Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 apr 2024 0:25



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
Corona 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Populistische stemmingmakerij
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


22 jun 2020 23:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Afbeelding
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


23 jun 2020 0:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
MarkS schreef:
Populistische stemmingmakerij

Of jullie zijn sympathisanten van het beleid. Jullie staan werkelijk op geen enkele manier open voor een ander scenario, ik vind dat toch redelijk simplistisch. Kennelijk zijn er toch meer kanten aan jullie eenzijdige verhaal, en dat dragen een aantal hier al maanden aan. Wij moeten met bewijzen komen??? Rutte en de zijnen (jullie) niet dan?
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


23 jun 2020 0:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Zoals ik al eerder schreef, werkelijk geen touw aan vast te knopen. Welterusten!
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


23 jun 2020 0:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Daarom ben je voorstander van de maatregelen, en ik niet. :popcorn:

https://www.bndestem.nl/oosterhout/weth ... ebook.com/

Dit zal ook allemaal wel verzonnen nieuws zijn, toch? Jullie zijn landelijk écht in de minderheid. We zullen zien waar het op uitdraait.
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


23 jun 2020 0:45
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Corona
Alfred schreef:
Persoonlijk vind ik wat er in het eerste filmpje te zien is (degene met de drie op een bankje) totaal niet kunnen. Buitensporig geweld op mensen die amper "normaal" kunnen lopen, de scootmobiel staat er naast. Als ze niet willen luisteren dan slinger je ze maar op de bon i.p.v met een wapenstok te slaan en een knietje in zijn rug te geven.

Eens. Hoewel ik niet weet wat er is gebeurd lijkt het of die meneer op het eerste filmpje zijn omgevallen fiets wil pakken. Indien ja, overtrokken reactie.
Dat 2e filmpje vind ik een ander verhaal. Je staat op een veld. Er wordt gespoten met een waterkanon. Er lopen vele ME’ers rond. En er rijden ME’ers op paarden rond. Wegwezen. Als je dan bijdehand gaat lopen doen loop je het risico een ros te krijgen. Eigen schuld dikke bult.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


23 jun 2020 6:10
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Corona
w.w.doet. schreef:
steef schreef:
Onzin Horn, op de Dam hadden ze op dezelfde wijze moeten ingrijpen. Als demonstreren een recht is, dan wordt er wel degelijk met 2 maten gemeten.
Het ene recht is wel van toepassing, het andere niet??? Leg dat maar uit aan de oudere demonstranten die in geen enkel opzicht een gevaar vormden, maar wel met harde hand weggedreven worden. Op dat moment is er sprake van een politiestaat.

+1 Steef
Discussie heeft geen zin !
Ze meten met 2 maten, afhankelijk waar je voor demonstreerd of het door mag gaan !

Je redeneert een beetje zoals mijn kinderen doen. Als je geen argumenten hebt ga je discussiëren volgens de regel ‘wie het hardste schreeuwt heeft gelijk’. :bang:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


23 jun 2020 6:13
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Corona
steef schreef:
Jullie zijn landelijk écht in de minderheid.

:roll: Hoe kom je daarbij?
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


23 jun 2020 6:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Corona
"It's all here in this YouTube video!" :wink:


23 jun 2020 6:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Corona
steef schreef:
Daarom ben je voorstander van de maatregelen, en ik niet. :popcorn:

https://www.bndestem.nl/oosterhout/weth ... ebook.com/

Dit zal ook allemaal wel verzonnen nieuws zijn, toch? Jullie zijn landelijk écht in de minderheid. We zullen zien waar het op uitdraait.


Landelijk in de minderheid....
Op basis van welk onderzoek is dat bepaald?
Als het ff moeilijk voor je wordt gooi je er weer een niet onderbouwde bewering in.
Waarom ga je niet weg als het allemaal kommer en kwel is? Er zijn genoeg landen waar je de anarchist kan uithangen.


23 jun 2020 7:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Jongens, maak je niet zo druk om wat ik zeg. Het wordt een mooie week, dus ik zou zeggen: negeren, en doe gewoon wat je opgedragen wordt door de overheid. Hugo en Mark weten vast wat wij nodig hebben :wink:

Maak je niet druk, haal adem, en geniet. :cheers:
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


23 jun 2020 7:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Practice what you preach, zou ik zeggen.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


23 jun 2020 8:11
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
Beter kan het niet bob jettu geen premier.

Aquasi word de nieuwe sterke man van alle likse
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


23 jun 2020 9:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
Ik vind het niet zo gek (cq verbazingwekkend), dat als er belachelijk restrictief beleid wordt gevoerd en de normaaltse kleinste sociale omgangsvormen tot crimineel gedrag worden bestempeld, dat dan anarchisme in de hand wordt gewerkt ...

Waarom zou je je dan uperhaupt nog aan een regeltje houden, als de zin van wat goed of slecht is, verloren gaat (besides uit goodwill of sociaal besef)?

En nu op dit momentum kunnen we 2 kanten op dus:
- A. Terug naar vrijheid en normaal doen. (met heldere, eerlijke, complete en goede voorlichting, en rekening houden met elkaar)
- B. Verder op pad richting een Totalitaire staat/wereld (in het kader van de beheersbaarheid van de compleet logische toenemende maatschappelijke onvrede).
_________________________________________
'Life is what you make it!'


23 jun 2020 9:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
En als ze voor B (blijven) kiezen, sta ik binnenkort ook stenen te gooien ergens ...
_________________________________________
'Life is what you make it!'


23 jun 2020 9:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
(Met mijn Porsche en mijn Villa)
_________________________________________
'Life is what you make it!'


23 jun 2020 9:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Corona
steef schreef:
Jullie zijn landelijk écht in de minderheid. We zullen zien waar het op uitdraait.


Idd, laat de verkiezingen maar komen:

https://www.ipsos.com/nl-nl/politieke-barometer

VVD veruit de grootste van NL, 4x zo groot als FvD :popcorn:

Je zou het soms niet zeggen, maar blijkbaar beschikt het overgrote deel van de Nederlanders over gezond verstand, wel een geruststellende gedachte.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


23 jun 2020 9:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: Corona
Dat is zeker hoopvol.
Ik dacht al wel dat die paar stenengooiers, werkschuwe demonstranten/relbejaarden en Steef geen realistische afspiegeling van de samenleving waren.
Dank voor de bevestiging :cheers:


23 jun 2020 10:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Cazzo Super Veloce schreef:
steef schreef:
VVD veruit de grootste van NL, 4x zo groot als FvD :popcorn:


Dat zal de risicogroep betreffen, en die sterven langzaam uit... :wink:
Overigens denk ik dat hier gebruik wordt gemaakt van 'mind-setting', dus juich maar niet te vroeg! :!:

En het valt me op: hoe grijzer, hoe eigenwijzer. Oftewel, de oude garde vindt Rutte helemaal fantastisch. Maar zelfs Wiegel heeft zijn bedenkingen, en dat is toch wel een hele intelligente man (vermoed ik).
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


23 jun 2020 10:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Normaal gesproken zou je zeggen stop met posten op je hoogtepunt ... maar dat kan niet ... en je maakt het ook alleen maar erger en pijnlijker ... :mrgreen:

Gelukkig doen doet en mart af en toe nog een duit in dat zakje. Zodat het iets minder opvalt en we het morgen al weer vergeten zijn. Tot de volgende post. :wink:

:popcorn:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


23 jun 2020 10:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
Mart WTL schreef:
Ik vind het niet zo gek (cq verbazingwekkend), dat als er belachelijk restrictief beleid wordt gevoerd en de normaaltse kleinste sociale omgangsvormen tot crimineel gedrag worden bestempeld, dat dan anarchisme in de hand wordt gewerkt ...
Waarom zou je je dan uperhaupt nog aan een regeltje houden, als de zin van wat goed of slecht is, verloren gaat (besides uit goodwill of sociaal besef)?

En nu op dit momentum kunnen we 2 kanten op dus:
- A. Terug naar vrijheid en normaal doen. (met heldere, eerlijke, complete en goede voorlichting, en rekening houden met elkaar). YEP
- B. Verder op pad richting een Totalitaire staat/wereld (in het kader van de beheersbaarheid van de compleet logische toenemende maatschappelijke onvrede). NOPE
Ik ben ervan overtuigd dat we allemaal voor oplossing A willen gaan met heldere, eerlijke, complete en goede voorlichting, en rekening houden met elkaar.

Groet, een grijze eigenwijze.
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


23 jun 2020 11:04
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
Klafet word de nieuwe leider van 1 grote likse partij die ze gaan vormen van Groen links, D66, pvda, VVD en de SP !

Voor: hoor je erbij
Links: hoor je erbij
Tegen NL 'ers: hoor je erbij
Geruitebroek aan : hoor je erbij

Wat zit die jogging broek toch heerlijk zonder staatssteun das pas zielig je eigen (ruitjes) broek niet kunnen ophouden .

Likse
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


23 jun 2020 12:18
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
redriver schreef:
horn schreef:
C’est le tone qui fait la musique.

Zie op andere platformen hele nuttige en verhelderende discussie over corona en de maatregelen. Verrassend dat Porsche mensen (waarvan ik in de regel verwacht dat het weldenkende onderlegde mensen zijn) dat niet kunnen realiseren.

Mijn mening (on topic):
In de beginperiode is besluitvorming gebaseerd op het weinige dat we (wetenschappelijk) konden onderbouwen en verwachtten. Daar had ik toen volledig begrip voor en vrede mee.
Inmiddels begrijp ik niet goed waarom ‘voortschreidend inzicht’ niet of nauwelijks wordt toegepast. Als de ervaring (die we inmiddels wat meer met dit virus hebben) leert dat de kans op besmetting buitenshuis nihil is, dat gezonden mensen onder de 50 nauwelijks kans hebben op besmetting, dat de capaciteit op IC’s ruim voldoende is, dat de kans dat er daadwerkelijk een tweede golf ontstaat nauwelijks aanwezig is, waarom worden de maatregelen niet aangepast.

1 op de 10.000 mensen heeft Corona. Als er dus 5000 mensen op de Dam waren (even voor de rekensom) is de kans 50% dat er überhaupt een besmet iemand rondliep in die menigte... wat mij betreft kunnen deze ervaringen en onderbouwde theorieën wel sneller vertaald worden in aanpassing van maatregelen. Waardoor de economie weer sneller opstart.


Helemaal met je eens Horn. Misschien heeft dit er wel iets mee te maken ;

De 'pandemie' psyop voor totalitaire controle (met Karel van Wolferen) | Compendium Pandemonium

https://youtu.be/ZiYJKFdXdVE


Video is inmiddels verwijderd van youtube, waarschijnlijk omdat zwakke plekken in het systeem blootgelegd dreigden te worden. Nog wel te beluisteren via:

https://m.soundcloud.com/eenoorlogreeds ... demonium-2


23 jun 2020 13:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
Cazzo Super Veloce schreef:
steef schreef:
Jullie zijn landelijk écht in de minderheid. We zullen zien waar het op uitdraait.


Idd, laat de verkiezingen maar komen:

https://www.ipsos.com/nl-nl/politieke-barometer

VVD veruit de grootste van NL, 4x zo groot als FvD :popcorn:

Je zou het soms niet zeggen, maar blijkbaar beschikt het overgrote deel van de Nederlanders over gezond verstand, wel een geruststellende gedachte.


Je zou het soms niet zeggen, maar blijkbaar beschikt het overgrote deel van de Nederlanders over verstand (gevoed door de MSM) , wel een gedachte.


23 jun 2020 13:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Corona
GinnFizz schreef:
Mart WTL schreef:
Ik vind het niet zo gek (cq verbazingwekkend), dat als er belachelijk restrictief beleid wordt gevoerd en de normaaltse kleinste sociale omgangsvormen tot crimineel gedrag worden bestempeld, dat dan anarchisme in de hand wordt gewerkt ...
Waarom zou je je dan uperhaupt nog aan een regeltje houden, als de zin van wat goed of slecht is, verloren gaat (besides uit goodwill of sociaal besef)?

En nu op dit momentum kunnen we 2 kanten op dus:
- A. Terug naar vrijheid en normaal doen. (met heldere, eerlijke, complete en goede voorlichting, en rekening houden met elkaar). YEP
- B. Verder op pad richting een Totalitaire staat/wereld (in het kader van de beheersbaarheid van de compleet logische toenemende maatschappelijke onvrede). NOPE
Ik ben ervan overtuigd dat we allemaal voor oplossing A willen gaan met heldere, eerlijke, complete en goede voorlichting, en rekening houden met elkaar.

Groet, een grijze eigenwijze.


Met heldere, eerlijke, complete en goede voorlichting ...... dat zal niet meevallen voor velen.


23 jun 2020 13:31
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: erwin996


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.