Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 2:18



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 100  Volgende
Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel I 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Op 7.837.435.055 mensen wereldwijd vertegenwoordigen die 2.060.000 doden 0,0263%


24 jan 2021 13:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Niemand eerste 10 minuten van Business Class gezien bij Harry Mens?
Zeer leerzaam in deze en ook volgende website van professionals die weten waarover ze het hebben:
https://artsencollectief.nl/


24 jan 2021 15:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Heb je al gedoneerd?
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


24 jan 2021 16:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Ik heb die 1ste 10 minuten even bekeken van Harry Mens met die dokter.
Tis een beetje wat Kelder, Zwagerman, de Winter ook beweren.
Bescherm de ouderen en kwetsbaren en laat de rest vrij.
Wie het echt weet mag het zeggen.... :scratch:


24 jan 2021 17:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Vrijdenker Midas, die het eigenlijk altijd goed heeft:
https://youtu.be/YsqOwBknkGs

En dit was ‘slechts’ 11 jaar geleden! :wink:

Overigens vindt ik de maatregelen ongehoord, te bizar voor woorden, het hele ‘vaccinatieprogramma’ eveneens te bizar voor woorden, en nóg erger vindt ik de grote leugen dat de overheid zegt ondernemers te ‘helpen’, en ondertussen hun eigen ambtenaren rustig 380 euro per ambtenaar betalen (dus als er 2 van die parasieten in één huishouden wonen, bijna 800,-!), per maand!!! Veruit de meeste ondernemers kunnen letterlijk in de stront zakken! Hoe valt dit nog te rijmen?
Die lockdown moet zo snel mogelijk verdwijnen! En die vaccinaties is al helemaal een broodje-aap-verhaal.
Het lijkt gvd wel of we weer terug gaan naar de middeleeuwen....
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


24 jan 2021 18:14
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Tilt! schreef:
Bijkomend voordeel: Corona = smaakverlies. Dan vind ik de Tesla M3 misschien ineens wél mooi.

:mrgreen:

Mijn dochter uit mijn eerste huwelijk (20 jaar, studeert in Rotterdam), belde me om te zeggen dat ze (en de rest van haar studentenhuis) in quarantaine moest omdat ze corona had, paar weken terug.
“Ik heb een beetje hoofdpijn en geen reuk en geen smaak meer”
Mijn repliek: “Hoofdpijn en geen reuk is corona. Geen smaak heb je helaas van je moeder geêrfd....” :twisted: :cheesy:

alvin01 schreef:
Bescherm de ouderen en kwetsbaren en laat de rest vrij.

Ben ik voor. Al tijden. Tijdens de eerste golf wisten we veel te weinig en ‘vlogen we blind’. Gebaseerd op de beschikbare kennis. Daarna bleven we echter dezelfde koers aanhouden terwijl de mist inmiddels optrok en er geen reden meer had hoeven zijn om nog steeds blind te vliegen. Het nadeel is dat er heel veel ouderen en kwestbaren zijn die dat oneerlijk vinden en hun kont tegen de krib gooien. Helaas. Nederland. Land van eigenwijze rebellen. “Wie het hardste schreeuwt heeft gelijk...” :shock:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


24 jan 2021 19:20
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
steef schreef:
Overigens vindt ik de maatregelen ongehoord, te bizar voor woorden, het hele ‘vaccinatieprogramma’ eveneens te bizar voor woorden, en nóg erger vindt ik de grote leugen dat de overheid zegt ondernemers te ‘helpen’, en ondertussen hun eigen ambtenaren rustig 380 euro per ambtenaar betalen (dus als er 2 van die parasieten in één huishouden wonen, bijna 800,-!), per maand!!! Veruit de meeste ondernemers kunnen letterlijk in de stront zakken! Hoe valt dit nog te rijmen?
Die lockdown moet zo snel mogelijk verdwijnen! En die vaccinaties is al helemaal een broodje-aap-verhaal.
Het lijkt gvd wel of we weer terug gaan naar de middeleeuwen....


Kijk Steef, dit is helaas een heel mooi voorbeeld waarom veel weldenkende mensen niet naar jou en de andere ’tegenstanders’ wil luisteren. Ik kan me ‘hoog over’ best in bovenstaand verhaal vinden. Ik vind jou in de regel ook zeker een weldenkend mens.
Maar door de hele toon, ambtenaren parasieten noemen, uitlatingen als ‘vaccinaties is een broodje aap verhaal’ en de rest laat mij denken: “krijg toch de hik met je gezeur. Altijd commentaar en negatief gezeik, nooit met een oplossing komen maar altijd zeiken en zeuren” C’est le tone qui fait la musique. En als je deze toon aanslaat luistert niemand met een IQ boven de 100 nog naar de inhoud...

Afbeelding
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


24 jan 2021 19:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997.2 4s pdk
tholen
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Ik sta er ook steeds vaker van tekijken hoeveel rare .vogels er rond lopen, moet je dat in eindhoven nu weer zien. Ze zouden gewoon met scherp moeten schieten.
Met al dat softe gedoe komen we nergens.

Anton


24 jan 2021 19:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Nou Anton je bent me net voor. Wat een tuig zeg !!! Ik kan me daar zo kwaad over maken.
_________________________________________
don't drive faster than your guardian angel can fly


24 jan 2021 20:00
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Mooie nieuwe avatar René :thumleft:
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


24 jan 2021 21:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Dank Johann , ff off topic, maar ben ook nog steeds zo blij met die wagen !!
_________________________________________
don't drive faster than your guardian angel can fly


24 jan 2021 21:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
horn schreef:
steef schreef:
Overigens vindt ik de maatregelen ongehoord, te bizar voor woorden, het hele ‘vaccinatieprogramma’ eveneens te bizar voor woorden, en nóg erger vindt ik de grote leugen dat de overheid zegt ondernemers te ‘helpen’, en ondertussen hun eigen ambtenaren rustig 380 euro per ambtenaar betalen (dus als er 2 van die parasieten in één huishouden wonen, bijna 800,-!), per maand!!! Veruit de meeste ondernemers kunnen letterlijk in de stront zakken! Hoe valt dit nog te rijmen?
Die lockdown moet zo snel mogelijk verdwijnen! En die vaccinaties is al helemaal een broodje-aap-verhaal.
Het lijkt gvd wel of we weer terug gaan naar de middeleeuwen....


Kijk Steef, dit is helaas een heel mooi voorbeeld waarom veel weldenkende mensen niet naar jou en de andere ’tegenstanders’ wil luisteren. Ik kan me ‘hoog over’ best in bovenstaand verhaal vinden. Ik vind jou in de regel ook zeker een weldenkend mens.
Maar door de hele toon, ambtenaren parasieten noemen, uitlatingen als ‘vaccinaties is een broodje aap verhaal’ en de rest laat mij denken: “krijg toch de hik met je gezeur. Altijd commentaar en negatief gezeik, nooit met een oplossing komen maar altijd zeiken en zeuren” C’est le tone qui fait la musique. En als je deze toon aanslaat luistert niemand met een IQ boven de 100 nog naar de inhoud...

Afbeelding


Ik mag van de overheid al een jaar mijn deuren gesloten houden, en er komt geen hulp in welke vorm dan ook (wel uit mn omgeving, daarom leven we nog)! Dan mag ik inmiddels razend worden. Ik wil jullie wel eens horen janken als je een jaar stilgezet wordt in inkomen. Het moge duidelijk zijn dat de meesten hier geen centje pijn hebben, anders hadden ze een ander geluid laten horen! Denk je dat ik straks op een stoel ga zitten als ik alles kwijt ben geraakt? Dat in Eindhoven begrijp ik maar al te goed: dat is een steeds groter wordende kansarme groep, en bedenk goed dat die groep zeer snel groeit momenteel! Plunderen is nooit goed te praten, maar dit is wel een gevolg van ons ‘fijne’ beleid. Vanuit je goedbetaalde stoel anderen veroordelen die het niet met de maatregelen eens zijn: probeer eens in te denken hoe jullie een jaar gaan overbruggen zonder inkomen. En zo’n f....ing ambtenarengezin krijgt bijna 800 euro om hun reet thuis goedkoop af te vegen, en ondernemers kunnen de boom in!? Als je die waanzin niet inziet, zie ik de maatschappij inderdaad niet rooskleurig in. Dat komt nooit meer goed! Horn, het valt me van je tegen dat je me zo aanvalt. Je weet helemaal NIETS van mij!
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


24 jan 2021 23:15
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Ik kan goed begrijpen dat je het zwaar hebt, ik zal zeker niet zomaar een jaar zonder inkomen kunnen overbruggen zonder mijn huis of auto's te moeten verkopen. Mijn vrouw zat ook zes maanden thuis zonder inkomen vorige jaar, dus we hebben wel een stukje van je lijden meegemaakt; 2020 was zo'n jaar waar we echt geen cent konden missen dus het werd op een moment ook erg spannend of we het allemaal droog zouden houden. Inmiddels heeft ze gelukkig een nieuwe baan en is ambtenaar geworden :ba:

Ik heb twee vragen voor je:
1) Zit je in de cultuur sector? Want ik kan me geen andere sector bedenken die al bijna een jaar dicht zitten
2) waar kan mijn vrouw aanzoek doen voor de geld om haar reet goedkoop te kunnen vegen, want wij hebben dat zeker nog nog nooit ontvangen
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


24 jan 2021 23:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Dus in Eindhoven stond ondernemend Nederland te demonstreren, rellen en plunderen. Nou dat snap ik dus niet. En daar kan ik geen enkel begrip voor opbrengen. Ik weet inderdaad niks van Steef behalve van wat ik hier van hem lees.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


25 jan 2021 0:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
@ Johann :mrgreen: I Like!


@ Steef

Als je al een jaar geen geld hebt dan denk ik heel simpel: Waarom verkoop je bijvoorbeeld je GT3 niet die je hebt verdiend met ondernemen? Als het zoals nu tegenzit lijkt mij het bezit van zo'n auto nou niet echt prioriteit. En voordat je iets gaat roepen over makkelijk praten, veilige loondienst, enz...Ik heb mijn 964 als eerste verkocht om van de negatieve erfenis van mijn wijnwinkel af te komen.


25 jan 2021 0:09
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
steef schreef:
Horn, het valt me van je tegen dat je me zo aanvalt. Je weet helemaal NIETS van mij!

Beste Steef, je bent zó boos dat je niet de moeite neemt te lezen. Ik schrijf dat ik het op veel punten met je eens ben maar dat je op de manier waarop je het communiceert nooit mensen mee gaat krijgen.

En wat nou ‘goedbetaalde stoel’?! Toen mijn bedrijf in 2009 failliet ging was het eerste wat ik verkocht mijn 964. En heb tot 3 jaar geleden een megaschuld lopen afbetalen. Dus je kan om je heen lopen trappen of de hele werdld jou moet hebben óf je kan proberen over je eigen situatie heen te kijken naar het grote plaatje en er het beste van proberen te maken. Ieder kiest zijn eigen weg.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


25 jan 2021 7:11
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
€380 is alleen voor rijksambtenaren, geen gemeentelijke
380 x 2=760 ( scheelt toch wat rolletjes )


25 jan 2021 7:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
steef schreef:
horn schreef:
steef schreef:
Overigens vindt ik de maatregelen ongehoord, te bizar voor woorden, het hele ‘vaccinatieprogramma’ eveneens te bizar voor woorden, en nóg erger vindt ik de grote leugen dat de overheid zegt ondernemers te ‘helpen’, en ondertussen hun eigen ambtenaren rustig 380 euro per ambtenaar betalen (dus als er 2 van die parasieten in één huishouden wonen, bijna 800,-!), per maand!!! Veruit de meeste ondernemers kunnen letterlijk in de stront zakken! Hoe valt dit nog te rijmen?
Die lockdown moet zo snel mogelijk verdwijnen! En die vaccinaties is al helemaal een broodje-aap-verhaal.
Het lijkt gvd wel of we weer terug gaan naar de middeleeuwen....


Kijk Steef, dit is helaas een heel mooi voorbeeld waarom veel weldenkende mensen niet naar jou en de andere ’tegenstanders’ wil luisteren. Ik kan me ‘hoog over’ best in bovenstaand verhaal vinden. Ik vind jou in de regel ook zeker een weldenkend mens.
Maar door de hele toon, ambtenaren parasieten noemen, uitlatingen als ‘vaccinaties is een broodje aap verhaal’ en de rest laat mij denken: “krijg toch de hik met je gezeur. Altijd commentaar en negatief gezeik, nooit met een oplossing komen maar altijd zeiken en zeuren” C’est le tone qui fait la musique. En als je deze toon aanslaat luistert niemand met een IQ boven de 100 nog naar de inhoud...

Afbeelding


Ik mag van de overheid al een jaar mijn deuren gesloten houden, en er komt geen hulp in welke vorm dan ook (wel uit mn omgeving, daarom leven we nog)! Dan mag ik inmiddels razend worden. Ik wil jullie wel eens horen janken als je een jaar stilgezet wordt in inkomen. Het moge duidelijk zijn dat de meesten hier geen centje pijn hebben, anders hadden ze een ander geluid laten horen! Denk je dat ik straks op een stoel ga zitten als ik alles kwijt ben geraakt? Dat in Eindhoven begrijp ik maar al te goed: dat is een steeds groter wordende kansarme groep, en bedenk goed dat die groep zeer snel groeit momenteel! Plunderen is nooit goed te praten, maar dit is wel een gevolg van ons ‘fijne’ beleid. Vanuit je goedbetaalde stoel anderen veroordelen die het niet met de maatregelen eens zijn: probeer eens in te denken hoe jullie een jaar gaan overbruggen zonder inkomen. En zo’n f....ing ambtenarengezin krijgt bijna 800 euro om hun reet thuis goedkoop af te vegen, en ondernemers kunnen de boom in!? Als je die waanzin niet inziet, zie ik de maatschappij inderdaad niet rooskleurig in. Dat komt nooit meer goed! Horn, het valt me van je tegen dat je me zo aanvalt. Je weet helemaal NIETS van mij!



....de slachtoffer kaart wordt getrokken, ach....je hebt de bodem van de put bereikt, die kansarme groep waaraan je refereert zijn relschoppers, vol bewapend en direct dreigend de 1e minuut dat ze in Eindhoven arriveerde. Ik zou zeggen verkoop je P, zing je het ff uit. En we weten inmiddels genoeg van jou, veel blabla en weinig inhoud. Noem eens 1 oplossingsrichting die jij ziet? Krijg je een rolletje drop van me.


25 jan 2021 8:30
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
@horn en giulia: jullie vergeten 1 ding.

Steef moet op last van de overheid zijn deuren sluiten. Bij jullie is het bedrijf dicht gemoeten om andere redenen (failissement). Dat geeft nogal een nuance verschil. Steef kan er niks aan doen dat ie dicht moet.


25 jan 2021 8:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Nee, geen faillissement. Gestopt en betaald wat mogelijk was. Los hiervan gaat het er om hoe je met de situatie omgaat en het helpt je echt niet door in een hoekje de Calimero uit te gaan hangen.


25 jan 2021 8:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Tja, ondernemen is risico nemen. Het ene moment pluk je er de vruchten van en kun je er erg goed van leven, het andere moment moet je soms vervelende keuzes maken. Vasthouden aan de weelderige tijden is geen oplossing. Want dan moet je blijven schreeuwen om je gelijk te halen.

Kennissen hebben eigen onderneming (reisbranche) en ligt helemaal stil. Die zijn beide weer in loondienst gegaan (leidinggevende functie) waar hun capaciteiten goed gebruikt kunnen worden. Die schreeuwen niet, die mekkeren niet. Die blijven vooruit kijken en maken er het beste van.

En faillissement of de deuren vanuit de overheid moeten sluiten? Ik denk dat je met de laatste versie meer spek op de botten hebt. Bij een faillissement stond het water je al aan de lippen.
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


25 jan 2021 9:00
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
PTT schreef:
€380 is alleen voor rijksambtenaren, geen gemeentelijke
380 x 2=760 ( scheelt toch wat rolletjes )



Bijna 800,-


MarkS schreef:
Dus in Eindhoven stond ondernemend Nederland te demonstreren, rellen en plunderen. Nou dat snap ik dus niet. En daar kan ik geen enkel begrip voor opbrengen. Ik weet inderdaad niks van Steef behalve van wat ik hier van hem lees.



De demonstranten pakken het veels te soft aan naar mijn mening.




Zodra de steunpakketten stoppen zullen er veel meer gaan klagen !
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


25 jan 2021 9:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Leef met je mee Steef, en andere ondernemers die hier te hard door getroffen worden.
Slecht nieuws, dit gaat tot het voorjaar duren. Vlak voor de verkiezingen zullen er wel een paar versoepelingen komen om maximaal de premiersbonus te kunnen incasseren. Rutte staat er zo goed voor nu. (80% van de mensen is voor de huidige maatregelen, een deel wil nog meer! Wie zijn dit vraag ik mij af??)
Als hij nu af gaat wijken van de RIVM/OMT en er overlijdt ook maar één 96 jarige, dan wordt hij door het hele OMT afgebrand in alle talkshows, dat gaat nooit gebeuren, zeker niet zo vlak voor de verkiezingen.


25 jan 2021 9:13
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
ATanis schreef:
Leef met je mee Steef, en andere ondernemers die hier te hard door getroffen worden.
Slecht nieuws, dit gaat tot het voorjaar duren. Vlak voor de verkiezingen zullen er wel een paar versoepelingen komen om maximaal de premiersbonus te kunnen incasseren. Rutte staat er zo goed voor nu. (80% van de mensen is voor de huidige maatregelen, een deel wil nog meer! Wie zijn dit vraag ik mij af??)
Als hij nu af gaat wijken van de RIVM/OMT en er overlijdt ook maar één 96 jarige, dan wordt hij door het hele OMT afgebrand in alle talkshows, dat gaat nooit gebeuren, zeker niet zo vlak voor de verkiezingen.



:thumleft:

Dat is de vork in de steel.
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


25 jan 2021 9:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
steef schreef:
Dat in Eindhoven begrijp ik maar al te goed: dat is een steeds groter wordende kansarme groep, en bedenk goed dat die groep zeer snel groeit momenteel! Plunderen is nooit goed te praten, maar dit is wel een gevolg van ons ‘fijne’ beleid. Vanuit je goedbetaalde stoel anderen veroordelen die het niet met de maatregelen eens zijn: probeer eens in te denken hoe jullie een jaar gaan overbruggen zonder inkomen.


Dit is niet handig Steef. Ik ben het echt voor een heel groot gedeelte met je eens en begrijp je frustratie volkomen. Maar laten we voorzichtig zijn met onze uitspraken.
Ik hoop dat je nu, na het zien van de beelden, snapt dat het niet handig is om de relschoppers van gisteren in een adem te noemen met hardwerkende ondernemers. Het grootste deel daarvan is niet op de handen blijven zitten en gebruikt deze tijd om kansen te pakken. Niet om te slopen.
Zou dit nu echt een groep jonge ondernemers met hoodies aan zijn geweest, die met stenen naar het ziekenhuis staan te gooien en winkels van collega-ondernemers vernielen?
Ik geloof er niets van.

Ik maak me overigens ook grote zorgen over de toenemende rol van de media. Die wakkeren hun eigen nieuws aan.
_________________________________________
"Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"


25 jan 2021 9:46
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 100  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.