verstand. Zou men het weten dan was dit nooit gebeurd. Maar niet alle mensen hebben tijd om zaken op de voet te volgen. En daar zit de misbruik van de media en de politici. Men informeert u niet. Men stuurt u.“

Maar niet alle mensen hebben tijd om zaken op de voet te volgen? Nou die tijd hebben die mensen misschien wel maar die mensen kiezen ervoor die tijd aan in hun ogen belangrijkere dingen te besteden. Daarbij zou ik de stelling willen omdraaien, sommige mensen hebben (nu kennelijk) veel te veel tijd om bepaalde zaken op de voet te volgen, overal complotten en theorieën achter te zoeken en dan verkeerde bizarre conclusies te trekken en dit soort teksten menen te moeten delen.


Facebook is jouw "bron" ? Nu kan ik je reactie beter plaatsen. Ook je mensenkennis lijkt indrukwekkend :roll:


16 jun 2020 20:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Als jij dat zo wilt noemen. Ik gebruik iets dat ik toevallig op Facebook voorbij zie komen als voorbeeld. Had net zo goed op YouTube of op PF of op instagram of op MSM kunnen zijn. We moeten hier soms ook smakelijk lachen om bepaalde stukjes hier in dit topic, nee ik zeg niet van wie. Dus dan is PF mijn bron hè. Ik weet dat jij meer van de YouTube bronnen bent. Ik zal daar zo nog wel even iets vergelijkbaars (qua onzin) opduiken. Oh nee wacht, daar hadden we jou hier al voor. Succes met je “bronnen”.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


Laatst bijgewerkt door MarkS op 16 jun 2020 21:03, in totaal 1 keer bewerkt.



16 jun 2020 20:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
... en jouw mensenkennis ... :thumleft:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


16 jun 2020 20:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
Cazzo Super Veloce schreef:
Bizar idd. Bill Gates, Bush, 5G, nano chips alles wordt erbij gesleept zonder een snipper bewijs. Is er ook niet want het is allemaal totale onzin.
En dan verwachten dat je daar serieus op reageert :lol:

Cazzo, het is een "welles - niettes" spelletje geworden tussen conservatief (om het maar een naam te geven) en totaal van de pot gerukt (alle mogelijke complottheorieën).
Als het nou nog over de impact op de economie zou gaan, maar dat hebben "ze" ook al lang achter zich gelaten. Dus zoals je zegt ... totale onzin.
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


16 jun 2020 21:09
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
MarkS schreef:
Als jij dat zo wilt noemen. Ik gebruik iets dat ik toevallig op Facebook voorbij zie komen als voorbeeld. Had net zo goed op YouTube of op PF of op instagram of op MSM kunnen zijn. We moeten hier soms ook smakelijk lachen om bepaalde stukjes hier in dit topic, nee ik zeg niet van wie. Dus dan is PF mijn bron hè. Ik weet dat jij meer van de YouTube bronnen bent. Ik zal daar zo nog wel even iets vergelijkbaars (qua onzin) opduiken. Oh nee wacht, daar hadden we jou hier al voor. Succes met je “bronnen”.


Als je een facebook bericht prefereert boven een wetenschappelijke studie van de Harvard universiteit houd het voor mij op.


16 jun 2020 21:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Redriver is zo gek op z’n YouTube bronnen. Laat het “voorbeeldje” wat ik van Facebook aanhaalde nou een artikeltje blijken te zijn, van een website, dat doorspekt is van de onderbouwingen met ... jawel ... YouTube filmpjes. Sorry maar ik dacht dat mag ik redriver vanavond niet onthouden. Ik verwacht nou zeker wel een inhoudelijke reactie op basis van echte bronnen hè. Nee hoor geintje, dat was een ironische verwijzing naar je standaard reactie. Toedeledokie en fijne avond. Dat moet nu zeker wel lukken met al die YouTube bronnen/filmpjes. :mrgreen:

https://commonsensetv.nl/fascistische-s ... e-normaal/
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


16 jun 2020 21:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
redriver schreef:
MarkS schreef:
Als jij dat zo wilt noemen. Ik gebruik iets dat ik toevallig op Facebook voorbij zie komen als voorbeeld. Had net zo goed op YouTube of op PF of op instagram of op MSM kunnen zijn. We moeten hier soms ook smakelijk lachen om bepaalde stukjes hier in dit topic, nee ik zeg niet van wie. Dus dan is PF mijn bron hè. Ik weet dat jij meer van de YouTube bronnen bent. Ik zal daar zo nog wel even iets vergelijkbaars (qua onzin) opduiken. Oh nee wacht, daar hadden we jou hier al voor. Succes met je “bronnen”.


Als je een facebook bericht prefereert boven een wetenschappelijke studie van de Harvard universiteit houd het voor mij op.


Oh, in 1 van de vele YouTube linkjes die je hier plaatste wordt ergens verwezen naar een wetenschappelijke studie? Sorry, dan trek ik al m’n woorden terug. Dan zal het allemaal wel kloppen wat je hier deelt en de meningen en conclusies die je daarmee denkt te onderbouwen.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


16 jun 2020 21:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
GinnFizz schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:
Bizar idd. Bill Gates, Bush, 5G, nano chips alles wordt erbij gesleept zonder een snipper bewijs. Is er ook niet want het is allemaal totale onzin.
En dan verwachten dat je daar serieus op reageert :lol:

Cazzo, het is een "welles - niettes" spelletje geworden tussen conservatief (om het maar een naam te geven) en totaal van de pot gerukt (alle mogelijke complottheorieën).
Als het nou nog over de impact op de economie zou gaan, maar dat hebben "ze" ook al lang achter zich gelaten. Dus zoals je zegt ... totale onzin.


Het is voor mij vrij simpel. En daarna hou ik erover op voor vanavond. Dit afgesplitste topic loopt nu gedurende meer dan drie maanden en meer dan 70 pagina’s. De meesten die hier posten ken ik niet persoonlijk (IRL) en een enkeling wel. Ik respecteer ieder z’n mening en zijn keuze / recht om die hier te posten. Net zoals ik vrij ben en het recht heb om op basis van die posts mijn mening te vormen en bij te stellen. Ook over personen, of ik die nu wel of niet IRL ken. Ergens in de loop van dit topic hebben bepaalde forummers uitspraken gedaan of meningen verkondigd die, laat ik het voorzichtig formuleren, nogal ver af staan van hoe ik tegen zaken aan kijk en ik durf ook wel te zeggen kennelijk ver af staan van hoe ik in het leven sta. Als ik het iets minder voorzichtig formuleer dan zou ik die uitspraken en meningen kwalificeren als bizar, onzin, vergezocht of complot theorie achtige kwalificaties gebruiken. En dan sta je voor mij idd in een bepaald hoekje/groepje, waar ik heel weinig mee heb, dat ik soms zelfs naar het gevaarlijke vind neigen en waar ik verder al helemaal heel weinig behoefte meer aan heb om daar nog een inhoudelijke discussie mee te voeren. Denkbeelden en principes staan dan zo ver van elkaar af dat je op de inhoud toch geen zinvol gesprek meer kunt hebben. En dat zal ongetwijfeld wederzijds zijn. Alhoewel die behoefte dan bij de ander toch sterk blijkt te zijn (willen overtuigen, de rest ziet het niet, de makke schapen, de MSM aanhangers, enz). En dan kan zo iemand ergens verborgen in een linkje naar een filmpje op YouTube op een kanaal wat ik niet ga (af)kijken een verwijzing naar een “wetenschappelijk onderbouwde studie” hebben gezien. Dat zegt me dus echt helemaal niks. Want “wetenschappelijke studies” en andere feitelijkheden kunnen altijd door iemand worden gebruikt of misbruikt om een standpunt of zienswijze mee te onderbouwen die als een tang op een varken slaat. En dat is vaak ook een beetje de rode draad in dat soort bijdragen. Allemaal imho hè. Ik ben zelf over de inhoud ook een stuk minder stellig, ik weet dat we (nog) heel veel simpelweg niet weten. Niet alleen over Corona maar ook in algemene zin. Maar om ervan uit te gaan dat door op dagelijkse basis het internet en social media af te struinen we ineens snappen hoe de wereld in elkaar zit met alle bijbehorende (complot) theorieeen en dan ook nog menen de rest van de niet zo wakkere wereldbevolking daarvoor te moeten waarschuwen of overtuigen gaat er bij mij niet in. Doe er lekker zelf je voordeel mee en laat mij met rust zou ik dan zeggen. En daarmee bedoel ik dan vraag mij niet expliciet om een inhoudelijke reactie, posten kan altijd hè. Voordat we die Calimero opmerking weer krijgen.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


16 jun 2020 21:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Corona
Amen!
of mag ik dat ook al niet zeggen, want komt uit het Hebreeuws. Wel opmerkelijk dat iemand met de naam NordRack zich aan t Engels stoort...
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


16 jun 2020 22:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Neppert
Neppert
Bericht Re: Corona
Hebben jullie er ooit wel eens aan gedacht dat beide partijen gelijk zouden kunnen hebben?
Multiversum-theorie......
Ik geloof alles....veel makkelijker dan altijd maar in discussie gaan. Veel dingen in dit leven kan ik toch niet verklaren of bewijzen....dus het kan gewoon waar zijn.
Voelt echt heeeerlijk om zo in het leven te staan....hoe dom sommige theorien zijn ik ga er altijd vol in mee. Als ze daar dan op doorvragen leg ik uit dat ik geloof dat alles mogelijk is aan de hand van het multiversum (ook nog niet bewezen overigens). Vaak zie je dan de teleurstelling op hun gezichten......priceless!
_________________________________________
In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!


17 jun 2020 0:01
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Corona
Targa Floriaan schreef:
Wel opmerkelijk dat iemand met de naam NordRack zich aan t Engels stoort...
De Nord Rack 2 is een synthesizer van Clavia die ik net gekocht had toen ik lid werd van dit forum.
Vandaar ;)
Afbeelding
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


17 jun 2020 0:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Corona
I know, dat had ik zelf opgezocht voor ik reageerde.
Had je ook met mijn citaat kunnen doen...
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


17 jun 2020 6:33
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
Citaat:
Als ze daar dan op doorvragen leg ik uit dat ik geloof dat alles mogelijk is aan de hand van het multiversum


:mrgreen: die ga ik af en toe van je lenen als het mag, geniaal :mrgreen:
_________________________________________
footers zuigen! :D


17 jun 2020 7:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Neppert
Neppert
Bericht Re: Corona
Natuurlijk mag dat, en tegelijk ook niet.......alles kan namelijk! :mrgreen: :wink:
_________________________________________
In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!


17 jun 2020 7:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
1 Ding is zeker, de praktijk en de werkelijkheid zijn nauwelijks of nooit 100% zwart of wit (= ideologische uitersten), maar veelal een grijstintje ...

(En dat zie je dan ook weer terug in kleurkeuzes van 'onze' Bolides) :res:
_________________________________________
'Life is what you make it!'


17 jun 2020 8:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
Mart WTL schreef:
1 Ding is zeker, de praktijk en de werkelijkheid zijn nauwelijks of nooit 100% zwart of wit (= ideologische uitersten), maar veelal een grijstintje ...
(En dat zie je dan ook weer terug in kleurkeuzes van 'onze' Bolides) :res:

Nu we het toch over kleuren hebben, ik vind Nardo Grey een heel "lekkere" klaur. En met lekker bedoel ik meer dan mooi en dat is zuiver emotioneel en niet uit te leggen.
Heb er zelfs al over nagedacht om mijn P. in nardo grey te laten wrappen want dat is toch omkeerbaar.
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


17 jun 2020 8:31
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
Je ziet die kleur wel steeds meer maar ik vind hem ook nog steeds yummie.

76988

way of topic :lol:
_________________________________________
footers zuigen! :D


17 jun 2020 9:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
Pacoloco schreef:
Je ziet die kleur wel steeds meer maar ik vind hem ook nog steeds yummie.
way of topic :lol:

Af en toe iets interessants moet kunnen, tussen al dat oeverloos gezwam door, toch?
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


17 jun 2020 10:56
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Corona
Grondverf :popcorn:


17 jun 2020 11:24
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
Maar dan hele mooie :thumleft:


17 jun 2020 11:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Voor de liefhebbers van bronnen en data ...

https://www.coronatijdlijn.nl/
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


17 jun 2020 11:51
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
Onder het mom van corona wil men onze bewegingsvrijheid nog verder inperken met een permanente noodwet. Nu de noodverordeningen niet meer houdbaar zijn (juridisch, sociaal en wetenschappelijk), wil onze regering hier toch een wet van maken. Dit is een vrije val richting politiestaat en een aantasting van onze democratische grondrechten. Je kunt laten weten dat je dit niet wilt, door deze petitie te ondertekenen.

https://petities.nl/petitions/stop-de-c ... ?locale=nl


18 jun 2020 22:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Done! (Vorige week al!)

Vervelend dat de ene na de andere wet nu wordt doorgedrukt, die allemaal de vrijheid van de bevolking aantasten.
Zogenaamd ‘tijdelijk’ dan wel permanent....

Met name die Hugo de Jonge is een levensgevaarlijk heerschap!
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


18 jun 2020 23:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Corona
steef schreef:
Met name die Hugo de Jonge is een levensgevaarlijk heerschap!


Je wilde eerst sluipmoordenaar zeggen zeker? :mrgreen:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


19 jun 2020 8:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Baudet hield mooi stand tegen de linkse hegemonie! :mrgreen: Hij is absoluut goed bezig, en komt tenminste op tegen alle bizarre regels.
Maar hij heeft werkelijk niets in te brengen. Zo snel hij aan het woord komt, gaat met name Rutte ongeïnteresseerd op zijn telefoon zitten grinniken (of zijn die beelden gemanipuleerd? Dat kan ook nog!).

Landbouwminister Schouten (uiteraard een enorm ervaren persoon op gebied van landbouw...zou ze haar eigen koeien kunnen melken? :wink: ), heeft al besloten dat de boeren kunnen vertrekken, honderdduizenden immigranten het land kunnen betreden (Baudet heeft het over een miljoen), want, zo zegt zij: de stikstofproblematiek wordt al op andere manieren opgelost. Die plannen liggen er dus al, en die kloppen uiteraard. :shock:

Er worden dus hele bedrijfstakken opgeofferd om de bevolking explosief te laten toenemen. Bedenk zelf maar wat er met de ice gaat gebeuren in dit land.

Onbegrijpelijk overigens, hoe een trut-met-vingers mag en kan beslissen over landbouwzaken! Ze kan haar eigen fietsband waarschijnlijk nog geeneens plakken, maar mag wel de portefeuille over de landbouw beheren. Ze zal dus nooit kunnen begrijpen wat er werkelijk bij boeren speelt. Geen pardon. Ze kan hooguit op basis van voorgeschotelde (gemanipuleerde?) cijfers haar bevooroordeelde mening verkondigen. En totalitair als het er momenteel aan toe gaat, wordt haar geen stro breed in de weg gelegd.
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


19 jun 2020 9:08
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 81  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.