Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Gegevens Nederlandse Porsche kopers ‘09 tot ‘17 gestolen

05 jun 2020 18:07

Vandaag ook een brief van Pon ontvangen? Als je jouw P tussen 09 en 17 op kenteken hebt gezet, zouden je gegevens gestolen kunnen zijn. Gaat dus niet alleen om nieuwe Porsches, ik heb de brief ook gehad. Pon heeft met een brief gewaarschuwd. Telegraaf heeft de brief ook in handen. Ik maak me niet zo’n zorgen, maar als je in die periode een 917 Spyder op je naam hebt gezet, kan ik me voorstellen dat je er wat meer moeite mee hebt. Lijkt me in dat geval ook dat Porsche het niet met een briefje afdoet. https://www.telegraaf.nl/nieuws/1247949179/gegevens-porscherijders-gestolen

Re: Gegevens Nederlandse Porsche kopers ‘09 tot ‘17 gestole

05 jun 2020 18:28

Heb m ook gekregen. Maar ik denk dat je een 918 spyder bedoeld?

Vond het bijzonder om te lezen dat deze gegevens op een USB stick stonden eerlijk gezegd.

Re: Gegevens Nederlandse Porsche kopers ‘09 tot ‘17 gestole

05 jun 2020 18:32

Met een 918 Spyder ook inderdaad... :roll:

Ja, Pon is het type organisatie waar je toch iets meer zorgvuldigheid van verwacht.

Re: Gegevens Nederlandse Porsche kopers ‘09 tot ‘17 gestole

06 jun 2020 9:54

Brief ook gehad. Ben eerlijk gezegd bang dat er ook op andere manieren aan informatie gekomen kan worden. Het is wel heel opvallend dat de koplampen in de eerste nacht nadat de auto op mijn naam was gesteld al uit mijn Cayenne werden gestolen. Ik begreep van de dealer dat ik zeker niet de enige in Nederland was waar dit in de eerste of tweede nacht gebeurde. Kan ik mijn ogen niet echt toeval zijn. Als criminelen willen weten waar mooi spul te vinden is, vinden ze in deze digitale wereld hun weg toch wel vrees ik.

Re: Gegevens Nederlandse Porsche kopers ‘09 tot ‘17 gestole

06 jun 2020 10:03

Ook deze brief al eerder gehad, wat kan of moet je ermee doen :?:
Komt wat knullig over :oops:

Re: Gegevens Nederlandse Porsche kopers ‘09 tot ‘17 gestole

06 jun 2020 11:28

Ik vind het niet van deze tijd dat in deze huidige wereld die informatie gewoon op een USB stick staat ....

ArnoM schreef:Het is wel heel opvallend dat de koplampen in de eerste nacht nadat de auto op mijn naam was gesteld al uit mijn Cayenne werden gestolen. Ik begreep van de dealer dat ik zeker niet de enige in Nederland was waar dit in de eerste of tweede nacht gebeurde. Kan ik mijn ogen niet echt toeval zijn. .


Dat dievengilde rijdt je gewoon achterna vanaf de dealer waar jij je auto hebt opgehaald :popcorn:

Re: Gegevens Nederlandse Porsche kopers ‘09 tot ‘17 gestole

06 jun 2020 18:43

Hier ook een brief, op naam van m’n ex :shock:
Appte een foto van de ongeopende brief met de vraag: Nieuwe auto? Reactie: Oh, dankjewel! :mrgreen:

Ze heeft in een ver verleden iets voor mij in de shop besteld, dus ook die gegevens liggen nu op straat. Zal m’n Porsche polo maar in de kluis leggen ;-)
Plaats een reactie