Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 17:37



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
Corona 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Corona
Jullie hebben het steeds over dezelfde punten ,terwijl mijn vraag of het klopt dat degenen die overleden zijn allemaal of minstens 98% een griepvaccinatie gehad hebben er niet toe doet.
Terwijl ik zoiets juist erg belangrijk vind om te weten.
En iedereen heeft een dossier van zijn behandelend arts dus lijkt mij dit toch vrij eenvoudig te controleren?


22 jun 2020 12:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Corona
erwin964c4 schreef:
Jullie hebben het steeds over dezelfde punten ,terwijl mijn vraag of het klopt dat degenen die overleden zijn allemaal of minstens 98% een griepvaccinatie gehad hebben er niet toe doet.
Terwijl ik zoiets juist erg belangrijk vind om te weten.
En iedereen heeft een dossier van zijn behandelend arts dus lijkt mij dit toch vrij eenvoudig te controleren?


Begrijp de relatie met het vaccin niet en mogelijk moet je toelichten vanuit welke expertise jij het belangrijk vindt om dit te weten.

Wetenschap richt zich inmiddels op een eiwit om klachten en zelfs de kans tot overlijden te verklaren. Dit betekent dat men een richting heeft en daar begint het......

https://www.newscientist.nl/nieuws/verk ... sklachten/

Aangaande de 'rellen'. Zowel Politie als ME waarschuwt meerder malen alvorens ze ingrijpen. Wie niet horen wil moet voelen. En die hooligans vragen om klappen en dan kun je zo ook krijgen. Ik zou graag zien dat de KCT wordt ingezet of een willekeurige veteranen vereniging om die jongentjes eens morres te leren!


22 jun 2020 13:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Corona
idd en dan niet discrimineren op leeftijd.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


22 jun 2020 13:05
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Corona
Ikzelf moet volgens mijn huisarts elk jaar een griepvaccinatie vanwege mijn chronische reuma.
Ik ben echter bijna tot nooit ziek en als ik door die griepvaccinatie een hogere sterfte kans heb dan laat ik hem mooi voorbij gaan.
En ja het moest van mijn huisarts,kom ik de griepvaccinatie niet ophalen dan word ik uitgeschreven.
En ik dacht de afgelopen 2 jaar van ach maakt me niet uit ,merk er toch niets van.
Dus vandaar mijn vraag over griepvaccinatie en corona slachtoffers.


22 jun 2020 13:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
vervelend Erwin,
Snap heel goed dat je je hierover zorgen maakt.
Maar ik wil je in dit geval wel beschermen.
Ga a.j.b. geen medische informatie van dit forum mee laten wegen in je beslissing.
Dan zou je weleens heel bedrogen uit kunnen komen.
Ook al vind ik het standpunt van je huisarts (minimaal) discutabel zou ik eerder hem/haar volgen dan advies hier.
_________________________________________
footers zuigen! :D


22 jun 2020 13:58
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
Bericht Re: Corona
horn schreef:
Beelden waarin ME'ers zo maar zonder reden bejaarden in elkaar rossen? Ik ben echt benieuwd want ik heb ernaar gezocht toen ik bovenstaande foto zocht. Als dat inderdaad zo is: schande! Maar ik moet het nog zien.


https://twitter.com/i/status/1274787199687569408
https://twitter.com/i/status/1274688695073980424

:popcorn:


22 jun 2020 14:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Corona
Alfred schreef:
horn schreef:
Beelden waarin ME'ers zo maar zonder reden bejaarden in elkaar rossen? Ik ben echt benieuwd want ik heb ernaar gezocht toen ik bovenstaande foto zocht. Als dat inderdaad zo is: schande! Maar ik moet het nog zien.


https://twitter.com/i/status/1274787199687569408
https://twitter.com/i/status/1274688695073980424

:popcorn:



Zoals eerder aangegeven, wie niet horen wil moet voelen!
Ik kan je vertellen het gaat er nog netjes aan toe. Het zijn zo te zien vooral 'toeristen' die op het veld staan, 'harde' kern was allang weg, die kennen het klappen van de zweep.


22 jun 2020 14:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
Rik964 schreef:
Alfred schreef:
horn schreef:
Beelden waarin ME'ers zo maar zonder reden bejaarden in elkaar rossen? Ik ben echt benieuwd want ik heb ernaar gezocht toen ik bovenstaande foto zocht. Als dat inderdaad zo is: schande! Maar ik moet het nog zien.

Zoals eerder aangegeven, wie niet horen wil moet voelen!
Ik kan je vertellen het gaat er nog netjes aan toe. Het zijn zo te zien vooral 'toeristen' die op het veld staan, 'harde' kern was allang weg, die kennen het klappen van de zweep.

Moest ik politie zijn zou ik het net zo doen. 3 keren waarschuwen, nog steeds grote mond, komtie !! :salut:
En niet komen zeuren, je was gewaarschuwd.
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


22 jun 2020 14:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
Bericht Re: Corona
Persoonlijk vind ik wat er in het eerste filmpje te zien is (degene met de drie op een bankje) totaal niet kunnen. Buitensporig geweld op mensen die amper "normaal" kunnen lopen, de scootmobiel staat er naast. Als ze niet willen luisteren dan slinger je ze maar op de bon i.p.v met een wapenstok te slaan en een knietje in zijn rug te geven.


22 jun 2020 14:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Corona
Alfred schreef:
horn schreef:
Beelden waarin ME'ers zo maar zonder reden bejaarden in elkaar rossen? Ik ben echt benieuwd want ik heb ernaar gezocht toen ik bovenstaande foto zocht. Als dat inderdaad zo is: schande! Maar ik moet het nog zien.


https://twitter.com/i/status/1274787199687569408
https://twitter.com/i/status/1274688695073980424

:popcorn:


Prima acties van de ME.
Als de Politie/ME je vraagt op te krassen en je doet dat niet is dit de consequentie.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


22 jun 2020 14:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Pacoloco schreef:
vervelend Erwin,
Snap heel goed dat je je hierover zorgen maakt.
Maar ik wil je in dit geval wel beschermen.
Ga a.j.b. geen medische informatie van dit forum mee laten wegen in je beslissing.
Dan zou je weleens heel bedrogen uit kunnen komen.
Ook al vind ik het standpunt van je huisarts (minimaal) discutabel zou ik eerder hem/haar volgen dan advies hier.


Dit!
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


22 jun 2020 15:29
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
steef schreef:
Onzin Horn, op de Dam hadden ze op dezelfde wijze moeten ingrijpen. Als demonstreren een recht is, dan wordt er wel degelijk met 2 maten gemeten.
Het ene recht is wel van toepassing, het andere niet??? Leg dat maar uit aan de oudere demonstranten die in geen enkel opzicht een gevaar vormden, maar wel met harde hand weggedreven worden. Op dat moment is er sprake van een politiestaat.



+1 Steef
Discussie heeft geen zin !
Ze meten met 2 maten, afhankelijk waar je voor demonstreerd of het door mag gaan !
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


22 jun 2020 16:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Zat van die ranzige acties te vinden! Echt schandalig, ook al luistert meneer niet (overigens hoef je niet te luisteren in een 'vrije' wereld, maar dit wordt het 'nieuwe normaal')
https://www.facebook.com/meldpuntnederland/videos/1370425836501750/
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


22 jun 2020 16:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Corona
Anarchie en geen wetgeving is niet de toekomst!

Laat ook eens de goede acties zien van onze handhavers!


22 jun 2020 16:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
steef schreef:
overigens hoef je niet te luisteren in een 'vrije' wereld, maar dit wordt het 'nieuwe normaal'

Dus Steef, als ik dit lees begrijp ik dat iedereen vrij mag doen en laten naar eigen goeddunken? Een instantie als politie heeft dan geen functie meer want dit impliceert een wetteloze samenleving. Terug naar het stenentijdperk dus?
Ik stel hier vragen waarop ik het antwoord al kan voorspellen: ik ben een volger en ik laat me naaien door Rutte.
Maar heb je hierop ook een echt antwoord?
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


22 jun 2020 16:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
horn schreef:
C’est le tone qui fait la musique.

Zie op andere platformen hele nuttige en verhelderende discussie over corona en de maatregelen. Verrassend dat Porsche mensen (waarvan ik in de regel verwacht dat het weldenkende onderlegde mensen zijn) dat niet kunnen realiseren.

Blijkbaar kunnen sommigen beste vriendjes worden met individuen zoals een Trump. Alleen mijn denkpiste is de waarheid en al de rest is "fake news".
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


22 jun 2020 16:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Corona
GinnFizz schreef:
Maar heb je hierop ook een echt antwoord?


Steef heeft geen antwoorden, alleen losse flodders.
Denk dat Steef eigenlijk Stephanie heet. Is eigenlijk een vrouw, die weten ook altijd heel goed wat ze niet willen, maar nooit wat ze wel willen.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


22 jun 2020 17:03
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
Hij lijkt jasser klafet en bob jutten wel in 1.
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


22 jun 2020 17:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Rik964 schreef:
steef schreef:
Zat van die ranzige acties te vinden! Echt schandalig, ook al luistert meneer niet (overigens hoef je niet te luisteren in een 'vrije' wereld, maar dit wordt het 'nieuwe normaal')
https://www.facebook.com/meldpuntnederland/videos/1370425836501750/



Anarchie en geen wetgeving is niet de toekomst!

Laat ook eens de goede acties zien van onze handhavers!


Komt ie dan: https://www.facebook.com/10000405664582 ... 682138366/

Overigens is zoonlief vanmiddag beroofd door dit soort tuig, en doet nu aangifte. Denk maar niet dat ze er iets mee doen, deze luizen zijn bekend, maar ze durven daar niet op in te grijpen. Wel dus tegen weerloze burgers die het niet eens zijn met het beleid!
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


22 jun 2020 18:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
steef schreef:
Overigens is zoonlief vanmiddag beroofd door dit soort tuig,


Dat tuig zal gevonden hebben dat ze daar recht op hadden, 't is tenslotte een vrije maatschappij.

steef schreef:
en doet nu aangifte. Denk maar niet dat ze er iets mee doen,


Nee, ze hebben het te druk met klop krijgen van "weerloze" burgers.
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


Laatst bijgewerkt door Tilt! op 22 jun 2020 19:14, in totaal 1 keer bewerkt.



22 jun 2020 18:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Corona
steef schreef:
Overigens is zoonlief vanmiddag beroofd door dit soort tuig, en doet nu aangifte. Denk maar niet dat ze er iets mee doen, deze luizen zijn bekend, maar ze durven daar niet op in te grijpen. Wel dus tegen weerloze burgers die het niet eens zijn met het beleid!

Eén van de voordelen van anarchie, ik wil het en ik pak het af. Het is toch een wetteloze samenleving. Leuk eh!?
Het evangelie verkondigen en het dan zelf aanklagen. Ik weet genoeg nu, ik heb je in mijn broekzak. Gaaf, geen enkel bericht van jou kan ik nog serieus nemen.
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


22 jun 2020 19:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Corona
Alfred schreef:
... Buitensporig geweld op mensen die amper "normaal" kunnen lopen, de scootmobiel staat er naast...

Zo ontstaat fake news:
Ik zie een fiets tegen t bankje staan, en een scooter links en rechts van t bankje. Ik kan niet horen wat er door oom agent of oudere man wordt gezegd.
Maar in jouw weergave wordt een scooter een “scootmobiel”, en daaraan verbind je de conclusie dat het gaat om mensen “die amper kunnen lopen”.
Ben t overigens wel eens dat de klap en het knietje niet nodig lijken, maar je weet niet wat er door de agent of man is gezegd.
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


22 jun 2020 19:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Bron: Gelderlander

Politiebond luidt noodklok na rellen Den Haag: ‘We raken grip op samenleving kwijt’

Politieagenten die de afgelopen maanden betrokken waren bij ongeregeldheden en rellen, zoals gisteren in Den Haag, zijn ‘het gestigmatiseer en de foute frames’ van de samenleving beu en overwegen te stoppen met hun werk. Dat zegt Gerrit van de Kamp, voorzitter van politievakbond ACP, tegen deze nieuwssite. ,,We dreigen de grip op de samenleving compleet te verliezen.”

Een fietser die een klap van achteren tegen het hoofd krijgt, een oudere vrouw die tot tweemaal toe wordt natgespoten en een arrestatiebus die op een groepje betogers lijkt in te rijden: op sociale media en sites als Dumpert wemelt het van de filmpjes van de ongeregeldheden gisteren in Den Haag. De politie krijgt er van alle kanten flink van langs, zelfs vanuit de landelijke politiek.

Gerrit van de Kamp, al ruim zestien jaar voorzitter van ACP, is het demoniseren van de politie spuug- en spuugzat. ,,Politieagenten worden de afgelopen maanden op grote schaal beticht van alles wat mogelijk is”, vertelt hij. ,,Zij zijn altijd de gebeten hond, wát er ook gebeurt. Nu liep het gisteren dus uit de hand, op een plek waar allemaal verschillende mensen met verschillende ambities en doelen lopen. Daar moet de politie in the heat of the moment chocola van maken. Op die momenten worden er onvoorstelbaar veel filmpjes gemaakt en geknipt en geplakt, allemaal om de agenten in kwestie in fout daglicht te stellen. Voor onze collega’s hoeft het zo niet meer.”

De Nederlandse politie dreigt door het verhardende debat en hoog opgelopen emoties de grip op de samenleving te verliezen, zegt Van de Kamp. ,,Dat is gewoon een kei harde realiteit. De politie ligt voortdurend onder een vergrootglas. Elk incident wordt tot in het kleinste detail breed uitgemeten, ook in de media. Agenten willen dat niet meer. Het enige dat zij willen, is een veilige samenleving voor iedereen. Maar het probleem is dat het woord verantwoordelijkheid bij heel veel mensen is verdwenen. Ze luisteren gewoon niet meer.”

Agenten hebben het gevoel alsof ze er in worden geluisd. Dat gebeurde volgens een politiebron gisteren ook bij het station in Den Haag, waarbij een filmpje op Twitter zo geknipt en geplakt werd dat het leek alsof een ME’er een meisje met bloemen zomaar een tik gaf. Op andere beelden was te zien dat juist zij de agenten met geschreeuw en wuivende armen intimideerde. ,,Het is gewoon niet meer te doen. Dit is het Nederland van nu. Het dreigt langzaam uit te lopen op een anarchie. We gaan de komende tijd in gesprek met verschillende partijen om verandering af te dwingen, want dit kan zo niet langer.”

Xander Simonis, voorzitter van politievakbond ANPV, bevestigt dat het voor agenten in het veld moeilijk te selecteren is als de pleuris uitbreekt. ,,Het gaat om professionele raddraaiers die in de meerderheid zijn en precies weten wanneer ze moeten toeslaan en wanneer ze moeten vluchten. De agenten moeten daar scherp op blijven en tegelijkertijd ook waken voor andere mogelijke escalaties.” Op dat soort momenten kan een persoon, die niks met de rellen te maken heeft, wel eens een klap krijgen, erkent Simonis. ,,Maar het doel is om de boel in beweging te houden en de herrieschoppers te verdrijven, zodat het voor andere burgers veilig blijft. Als politieagent kun je het nooit helemaal goed doen.”

Door de dood van George Floyd en de daaruit ontstane Black Lives Matter-beweging zijn sommige agenten ook extra voorzichtig geworden, weet Simonis. ,,Er zijn leden van ons die de hele kwestie als een belemmering voelen voor hun optreden. Zij denken voortaan twee keer na voordat ze tot handeling overgaan. Dat kan gevaarlijk zijn op momenten waarop je á la minuut moet ingrijpen. Hier komt ook weer het probleem van die internetfilmpjes kijken. Voor je het weet word je weer zo neergezet alsof jij het allemaal weer gedaan hebt.”

Op een van de filmpjes die gisteren het meest verspreid werd was een arrestatiebus te zien die op het Malieveld op een groepje betogers leek in te rijden. Ook hier bleek de vork anders in de steel te steken. ,,De aanhoudingseenheid wilde op dat moment op het Malieveld een onruststoker aanhouden die kort daarvoor betrokken was bij de ongeregeldheden in de omgeving van het station en stenen gooide naar de ME”, vertelt een woordvoerder. 

,,De onruststoker rende met anderen in de richting van de grote groep demonstranten die op het Malieveld stond, en probeerde zich te onttrekken aan de aanhouding.” Het voertuig reed op dat moment op grote afstand van de overige betogers die op het Malieveld stonden. ,,Vanuit de commandokamer konden wij vanuit andere cameraposities meekijken en zagen dat er voldoende afstand was tussen het busje en de omstanders.”

De Haagse politie onderzoekt alle beelden op sociale media en neemt die mee in het onderzoek. ,,Wij zijn ons ervan bewust dat deze beelden circuleren dat hoort bij de tijd waar we nu in leven”, vertelt een woordvoerder. ,,Het lastige van beelden en filmpjes is dat er soms een vertekend beeld ontstaat, omdat de filmers soms maar een deel van de situatie filmen en niet het hele incident. Onze collega’s doen hun werk veelal in de publieke ruimte en zijn zich ervan bewust dat alles wat zij doen gefilmd kan worden en dus ook online gedeeld kan worden.”

Voor een hoop agenten is de maat echter vol, weet Van de Kamp. ,,Ze zijn boos en gefrustreerd en twijfelen of ze dit werk nog wel willen doen. Dat is een regelrechte bedreiging voor onze rechtsstaat.”
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


22 jun 2020 21:04
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
Bericht Re: Corona
Targa Floriaan schreef:
Alfred schreef:
... Buitensporig geweld op mensen die amper "normaal" kunnen lopen, de scootmobiel staat er naast...

Zo ontstaat fake news:
Ik zie een fiets tegen t bankje staan, en een scooter links en rechts van t bankje. Ik kan niet horen wat er door oom agent of oudere man wordt gezegd.
Maar in jouw weergave wordt een scooter een “scootmobiel”, en daaraan verbind je de conclusie dat het gaat om mensen “die amper kunnen lopen”.
Ben t overigens wel eens dat de klap en het knietje niet nodig lijken, maar je weet niet wat er door de agent of man is gezegd.


Heb het filmpje even opnieuw bekeken. Je hebt gelijk, het is een scooter, dacht dat het de scootmobiel van de meneer (met de twee krukken) op het bankje was.
Los van wat er precies gezegd is tegen de agenten, om dan op deze grove manier een (in mijn ogen) redelijk weerloze burger te mishandelen is voor mij een stap te ver.

Inmiddels heeft de NOS ook een verwijzing naar dit filmpje op hun site staan.


22 jun 2020 23:00
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
Bericht Re: Corona
Thierry denk dat de relschoppers politieagenten zijn.

Ik weet niet wat ik er van moet vinden, stemmingmakerij of ......... :scratch: :scratch:


:popcorn:


22 jun 2020 23:37
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.