Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 10:29



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 81  Volgende
Corona 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
w.w.doet. schreef:
Humor word verboden in dit land
Net als vrijheid van meningsuiting


Dit bericht bewijst voor beiden het tegendeel.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


20 jun 2020 8:45
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
Mart WTL schreef:
Ik vind de ontwikkelingen en berichtgevingen wat ik ervan zie op het journaal en hoor van anderen zo braakmakend (ik trek het niet meer) dat ik me volledig aan het terug trekken ben qua info voorziening en regelgeving. Ik maakte mijn eigen regels al, maar nu wil ik zo'n beetje niet eens meer weten wat de regels zijn. het is verschrikkelijk, ik word als ik niet oplet zo ontzettend neerslachtig van dat gebrek aan verdraagzaamheid in de maatschappij en nieuwe regeltjes, regeltjes, regeltjes, regeltjes, regeltjes, regeltjes ... (en het voorkomen van sommige politici met hun gehannes, gelieg alsof het gedrukt staat, onwetendheid, onkunde, zo'n jippie die alles maar blind overnbeemt wat um op de mouw wordt gespeld, vreselijk om te zien dat we naar hun pijpen dienen te dansen, je ziet hun oren en neus gewoon bewegen door de touwtjes waaraan getrokken wordt. Ze zijn gestopt met zelf kunnen denken (al een tijdje). Die rooie rakker spant de kroon momenteel met die gladde schoenen van um, wat vreselijke (gevaarlijke) vent is dat zeg!!!

Crisis management prima als nodig, maar blijf met je poten van mijn burgerrechten af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


+1

Er mag niks meer , neem als voorbeeld Johan Derksen !
Of je hem nou mag of niet !
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


20 jun 2020 8:58
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
Dit bericht bewijst voor beiden het tegendeel.[/quote]

Kun je dat onderbouwen ? Linda
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


20 jun 2020 9:03
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
Hier nog wat minuten kijk- en luister tegengas;

https://youtu.be/NP3RkRDEfVM

Dit soort berichten zijn hoognodig maar zijn op de MSM geheel weggecensureerd. Het "gewone volk" krijgt dit dus niet te zien en zet volgend jaar weer een kruisje m.a.g. weer een kabinet Rutte.

Ik bedoel, hier kijkt Nederland blijkbaar naar

77008


20 jun 2020 21:51
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
Het recht om te demonstreren geldt nIet meer voor iedereen ! Vraag het Femke Halszaak.

Voorbeeld van de 2 maten maatschappij .
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


20 jun 2020 22:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
redriver schreef:
Hier nog wat minuten kijk- en luister tegengas;

https://youtu.be/NP3RkRDEfVM

Dit soort berichten zijn hoognodig maar zijn op de MSM geheel weggecensureerd. Het "gewone volk" krijgt dit dus niet te zien en zet volgend jaar weer een kruisje m.a.g. weer een kabinet Rutte.

Ik bedoel, hier kijkt Nederland blijkbaar naar

77008


Wij, het gewone volk, mogen dan toch maar dankbaar zijn met zo’n uitverkorene als jij in ons midden die ons kan voorzien van al die filmpjes die wij zelf niet kunnen zien vanwege de censuur.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


20 jun 2020 23:17
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Corona
Vanavond zijn wij toch lekker gaan uit eten met ons viertjes. Mamma bedankt :)
Ik weet eerlijk gezegd niet of dat in Nederland of België al kan. Wij zaten in Duitsland in een kroeg/restaurant. (kroeg is nog dicht)
Regels: mondkap dragen van deur tot tafel en van tafel tot WC. Alleen zittende aan je tafel hoef je geen mondkap te dragen. Bij binnenkomst handen desinfecteren en naamlijst invullen.
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


21 jun 2020 1:28
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
MarkS schreef:
redriver schreef:
Hier nog wat minuten kijk- en luister tegengas;

https://youtu.be/NP3RkRDEfVM

Dit soort berichten zijn hoognodig maar zijn op de MSM geheel weggecensureerd. Het "gewone volk" krijgt dit dus niet te zien en zet volgend jaar weer een kruisje m.a.g. weer een kabinet Rutte.

Ik bedoel, hier kijkt Nederland blijkbaar naar

77008


Wij, het gewone volk, mogen dan toch maar dankbaar zijn met zo’n uitverkorene als jij in ons midden die ons kan voorzien van al die filmpjes die wij zelf niet kunnen zien vanwege de censuur.


Gewone volk ? Sinds wanneer woont u in een rijtjes huis ? Gewone volk heeft geen peperdure Porsche en villa !
Als u een Opel sastra rijdt van bj 98 lijkt het er meer op.
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


21 jun 2020 7:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
w.w.doet. schreef:
Gewone volk ? Sinds wanneer woont u in een rijtjes huis ? Gewone volk heeft geen peperdure Porsche en villa !
Als u een Opel sastra rijdt van bj 98 lijkt het er meer op.

Een jammere klassificatie van medemensen vind ik toch weer. Ik lees hier dat, als je geen villa hebt en een peperdure auto, je het gewone volk bent.
Net zoals de al oudere dikkerd die geen leven meer verdiend?
En dan wordt er over arrogantie gesproken? Rare combinatie, maar verduidelijkt wel de positie waarin u zichzelf projecteert.
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


21 jun 2020 8:39
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
Gewoon volk met Porsche en villa ? ???? Dat zijn de elite

Alsof het de gewoonste zaak is om een Porsche en villa te hebben ?

Misschien op dit forum wel , in de praktijk hebben 98% van de mensen dat niet .

Met de maatregelen hebben ze 2 mensen van de boven de 90 gered en de rest is bij elkaar gezet om gezamenlijk te sterven zonder familie op gesloten en alles potdicht en maar de zelfde lucht circuleren.......
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


Laatst bijgewerkt door w.w.doet. op 21 jun 2020 9:37, in totaal 1 keer bewerkt.



21 jun 2020 9:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Corona
Zeg het niet vaak op de man af maar wat ben jij een ongelofelijke droeftoeter. Neem even een tabletje.
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


21 jun 2020 9:37
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
Mag ik er dan 1 van jouw lenen ?

Of heeft Leontien ze mee genomen na de scheiding ?
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


21 jun 2020 9:39
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Corona
w.w.doet. schreef:
Het recht om te demonstreren geldt nIet meer voor iedereen ! Vraag het Femke Halszaak.

Voorbeeld van de 2 maten maatschappij .

Boehoe. Als je je verdiept in de achtergronden zou je vast niet tot dergelijke populistische Telegraaf chocoladeletter oneliners komen.

Afbeelding
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


21 jun 2020 10:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Als je van mening bent dat de maatregelen terecht zijn (ik refereer nog immer naar https://www.stichting-nice.nl/), dan kan je als weldenkend mens niet tot een andere conclusie komen dan dat de maatregelen een heel ander doel dienen.

En men komt daar steeds meer achter. De risico-groepen zouden er zonder onze medische wetenschap al lang niet meer zijn.
Waar de Brabantse huisarts op zijn vingers werd getikt, de medicijnfabrikant van chloroquine direct bedreigd werd, moet er toch een lichtje gaan branden. De WHO heeft ineens ‘ontdekt’ dat dit middel wel eens kon werken??
De wereld staat ineens in brand, niemand durft echt actie te ondernemen (zoonlief is weggevlucht uit Hoorn vanwege bedreiging van een ‘bepaalde’ groep :shock: ), en als niemand ingrijpt, staat ons nog wat te wachten. Helaas. Ik dacht dat discriminatie uit mijn hoofd was, ik zag geen verschil tussen blank, zwart, geel of wat dan ook, maar de groep die nu de boel kort en klein slaat, creëert geen goodwill, en maakt de problemen alleen maar groter. Dit is wel degelijk een gevolg van de lock-down. De hele mensheid staat op scherp, juist door de lockdown escaleren bestaande frustraties,en we zien dat dit op alle fronten de volksgezondheid aantast. Méér nog dan de slachtoffers van Corona.

Vooral voorstander blijven van de lockdown. Goed zo! We zullen ze klein krijgen.....die kleine beestjes die je ziek maken.
Cazzo: je kan mij proberen weg te zetten naar een ander topic, te beschimpen als malloot, maar ik vind jullie écht zielig dat je blijft geloven in de onzin van de overheden. Massahysterie is een bekend (historisch?) verschijnsel, dus het zij jullie vergeven. :wink:
Alleen niet als de hele wereld kort en klein wordt geslagen.
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


21 jun 2020 10:32
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
horn schreef:
w.w.doet. schreef:
Het recht om te demonstreren geldt nIet meer voor iedereen ! Vraag het Femke Halszaak.

Voorbeeld van de 2 maten maatschappij .

Boehoe. Als je je verdiept in de achtergronden zou je vast niet tot dergelijke populistische Telegraaf chocoladeletter oneliners komen.



Het ligt eraan waar voor je demonstreerd of het door mag gaan !

Als het Femke Halszaak niet bevalt gaat het niet door!
Als het in het straatje past van de extreem linkse politiek kan het gewoon doorgaan ondanks dat er geen afstand word gehouden !

2 maten net als hier ! Als je voor bent mag het word het goed gekeurd door de supervisors .
Ben je tegen word je in de zeik gezet !

Blm kweekt zo geen begrip , afkeer.
Ze tonen zelf geen enkel respect !
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


21 jun 2020 10:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Na het lezen van bepaalde berichten ga ik die opmerkingen eerder in dit topic over Corona en psychische nood wel wat beter begrijpen ... echt geen touw meer aan vast te knopen.

Ik begrijp ook dat ik in een villa moet wonen dus ik spaar nog even door ...
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


21 jun 2020 13:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Corona
Telt een gewoon vrijstaand huis ook? Dan zou ik ineens tot de elite behoren en ga ik met een goed gevoel de rest van de zondag in! :mrgreen:
Er worden steeds meer maatregelen versoepeld, komt allemaal goed.
Heb vandaag wel even lekker gereden met het kapje open, sportuitlaatje af en toe lekker laten brullen, wind door je haren, heerlijk....niet vergeten hoor, kan heel therapeutisch werken.... :drive:


21 jun 2020 14:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Corona
@MarkS: Oh, jij ook al ;-)
Ik voel me wel in een hoek gezet met mn rijtjeswoning. Ben ook een beetje in de war, in welke categorie val ik nou? Gewoon volk of elite met Porsche (maar zonder villa)?
En als je een Porsche hebt en in een woonwagen woont? In welk hokje hoor je dan?
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


21 jun 2020 14:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Corona
Targa Floriaan schreef:
En als je een Porsche hebt en in een woonwagen woont? In welk hokje hoor je dan?


Wietteler, lijkt me duidelijk! :mrgreen:


21 jun 2020 14:38
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
:)
.........
_________________________________________
footers zuigen! :D


21 jun 2020 14:47
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
Bericht Re: Corona
Eindelijk een organisatie die eens flink tegengas geeft.

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) schort alle gesprekken met kabinet op. Anderhalve meter restrictie op terras moet per direct weg.


21 jun 2020 15:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Targa Floriaan schreef:
@MarkS: Oh, jij ook al ;-)
Ik voel me wel in een hoek gezet met mn rijtjeswoning. Ben ook een beetje in de war, in welke categorie val ik nou? Gewoon volk of elite met Porsche (maar zonder villa)?
En als je een Porsche hebt en in een woonwagen woont? In welk hokje hoor je dan?


Krijg nu wel een schuld gevoel. Had ik maar meer geld in m’n huis ipv Porsches gestoken. ;-)

Mooie is ook nog dat de term “gewone volk” door redriver werd geïntroduceerd en ik daarop reageerde. Maar dat was Wilco / Doet niet opgevallen. Die vloog weer alle kanten op.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


21 jun 2020 16:02
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
Ewout schreef:
Targa Floriaan schreef:
En als je een Porsche hebt en in een woonwagen woont? In welk hokje hoor je dan?


Wietteler, lijkt me duidelijk! :mrgreen:



Galo van de rollerman!

Ieder beestje moet toch een naam hebben voordat hij het hok in gaat.
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


21 jun 2020 16:11
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
In het tweede deel van het Compendium Pandemonium spreekt Sven met Karel van Wolferen, journalist met decennia aan internationale ervaring onder de riem en voormalig hoogleraar aan de UvA, over de geopolitieke machinaties achter de coronacrisis; de dwarsverbanden tussen de maatregelen en ontwikkelingen wereldwijd en waar deze op aan lijken te sturen.

Van Wolferen volgt de achterliggende processen en hun actoren al geruime tijd op de voet en maakt zich ernstige zorgen over de berichtgeving in de reguliere media. Zelfcensuur tiert welig, alternatieve narratieven worden verzwegen en men houdt de bevolking gepreoccupeerd met zaken als Black Lives Matter, de beeldenstorm die zij veroorzaakt en het herkauwen van de gebruikelijke overheidspropaganda die vooral moet doen bewegen tot passiviteit en gehoorzaamheid. Critici en hun initiatieven worden genegeerd, belachelijk gemaakt en uiteindelijk simpelweg verboden, of het nu gaat om de alternatieve behandelmethode van huisarts Rob Elens of de demonstratie van Willem Engel en zijn Viruswaanzin. Alles lijkt erop gericht te zijn om te verhinderen dat mensen zich écht verenigen tegen de macht en de werkelijke misstanden die schuilgaan achter de sluier.

Van Wolferen waarschuwt dat de tijd dringt. Wanneer men de punten verbindt wordt duidelijk dat de wereldwijde pandemie-psyop tot de culminatie leidt van een vooropgezet plan voor totalitaire controle en financiële oppermacht, met lijnen door de farmaceutische industrie, big tech, de bancaire sector en enkele van de rijkste en machtigste mensen op aarde.

https://www.youtube.com/watch?v=ZiYJKFdXdVE


21 jun 2020 16:39
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Corona
w.w.doet. schreef:
2 maten net als hier ! Als je voor bent mag het word het goed gekeurd door de supervisors .
Ben je tegen word je in de zeik gezet !

Hou nou een keer op met dat gejank over supervisors of met beschuldigingen dat ik/wij onze macht (?) misbruiken.
99% van de tijd dat ik hier kom, kom ik hier als bezoeker. Niet als moderator. Ik heb nog geen enkele post van jou aangepast, verwijderd of een andere digitale mogelijkheid die ik hier heb toegepast om een discussie aan te passen. Hoewel ik als bezoeker het chronisch met je oneens ben, ik je een irritante schreeuwer en poster van rechtse oneliners vind, moet je dat lekker zelf weten. Daar zal ik als moderator niks aan doen, zolang het beschaafd blijft. En dan nog zal ik een post niet aanpassen, verwijderen of de poster een ban geven omdat ik het er inhoudelijk niet mee eens ben, maar omdat de wijze van communiceren niet past bij dit forum.

En als bezoeker zet ik je niet in de zeik, maar zeg ik, net als jij, wat ik ergens van vind. Femke Halsema heeft, ook in mijn ogen, eea rondom de demonstratie op de Dam, volledig verkeerd aangepakt. Wat mij betreft heeft het politieke consequenties voor haar en krijgen we in Amsterdam een nieuwe burgemeester. Wat ik fout vind is dat calimero geneuzel dat sindsdien alles moet kunnen ‘want op de Dam mocht het ook’. En als dan, mede obv de kennis opgedaan in Amsterdam met de betreffende demonstratie, een andere demonstratie wordt verboden, gaat er meteen een deel van het volk roepen dat dat ‘meten met 2 maten is, want in Amsterdam mocht het wel’.

Als ik 150 op de snelweg rij en niet word gepakt, wil niet zeggen dat dat voor jou een vrijbrief is dat ook te doen en dan huiliehuilie te gaan doen als je wél wordt gepakt. Dat is dus NIET meten met twee maten. :idea:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


21 jun 2020 16:54
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 81  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.